Cap 25 Rapita

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Bella POv

Am deschis usor ochii  ,lasand razele soarelui sa imi orbeasca privirea pt cateva secunde .
Era o dimineata perfecta ,magica .
Ochii mi s-au obisnuit rapid cu lumina care navalea  pe ferestrele mari  din camera .
Mi-am fixat privirea pe tavanul pictat de deasupra mea .Stai ,de cand am eu tavanul pictat !Al meu e facut din sticla .
Cand luciditatea m-a lovit ,m-am ridicat  rapid in sezut .Am privit camera !Nu era camera mea !
Mi se parea vag cunoscuta ,dar nu stiam de unde .De abia atunci am observat ca in jurul trunchiului meu era infasurata o mana .Am privito indelunga ,apoi incet mi-am miscat ochii spre locul de unde venea .In  cearceafurile rosii  ,stand langa mine era un corp barbatesc .Pt o clipa am crezut ca era Edward ,dar apoi conturile bine definte ale  spatelui m-au contrazis .Corpul lui Edward nu putea fi acesta care zacea langa mine .Pielea nu-i era asa de palida si rece ,ci mai degraba alba cam ca a mea cu trasaturi albastre ,ceea ce imi spunea ca trebuie sa fie vorba de o fiinta magica .Am urcat usor cu ochii pe spatele sau pana la ceafa   ,pe care se ravarsau  libere cateva fire roscate .Am inghetat !Facandu-mi curaj am continuat drumul pana  cand am vazut cascada rosie acoperind o fata zeiasca culacata pe o parte pe perna in directia mea .Antonio !
Am icnit usor ,ce cauta aici ,in pat ….cu mine !Am incercat sa ma retrag ,dar bratul i s-a strans si mai mult in jurul meu .Fara sa mai stau pe ganduri m-am tras de langa el ,dar inainte sa ma dau jos din pat ,doua brate puternice m-au prins .
-Lasa-ma !am tipat ,dar in clipa urmatoarele bratele m-au tras inapoi catre corpul sau si m-au lipit de el .Apoi cu o singura miscare m-a rasucit cu fata  catre el .Nu se clintise din pozitita initiala ,doar bratele lui se miscasera .Inca statea cu capul pe perna privindu-ma amuzat si smechereste .
-Da-mi drumul !soptii
Antonio nega din cap ,apoi isi lasa mana sa alunce catre a mea si imi ridica palma asezando pe obraz.Palma mea statea lipita de obrazul  sau .Incet isi lasa plama sa alunce spre incheietura maini mele ,dezvaluind un inel cu diamant pozitionat pe degetul meu inelar .M-am uitat ingrozita la inel ,apoi la Antonio care acum ma privea victorios .
-Esti a mea !sopti el si ma trase mai aproape ,apoi ma rostogoli astfel incat se afla deasupra mea .
Ma privi serios ,apoi isi lasa mana sa alunece catre abdomenul meu si zambi cu toti dintii cand din pantecul meu se simtii o vibratie .
Antonio isi intoarse privirea de la abdomen catre mine si se apleca usor ,evitand zona pantecului ,peste mine  .
Priveam ingrozita ,incercand in zadar sa ma zbat .
-Esti a noastra acum Isabelle ,pt totdeauna !raspunse el razand si pantecul meu vibra de bucurie .
Cu o ultima suflare am deschis gura si ……………………….


-AAAAAAAAAAAAAAAA!!am tipat sarind din pat.Transpiratia imi curgea pe obraji .
-Bella ! spuse Edward venind repede catre mine si cuprinzandu-ma in brate
Am ramas paralele in bratele lui Edward in timp ce el imi freca spatele .
-Unde ai plecat ?l-am intrebat cu ciuda cand mi-am mai revenit
Stiu ca nu aveam niciun drept sa-l tin langa mine ,dar el se invoise sa-mi vegheze somnul .
-Ne-am plecat nicaieri ,am fost in camera ma uitam pe geam !spuse el incruntandu-se
Am ridicat confuza capul de pe umarul lui si  l-am privit .
-Ce s-a intamplat Bella ,l-ai visat iar ?intreba ingrijorat
-Nu ,nu cred ca a fost vina lui ,a fost un vis normal ……………..m-am indepartat usor de el si am privit catre ceas ………………11 dupamiaza
M-am incruntat
-Am dormit ata de  mult ?mi-am intors capul catre Edward care a aprobat usor din cap
M-am ridicat repede si m-am indreptat catre baie .Mi-am pus mana pe manerul usii si m-am intors catre el
-Ma astepti jos ?
Edward aproba din cap si iesi din camera ,oftand am intrat in baie .
Stiam ca eu cu Edward eram oarecum un cuplu ,dar inca nu ma simteam pregatita  sa ma schimb cu el in acelasi camera ,chiar daca ne despartea un perete .
Dupa mi-am terminat toaleta si m-am imbracat  cu cea am gasit mai repede ,am coborat in holul principal .Nu se auzea nimeni si nici in bucatarie nu era nimeni ,asa ca m-am indreptat catre living .
Cand am deschis usile mari  impodobite in argint si platina ,mi-am vazut familia stand in fata ecranului gigant de televizor .
Mary s-a intors catre mine in data ce am intrat si mi-a facut semn sa ma apropii .
M-am dus catre locul unde stateau Edwrd ,Alice si Melani si am privit catre ecran .
Era un buletin de stiri pe programu International din Magix
„Revolta in randul fiintelor  din dimensiunile magice !”era titlul scri mare pe ecran .In imagii era un grup de fiinte ,destul de numeros, in iata Dreptatii din Magix .
„Asa cum vedeti doamnelor si domnilor ,aici ,in piata Dreptii din Magix sau adunat fiinte de toate felurile care cer Amazinului repunerea familiei Valary pe locurile care spun ei sunt ale lor de drept .
Acestia protesteaza pasnic ,mai ales ca printre ei se afla si fiinte magice .O sa  ma indrept spre unul din protestatari sa vedem ce putem afla ..”Reporterita canului se indrepta catre  o fiinta magica
-Bunaziua domnule ,numele meu este  Alicia  Rabin de la canalul International ,ne puteti spune…………….”Aisa stinse televizorul si ne privi pe toti
-Asa dar ,au inceput  sa protesteze ,ce ne facem ?
Anon se ridica  de pe scaun si incepu sa se invarta prin camera .
-Poate am putea gasi…………..incepu el ,dar fu inrerupt de   Mary
-Nu cred ca mai putem  sa asteptam ,trebuie sa ne hotaram ,ori il excludem de tot pe familia Velary din dimensiunile magice sii alungam ,ori ii primim inapoi !
Mary avea dreptate ,oricat de mult uram asta .
-Mary are dreptate  trebuie sa ne hotaram acum ,iar in cazul de fata  exilarea e prea riscanta ,chiar daca ar fi  un lucru tentant !spuse Cler
Aisa se uita catre mine
-Bella?
Am oftat
-Aveti dreptate ,nu mai putem amana ,iar asa cum zicea si Cler exilarea ….nu ste o solutie ,deci  trebuie sa cadem la pace cu familia Velary !
Toti ma privira uimiti si dezamagiti intr-un fel ,de parca ar fi preferat sa propun exilarea
-Atunci o sa ies in fata multimii chiar acum cat sunt in piata !
Aisa  se ridica de pe canapeaua unde statuse pana acum .
-Cler ………
-Aisa as prefera sa nu vin ,daca s-ar putea !am spus stiind ca o sa-mi rosteasca numele
-Desigur Bella !
I-am multumit dand din cap si m-am  ridicat  iesind din camera .

M-am dus in camera ,iar la putin timp s-a auzit un ciocanit in usa .
-Intra !
-Bella ,ma gandeam ca poate ai nevoie sa te relaxezi un pic ……………spuse Aisa intrand in camera
Se apropie de mine si imi aseza o cheie pe pat
M-am incruntat pricvind cheia cunoscuta .
-Nu stiu daca e o idee buna !
Aisa veni catre mine zambind
-Ba da e ,Amazinul  nu ti-a starnit foarte multe amintiri deci …………
Aisa zambi .
-Bine !am zis raspunzandu-i la zambet
Aisa iesi din camera fara sa-mi mai spuna vreun cuvant .

Peste cateva minute ma aflam in fata usii  ,impodobita in argint .
Am pus cheia in broasca si am rasucit in spre stanga de 3 ori .Usa s-a deschis cu un clank  si am intrat in incapere .
Era asa de frumos exact cum imi aminteam Laguna .Aceasta fusese camera in care imi petrecusem mare majoritate a timpului dupa plecarea familiei Velary ,meditand .
M-am apropiat de laguna ,lasandu-mi usor picioaele sa ating iarba frageda .
Parea imposibil ca asa un colet de natura sa fie in interiorul Amazinului ,dar aici era un loc magic creeat special pt meditatia fiintelor din Amazin cu mult ,mult timp in urma .
De jur imprejurul gurii de apa ce se afla  in mijlocul camerie ,se aflau copacii ,flori magice care raspundeau in aer diferite miresme .
Cand am ajuns  cu picioarele langa gura de apa ,am inspirat usor lasand mirosurile sa imi cuprinda simturile .
-Comandant suprem !am auzit  vocile  ninfelor de piatra ce traiesc in laguna sau in izvoarele Amazinului..
Ninfele laguneii ,erau  spirite ce salajluiau aici si ne ajutau  la meditatie  ,sunt un fel de  asistente spa  pt ca pe timpul meditatiei ele pun in apa lagunei vraji sau potiuni pt meditatie ,iar  cand meditatia se termina ele curata apa si au grija sa fertilitatea si prospetimea lagunei .
-Comandant suprem !au soptit ele iar
De data aceasta am simtit cum un curent ma impinge de la spate .M-am lasat purtata de el deasupra lagunei si apoi brusc am cazut in apa ,ducandu-ma catre fund .Obisnuiam sa stau  ore ,zile intregi in aceasta apa si sa nu ies ,insa de data asta am iesit la suprafata .Ninfele se  invarteau deasupra apei ,tornand  anumie lucruri .
Fiind spirite ninfele nu se vad foarte clar ,dar noi putem totusi sa le distingem forma asemanatoare cu niste zane ,fara aripi cu par lung   impletit sau legat si trupuri zvelte de caprioara .
Dupa ce  au terminat de  pus  potiunile am simtit din nou curentul cum ma trage in apa si nu am obiectat .
Am inchis ochii lasandu-mi spiritul liber ,incet ,incet m-am desprins de realitate .

………………………………………………………………………..

Autor pov

In piata din Magix spiritele se calmasera  ,Regina Mistica  iesise in fata fiintelor magice si  aceptase ca familia Velary sa revina in functiile ocupate ,chiar si in Consiliu ,cu conditia de-a se sparge aceste tabere formate in dimensiuni .
Dupa terminarea discursului  Aisa cobora de pe scena insotita de Cler ,iar langa scari astepta necontenit Richard Velary
-Regina Mistica  ,tin sa va multumesc pt  ……………
-Pastreaza-ti multumi  ,n-am nevoie de ele !spuse Aisa indepartandu-se impreuna cu Cler
Richard privi in urma lor cu regret …………..


Aisa si Cler inrara impreuna in Amazin si toti ceilalti le asteptau chiar in holul principal .
Dupa ce le-au povestit cum a fost in piata ,pt ca televiziunile nu au avut voie sa transmita , s-au indreptat catre living ,dar inainte sa paseasca macar in acesta se auzira zgomote .
-Regina Mistica !strigau niste voci subtiri
Aisa intoase capul spre ninfele care se apropiau  plutind  de ei
-Ce s-a intamplat ?intreba Aisa in timp ce ninfele se invarteau deasupra lor in aer
-Comandantul Suprem  e rapit ……………continuara ele sa repete
Aisa o lua la fuga p scari spre laguna

Bella Pov

Nu mai simteam nimic ,totul era in ceata ,pana cand ninfele au inceput sa faca galagie si am iesit din starea de meditatie .Deabia atunci mi-am dat seama ca cineva,sau ceva  ma tregea  in jos  .
-Ce……..am incercat sa intreb ,dar eram deja cu capul sub apa
Am incrcat sa ma apuc de ceva  si sa dau din picioare ,insa  ceva mi le tinea .Am ajuns pt cateva secunde la suprafata .
Le-am vazut pe ninfe iesind din laguna dupa ajutor ,apoi am fost trasa inapoi in jos .
Ultimul lucru pe care am apucat sa-l vad a fost reflectia lui Aisa in apa ,apoi  curentii m-au scos printr-o pestera in timp ce  eram trasa catre cine stie unde .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu