Cap 26 Povestea din spatele usi

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Bella pov
Ma zbateam in zadar sa scap ,lucrul cae ma tregea era prea puternic . Treceam de-a lungul unor tunele ,cum trece fulgerul prin nori .Incercam zadarnic sa ma prind de ceva .
La un moment-dat presiunea a disparut si m-am trezit inconjurata de apa .Fluxul apei ma impingea spre suprafata .
Am inaintat usor ,dar dupa ceva timp am vazut o lumina reflectata in apa si m-am indreptat spre ea .Capul mi-a iesit la suprafata .Nu mai vedeam nimic, lumina disparuse si ma aflam in bezna .
Am privit imprejur incercand macar un fir de lumina sa gasesc ,dar nimic .
-Alo ?E cineva?am tipat,dar decat ecoul mi-a raspuns
Am inotat in fata cativa metri ,dar tot nu se vedea nimic .
“Acu ,ce fac?”
Am privit in continuae in jur ,dar tot nimic !
Am incercat sa ma scufund din nou ,dar apa ma impingea inapoi .
Forta fizica nu ma ajuta ,de ce nu puteam intelege ,dar magia nu putea sau nu mearga desi in acest loc in mod ciudat ,o simteam din ce in ce mai slaba .
“Foc”
In clipa urmatoare o minge rosie era in fata mea luminand intunericul .
“Lumineaza incaperea “
Mingea s-a indepartat rotindu-se prin aer in jurul meu ,dar nu era nimic imprejur .
Am stins mingea de foc si m-am concentrat pe apa .
„Apa du-ma la tarm „apa a inceput sa se miste in toate partile si pana la urma a luat-o intr-o directi impingandu-ma si pe mine dupa ea .In timp ce pluteam usor am reaprins mingea de foc care mergea acum in fata mea .Nu a durat mult si m-am oprit de ceva tare .Tot nu vedeam nimic ,dar m-am ridicat pe aceea bucata de uscat ,iesind din apa .Mingea asta nu imi era de ajutor in urmatoarea clipa un foc imens m-a inconjurat ,dar tot nu se vedea nimic .Focul a disparut .
Am pasit usor in fata mea ,incercand la fiecare pas pamantul , ca sa nu mai cad in apa .
M-am izbit de ceva tare si am ridicat mainile pipaindu-l .Semana cu un perete .
Mica bila a reaparut luminand peretele .Era auriu,placat cu mici desene care pareau din argint .Deodata lumina s-a aprins .M-am intors cu spatele la perete si in fata mea s-a revelat in toata spledoarea ei o camera semanand cu una dintr-un templu .
Peretii auriti erau impodobiti cu placaje din argint ,iar pe tavanul camerei era pictata o scena dintr-o lupta .Semana cu cele din Amazin ,dar Aisa le mai modernizase pe acelea in schimb nu cred ca aici ajunsase ,sau macar daca ar fi stiut de existanta camerei .
M-am plimbat in jurul ei ,dulapuri mari impodobeau anumiti pereti ,iar in ele erau asezate diverse obiecte ,unele am presupus eu erau sculptate in jad .
Tot nu intelegeam insa de ce am ajuns aici ,doar de multe ori fusasem in Laguna si niciodata nu s-a intamplat asta .
Pe peretele din mijlocul camerei era o usa imensa .Avea cam 3 metri .
M-am apropiat de ea ,aveam 3 solutii
1 Sa merg inapoi in apa si sa vad daca ma pot intoarce,ceea ce era putin probabil ,avand in vedere incercarile esuate .
2.Sa deschid usa si sa vad unde duce
3.Sa raman aici
Nu aveam alta solutie logica decat sa vad unde ajung,pt ca oricum nu puteam sa lupt impotriva curentului din apa .
Am impins usa si aceasta s-a deschis ,lasand la iveal un hol lung .Pasind incet de-a lungul lui admiram fiecare pictura de pe pereti .
Multe semanau cu scene de lupta ,altele cu scene de casatorie ,dar ce era concret totate creaturile din imagini erau fiinte magice .
Am mers vreme de cateva minute bune ,cand am ajuns la sfarsitul coridorului ,am dat peste alta usa de data asa era una de inaltime normala .Am deschiso si am intrat intr-o camera veche,jerpelita .Nu semana deloc cu celalta ,acesta era ………..parca astepta sa se darame ,peretii erau ciobiti,tencuiala cazuta ,iar mobilierul putrezit.In aer se simtea un miros intepator ,semana cu mucegaiul dar mai era ceva…………parca putrezit .
Intr-un colt al camerei era alta usa .
Era veche si ruginita ,iar stilul ei imi aduce aminte de usile inchisorilor medievale .M-am apropiat usor si am impins-o .Usa a scartait crepandu-se din ce in ce mai mult ,pana s-a deschis la perete .Camera din fata mea semana cu o temnita .Peretii erau craptati si mucegaiti .Podeaua era aproape inexistenta ,ici colo mai fiind o bucata din ea in rest era numai pietris .Intr-un colt al camerei steatea jerpelit un pat ingust de o persoana .Era atat de vechi incat daca o musca s-ar fi asezat pe el l-ar fi daramat .In mijlocul camerei prins de tavan atarna un candelabru imens .M-am dus chiar sub el privindu-l cu atentie .Nu era softicat ,dar avea ceva straniu .Fierul negru din care era confectionat stralucea in lumina lumanarilor aprinse .
-Aici erai ! se auzi o voce spasita
M-am intors catre usa .
-Mary?am intrebat nesigura de ceea ce vedeam .
Mary statea rasmata de usa ponosita uitandu-se prin camera
-Eu sunt ,desigur !spuse si iaainta in spre mine
-Mary ,ce cauti aici ?
Ea veni langa mine apoi se uita in sus la candelabru
-M-am gandit ca e timpul sa sfarsesc expeditia ta ,familia noastrae cam ingrijorata .
-De unde stiai ca ……………….
N-am apucat sa termin pt ca Mary ma intrerupse
-Ca esti aici ?Simplu eu te-am adus!
M-am incruntat ,confuza
-De ce ?Ce e aici ?
Mary nu mi-a raspuns ,s-a intors cu spatele la mine si s-a dus catre un perete .
-Aici e o fosta celula ,a fost fosta inchisoare a Amazinului ,dar acum a mai ramas decat o cazatura .
-Nu Stiam ca Amazinul a avut o inchisoare subterana !
Mary a zambit scurt
-Nimeni nu stia ,asta era pe timpul lui Beatrice si putini chiar si atunci stiau de ea .Aici erau tinute fiintele magice ,considerate tradatoare .
M-am dus catre ea privind peretele pe care erau mazgalite doua litere de tipar.
-M SI P ?!am citit confuza
-Da !Mary a atins usor locul acela ,mana alunecandu-i pe intorsaturile literelor .
-Ce inseamna asta ?
Mary zambi apoi pur si simplu disparu in parte cealalta a camerei uitandu-se la candelambru .
-Inseamna Mary si Patrik !spuse ea fixand candelabrul cu privirea
Mary s-a uitat la mine si vazndu-mi privirea confuza a explicat
-Patrik a fost ……………dragostea vietii mele !zambi amar
-De ce aveti initialele intr-o celula ?
-Pt ca ……….pe vremema aceea era altfel in Amazin .
-Cand mai exact ?
Mary ma privi luns si se duse sa se aseze pe pat .La inceput am crezut ca va cadea odata cu el ,dar patul nici nu s-a clintit
-Pe vremea lui Beatrice ,pe atunci membri Amazinului nu aveau voie sa se indragosteasca ,Beatrice considerand ca acest lucru i-ar distrage de la preotectia lumilor magice .Pe atunci razboinici Amazinului puteau avea o familie numai daca aveau binecuvantarea lui Beatrice,iar asa cum ti-am spus ,ea nu prea era deacord cel putin pana nu se gasea un locuitor pt respectiva fiinta …………………….
Am ramas uimita ,Marea Regina Mistica Beatrice sa fi fost atat de absurda ,sa interzici unei fiinte magice iubirea ra ca si cum i-ai interzice soarelui sa rasara.
-Deci Patrik era razboinic al Amazinului sau era doar din cauza ta ?
Mary s-a uitat catre mine si a ras
-Nu ti-ai dat seama cine era Patrik ,nu?
Am ridicat o spranceana intrebator
-Patrik Demain al 2-lea !rosti Mary zambind
Am inghetat pe loc .Patrick Demain fusese protectorul Amazinului pe vremea lui Beatrice ,de –asemenea un mare razboinic si un erou .Murise la putin timp dupa Beatrice intr-o lupta .
-A.a.a.pe..sa………..,incercam sa formez o propozitie logica ,dar nu puteam sa scot un cuvant
-O sa intelegi totul Bella ,lasa-ma sa termin .Vezi tu eu si Patrik am fost mult timp indragostiti unul de altul ,dar nu am avut destul curaj sa recunoastem .Apoi cu un an inainte de moartea sa ,a cedat si mi-a spus ca ma iubeste .Am fost in al noulea cer ,i-am recunoscut si eu ,dar stiam ca Beatrice nu nd=e va da binecuvantarea datorita pozitiei noastre .Eu eram razboinic si ca o fiica pt ea ,iar Patrik Protectorul ,in ruptul capului nu ar fi aceptat ,de frica sa nu ne lasam dusi de iubire si sa muri in lupe incercand sa ne aparam reciproc .Pe vremea aceea luptele se tineau lant ,vanatorii de magie fiind prea multi si dorind putere .
Asa ca eu si Patrik am tinut totul secret ,o vreme a fost bine ,in public ne prezentam numai ca superior si inferior ,dar in particular eram doi indragostiti nebuneste ca orice fiinta magice ce isi gasea alesul .Dupa o vreme insa Beatrice a descoperit si cum de mine nu se indura sa imi faca ceva ,la aruncat pe Patrik in inchisoare ,aici in celula asta .Am fost distrusa nu stiam unde e dus ,iar ceilalti stiau ca e plecat in misiune .Natalia care a dupa cum stii a fost nepoata lui Beatrice ,m-a ajutat trecand peste cuvantul matusii sale si aratandu-mi unde este Patrik .Stii pana atunci eu cu Natalia nu prea ne suportam ,dar apoi ne-am indragit ca doua surori .In fine ,dupa ce m-a adus aici si mi-a aratat unde este Patrik ,ea a fost intermediarul nostru .Ea ma aducea aici jos o data sau de 2 ori pe saptamana sa-l vad .De fiecare data parea tt mai slabit ,iar eu deveneam tot mai furioasa pe Beatrice desi in mod stupid nu o uram nici eu si nici Patrik .
Dupa un timp Beatrice a devenit banuitoare ,iar vizitele mele s-au rarit .Veneam o data pe luna ,ceea ce era ma omora de-a binelea .
Intr-una din zile Beatrice m-a urmarit in timp ce mergeam cu Natalia la Patrik .In timp ce eram aici a intrat peste noi si a spus ca il omoara pe Patrik .
Eu am implorato sa nu o faca ,dar nu s-a lasat induplecata ,asa ca am amenintato ca daca Patrik pateste ceva eu imi incalc juramantul de credinta si ma intorc contra ei .Beatrice a fost surprinsa si Patrik tipa sa nu mai zic asta ,caci ea era Regina Mistica si nu aveam dreptul sa spun asemenea blasfemie .Beatrice a realizat atunci ca a grsit si i-a dat drumul lui Patrik ,ba mai mult a desfintat aceea lege prin care razboinici Amazinului nu se puteau indragosti .A dat binecuvantari pe banda rulanta .Ce mai ,se schimbase .Dupa ce Patrik a fost eliberat insa nici macar nu mai m-a bagat in seama ,eram numai inferiorul sau .M-a durut ,ba nu m-a sfasiat acest lucru .Beatrice s-a infuriat si i-a reprosat lui Patrk ca s-a jucat cu mine ,eu fiind o fetita proasta de fix 20 de ani .Patrik si-a cerut iertare ,dar numai fata de Beatrice caci fata de mine a ramas la fel de distant .Am plecat din Amazin cateva saptamani sprand sa-mi revin ,apoi Beatrice a muri si Patrik a devenit conducatorul Amazinului .Cand am venit la inmormantarea lui Beatrice ,m-a erut de sotie incrcand sa justifice comportamentul sau .Mi-a zis ca i-a fost frica de Beatreice ,ca nu a cezut in schimbarea ei brusca si ca i-a fost frica pt mine .Eu nici nu am vrut sa-l aud ,cand el mi-a redeclarat dragoste ,eu am ras si i-am declarat ura pe care o simteam ,apoi am plecat .Cand a inceput batalia am luptat pe fronturile din Magix nevrand sa ma intalnesc cu el .Apoi a murit si chiar daca ura inca era la locul ei ,am fost distrusa .Cu timpul si ajutorul lui Natalia mi-am revenit .Am urcat pe tron ,am devenit protectorul Amazinului si conducatorul lumii magice ,iar acest lucru mi-a distras atentia .
Mary privi in jos
-Mary cat lume mai stie de-asta?
-DECAT TU SI Natalia ,nimeni altcineva nu stie de mine si de Patrik sau de Beatrice !
-Atunci de ce mi-ai spus tocamai mie ?
-Pt ca tu aveai nevoie cel mai mult de povestea asta si pt ca ……………Bella inainte sa te nasti tu sau Antonio ,dupa ce Patrik a murit Charlie si Serghei au facut un juramant de sange pe mormantul acestuia si au jurat ca primi lor nascuti se vor casatorii .
Am ramas confuza
-De ce tocmai pe mormantul lui Patrick ?
-Nu stiu ,dar i-am auzit cu proprile mele urechi cand au facut juramantul ,i-am crezut chiar nebuni ,defapt soarta a fost blanda cu tine si cu Antonio pt ca nu-mi imaginez cum ar fi fost sa aveti alti alesi.
-Mary eu am alt ales !am contraziso
Mary dadu dezaprobator din cap
-Nu ai ,Edward este …..poate este iubire ceea ce simti ,dar ales Antonio este cel ales .
-Nu este alesul meu !
Mary a zambit
-Bella ,acum suntem liberi sa facem proprile alegeri ,iar eu draga mea ti le repsect pe ale tale ,nu am nimic cu Edward ,vroiam doar sa iti aduc la cunostinta ca , juramantul de sange are multe chestii ciudate ,mai ales cand ese facut pe mormantul unui razboinic .Asa ca ai grija si fereste-te de necunoscut ,nu subestima familia Velary ,pt ca s-ar putea sa ai surprize neplacute apoi .
Mary se apropie de mine si ma stranse in brate
-Ai grija draga mea ,nu vreau sa ti se intample ceva rau ,sa stii ca daca ai nevoie de mine voi fi oricand langa tine !Mary ma saruta pe crestet apoi ofta
-Eu ies prima ,e o iesire prin spate ,dute inapoi catre apa ,curentul te va readuce in Amazin .
Am aprobat din cap si Mary s-a indepartat
-Bella ?intreba ea intorcandu-se catre mine
-Da?
-As vrea ca ce ti-am spus sa ramna intre noi !
-Nu iti face griji Mary ,va ramane!
Mary a disaprut lasandu-ma singura .
Am privit inapoi la candelabru si am oftat
De ce trebuia sa avem ceea mai complicata viata ,de ce nu puteam sa ne bucuram ca celelalte fiinte de iubire ,simplu pt ca eu si se pare ca si Mary fusasem blestemate sa nu fim fericite .Am zambit amar .Macar un lucru intelesesem ,Mary trecuse prin ceva similar cu mine ,dar in cazul ei moarte lui Patrik fusase iminenta ,asa va fi si in cazul meu ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu