Cap 28 .Morti sau vi?

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Richard isi atinti ochii asupra dosarului
-Regina Mistica ,permiteti-mi sa va intreb ,daca sunt curioasa in legatura cu rezultatele anchetei ,de ce nu ii intrebati pe legisti ?
-o sa ajung si acolo Richard fi sigur!Deocamdata vreau sa-mi spui tu ,pt ca sunt convinsa ca stii cel mai bine ,ce se petrece !
Richard isi feri privirea de-a lui Aisa uitandu-se catre geam .
-Ma tem ca nu va pot fi de ajutor !spuse privind in continuare ferastra
Aisa il trimise o privire dejamagita
-Richard m-am bazat intotdeauna pe tine ,de altfel ca si alte generati inaintea mea ,pt ca ai fost mereu o fiinta deosebita din multe pc de vedere si printre toate acestea ai fost loial si intelept .Dar constat cu dezamagire ca nu mai esti asa !Loialitatea ti-ai spulberato cand ai fost intr-o tabara de lupta inafara Amazinului ,incalcand o regula direct ,iar acum iti pierzi si intelepciunea refuzand sa-mi raspunzi la intrebare !
Richard nu se intoarse catre Aisa
-Inteleg partea cu loialitatea ,dar ce legatura are intelepciunea ?
Aisa zambi sarcastic
-Daca ai mai fi intelept Richard ,ai stii ca daca mi-ai raspunde la intrebari ti-ai reabilita cat de cat numele familiei tale .
Richard isi ridica in sfarsi privirea in spre Aisa ,dar nu am putut citi nimic in ea ,era rece si profesioanala .Nu il mai vazusem niciodata pe Richard atat de rece si dupa privirea ei nici Aisa nu-l mai vazuse asa .
-Regina Mistica ,cu tot respectul pe care vi-l port ,va rog sa iesiti afara pt ca ma grabesc spre un proces ..
Aisa se ridica sa plece ,dar eu ramasesem impietrita .Nu imi venea sa cred ca Richard a zis asa ceva .
-Prea bine ,dar voi afla ce se intampla si atunci sa stii ca vor exista consecinte !a spus Aisa mergand spre usa
-As prefera sa iti vezi de-ale tale si sa nu te bagi !a spus Richard cu o privire amenintatoare
Aisa a zambit badjocoritor
-Eu comand aici Richard ,nu tu ,daca nu iti convine pleaca de unde ai venit si i-ati si complici cu tine !
Aisa puse mana pe manerul usi si o rasuci
Eu inca eram paralela
-Bella !Zise Aisa si in clipa urmatoare zburai de pe scaun ,urmand-o pe coridor ,lasand usa in spatele nostru sa se tranteasca .
Am mers alaturi de Aisa pana am iesit afara din cladire ,apoi m-am oprit brusc in mijlocul trotuarului
-Ce a fost asta ,ce la apucat pe Richard ?!am intrebat confuza
Aisa nu raspunse continund sa merga pana ajunse la masina ,apoi se opri
-Condu tu si incerc sa-ti explic!
Aisa dschise masina si se urca pe locul pasegerului .Am urmato imediat in masina .
-Deci ce se intampla ?am intrebat in timp ce scoteam masina din parcare
-Sincer ,nu sunt chiar sigura ,dar cred ca avem de-a face cu altceva ……………..
-Altceva? Am intrebat confuza
Aisa ofta
-Da ,e posibil ca …………..familia Velary sa nu fie chair ea !Piciorul mi-a alunecat imediat pe frana ,masina orpindu-se cu un scartait chiar in mijlocul intersectiei
-Bella!a exclamat Aisa cu un ton ingrijorat ,dar eu ma blocasem complet
-A….adica e posbil ca ei sa fie ………..morti !! am exclamat terifiata
-Bella?sopti Aisa ,dar deja incepusem sa tremur si lacrimile sa-mi curga pe obraji .
-Bella?repeta Aisa
Deja nu mai vedeam nimic ,lacrimile formand o bariera in ochii mei .
-Bella ,te rog calmeazate!!ma implora Aisa
Auzeam masinile din spate cum claxonau si cum uni soferi ,cei mai multi fiinte magice se dadeau jos ,venind catre masina ingrijorati .
Am vazut cum un barabt cam de 20 si ceva de ani se apropie de geamul meu
-Ati patit cev…………….Comandant Suprem ,Regina Mistica ?!exclama surprins
Tremuram din ce in ce mai rau si nu ma puteam opri .Nu stiu de ce ,dar ma simteam ingropata la doi metri sub pamant .Familia Velary moarta ………………..
Cine imi mai intelegea reactile ,cand au reaparut nu imi doream decat sa fie morti ,iar acum cand doar presupunem ca s-ar putea sa fie ……….eu …eu …nu ma mai inteleg !
Simteam ininma arzandu-mi de-a binele
-Va rog sa ma ajutati sa o mut in locul meu !am auzito spunand pe Aisa
-Sigur ca da !
Am simtit usa cum se deschide si cum sunt scoasa in aerul caldut de-a afara .
In cateva clipe am ajuns in locul lui Aisa .
-Regina Mistica sunteti bine ?auzeam tipete din multime strigand-o pe Aisa
-Da ,totul e bine !le raspunse ea si se urca in locul soferului
Ii multumi barbatului ,care m-a mutat si demara in tromba
-Bella ?Bella raspundem sau te duc la spital !spuse ea
Am deschis gura ,dar nu a iesit nici o vorba .
-Macar da din cap ,daca iesti bine !
Cu lacrimile inca curgandu-mi am dat usor din cap .
Masina incetini usor si un minut fuse liniste ,apoi simtindu-mi vocea incerc sa vorbesc
-Chiar crezi ca au murit ?
Aisa se uita spre mine si schita n zambet
-N-am spus ca au murit ,am spus ca nu cred ca acestia sunt ei !Dar poate ma insel Bella ,ar trebui sa stai linistita .!
-Aisa ,imi pare rau……….nu trebuia sa reactionez asa ,doar ca………..
-Bella nu a fost alegerea ta sa reactionezi cum ai facuto .E din cauza durerii!
S-a lasat din nou liniste
-Daca ei chiar nu sunt familia Velary ,atunci unde sunt cei adevarati si de cand sunt plecati ?
Aisa ofta
-Nu stiu ,dar vom afla !
-Cum ?intreb confuza
-Pai ……………
-Crezi ca Antonio stie ?
Aisa se uita confuz
-Cred ca da ,doar si el e la fel .De ce ?
-Poate ,poate ………..reusesc sa-l fac sa-mi spuna ceva !
-Nici nu se pune problema sa te intalnesti singura cu el ,iar in prezenta cuiva nu va spune nimic !spuse imediat Aisa
-Dar nu trebuie sa ma intalnesc !
-Cum adica ?
-As putea sa-l intreb in vis !
Aisa se incrunta gandindu-se
-Ar putea fi o idee buna !Dar trebuie sa-mi promiti ca o sa ai grija si ca imediat ce nu mai poti suporta ma contactezi ,ca sa iti dau semnalul de trezire .Fara sa incerci sa rezisti peste limita ,clar ?!
Am aprobat din cap
…………………………………………………….
Eram intinsa in pat asteptand sa vina Aisa .
Usa s-a deschis si a intrat Edward
-Hey !
-Hey !am spus zambind
A venit spre mine si si-a trecut degetele peste obrazul meu
-Cum te simti ?
-Bine !
S-a asezat langa mine
-Aisa ne-a spus despre teorie !a zis trcandu-si nervos mana prin par
-Ohh! Cum au rectionat ceilalti ?
-Binisor , dar Mary s-a ales cu vaza sparta !
-Emy?
-Nu Cornelia !a zis zambind strengareste
-Mmm!
-Bella te simti pregatita ?intreba el
-Nu chiar !
-Atunci nu o fa !spuse privindu-ma in ochii
Mi-am strans buzele
-N-am de ales ,trebuie sa o fac ,trebuie sa aflu adevarul !!
-De ce?intreba trist
-Pt ca…………..
-Inca mai simti ceva pt el ,nu-i asa ?
-Nu ,Edward eu ………
Isi intoarse capul
Ma uram pt ca il faceam sa sufere ,nu vroiam asta ,dar oricat as incerca sa nu-l ranesc ,tot o fac .Stiam ca nu trebuia sa-l las in apropierea mea ,dar ma incapatanasem ca nu-l voi ranii .Acum era prea tarziu ca sa mai repar ceva
I-am tras fata in spre mine ,lasandu-l sa ma priveasca in ochii
-Edward ,te rog nu fi suparat .Nu vreau sa te ranesc ,as prefera sa mor decat sa fac asta ,dar trebuie sa aflu adevarul .Oricum nu trebuie sa fi gelos pe el ,pana la urma poate nici nu e Antonio !am zis incercand sa-l impac
-Si nici macar daca ar foi ,sau daca il voi gasi ,nu l-as lasa sa intervina intre noi !
-Bella stiu ce a fost intre tine si el ………….
-Dar s-a terminat ,nu m-as mira sa aflu ca e ….casatorit …cu…cu un copil !vocea imi tremura
-Shhhhh….sopti Edward si ma tras la pieptul sau
-O sa fie bine !ma incuraja
In clipa aceea ,usa se deschise
-O scuze ….revi mai tarziu ………Aisa dadu sa inchida usa
-Nu e inregula !am spus repede nu mai suportam tensiunea
-Intra !
Aisa se indrepta spre pat si isi puse mana pe umarul lui Edward
-Trebuie sa pleci !
El aproba din cap ,ma saruta pe obraz si iesi din camera
-Esti gata Bella ?
-Da !
-nu uita sa-l chemi !
M-am pus cu capul pe perna si m-am concentrat .
In cateva clipe , am deschis ochii ,intr-o padure .Auzeam un susur de apa din departare .Soarele stralucea deasupra copacilor facandu-i sa para de smarald .Era fermecata de peisaj .
-Iti place ,dragoste ?
Mi-am intors capul si l-am zarit pe Antonio iesind dintre copacii ,cu un zambet imens stralucindu-i pe fata
-E foarte frumos !am spus incercand sa zambesc
-Ma bucur ca iti place !
-Nu credeam ca o sa apari !
El se incrunta
-De ce nu as aparea ?
Am ridicat din umeri .Oare nu stia de mica noastra cearta cu Richard ,sau stia si vroia sa nu dea de banuit ,ca sa poata afla ce stim de la mine .
-ma gandeam ca te-au impiedicat sa te vezi cu mine !
-D ce ar face asta ?E dret tata imi spusase sa-l astept sa vina acasa ,ca sa vorbim ceva ,dar putem sa borbim si maine !
Bingo !Inca nu-i spusase
Increzatoae m-am apropiat de el si l-am sarutat !Ingheta !
Mi-am presat buzele de ale lui cu ardoare .Nu stimteam nimic diferit in sarut .Corpul meu fosnea din toate incheieturile si buzele imi ardeau de incantare ,dar asta se intampla si inainte .Oare sa fi gresit Aisa ?
M-am despartit de buzele lui ,exact cand incepuse sa raspunda ,si am coborat cu sarutarile in jos pe gat .Ma simteam mijerabil fata de Edward ,dar trebuia sa stiu adevarul !
Am continuat sa-l sarut ,in timp ce-i inhalam mirosul imbietor .
-Bella!sopti ridicandu-mi fata si sarutandu-ma apasat
I-am raspuns la sarut ,impletindu-mi mainile in parul sau si tragandu-l mai aproape .
In timp ce-l sarutam ma gandeam cum as putea sa-l verific .
Sarutul nostru devenea din ce in ce mai pasional .Am simtit cum ma lasa usor pe iarba ,sarutandu-mi gatul .
-Antonio !am soptit sacadat din cauza lipsei de aer
-Da?intreba cu buzele pe pielea mea
Ma pregateam sa-l intreb ceva ,cand mi-am dat seama ca pot usor sa aflu daca e adevaratul Antonio .Fara sa mai spun nimic ,l-am sarutat ,astfel incat sa nu observe cand cobor mana dreapta inspre mana lui stanga si usor mi-am inpleticit degetele cu ale sale .Am inchis ochii si mi-am apasat palma de-a sa .Am simtit furnicaturile obisnuite ,dar cand am privit in jos ,am vazut ca semnele mele se luminasera numai pana la la incheietura .
La fiintele magice Geamanos ,atunci cand atingi palama ta cu palma de la cealalta mana a partenerului ,apar anumite semne de pe palma pana pa umar .La mine insa acum se terminau la incheietura maini
Nu e Antonio !!
Fara sa imi dau seama m-am oprit din sarut si el a observat .Am privit spre el .Pare confuz ,apoi s-a uitat la mainile noastre si si-a traso repede dintrea mea .
Am avut dreptate .
M-am pefacut ca nu stiu si am inceput alt sarut .Mi-am tras mainile in parul sau si l-am rostogolit pana am fost deasupra ,apoi sarutndu-l ,mi-am infasurat o mana in jurul gatului sau ,iar alta am pus-o pe pieptul ,pt al puta tine la pamant.
M-am apropiat usor cu buzele de urechea sa
-Vreau sa stiu ceva !am soptit in urechea sa
-Ce?intreba buimac
-unde este ,adevarata Familie Velary !am tipat strangandu-mi mana in jurul gatului sau si privind cum se panicheaza

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu