Cap 20 Intoarcerea lor ,iadul Meu

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Autor Pov
Aqua conducea razboinici  spre  sala  de bal a Amazinului .Mai aveau doar cativa metri pana la intrare in sala .
Intre timp
Aisa Pov
Totul era pregatit  conform planului  ,acum mai aveam numai de asteptat  ca „priteni „nostri sa vina .
-Melani ,cand se apropie sa ma anunti !am orodnat
-Da ,Aisa!
Ne aflam toti in sala de bal a Amazinului si asteptam ca Melani  sa ne anunte .Muzica rasuna din toate unghiurile si cateva cupluri dansau in timp ce ceilalti ii admirau .Cert e ca toti eram aici cu un singur motiv ,sa ne jucam rolul pana la capat .
-Aisa ? se auzi vocea Bellei din spatele meu
M-am intors catre ea incercand sa par calma
-Da Bella ?
-Nu trebuie sa faceti asta e lupta mea …….
-Si tu esti sora  noastra ,sa nu uiti asta !am spus aranjandu-i cateva fire care ii cazusera pe fata .Era stralucitoare in acesta seara ,purta o rochie de culoare mov si nu intamplator alesesem culoarea ,Antonio intotdeauna  spusase  ca movul ii sta minunat  ,de aceea Bella il purta mai mereu ,dar dupa ce s-a intamplat a devenit cea mai urata culoare pt toti ,nici macar Cornelia  nu a mai folosit-o vreodata .
Bella  a dat din cap
-N-am sa uit !a spus si m-a imbratisat strans
-Aproape !am auzito pe Melani spunand si  toti cei din camera s-au intors catre usa .
-Nu ,nu le dati atentie ,prefaceti-va ca nu  conteaza !le-am ordonat si imediat toti s-au intors  la  activitatile de dinainte
M-am intors catre Bella ,care privea inca la usa
-Sa mergem!Am luato usor pe Bella de brat conducand-o spre fundul camerei unde ne asteptau familia Cullen .
-Esme ,Carlilse voi veniti cu mine mai infata sa va vada Charlie ,Rosalie ,Emmet ,Jasper ,Alice raspanditi-va prin camer ,trebuie sa aratam ca sunteti parte din familie !Edward ,Bella ramaneti aici !
Totuti au dat din cap si ne-am despartit ……….
Bella Pov
Aisa s-a indepartat impreuna cu Esme si Carlisle ,iar ceilalti  au plecat prin camera ,eu ramand cu Edward intr-un colt .
-Vei fi bine Bella ?intreba el ingrijorat
-Da Edward voi fi !am spus aplecandu-ma usor catre el ,dar pana sa-i ating buzele se retrase
-Ce e ?am intrebat panicata
-Nimic ,spuse lasand privirea in jos ,doar ca poate simtii si am strica momentul nu?ii simteam durerea din glas ,Dumnezeule nu vroiam sa-l ranesc ,fusase deacord sa ma ajute cu asta ,dar simteam ca-i fac rau .
-Da ,ai dreptate !mi-am intors fata astfel inca sa nu vada lacrimile ce imi inundau ochii
-Bella nu e vorba ca nu vreau sa te sarut ,doar ca as prefera sa fie in alte conditi nu din cauza razbunarii sau planului ……….incepu el in tmp ce imi tras fata pt a ma privi in ochii
-Edward ..eu………
-Stiu ca inca ti la el ,stiu si ca il urasti ,dar Bella ……….
-Nu tin la el Edward!m-am rastit eu
-Ba da…………spuse  oftand
-Uite ,Edward  sa stii ca eu nu te-as saruta niciodata ,doar din cauza planului !am spus sincer .Si-a ridicat privirea spre mine   si in ochii lui se citea speranta
-Da?
-Da Edward ,eu…nu stiu cum sa iti explic ,dar simt ceva………nu stiu ce e ,dar e acolo !am spus privindu-l fix in ochii
El a ridicat mana  mangaindu-mi  usor obrajul .Cand mi-a atins pielea mainile au inceput sa-mi zvacneasca si urechiile sa imi piuie ,dar mai ales o pacla mi s-a asezat pese ochii si-am inceput sa imi amintesc …………………….
Flashback
Autor Pov
In urma cu  14 ani
O dupamiaza insorita de vara ,tipul perfect pt a te relaxa sau mai bine zis a lenevii ,dar pt o fetita de 6 ani era timpul pt prins fluturi .In gradinile Amazinului sub un copac inalt se afla un mic ghemotoc ,cu par  ca de mahon si ochii caramelizati .Imbracata ca o bomboana glabena se zbanguia sub copac incercand sa prinda un fluturas albastru  de cateva ore .In sfarsit parea ca va izbuti cand ,fluturele fugi de pe creanga unde era asezat .
-Nu e corect !!se planse fetita stergandu-se pe la ochii de lacrimile amare ce-i aparusera  .Dupa ce isi sterse lacrimile puse borcanul jos si se aseza in sezud pe iarba de smarald .Isi incrucisa bratele si suspina .In urmatoarul moment  din spatele ei se auzi o voce dulce ,protectore ,suava si blanda .
-Ce s-a intamplat Bell?intreba suav in timp ce ii intoarse chipul  spre el
-Am …am pierdut fluturasu !spuse copila suspinand
Zambi mangainudu-i fruntea si cifulindu-i parul ,apoi apucand borcanul ce zacea pe iarba  ii desfacu pumnul  si din el direct in borcan zbura fluturasul albastru .
Bella privi uimita o clipa apoi sari in sus fericita .
-Multumesc Anti !!!!!tipa ea lund borcanul in  mana si privind cu ochii mari fluturasu .
-Cu placere Bella mea !spuse el saruntandui crestetu
Bella il apuca de gat ,strangandu-si manutele mici in parul sau roscat  .Isi ingropa capul in gatul lui si sopti
-Te iubesc Anti !
-Si eu te iubesc micuto !spuse el sarutandu-i parul
Peste 1 an
-Anti nu vreau !!!!!!tipa Bella strangandu-l  mai tare in brate
Antonio o stranse mai tare in brate ,in timp ce-i mangaia parul
-Bella totul o sa fie bine ,iti promit !sopti el
-Dar nu vreau …………
Antonio o puse jos si inghenunche in fata ei
-Bell stii ca voi mereu langa tine …………..
-Stiu ,dar nu vi putea sa stai si la scoala cu mine ,nu vreau sa merg fara tine …………se planse ea privind cladirea din fatei ei si strambandu-se
Antonio ii mangaie obrazul
-Bell , voi fi langa tine intotdeauna ,iti jur !
-Sigur?intreba ea
-Sigur !promise el
-Bine atunci merg  ,dar apoi vreau acasa !
Antonio o ridica in brate si intrara amndoi in scoala
Casatoria Lui Renne cu Phil
-Da!raspunse Renne senila  in fata altarului si isi saruta noul sot
In timp ce multimea aplauda  ,Bella impreuna cu Antonio s aglau pe treptele Biserici.
Lacrimi de venin ii curgeau Bellei din ochii ajungand pe obraji acolo de unde le stergea Antonio continu
-Nu e corect ,Antonio !spuse ea pt a mia oara
-Stiu Bella!raspunse Antonio sarutandu-i parul .Ii crapa sufletul sa o vada asa ,in fiecare minunt se gandise sa se duca acolo si sa-i  aminteasca lui Renne cat de mult il iubeste pe Charlie ,sa-i taie capul lui Phil orice numai sa nu o vada plangand .Fiecare lacrima varsta de ea era ca un cutit infipt adanc in sufletul lui .
-De ce a facut tata asta ,de ce a indepartat-o de noi !!!suspina Bella  infasurandu-si bratele in jurul lui Antonio .
Antonio ofta nu stia ce sa-i raspunda ,isi dorea ca Charlie sa nu fi facut asta ,dar stia ca era periculos pt Renne sa sta in preajma lor .Charlie o iubea atat de mult ,doar era unica lui dragoste ,si-ar fi dat viata pe ea si tocmai de aceea a decis ca e prea periculos ca Renne sa stea cu el si Bella .Asa ca o indepartase facand-o sa nu il mai iubeasca printr-o vraja  primita de la Oracol  sub jurisdictia lui Mary .De cand  se despartise de Charlie ,Renne incepuse sa se intalneasca cu tot felul de barbati in incercarea de-as reface viata ,Charlie nu putea suporta asta asa ca  i-a cautat un nou sot .Ce ironie ,sa trebuiasca sa-i cauti celei pe care o iubesti un iubit ,dar Charlie o facuse si il gasise pe Phil ,daca nu era el  ,ei nu ar fi fost acum impreuna .Dupa despartirea lor Mary s-a simtit vinovata pt ca il ajutase pe Charlie asa ca practic a adoptato pe Bella ,devenindu-i ca o mama  ceea ce pt Charlie a fost o usurare din moment ce nu prea era prezent in viata ficei sale ,el fiind in Forks si ingropandu-se in munca ,iar ea in Amazin antrenandu-se sa devina o legenda .
-Antonio ,unde e tata ?intreba Bella trezindu-l din visare
-A plecat Bell !spuse el mangaindu-i parul
-Putem pleca si noi ?intreba ea  cu lacrimi in ochii
-Nu vrei sa mai stai pana ies din Biserica ?
-Nu !spuse ea promt
-Bine ,asteapta aici !zise Antonio si se repezi in Biserica unde  toata lumea ii felicita pe miri .Se duse direct catre familia lui care erau intr-un colt si ei destul de abatuti
-Tata ,o duc pe Bella acasa !spuse el catre Richard  incercand sa nu-l ingrijoreze
-Se simte bine ?
-Da ,dar ar fi mai bine sa nu mai vada asta !zise aratand catre Phil care o  imbratisa pe Renne intruna .
-Da ,ai dreptate ,ai grija de ea ! ii atras atentia Richard
-Da ,tata !Ii anunti tu pe ceilalti ca am plecat ?
-Da fiule ,dute !
Antonio iesi din Biserica si se duse catre Bella ,care era asezata pe trepte si privea in gol
-Bell hai sa plecam !
Bella se ridica si il prinse de mana apoi amandoi mersera catre parcare unde Antonio ii deschise portiera  de la masina .
O vreme fuse liniste in masina ,dar apoi Bella sparse tacerea
-Unde mergem ?intreba ea
-Unde vrei tu ,ce zici de o inghetata ?intreba el incercand sa o inveseleasca
-Antonio am 11 ani sunt prea mare pt inghetata!raspunse ea  bosumflandu-se
-Prea mare pt inghetata ?intreba sceptic  apoi opri masina brusc in dreptul unei gelateri si cobora .Bella se uita confuza dupa el si peste cateva minute Antonio se intoarse cu o cupa de inghetata  intr-o mana .Intra in masina si incepe sa manance
-Mi-e nu mi-ai luat ?il intreba Bella incruntata
-Pai n-ai zis ca esti prea mare pt inghetata ?o intreba zambind viclean ,acel tip de zambet pe care Bella il considerase mereu ca , furat de la  un zeu
-Asta nu inseamna ca nu vroiam !!se repezi ea
Antonio zambi dulce si se apleca spre ea
-Pai sa vedem ce putem face !isi puse mana dupa capul ei si o trase inapoi cu o cupa de inghetata in ea .
-Tadam !spuse el zambind
Bella chicoti si ii lua cupa din mana incepand sa manance
Primul sarut
-Bella toata lumea te asteapta jos !o anunta Antonio intrand in camera
-Nu vreau sa cobora Antonio imi este frica !se planse ea
-Bella n-ai de ce sa iti fie frica ,voi fi langa tine iti promit !Acum haide iesi din dulap !
-Dar sunt urata ,rochia asta e prea pretentioasa si nu sta bine pe mine !se planse ea
-Chair vrei sa-i spun lui Cornelia si lui Sonia asta?intreba el evident amuzat
-Nu !!!!Vrei sa ma despice !?????
Antonio chicotit
-Atunci iesi !spuse el
Bella ofta si deschise usile de la „sifonier” .Lasa privirea in jos rusinata si cand nu auzi nici un cuvant din partea lui Antonio  o lua ca pe un semn rau
-Stiam eu !!!Se planse ea si se intoarse spre dulap ,dar in urmatorul moment Antonio o apuca de mana si o intoarse cu fata spre el .Ea ridica privirea si se pierdu in intensitatea verde din ochii lui .
Antonio ramasese mut de umire la cat putea fi de frumoasa si fara sa se mai gandeasca o lipi de el coborandu-si usor buzele .Nu stia ce sa faca se intreba daca e tipul sa-i dea primul sarut ,oare era ?Bella avea numai 15 si jumatate !Dar aceasta problema disparu imediat ce buzele lor se uinira .Inima Bellei  batea  nebuneste  in timp ce buzele ei se conturau cu ale lui .Sarutul era incet ,bland,nevinovat ,dar totusi incarcat cu o energie radianta .Peste cateva clipe Antonio intrerupse sarutul ,desi Bella incerca sa protesteze .
Se uitara unul i ochii celuilalt .
-Bella……..sopti Antonio ca un susur de apa
-Antonio ……………sopti SI Bella
Nu mai spusera nimic doar se privira in ochii
-Nu o sa dispari nu-i asa ?intreba in cele din urma Bella
-Sa dispar? Intreba Antonio confuz
-Da ,de multe ori am visat aceasta scena ,dar intotdeauna tu dispari la sfarsit !zise rosind
Antonio ii cuprinse obrazul cu mana  ,tragandui fata mai aproape
-N-am sa dispar niciodata ,dragostea mea ,te iubesc !
Bella  il privi uimita  apoi ii sari de gat ,punandu-si buzele pe ale lui
-Si eu te iubesc Antonio !spuse prin sarut si continuara dansul
Cioc ,cioc
-Bella esti gata ?!!Ce dureaza atat!intreba Cornelia intrand in cemera si ramand bloca cand a vazut scena .Bella si Antonio se despartira usor ,intorcandu-se catre ea .Cornelia clipeste de cateva ori apoi iese usor cu spatele
-Revin mai tarziu ,continuati !zise si disparu inchizand usa
Bella a chicoteste usor privindu-l pe Antonio
-De ce razi ,dragoste?intreba suav si Bella se chinui sa-i raspunda chiar daca tonul vocii lui o amuti
-Iti dai seama cate explicati  va trebui sa dam !?intreba ea zambind
Antonio chicotit apoi o prinse de mana
-Toate la timpul lor ,acum insa te asteapta  toti jos sa te felicite  pt noul post !
-Da …………Stii nu credeam ca o sa reusesc sa ajung Comandant Suprem !
Antonio zambi  bland
-Eu am stiu intotdeauna ca vei reusii !!se apleca si o saurta scurt pe buze .
-Sa mergem !spuse el trangando de mana spre  usa ,zambind  ca doi indragostiti .
O zi  pe lac
Soarele stralucea cu putere   luminand apa pura a lacului din padurea Magixului . Greieri cantau fericiti o serenada ,pesti saeau prin apa ,pasarile cantau ,iar doi indragostiti tocmai  se asezau langa lac .
-Imh ,e atat de frumos !spuse Bella intainzand usor mainile in sus si respirand aerul proaspat
-Ma bucur ca iti place dragostea mea !Antonio veni in spatele ei si o prinse de mijlocul sarutandu-i usor parul parfumat
-Multumesc ca m-ai adus ma saturasem de stat in casa !spuse Bella intorcandu-se spre el si saruntandu-l pe obraz .Antonio zambi inca regreta ca in ultimele zile nu putuse sa stea langa ea fiind plecat intr-o misiune importanta ,dar acum se intorsese si totul era bine …
-Cu placere ,dragoste !De fiecae daa cand vrei ceva trebuie doar sa-mi ceri si iti voi aduce !
Bella zambi stia pre bine asta ,primise din totdeauna tot cea ce isi dorea .
-Pai mi-ar placea sa prin o broscuta ca atunci cand eram mica si ma duceai la rau ,mai stii ?
Antonio zambi larg ,cum putea sa uite  cum acel mic ghemotoc se bucura la fiecare broscuta prinsa ,apoi dupa ce o privea ,zambind  ii punea cate un nume si ii dadea drumul .
-Cum as putea uita ,dragoste mea !zise el sarutandu-i crestetul
Bella chicotit
-Cred ca partea mea preferata  era acea in care le botezam .Ce nume aveau, nu mai tin minte de cat ceteva , tu mai stii vreunul ?
Antonio zambi  larga facand-o pe Bella sa-si piarda respiratia
-Verzulia ,Papadie ,Stejarele ,Tiwy,Chici ,Petala verde ,Tamburel ………………………….Antonio continua sa insire nume gramada ,iar Bella amuti .Cand el termina o saruta pe buze facand-o sa se piarda in mireasma sa .Dupa  aproape doua minute Antonio se desparti usor  zambind ,Bella inca parea confuza
-Le mai ti mine pe toate ?Dar e atat de nesimnificativ !spuse ea incruntandu-se
Antonio  o privi lung apoi isi aseza un deget pe buzele ei
-Bella ,fiecare moment petrecut alaturi de tine a fost cel mai fericit din viata mea ,as prefera sa imi uit numele ,familia,scopul orice inafara de clipele petrcute cu tine !zise el mangaindu-i usor buzele apoi obrajul si clavicula
Bella inchise ochii bucurandu-se de atigerea lui .
-Nu stiu ce am facut sa te merit !Nici macar nu a trebui sa astept ai fost langa mine de la prima mea zi pe lume ,dar tu m-ai asteptat pe mine  4 secole  si zeci de ani ,nu e co…………..dar Bella nu apucat sa termine pt ca Antonio o saruta din nou
-Bella ,dragostea mea ,de ce nu intelegi ca te-as fi asteptat inca pe atat  pana ai fi aparut .Dragoste fiecare clipa pe cae o petrec cu tine  compenseaza toti acei ani de singuratate .Nu conteaza cat te-am asteptat ,tot ce conteaza e ca acum tu esti cu mine si ca niciodata nu te voi lasa sa pleci ,niciodata !zise el facand un juramant solemn
-Te iubesc Antonio !spuse Bella  imbujorandu-se
-Te iubesc Bella !
End Flashback
Bella Pov
-Bella ?intreba Edward  scotandu-ma din visare
-Da ?
-Esti bine ?
-Hmmm!mormai eu oftand
De ce trebuia sa-mi aduc aminte ,de ce tineam sa imi fac rau singura ?
Amintirile astea erau ca un drog ,ma ameteau si ince,incet ma omorau .Fiecare imagine revazuta ma face sa tanjesc dupa el ,fiecare mangaire mai era inca prezenta pe pielea mea ,fiecare sarut inca intiparit pe buzele mele si in sufletul meu .Am scuturat din cap puternic ,nu pot permite ca asta sa imi afecteze planul
-Sunt aici !ne anunta Melani  si toti din sara incremeniram ,chiar daca nu paream
-Esti gata?intreba Edward
-Da !am raspuns promt
Edward imi inconjura talia tragandu-ma catre el
-Incepe !am auzito pe Aisa soptind si am privit cum usa incepe sa se deschida din ce in ce mai mult .Cand usa a fost deschisa la maxim  ,am oftat si mi-am luat pozitia .In clipa aceea mi-am dat seama ,intoarcerea lor e iadul meu !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu