Cap 30 Inselaciunea

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Bella Pov
-Deci cam asta e !mi-am incheiat povestea trantindu-ma imediat pe canapea
Aisa s-a ridicat de pe fotoliu si s-a indreptat spre geam
-Acum ce mai facem ? a intrebat Emy
Liniste
-Credeti ca i-a omorat?intreba Melani
-Ce?sopti Danon ridicandu-si capul din maini
-Copile ,credeti ca le-a omorat ?continua ea
Din nou liniste
-Bella …………….incerca Aisa sa spuna,dar Melani tresari brusc ridicandu-se in picioare .Asta insemna ca vedea o trecere intre dimensiuni deschisa
-Ce Melani ?intreba Mary punandu-i mana pe umar in timp ce Nick o lua in brate
-Vine copia lui Richard !soptia ea prizandu-l la randul ei in brate pe Nick
Imdiat ce Melani ne-a aratat unde se va deschide trecerea toti am privit intreacolo
In cateva secunde trecerea a aparut si din ea a iesit alergand copia lui Richard
-Inchideti-o!!tipa el catre noi
Aisa privi catre trecerea si aceasta se inchise
-Multumesc !spuse el in timp ce gafaia din toate incheieturile
In mod normal alergatul nu este o problema pt noi ,mai ales ca suntem cele mai rapide fiinte ,dar pt copi puterile fiind reduse atunci si efortul este unul considerabil .
-Ce s-a intamplat ?intreba Aisa
-Unde sunt ceilalti ?continua Danon
-Ei au trimis doua fiinte magice dupa noi ,pe ceilalti i-au prins ,eu inschimb am reusit sa fug ,dar erau in spatele meu .
-Melani s-a mai deschis vreun portal ?
-Nu Aisa ………………stai….se deschide unul acum si vine ……. face trecerea intre Magix si Amazin
-Poftim ?Vin aici sunt nebuni ?intreba Erick
-Nu ,nu !Nu se deschide aici ,ci in padure .
Aisa ajunse imediat langa geam,privind catre padure
-Cu ceilalti ce au facut ?lua Danon initiativa
-Presupun ca ii vor duce la Centru ca sa vada ce au spus apoi ii vor elimina .
-Asta e groaznic ,nu pot sa faca asa ceva !se revolta Jyan
-Ce facem megem dupa iei ?intreba Rick
-Aisa ?
-Da Danon ?
-Deci ?
-Nu stiu ,pe deoparte trebuie sa-i ajutam ,dar pe de-alt parte daca mergem dupa ei le aratam ca stim despre Alianta .
-Si chiar stim!zise Emy
-Da stim Emy ,dar nu ne ajuta sa stie si ei ca stim ,Intelegi ?
-Atunci ii lasam sa moara ,pur si simplu ?intreba Cornelia cu mahnire in voce
-Aisa nu putem sa nu intervenim !zise Mary strangandu-i usor umarul Corneliei ,care privea acuzator
Desi stiam cat de calma este Mary nu puteam sa-mi dau seama cum reuseste in aces moment avand in vedere ca Patrick traieste .In timp ce le explicam ce am aflat am urmarito in mod special pe Mary ,insa ea nici macar nu a tresarit
-Vom interveni ,dar trebuie sa o facem cu cap !raspunse Aisa privind in continuare spre padure
-Ce ar fi daca i-am lua prin surprindere in padure si apoi i-am inchide !
-Chip nu poti sa-i inchizi fara motiv ,dragule!ii spuse Mary
-Fara motiv ,pe naiba!rabufni Chip
-Chip !il certa Mary
-Scuze !
-Deci pana la urma ce facem ?intreba Nick
-Putem sa-i pacalim !Toti am intors capul catre Dyn ,care la fel ca Aisa privea pe geam ,insa ma indoiesc ca ii cauta pe soldati ca ea .
-Ce vrei sa zici Dyn ?intreba Aisa intorcandu-si privirea catre el
Dyn ramase nemiscat privind in continuare pe fereastra cand vorbi
-Mergem dupa ei si ii arestam pe motiv de presupusa complicitate la atacarea unuia dintre noi …………….
-Genial Dyn !rebufni Aisa
-Adica sa-i mintim ?intreba Melani
-Pai ei ne mint de secole ,asa ca ………………
Chip si cu Emy schimbara amandoi o privire apoi zambira cu gura pana la urechi
-Hai sa-o facem !zise Emy sarind in sus
-Are cineva ceva impotriva ?intreba Aisa si ea mult prea entuziasmata
Mary ,Danon si Jyan se uitara uni la alti si rasera
-Pe vremea noastra misiunile nu erau asa distractive !chicotit Danon
-Sa inteleg ca asta inseamna Nu !spuse Aisa zambind
-Bun si pe cine consideram „atacat:”?intreba Danon redevenind serios
Aisa se intoarse catre mine .Privirea ei imi spunea clar ca eu voi fi momeala ,dar in acelasi timp imi cere si aprobarea
-Bella? Intreba Danon intelegand privirea lui Aisa
-Numai daca vrea !spuse ea privindu-ma oarecum matern .Desi era mai mica ca mine
Am lasat privirea in jos ganditoare .
As putea sa o fac ,dar asta ar insemna sa joc aceiasi piesa nenorocita ca ei si aici ma refer la ambi ei ,adica si la copi .
Inselaciune .Oare as putea sa duc jocul pana la sfarsit ?Am ridicat privirea ,familia mea ma privea perplexa cu ingrijorare .Doar o singura pereche de ochi nu ma privea .In coltul camerei ,razmat de biblioteca Edward privea cu interes marmura de pe podea .Am inghitit in sec ,oare ma transformasem intr-o fiinta care ii ranea pe cei la care tine ,asta ajunsasem sa fac?
In astfel de momente ii uram cu ardore pe cei din familia Velary si asta pt ca isi batusera jos de mine .M-au inselat si cum aschia nu sare departe de trunchi si copile lor au facut acelasi lucru .Decand aflasem adevarul despre familia Velary ,cea adevarata o singura intrebare ma macina .Cand s-au intors copile in Magix mi-a fost destul de greu sa-l revad pe falsul Antonio ,dar acm e vorba de cel adevarat .Daca atunci am facut o criza si aproape ca l-am atacat pe Edward acum ………………Nici nu vreau sa ma gandesc
-Bella?sopti Aisa
Am incercat sa spun ceva ,dar cuvintele nu s-au auzit .Ce sa fac?
-Lasati-ma cu ea 3 minute ,intre timp duceti-va si pregatiti totul ! spuse Danon prelund initiativa
Am vazut cum toti inclusiv Aisa parasesc incaperea .Indata ce am fost singuri Danon a venit catre mine lundu-ma parinteste in brate .Nu stiu de unde a venit ,dar un hohot de plansa ma napadit .Lacrimile au inceput sa-mi curga pe obraji ,in timp ce corpul mi se scutura
Danon imi mangaia parul ,capul meu fiind razmat de umarul sau
-E inregule ,draga mea!soptea el incercand sa ma linisteasca
-Nu ..nu e ,Danon!Nu stiu daca voi rezista sa fac asta ,nu stiu daca voi rezista sa-i revad !am spus printre suspine
-Bella ,Danon m-a ridicat usor din brate astfel incat sa ma priveasca in ochi ,cand Charlie te-a adus prima oara in Amazin Richard a spus ca nu esti pregatita .Imi amintesc bine ca atunci tu i-ai aruncat o privire suparata ,apoi ca din senin candelabrul de deasupra lui Richard s-a desprins ,totusi nu l-a lovit .Cand am vazut candelabrul prabusit la picioarele lui Richard toti ne-am uitat la tine ,tu ai zambit si ai spus „Sunt pregatita ,vreau sa fiu Comandant Suprem „ atunci am stiut Bella si desi ceilalti se mai foiau inclusiv tatal tau ,pe motiv ca Renee nu e fiinta magica au fost 4 oameni care stiau sigur cat de sus vei ajunge .Eu,Mary,Antonio si Richard
-Asta nu ma ajuta !m-am plans
-Ce ce vreau sa zic e ca tu esti o luptatoare Bella .Ai ajuns pana aici ,vei ajnge si mai sus .Familia Velary trebuia sa fie o punte de lansare pt tine ,mai tarziu a fost un obstacol .Idea e ca poti sa treci peste ,nu ti-o spuns acum ca un fost comandant sau ca un profesor ,ti-o spun ca un parinte .Mereu te-am considerat atat eu cat si Jyan fiica noastra ,mereu vei ramane asa .Suntem cu toti o familie si ne sustinem unul pe altul .Bella eu stiu ca atunci cand familia Velary se va intoarce toti vom fi dati peste cap ,dar am senzatia ca tu vei fi cea mai putin afectata .Ai crezut pentru 2 ani ca sunt morti ,apoi ai avut senzatia ca ceva nu e inregula ,te-ai luptat sa afli ce ,crede-ma cand vor reveni in Magix voi placerea sa vad cum le dai cu piciorul !Am incredee in tine Isabella !
Danon ma privit fix in ochii si nu am putut sa nu o bserv sinceritatea cu care spunea cuvintele
-Multumesc Danon !am zis strangandu-l in brate
-Intotdeauna cu placere ,draga mea !
M-am desprins usor din imbratisare
-Totusi ,nu stiu daca sunt pregatita sa joc piesa asta Danon !
-Bella i-a asta ca pe-o misiune ,trebuie sa salvam acele copi nu are rost sa le lasam sa moara!
-Prea bine ,ai dreptate !
Autor Pov
-Cum il scoatem de-acolo ?intreb unul dintre soldati pe celalalt
-Nu stiu ,dar trebuie sa ne gandim ,deja s-ar putea sa fi vorbit !
In clipa urmatoare din buzunarul unuia dintre soldati se auzi un bipait .
-Da capitane !spuse soldatul scotand aparut din buzunar
-Inca sunteti afara ?intreba Richard ingrozit
-Ne cerem scuza ,dar sunt prea multi inauntru ,nu putem risca sa intram !
Richard batu usor cu pumnul in masa .Toti ceilalti priveau ganditorii catre soldati .Patrick s-a ridicat de la masa si a inceput sa de-a ocol prin camera
-Ce facem ,acum cu cat asteptam mai mult ,cu atat el vorbeste mai mult!
-Poate nu trebuie sa ne speriem in fond maine il capturam pe DK!spuse Brianna incercand sa calmeze spiritele
-Asa e Brianna ,dar mie frica de orice interventie a Amazinului pana atunci !spuse Patrick
-Nu ne-ar impiedica !interveni Den
-Nu se stie asta Den ,ar putea sa o faca pana la urma Regina Mistica decide ! explica Richard
-Si asa mi-e frica de cum vom fi primiti in Magix peste doua zile daca ne reuseste misiunea !continua el
-Trebuie sa ramanem concentrati !spuse o razboinica
-Capitane ,ne auziti ?intreba soldatul
-Da va auzim !raspunse Richard
-Si va vedem !continua Patrick
-Se intampla ceva !spuse celalalt soldat indreptand aparatul catre cladire Amazinului ,pe langa care tasnea din toate partile pamant acoperit de foc si energie mistica
-Ce se intampla ?intreba Richard ridicandu-se in picioare ca toti ceilalti
-Nu stim ,dar parca s-ar da o batalie acolo !
Membri Aliantei privira in continuare cum focul se intetea si cum gardieni zburau prin toate partile Amazinului
In acest timp cei din Amazin se distrau oarecum .
-Chip ,mai multe fulgere !tipa Emy care se prefacea ca incearca sa stinga flacarile
-Fulger imediat !tipa el cand izbi pamantul cu piciorul si fulgere sarira in spre cer
-Copii mai incet totusi ,sa nu daramam ceva !zise Jyan zambind amuzata
Toti se aflau in curtea Amazinului jucandu-se de-a razboiul .Chiar si Danon se prostea izbind pamantul ca acesta sa se cutremure .
-Santeti gata pentru marele final ?intreba Aisa
-Da! Tipara ei
Aisa se apropie de mainile Bllei si atinse semnele
-Bella ,concentreaza-te lasal sa simta tot ce-i trimit !spuse Aisa
Bella dadu din cap si inchise ochii
Aisa aduna puterile si ii atinse semnele Bellei ,ea tremura un pic ,dar era o joaca pe langa ce simtea acum Antonio care era la pamant .O data ,de 2 ori,3 de trei ori si Antonio ar fi putut jura ca Bellei i se intampla ceva rau .
Aisa vru sa mai incerce odata ,dar Bella o opri
-Atat !spuse gandindu-se la ce simtise ea cand crezuse ca el e mort
-Bine ! spuse Aisa batand-o pe umar
-Haide !tipa Mary
In padure soldati priveau cum focul se inteteste .La un moment dat unul dintre ei tipa
-Priviti !
Membri Aliantei se ridica de langa Antonio si isi intoarsera privirea .Deasupra Amazinului Captanul Suprem Isabella se intalta peste coloanele castelului .Un obiect zbura catre ea ,iar aceasta (teatral desigur)cazut ca o piatra .
-Bella ! se auzi tipetele celor din Amazin
Richard s-a repezit catre monitor ,dar deja nu se mai vedea nimic .
Brianna cu lacrimi in ochii isi imbratisa fiul ,dar Antonio privea incontinuare ecranul sperand ca Bella sa se zareasca
-Nu !sopti el in timp ce se ridica de jos si se duse catre ecran
-Nu !de data asta tipa izbind masa care se sfarama numai de cat
Nimeni nu mai spunea nimic ,rasuflarea lui Antonio o luase razna in timp ce tremura .
-Duceti-va in Amazin !le ordona Richard
Soldati nu apucara sa faca de cat un pas cand o rafara de vant trecu pe langa ei
-Ce se intampla ?intreba unul
In clipa urmatoare in jurul lor se aflau gardieni , fete serioase si indulerate
-Opriti-va !In numele Amazinului sunteti arestati pt posibila complicitate la atacarea acestuia si la ranire Capitanului Suprem !
Asta-i mai trebui lui Antonio inainte ca toate ferestrele sediului sa explodeze si usile sa se tranteasca singure de pereti pana se rupsera ,iar peretii se crapara
-Fiule !incerca Richard sa-l domoleasca pe Antonio
-Cine ?Cine!tipa el
Soldatul inchise statia ,dar deja gardieni auzisera tipetele lui Antonio ,insa se prefacura in continuare .
Le pusera catusele de energie in jurul mainilor si ii condusera spre Amazin
„Misiune Indeplinita „gandi Nick catre toti „complici”sai

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu