Cap 19 Planul

sâmbătă, 27 octombrie 2012



Melani Pov

-Cum se poate asa ceva ?Jumatate din Consiliu implicat in asta ?!!!Nu ,nu ,nu se poate asa ceva !tipa ea  umpluta de nervi
Nu o mai vazusem niciodata asa nervoasa ,de fapt nu o mai vazusem pe Aisa nervoasa pana acum .
-Aisa trebuie sa te calmezi draga mea !o incuraja Mary
-As vrea sa pot !replica ea
Dupa cateva clipe  de tacere Aisa  se intoarse catre fata
-Spune-mi ,zise pe un ton bland semn ca s-a  calmat, cati membri aveti in tabara !
Fate se gandi un pic
-Cam 78  Inaltime !
-Si rivali cati au ?
-In jur de 200 !spuse ea plecandu-si capul
Toata lumea tacu .
-Sunt cu mult mai multi decat ne asteptam !zise Danon spargand linistea
-Asa e ,un numar destul de mare !continua Mary
-Nu o sa reuseasca sa se lupte cu toti ….spuse  Chip
Aisa se indeparta catre fereastra .
-Chema-ticealalta jumatete din Consiliu !ordona ea



Autor Pov

In  holul principal al Amazinului continuau sa se deschis portale din spre toate dimensiunile .Jumatate din membrii Consiliului erau chemati de urgenta in Amazin asa ca nici unul nu statuse prea mult in oglinda si se prezentara la datorie .
Cand toti se aflau in holul principal si se intrebau unde le sunt ceilalti colegii se auzi usa de la biroul Aisei deschizandu-se brusc ,iar Regina Mistica cobora  scaile ,fata fiindui brazdata de seriozitate .
-Bun venit !le ura ea official
-Bun gasit Inaltime !raspunsera ei in cor
-Imi cer scuze ca v-am chemat asa din scurt ,dar avem o problema .Dupa cum stiti de acum trei zile  am aflat despre existenta  acelei tabere de finite magice ,care ne-a suparat pe toti aparent ,zise ea sarcastic sublinind ultimul cuvant
In timp ce Aisa facu o scurta pauza fiintele magice incepura sa se uite confuz unul la celalt .Niciunul nu intelegea la ce se referea conducatoare lor
-Aparent ,repeta ea apoi continua ,dupa cum ati observat si voi sunteti numai jumatate  din cauza ca ………..colegii vostri si ai mei au  inselat increderea Amazinului fiind deja implicati in acea  tabara de antrenament ,ba mai mult trimitand informati ,resurse  si chiar studenti si capitani din  dimensiunile magice !
Cuvintele lui Aisa ii lasa pe membri Consiliului masca privind  socati si in acelasi timp rusinati catre ea .Dupa cateva clipe insa  expresile  lor se schimbara devenind dure ,serioase  si  inexpresive
-Regina Mistica ,se auzi voce lui Camano presedintele Consiliului ,va promitem ca inselaciunea calegilor nostri nu va ramane nepedepsita si va asigur ca aveti tot sprijinul Consiliului ,de altfel ca in totdeauna,in orice actiune sau deciie hotarati sa luati !
Ceilalti membri incuvintara din cap facand o plecaciune  odata cu Camano
-Multumesc ,dragi prieteni stiam ca ma voi putea baza pe voi ,nu ,nu treuie sa-i pedepsiti pe cei ce au participat asta ,voi avea insa pretentia  sa primesc o explicatie  de la ei ,dar toate la timpul lor ,.Acum insa cred ca trebuie sa stiti ca lucru nu vor ramane netrecute cu vederea avand in plin –plan faptul ca au implicat si studenti .Sunt convinsa ca a fost cu acordul lor insa asta nu conteaza ,sunt uni care deabia au intrat pe portile Orhideei si nu ar trebui implicati asa ca……..
-Ma scuzati de intrerupere R.M ,dar cumva ati spus Orhideea ,studenti de la Orhideea sunt implicati ?intreba Camano socat
-Ma tem ca da ,sunt implicati uni dintre ei ,asa cum spuneam  voi avea nevoie de sprijinul vostru pt plan !
Mmebri Consiliului  aprobara imediat
-pt inceput  vom trimite o echipa ca ii ajute pe cei deacolo ,pt ca  vantorii de magie sunt multi ,iar ei sunt in dificultate ..Doua dintre echipele cele mai bune din Magix au plecat deja mai avem de trimis una ca sa egalam cat de cat lucrurile .Echpele vor interveni in timpul luptei ,iar dupa ce se va sfarsi ,speram ca fara victime ,ii vor aduce  aici .Asa cum stiti maine seara ar trebui sa aibia loc balul Magic si il vom tine ,iar am nevoie de o mica favoare din partea voastra !
-Orice !raspunsera ei in cor ………………………..




In  lateralele  pasuni din mijlocul padurii  Zexy       se pregateau trupele din Magix sa intervina asa cum primisera ordine din Amazin .


Camondantul trupelor din Magix trimise de Aisa
Pov


In poiana din fata noastra se pregateau de lupta  fosti nostri colegi si prin fosti ma refer la tradatori .
-Cand intervenim comandante ?intreba unul dintre  colegii mei
-Cand v-a incepe lupta ,mai intai ii lasam putin sa fiarba asa cum am primit ordine ,dupa ce se termina lupta insa sa nu uitati sa-i inconjurati !
-Da comandante !
Am continuat sa privesc in poiana unde erau toti aliniati .Ce dezamagire pt Magix ,pt Amazin cei mai de seama oameni sa-i tradeze .Dar desi R.M e o fire blajina si clama ,tot Magixul stie ca de data aceasta s-a enervat si ca vor exista consecinte pt actiunile acestor fiinte .
Printre cei prezenti jos vdeam chiar fosti colegi si elevi pe care ii mai antrenam la Orhideea ,ca sa  u mai mentionez de chipuri memorabile de razboinici care incurand nu cred ca vor mai fi in cartea de istorie .
Deodata din partea opusa  se auzira pasi si incateva clipe o armata de vanatorii de magie aparura dintre copaci..Pt cateva clipe nu se intampla nimic apoi ambele parti au inceput sa atae .
-Comandante ?
-Nu inca !raspunsei
Am asteptat vazand cum rand pe rand vanatorii de magie sunt omorati si n-am putut sa nu raman socat de cat de bine se descurcau ,apoi  insa am vazut ca unul dintre  studenti avea probleme si nimeni nu putea sa-l ajute ,chiar daca Ane Marie se streduia sa ajunga la el .
-Acum !!!Am ordonat eu si  echipele conduse de mine sarira la atac despicand vantorii in calea lor .
In acelasi timp m-am alaturat si eu ducandu-ma direct catre student si retzandu-i capul vanatorului care il ataca .
-Esti tafara !?
-Da domnule !raspunse recunoscandu-ma si facand ochii mari ,imi fusese elev acum cativa  ani
-Tine ochii pe adversar !am zis si m-am aventurat odata cu el in lupta ……………………………….
Peste 10 minute

Dupa ce ultimul vanator de magie fu eliminat  m-am indepartat alturi de echipa mea de ceilalti
Ne priveau curiosi desi recunoscatori si fericiti de victorie .Nu pt mult timp .
In urmatorul moment    o silueta alerga inspre ei si se opri la picioarele Comandantului Magixului si fostului meu coleg Antonio .Era o fetita de cam 3-4 anisori .Imediat ce ajunse lana el o lua in brate  si isi intoarse privirea spre noi .
-Multumim pt ajutor !rasuna glasul  pe care il cunosteam din multe locuri ……Richard Velary
-Va ramanem datori nu asteptam intariri , va trimis cumva Sarah ?
Sarah ?Fata pe care a aduso Comandantul Suprem in Amazin .Hmmm ,ma intreb cum vor reactiona !
-Comandante ?imi atrase atentia un coleg
Imediat am inaintat in fata echipei mele si facand o plecaciune m-am prezentat
-Numele meu este  Elan Drew ,unul dintre capitani  echipelor din  lumile magice si in prezent capitanul echipei pe care o aveti in fata dumneavoastra.Am fost trimis impreuna cu echipa mea sa va ajutam ,am facut o mica pauza apoi am continuat ,ordinul l-am primit din partea Amazinului ,din partea Reginei Mistice !
Toti inghetara instantaneu .
-Stie de noi ?intreba Richard

-La ce anume va referiti ?Pot stie tot Magixul despre voi !
Ane Marie era in stare de soc
Din padure se auzira pasi desigur stiam cine e asa ca nu am miscat un deget .Langa mine in urmatoarea clipa aparu  Aqua .
-Comandant de ce dureaza atat ?intreba ea
-In cer scuze doamna !

-Aqua ?se auzi din multime
-Antonio ce surpriza !spuse ea nepasatoare si cu ironie in glas
-Ce cauti aici ?intreba Richard
-Am venit sa va preiau !Asa ca faceti coloana ,voi domnilor razboinici ,iar studenti vor fi preluati de capitanul Elan si dusi inapoi la Orhideea si la parinti lor de unde sunt absolut sigura ca vor primi sanctiuni corespunzatoare !spuse Aqua privind grupul de studenti care lasasera capetele in jos rusinati .
-Stai ,Aqua ei n-au nici o vina!protesta Ane Marie
Aqua se intoarse catre ea
-Ane Marie dintre toti tocmai tu ,nu iti face griji nu veti scapa nici voi nesantionati ,de fapt daca e sa va vand un pont ,va spun ca R.M e foarte nervoasa pe insolenta de care ati dat parte !Acum lasa-ti prostiile si  urmati-ma .
Aqua se indeparta usor ,iar ceilalti se dusera catre ea .In fata ei se deschise un portal ,insa se opri brusc
-O era sa uit!Folositi magia si schimbati-va ca doar mergem la un bal !le spuse Aqua si costumul sau se transforma intr-o rochie lunga ,verde .
In clipa urmatoare si ceilalti se schimbara si disparura .
-Capitane ce vom pati ?ma intreba unul dintre studenti
M-am intors catre ei
-Nimic ,doar mul ,multe  reprosuri din partea parintilor !
-Dar ,capitanul Aqua a zis ca……….
-A vrut doar sa va sperie !Voi nu veti pati nimic ,desi trebuie sa va bagati la cap ca ,nu raspundeti altor comenzi inafara celor primite din Amazin ,ati inteles ?
-Da ,captinane !au raspuns in cor
-Acum sa mergem uni dintre voi mai trebuie sa dea ochii si cu logadnici !am glumit eu ,dar jumate din ei s-au infiorat
Ce poate fi pt o fiinta magica mai rau ,decat sa-i de-a socoteala celui pe care il iubeste ?Raspuns:Nimic !
Nota:AQUA este un capitan de echipa ,care in trecut a concurat in potriva lui Antonio pt functia de Capitan al Magixului .Desi a pierdut a ramas incontinuara foarte buna prietena cu Antonio ,dar in aceleasi timp ca o sora pt Bella ,atfel Aqua este de partea Bellei  si revenirea ei  in Amazin face parte din planul lui Aisa .
Elan este capitanul care a fost dupa Bella cand  fam .Cullen a fost rapita ,daca va amintiti ,iar fata care a fugit la Antonio este Darcy care a aparut in acelasi cap cu Elan .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu