Cap 29 In sfarsit adevarul

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Bella Pov
Mana mi se strangea in jurul gatalui sau .Il priveam fix in ochii .
-Mai intreb odata ,unde sunt?!!
Privirea lui s-a schimbat devenind rece si mana lui s-a plasat peste a mea incercand sa mi-o indeparteze.Am strans-o si mai tare in jurul gatului sau ,iar el a marait
-Da-mi drumul !suiera printre dinti
-Nu pana nu-mi raspunzi !am marait
A inchi ochii pret de cateva clipe ,apoi i-a redeschis ,insa nu mai erau verzi ci negri ,iar din ei parca ieseau flacari .Stiam ca atunci cand fiintele magice erau nervoase ,asa se intampla ,insa asta era atat de …………….ciudat
-Nu …stiu…la ce……te…referi !s-a rastitit si inurmatorul moment m-a impins cu putere intr-un copac .
Am zburat prin aer cam 2 metri inainte sa ma lovesc de un copac .Am aluncecat pe tulpina lui pana am atins pamantul .Nu ma durea nimic ,fiintele magice nu pot fi ranite asa repede .
Totusi am ramas la pamant ,stiam ce trebuie sa fac .
-Bella !l-am auzit tipand si venind imediat langa mine incercand sa ma ridice de jos
-Imi pare rau ,atat de rau ,nu trebuia sa ………..daca afla ……….
Daca afla aa!
Antonio ma apuca de umeri si ma ridica in picioare ,apoi s-a indepartat usor .
-Bella ,uita-te la mine !sopti cu o voce tremuranda
-Nu !
-Bella ,te rog ,daca te-am ranit …………..
El s-a apropiat de mine si si-a pus mana pe umarul meu .Atat am asetepta .In clipa urmatoare ,i-am apucat mana de pe umar si l-am impins in copacul din fata ,infasurandu-mi din nou mana in jurul gatului sau .
Cand am ridicat privirea si m-am uitat in ochii lui ,mi-am dat seama .Ochii lui erau albi ,fara pupila ,fara cristalin ,doar alb asemenea unui desen .
-Esti o copie !
El si-a inchis ochii ,dar era prea tarziu
-Unde sunt familia Velary ?am tipat impingandu-l mai tare in pom
-Nu …nu stiu !mi-am strans mana mai tare
-Nu ma minti ,m-am saturat de atatea mistere,de jocurile voastre !!Unde sunt???jur ca tipat din toate corzile vocale
Simteam furia cum imi invadeaza corpul .Era un sentiment atat de cunoscut ,acel sentiment pe care il simteam mereu dupa plecare lor ,cu timpul invatasem sa-mi controlez furia ,insa acum ………..era prea mult ,ma saturasem de minciuni ,de secrete ,de lucruri nespuse !
Starangeam mana din ce in ce mai tare in jurul gatului sau ,puteam sa-l spulber usor ,nici macar nu era fiinta magica ,era doar o copie cu cateva puteri magice ,nu erau suficente nici macar pt a ma zgaria .
Ochii lui se inchideau si deschideau incontinu
-Stii ca ,chiar daca e doar un vis ,corpul tau are de suferit in lumea reala ,nu ?Asa ca ar fi bine sa imi spui tot ce stii !
-De ce ?sopti
-De ce sa o fac ,oricum sunt numai o copie a lui Antonio ,un obiect ,un nimeni !De ce m-ar interesa daca ma omori ,eu n-am viata ,vointa ,fac numai ce mi se comanda .Mi s-a comandat sa traiesc viata lui Antonio Velary si asta am facut ,am incercat sa-l imit ,pretizand ca te iubesc ,eu nu pot iubi sau indragi pt ca nu sunt viu .Sigur cred ca asta i-a convenit de minune ,nu?Eu nu te puteam iubi ,iar tu credeai ca sunt el ,deci tot a lui ramaneai .Poate ca sunt eu copia unei fiinte magice ,dar nu sunt una si stii ceva nu imi pasa daca ma omori ,m-am saturat ,nu vreau sa fiu loial ,vreau numai dracu sa se termine toate aste !Da uitate la mine am spus un cuvant urat ,da cui ii pasa ,am petrcut prea mult timp incercand sa fiu o fiinta magica ,nu sunt !Sunt doar o copie ,ca si celelalte pe care voi le folositi pt a deruta adversarul ,sau in misiuni ,doar o unealta ,un nimic !!
Ochii lui priveau fix in ai mei si de n-as fi stiu ca e frustrat ,as fi zis ca are nevoie serioasa de un psihiatru ,poate il ajuta Brianna cu asta in fond e domeniul ei .
-Uite ce ,copie sau ne-copie ,vreau sa stiu unde este familia Velary !
-Nu stiu !
Am scrsnit din dinti
L-am indepartat usor de copac numai ca sa-l imping inapoi cat de tare am putut ,incat sa nu rup copacul .
-Nu ma minti !
-Iti jur ca nu te mint ! sopti .Isi puse mana peste a mea
-Da-mi drumul si iti spun ce vrei !
M-am incruntat
-Nu ai de ce sa te temi ,unde crezi ca as putea fugi si apoi m-ai prinde in cateva clipe !
-Bine ,dar fara smecheri !am zis in timp ce i-am dat drumul
M-am dat doi pasi in spate ,asteptand sa vorbeasca .Si-a frecat gatul si apoi a alunecat pe iarba inconjurnadu-si picioarele cu bratul .
Am ridicat o sprancean ,confuza
-Ce ?Antonio nu statea asa ?intreba ironic ,stiind deja raspunsul
-Nu ,nu statea asa !
-pai presupun ca acum 500 de ani cand s-a nascut nu stateai in stil yoga ! chicotiti badjocoritor
M-am lasat pe vine ,astfel incat sa fim la acelasi nivel
-490!l-am corectat schitand un zambet
-O,mare diferenta !am chicotit
-Deci ,ce vrei sa stii?intreba lasandu-se pe spate ,sprijinit intr-o mana
-Tot !
-In cazul asta o sa-mi incep povestea de la inceput !Bine?
Am aprobat din cap si m-am asezat pe iarba ,cu picioarele sub mine
-Pai pt inceput trebuie sa stii ca ,nu familia Velary autentica te-a parasit acum doi ani de ziua ta ,ci noi .Poti sa o iei ca un fel de razbunare ,vezi tu ei ne-au trimis ca sa le continuam vietile aici si dupa o perioada ni s-a luat sa fim ei .Pe bune acum, fiintele din Magix ,atat magice cat si inferioare se asteapta ca noi sa fim perfecti .Adica numai odata s-au certat si copia lui Richard cu Brianna si lume se uita la ei la extraterestri .Lumea perfecta si apoi a fost deajuns sa injur odata si am primit santionare de la politie ,ca sa nu ami zis ca atunci cand au venit la locul „faptei „a fost ceva de genul :”O Dumnezeule Antonio Velary ,ce ai patit ,tatal tau stie ca vb asa ,dar mama ta .Pt Dumenzeu capitane controleaza-ti vocabularu !”
Stii cat de enervant poate fi ?Da ,stiu familia Velary cea mai cea si cea familie..bla,bla,bla……….Oricum in ziua cand am plecat ,am vrut sa ne razbunam .Ne-am gandit ca ,daca ei ne-au obligat sa traim vietile lor ,atunci avem dreptul sa le distrugem si ce putea fi mai distructiv decat sa le distrugem reputatia .Mai intai parasindu-te pe tine si respectiv pe Dyn si apoi implicandu-ne intr-o lupta ,sti tu ………..
-Stai!Daca voi ati facut asta atunci ,cam de cand lipsesc ei ?
-pai , n-au mai venit din ultima lor misiune ,inainte de ziua ta ………..
-Dar ultima lor misiune a fost imediat dupa incoronarea mea ca Capitan Suprem ,adica pe la 15 ani …………..
-Pai presupun ca atunci a fost !
Am intors capul privind in gol ,apoi mi-am revenit brusc
-Adica Dyn nu o ceruse in casatori pe Vivian ,inca…………
-Nup ,a cerut-o pe Vivian a noastra ………..stii e foarte sexy ………a spus ranjit ,iar eu i-am adresat fara sa-mi dau seama o privire badjocoritoare
-Cum de nu mi-am dat seama ca nu esti Antonio,pana acum ??!!!
-Din cauza talentului meu actoricesc !a spus invartindu-si mana teatral prin par
-Inceteaza te rog ,imi vine sa vars !
-Ce sa zic ,nu sunt perfectul Antonio !a bufnit el
-Nu nu esti !Oricum ,spune-mi cum ati facut sa vi se alature oameni din Consiliu?
-Nu a fost greu ,unii dintre ei sunt ca noi ,iar ceilalti sa-u lasat influentati crezand ca fac o fapta buna si ca Amazinul stie de aceasta misunea ,dar ca o pastreaza secreta .
-Stai!!Ai zis ca mai sunt alti ca voi ?am intebat uimita .Nu se putea ,sau da……
-Dap ,au venit in acelasi timp cu noi .Vezi tu familia Velary nu e singura care a trimis inlocuitori alti cativa membri din Consiliu sunt clone ,adevarati ramanand impreuna cu familia Velary !Am amutit ,in timp ce clona lui Antonio se uita la mine cu mila
-De …de ce ?intrebarea mi-a iesit ca o soapta ,iar el ma privit confuz ridicand din spranceana
-De ce ?
-De ce nu s-au intors ?!am intrebat in timp ce imi fixam privirea pe el
Nu raspunse ,doar se uita la mine ,inghitinand in sec
-Spune-mi ,te rog !!!l-am implorat simtitnd cum mi se formeaza lacrimi in ochii
Tot nu a raspuns .Lacrimile au inceput sa-mi curga pe obraji.
-Si-a gasit pe alticineva asa-i ?am intrebat ridicandu-ma in picioare si intorcandu-ma cu spatele la el
-Ce?rasufla ingrozit
-S-a indragostit de altcineva ?incepusem sa tremur ,nu stiu daca de nervi sau de durere
L-am simtit cum s-a apropiat de mine
-Nu Bella ,nu e ceea ce crezi tu ! m-am intors spre el
-Atunci ?
-Pai,ei sunt ………………..uite ei trebuiau sa se intoarca la un moment dat ,iar noi am fi disparut atunci !
-Cand trebuiau sa se intoarca?am intrebat asezandu-ma pe iarba ,fiindu-mi frica sa nu ma prabusesc din cauza tremuratului
Antonio a oftat si s-a trantit pe pamant langa mine
-Nu stiu cand ,dar planul era urmatorul ,noi urma sa luam viata familiei Velary pana cand si-ar fi terminat treaba ,apoi ei s-ar fi intors si noi am fi disparut pt totdeauna .
-Ce treaba aveau ?
Antonio a oftat si s-a asezat inapoi pe pamant
-Daca iti spun, o sa le spui si celorlalti ?intreba ridicand din spranceana
Am dat afrirmativ din cap
-Atunci nu pot !Nu trebuie sa stie multa lume !
M-am apropiat de el ,lasandu-ma pe vine
-Inteleg ,ti-ar fi sa incheiem un targ !
El s-a uitat la mine confuz
-Ce targ ?
-Tu imi spui ce sti ,iar eu vb cu Aisa si chinul vostru s-ar putea sfarsi …….
-Cum adica ?intreba cu ochii mariti
-Pai atunci cand familia Velary va crat va fortat sa jurati supunere ,nu?
-Da!
-Aisa poate sa desfaca juramantul , poate sa va elibereze …………
-Daca poate ea ,inseamna ca si tu poti ,nu ?s-a ridicat brusc prinzandu-ma de umeri si ridicandu-ma si pe mine odata cu el
-Da pot ,dar nu o sa o fac !
-De ce?
-Pt ca vreau ca familia ta sa fie prezenta si sa ne povestiti toti si apoi trebuie sa fie si familia mea prezenta ……………
-Nu intelgei ,daca nu iti spun acum ,e posibil sa nu mai apuc asta !
-Ce tot spui ?
-Bella ,familia Velary a intrat la banuieli de la un timp ,intr-un fel au cam aflat ca am lipsit din Magix 2 ani si mai mult ca ne-am dat drept morti ,ei stiu ceva si acum sunt cu ochii pe noi ca pe butelie !
Am inghetat
-De cand ?
-Nu stiu sigur ,dar ne verifica ,intr-un timp nu ne mai verificau ,de aceea ne-am permis sa plecam .Daca ar fi stiut ce punem la cale eram morti de mult ,nu ma intelege gresit vreau sa fiu liber ,dar vreau sa ma transform in energie mistica ,nu sa fiu ingropat bucatele 2 metri sub pamant !
-Stai !Ei nu stiu ca voi ati plecat ?
-Ba da ,dar nu cred ca stiu toata povestea cel mai probabil cred ca a fost vreo misiune ceva ,nici nu vreau sa ma gandesc ce-am fi patiti daca ar fi aflat ca …………
-Ca ati tradat Amazinul ?
-Da si asta si ca ,sti tu si Dyn …………
M-am incruntat
-Adica daca stiau ca ne-ati ranit ……….
-Da !Bella dupa ce ne-au transformat am primit ordine foarte stricte …….Antonio mi-a interzis sa fiu prea ………dragostos……..
-Poftim?am intrebat socata
-Ce vrea sa insemne asta ?am continuat
-Adica daca afla ca te-am sarutat vreodata ,sau ……..diverse lucrur,ca plimbarile ,si declaratile……..
-Stai ,atunci de ce ai facut-o ?Adica ma sarutai destul de des ,de ce ?
Antonio m-a privit rusinat
-Pai esti …draguta si…
-O nu ,te rog ,nu-mi spune ca…….
-Ce?Nici gand vroiam numai sa vad cum e !s-a repezit el invartind exasperat mainile in aer
Am oftat usurata..
-Bella ,daca nu te superi as prefera sa iti spun acum tot ce stiu ,pt ca e posibil sa nu mai ajung in Amazin !spuse trist coborandu-si privirea
-Nu spune prosti !Nimeni nu va ,va face nimic !
-Nu sunt asa sigur ,daca vorbesc ,s-ar putea sa nu ma mai trezesc asa ca ……..lasa-ma sa iti spun ,te rog .Poate asa imi mai spal din pacate fata de tine si de familia ta !ochii lui implorau sa fac ce imi cere
-Bine ,spune-mi tot ce stii si incepe de la inceput !
-Prea bine , aseazate va fi ceva de povestit!
M-am trantit pe iarba frageda de smaralad ,prizandu-mi genunghii cu mainile .Antonio s-a asezat chiar in fata mea .
-A inceput acum ceva timp ,imediat dupa incoronarea ta ca si Capitan Suprem, familia Velary a plecat dupa cum sti intr-o misiune banala de patrulare .Insa ,ei stiau bine ca era defapt doar o scuza pt as putea incepe adevarata misiune .
Imediat dupa moartea Reginei Mistice Beatrice si urcare lui Patrik pe tron ,a fost lansata o ipoteza sumbra pt fiintele magice .Se spunea ca conducatorul vanatorilor de magie ,ar fi chiar o fiinta magica ,mai exact un vechi razboinic ..Sigur ca la inceput nu a crezut nimeni ,numai ca ,acest razboinic la atacat pe Patrick in timpul luptei .S-a cerut sa se pastreze secretul si s-a format o alianta de lupta numita Granita Amazinului ,din acesta alianta fac parte familia Velary si multi alti razboinici .Cand si-au inceput misiunea ca sa nu de-a da banuit ,au parasit rand pe rand Magixul si celelalte lumi magice ,trimitand in locul lor copi.Acum apropa 3 ani fost randul familiei Velary si asa ne-am nascut noi .
Antonio a lasat capul in jos ,in tip ce eu incercam sa formulez o propozitie ,dar socul era puternic .In celel din urma insa am reusit
-Deci ,vrei sa-mi spui ca toti il cauta pe acest tip ?
-Da ,ii cauta ascunzatoarea .Se spune ca e puternic ,dar mai are doar o mica parte de armata ,nimic semnificativ .
-Nu inteleg un lucru de unde stiu totusi de el ,ai spus ca l-a atacat pe Patrick si atunci s-a aflat adevarul ,pt ca pana atunci fusase doar o ipoteza ,dar Patrick a fost ucis pe un camp departe de locul luptei ………………
-Patrick nu a fost ucis ,el traieste si conduce alianta ! se repezi privindu-ma in ochii
-P……….poftim?Patrick traieste ,dar Mary a spus…….
-Mary nu a luptat pe acelasi front ,cei de pe frontul unde a luptat Patrick stiu toti si toti fac parte din alianta ,intelegi ?
Am incremenit ,asta insemna ca ceea ce vazuse Mary …………….(din capitolele anterioare )
” Bella inainte sa te nasti,dupa ce Patrik a murit Charlie si Richard au facut un juramant de sange pe mormantul acestuia si au jurat ca primi lor nascuti se vor casatorii .
Am ramas confuza
-De ce tocmai pe mormantul lui Patrick ?
-Nu stiu ,dar i-am auzit cu proprile mele urechi cand au facut juramantul ,i-am crezut chiar nebuni ,defapt soarta a fost blanda cu tine si cu Antonio pt ca nu-mi imaginez cum ar fi fost sa aveti alti alesi.”
Asta imi spusase Mary in ziua cand mi-a povestit despre ea si Patrick ,dar acum nu mai avea sens .Antonio se uita la mine de parca stia la ce ma gandesc
-Bella esti ok?
-Mary mi-a povestit ca Richard si Charlie au facut un ju……………
-Asta au vrut sa vada Mary ,in realitate in aceea seara se intalneau cu Patrick la mormant .Mary s-a nimerit sa fie acolo si a trebuit sa faca ceva ca sa o distraga .
-Deci ,cati sunt in aceasta alianta ?
-Multi ,o mare parte din razboinici ,de-ai ti-am spus ca multi din Consiliu sunt ca noi .
-Nu imi vine sa cred !Totusi , Patrick a disparut cu mul timp in urma ,de ce tocmai acum s-au adunat
-Pt acum i-au dat de urma ,pana acum statuse ascuns ,acum aveau o pista asa ca s-au reunit .
Am inceput sa tremur involuntar
-Asta e tradare !am suierat ridicandu-ma in picioare si stragandu-mi pumni
-Nu ,nu e !Alianta a fost formata din ordinul lui Patrick pe vremea cand el era la conducere ,deci e sub ordinul Amazinului ,nu e tradare ………..
Avea dreptate ,nu conta ca Aisa nu stia sau noi ,daca fusese dat din ordinul unui conducator al Amazinului ,indiferent cand ,nu era tradare si asta ma enerva la culme ………
-Bella trebuie sa mai sti ceva !Iti amintesti acele surse de energie din Forks ?
-Cele care l-au atacat pe Edward si pe mine ?
-Da !Insa permitem sa reformulez ,l-au atacat numai pe Edward
-Nu ……..
-Nu ti-a facut nimic ,nu ?
L-am privit confuza
-Nu ,dar……….
-Bella nu ti-au facut nimic ,pt ca acele energi proveaneau din Darcy
-Cum?intreb uimit
-Darcy era acele sfere de energie ……….
-Stai !Adica fetita aia are atata putere ,de unde ?Cine e ea ?
-Nu stiu , a fost gasit de Antonio in apropierea sediului lor ,cand avea numai un an .Ne-a fost trimisa sa ne supravegheze si prin urmare si pe tine .Numai ca tu numai erai in Magix ,iar atunci cand Antonio a auzit a inebunit ,ca sa scapam bazma curata i-am spus ca plecasem din Magix in cautarea ta ,.Sigur trebuia sa gasim o cale sa te aducem aproape ,asa ca te-am chemat in Forks si Darcy te-a supravegheat ,numai ca stii tu Edward …………..Darcy va vazut cand va sarutati si a incercat sa-l …….indeparteze sa zicem ………..
-Deci Charlie cel fals a acceptat sa-i ajute pe Cullen ca sa-mi de-a ceva de facut astfel incat si Darcy sa aiba ceva de facut si sa nu vada presupusa voastra grupare pt lupta .Pt ca daca ar fi aflat ea ,ar fi aflat si ceilalti si v-ar fi omorat ,corect?
-Absolut !a zis el aplaudandu-ma teatral
-Dar cu telefonul din casa lui Charlie ,cine era …………
-Atunci cand te-ai prefacut ca esti el ?
-Da!
-Nu eram noi ,era un intermediar care ne verifica .Darcy se intorsase intr-o zi pe neasteptate si vazuse o parte din armata ,anuntand alianta .Richard cel adevarat a pus pe cineva sa ne verifice ,de fapt ar trebui sa-ti multumim pt ca daca nu erai tu si nu le-ai fi raspuns ,si-ar fi dat seama ca ceva nu e bine .
-Ei nu stiu deloc ,de tradarea voastra?
-Ti-am spus ,banuie ,dar mai mult nu .Oricum acum atat de aproape de tipul ala ncat nu mai le e capul la altceva !
Pt un minut a fost liniste
-Darcy ,i-a spus lui Antonio de Edward ?
El a zambit amuzat
-Pai nu ,cum tu ne-ai salvat ,ce-i drept fara sa sti ne-am gandit sa ne revansam ,asa ca am convins-o pe Darcy sa taca .Deci pe scurt ,nu Antonio nu stie !
M-am ridicat in picioare
-Cred ca ar fi cazul sa plec si tu ar trebui sa te intorci acasa ,incearca sa iti aduni familia si veniti in Amazin !
M-am dus in mijlocul pajistii
-Inca ceva!Cine e acel razboinic ,stii cumva ?
-Nu stiu sigur ,dar ii spun DK
-Foarte subtil !La revedere Antonio ……………
-Stai!€striga el
-Ce-i ?
-Nu ma intrebi unde au sediul?
-Stii?
-Visul tau ……….
-Poftim ?am intrebat confuza
-Visul tau ,incantati ,amintestetile .Castelul din vis e sediul lor !a spus el apoi a disparut
Am privit locul gol unde statuse pana acum
Castelul ?………………..
Stai !Castelul pe care l-am visat acum cateva saptamani .Stiu unde sunt !
-Aisaaaa!!!!!am tipat si dintr-o data am trecut printr-o pacla neagra .
Am simti lumina pe fata ,iar ochii mi s-au deschis automat .
-Bella esti bine ?ma intrebat Aisa punandu-si mana pe umarul meu
-Da sunt bine !
-Ai aflat ceva ?
-Tot ,cheama-i pe ceilalti am o poveste lunga sa va spun ……………….
Sediul aliantei
-Cred ca ar fi bine sa atacam din nord !isi dadu cu pararea Richard
Era sedinta obisnuita de seara ,mai aveau un pic pana sa puna mana pe marele premiu .Toti membrii erau adunati in sala de sedinta .
-Ce crezi Patrick ?intreba alt razboinic
-Cred ca propunerea lui Richard e foarte buna si ar………………
-Ma scuzati capitane ,dar avem un mesaj urgent de la Darcy !il intrerupse un alt razboinic
-Da-i drumul !
In mijlocul mesei rotunde aparu imaginea lui Darcy
-Darcy scumpo ,ce este?a intrebat Patrick pe un ton parintesc
-Clona 04 (clona lui Antonio ) este problema .Nu il utem trezi ,banuim ca se intampla ceva ,pt ca clona 01(Richard)a venit ingrijorat la domiciliu si s-a repezit direct in camera lui 04 .a spus ea cu vocea ei de copil
-Va spus ceva ?intreba Richard vizibil infuriat
-Nu ,dar am aflat ca Regina Mistica si Capitanul Suprem l-au vizitat azi la birou !
-nu e de bine !a spus Den din capatul celalalt al mesei
Ceilalti priveau catre Darcy ,stiau toti ca nu e bine ca Amazinul sa afle .Richard se intoarse catre Antonio care statea teapan ca o statuie privind pe geam afara
-Ce crezi fiule ?i se adresa Richard
-Nu stiu ,dar daca a vorbit in vis cu cineva din Amazin e de rau !
-Dar n e fiinta magica ,singura cu care ar fi putut comunica ar fi Bella ,iar asta numai daca il contacta ea!spuse Brianna
Toti amutira
-Darcy !se adresa Antonio
-Da ?
-Asteapta sa se trezeasca si vezi ce a spus si cu cine a vorbit ,daca a vorbit ,iar apoi eliminal si pe el si pe ceilalti !
-Dar Antonio ,ce facem fara ei vor afla………….
-Nu neaparat ,putem sa inschenam ceva ,ca o misiune de urgenta !
-prea bine !zise Patrick ,iar Darcy intelegand ordinul a intrerupt convorbirea
-Am senzatia ca atunci cand ne vom intoarce acasa nu vom fi primiti ca niste eroi !a spus Brianna

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu