Cap 11 Mister

sâmbătă, 27 octombrie 2012



Ma uitam la bucata de panza din mana lui Edward ,impietrita .
-Bella?sopti Edward numele meu
Incet ridica capul si il privesc in ochii…am avut ce nu vroiam a vad .Ochii ii straluceau imbatati si confuzi .Fata era relaxata si un zambet beat ii se plimba pe buze ,era……..drogat !La propriu era drogat din cauza mirosului de sange magic .Fiintele magice si alte specii inrudite aveau asupra unor fiinte acest efect ,mai bine zis mirosul sangelui avea acest efect .Totusi fiintele magice erau cele mai fatale pt acest specii mai ales pt vampiri carora  mirosul de sange le stingea flacara din gat si le dadea o stae de ameteala ,asa cum era Edward acum ,drogat .
-Edward …….am soptit eu indepartandu-ma ,nu stiam cum sa reactionez sigur nu imi putea face nimic dar daca face vreo miscare brusca si natura mea il percepe ca pe un atac?Daca imi pierd controlul si il ranesc?Nu vroiam a fac asta !
-Edward linisteste-te !Ma indepartam in continuare cat puteam de el
-Dar sunt linistit Bella!Nici nu iti imaginezi !Mirosul asta e magnif nu mai simt nici o durere ,totul e  rozzzzzz!Bella totul e minunat ,hai cu mine !!!!!!!!!!Zise Edward apropiindu-se de mine .Fata lui era totata un zambet dar se vedea ca nu e el .Nu se controla !
-Edward totul v-a fi bine doar expira adanc !!Cu ochii salbatici Edward facu ce i-am zis dar nu se schimba nimic ci din contra ochii lui devenira si mai aprinsi
-Ai dreptate Bella mirosul e puternic in camera ,ma zapaceste !El inspira iar
-Minunat,minunat!!sopti el
Ce?La naiba am uitat ca Charlie are dat in casa cu     ASO     si orice miros dispare .In acest moment ii urma pe oamenii de stiinta care inventasera substanta asta fie ea chiar si folositoare pt noi .Mirosul il nebunise de tot pe Edward nu mai parea deloc normal .
-Bella ,Zella,Della,Ella ,Mella……….canta el apropindu-se de mine
-Edward shhhh…linisteste-te!
-Bella!!!canta iar el
Ajunsasem la perete si nu mai aveam unde sa ma misc
-Bella nu poti fugiiiiiii!Bella rimeaza cu Ella …….ce nume frumos Bella-Ella-Bella rimeaza !!!tipa el vesel
-Edward ………
El se apropie de mine ,era la mai putin de 1 metru
-Bella……………..
Ajunsase langa mine fata lui era l acelasi nivel cu a mea
-Bellalalalalalala!!!!!!!!!!!Ce nume melodios la la la la la alala ,la la la la la la la alala,……….
Dumnezeule!Ziceai ca e nebun !Acu ce fac ?Nu imi ramane decat sa imi pastrez controlul indiferent de miscarile lui
-Bella melodia spune-o cu mine …………zise el prinzandu-ma de maini si ducandumi-le pe umeri lui .Mainile lui ai coborat pe spatele meu
-Hai sa dansam Bella!La la la la la la alala,la la la la la alala ……….
-Edward te rog revino-ti !am tipat eu dar el nu parea sa inteleaga
Dintr-o data m-a smucit si ma trat spre mijlocul bucatariei ,coprul meu a reactionat imediat dar  am oprit la timp impulsul de-al lovi .
-Dansam Bella,dansam !!!!!!!!tipa el ca un copil mic
-Edward ……incercam sa ma trag din bratele lui fara sa-l ranesc dar nu reuseam
-Bella dansam ,pot sa te pup Bella un print isi saruta printesa dupa bal ……………….Groaza se infiripa in sufletul meu .Doamne ce fac acum ?Mintea mea calcula cam cum ar trebui sa il arunc ca sa nu-l ranesc dar inima nu ma lasa .
-Edward nu e bine !!!!il certai eu ca pe un copilas
-De ce ,eu sunt un print tu o printesa ,ce nu e bine?
-Edward shhhhh calmeaza-te !!
-Nu nu nu nu vreau sa fi o printesa !!!!!!!tipa el bosumflat
-Edward ……
-Shhh Bella printul saruta printesa !!!spuse el zambind si inainte sa ma pot impotrivii m-a sarutat .Buzele lui se plimbau pe ale mele posesiv si mie mi se pusase un nod in gat .Mainile mele deja fornicau si inima batea tare in piept .Durerea deja patrundea in mine .Trebuia sa-l dau jos pe Edward sau altfel muream .Te rog Domane ajuta-ma !!!!!
-Ahhh!am scrasnit eu de durere sub buzele lui Edward ,dar asta nu l-a oprit
Eram prea slabita ca sa-l mai imping de pe mine .Ajutor !!!Simteam durerea ajungand apropae de nucleu ei (inima mea) cand am auzit un sunet spart si in urmatoarul moment Edward era aruncat in perete de un vant ce mi-a mangaiat pielea .Durerea mea a disparut si am deschis ochii .Edward zacea pe o bucata de mobila facuta bucatele cu ochii inchisi .Groaza mi-a strapuns corpul in timp ce vantul inca mai vazaia in spre el
-Nuuuuuuuuuuu!!!!!!!am tipat cat m-au tinut plamani si vantul s-a evaporat .
Am fugit catre Edward ridicandu-i capul .Ce facusem?Il ranisem oare?Il durea?Eram devastata de gand
-Edward trezeste-te !!Te rog!!!!Te implor!lacrimile isi faceau loc pe chipul meu si troarea imi strabatea corpul
Lacrimile imi curegeau pe obraji  .Dintr-o data trupul lui Edward incepuse sa se miste usor
-Edward?am soptit
Pe chipul lui o umbra de zambet se asternuse
-Rai!murmura el ,zambetul largindui-se
-Edward deschide ochii !i-am ordonat eu
Incet imi urma ordinul
-Bella?intrebat cofuz
-Edward!am exclamat strangandu-l in brate
-Esti bine ?Cum te simtit ?Te doare ceva ?
-Sunt bine ,linisteste-te !
-O Doamne am crezut ca…esti bine Slava Cerului !
L-am strans mai tare in brate punandu-mi capul pe pieptul lui si el m-a inconjurat cu o mana talia .
-Sunt bine …foarte bine !a murmurat el mangandu-mi capul cu obazul sau ………………………………..

Peste doua ore …………..


Dupa  incident ii explicasem lui Edward totul si paruse rusinat de purtarea lui ,dar nu avea de ce  ,nu avea nici o vina .Acum ne aflam in casa Cullen si toti imi spune-au ce au aflat !
-Deci cine incepe ?am intrebat
-Eu !!sari Alice vesela
-Spune!
-Pai ,am gasit la biroul lui  Charlie 4 subalterni ,dar nici unul nu stia decat ca Charlie e bolnav si ca nu poate veni la munca .Unul dintre ei Joh  mi-a spus ca Charlie primea multe teflefoane in birou   si ca e multe ori iesea nervos  dupa convorbire .Secretara  Dm.Mya mi-a zis ca odata cine va l-a  sunat pe Charlie  la secretariat si cand a raspuns a auzit si citez :” Cea mai fantastica voce din lume ,era barbateasca in mod sigur ,era dura dar in acelasi timp tandra ,rece dar calda ,severa dar blanda ,profesionala ,distanta si coplesitor de melodioasa „
Vocea clar a unei fiinte magice  am gandit eu .
-Altceva?am intrebat curioasa
-Imhh ,stai sa vezi cealalta secretara domnisoara Zelda mi-a zis ca si ea i-a facut odata  legatura lui Charlie la telfon de la secretariat ,doar ca la telefon era o voce feminina placuta ,blanda si calda ,care a cerut foarte politicos sa vorbeasca cu Charlie .Zelda s-a gandit ca e mama ta ,dar aici devine ciudat  in momentul in care Zelda i-a facut legatura tocmai se schimbau turere si  Dm Mya intra in locul ei  .Dupa ce Mya si-a preluat postul a intrat sa-i duca ceva lui Charlie in birou  si cand s-a apropiat de usa l-a auzit pe Chalrie vorbind cu cineva la telefon si spunand:”Nu se poate ,e prea tarziu ,trebuie mai devreme !…….Stiu stiu dar e urgent !!…………Suntem presati de timp !…………..Nu trebuie sa afle ,altfel se vor amesteca si nu ne v-a  iesi nimic !………….Totul e ok?………Bine ,aveti grija de voi!”apoi Chrlie a inchis telefonul si s-a indreptat catre usa ,speriata Mya a fugit in secretariat si cand Charlie a iesit din birou  a salutato si aplecat fara sa mai zica ceva .Asta a fost cam in urma cu 4 saptamani . Acum insa vreo  2 saptamana Charlie a venit la sectie si fara sa salute pe nimeni a intrat in birou si s-a incuiat apoi nu a mai iesit pana seara si a tot vorbit la telefon .Cam asta am aflat .!
-Wow Alice cum ai reusit sa afli atatea?intreba Edward confuz
-Multumita farmecului mu !zise Alice fluturandu-si sprancenele
-Si portofelului nu ?continua Edward iar Alice sacoase limba la el
-Ok multmim Alice ,Jasper voi ?
-Pai am intrat si am luat lista de nr apelate ….spuse el venind spre mine  si  inmandu-mi  o bucate de hartie
I-am luat-o din mana si am ridicat sa citesc .
-Si cum aflam cine sunt ?am intrebat
-Deja stim !a raspuns Jasper
-Ce?am intrbat confuza si Emmett ,Jaspr si Rosalie mi-au zambit
-Cele incercuite cu rosu sunt verificate de noi ,unele sunt de la restaurante ,4 sunt ale noastre pe care ne suna Charlie ,3 sunt nr de birou ,5 sunt ale varcolacilor ,2 sunt aeropoarte unde se pare ca a facut mai multe rezervari dar ciudat  nu atatea cat conferinte si chiar mai ciudat nu s-a prezantat la toate rezervarile .A da 4  nr sunt ale subarternilor exact cum a spus si Alice si …..
-I-a stai !am oprito eu
-Alice ai spus ca ai gasit 4 subalterni dar ne-ai spus numai de 3 …………
-O da mai e un tip Stank care e ajutorul lui Charlie si amic ,dar el nu s-a lasat cumparat cu bani scuze .A zis ea rusinata
-Nu-i nimic  ,continua Rosalie !
-Am mai  gasit 2 numere de inchirieri auto dar restul nu le cunoastem !
-Inchirieri auto ?
-Da ! raspunse Jasper
-Si inca ceva Bella au fost 3 nr de hotel la care Charlie cazase pe cineva !a  completat Emmett
-Cazare ,inchirieri auto incep sa cred ca nu e de bine !Altceva?
-Nimc!
-Ait aflat de unde erau hotelurile ?
-Da unul in Franta , 1 in Los Angeles  si  ultimul in Seattle !
-Franta?a intrebat Alice
-Da !
-Nu acolo a fost plecat Charlie la un anumit congres !?
-Ai dreptate Alice !a aprobat-o Edward
O Doamne ce se intampla aici ?Ce se intampla cu Charlie ?
-Hei sa ne calmam !am ordonat
-Rose ce sunt cu restul numerelor de telefon ?
-Nu stim nu le-am putut identifica si nu am sunat la ele !
-Ok sunam dar mai intai  Carlisle voi ce ati aflat ?
-Nimic ,oamenii de la restaurant nu stiu nimic ,iar Billy  total confuz si a spus numai ca si lui i s-a aparut stranie purtarea lui Charlie dar  e de mult acest lucru !
-A dat un timp ?
-Cam 2 ani de zile !
-La dracu !am soptit ,tot se invartea in jurul a doi ani de zile totul !!!!
-Bella esti ok ?
-Da !
-Sunam ?intrebat Jasper
-Nu !Vreau sa fie toata familia mea acolo inainte sa sunam  am o pesimtire ciudata !
-Si acum ce facem ?  Intreba Rosalie
-Simplu eu ma duc sa aflu de la acel coleg ce stie si sa  intru in birou la Charlie sa vad ce gasesc !
-Dar nu te vor lasa sa intri !! spuse Alice
-A zis cineva ca le cer permisiune?!am intrebat retoric
…………………………………………………
Zece minute mai tarziu

Intram impreuna cu Edward in sectia de politie din Forks .
Era aproape    miezul noptii         si nu se mai invartea apropae nimeni pe-aici .Cand ma intrat am vazut biroul celor doua secretare  gol si am mers incontinuare .Nu parea sa fie nimeni dar usa era deschisa .Ne-am apropiat usor de biroul lui Charlie cand de pe hol am auzit o voce .Era un barbat cam de 44 de ani care vorbea la telefon .
-El e Stank !mi-a soptit Edward
-Perfect e singur!am soptit eu
-Ce vrei sa faci ?
-Vei vedea !
M-am apropia incet de el dar m-am  oprit brusc .
-Charlie nu te mai acopar !Ce se intampla aici de ce intreaba familia Cullen de tine ?Fata aia mica Alice a intrebat pe toata lumea din sectie despre tine si i-a santajat cu bani ………..Nu Charlie ascultama nu pot sa te mai acopar mult ,stiu ca nu esti bolnav asa ca vino la servici !……..Stai linistit n-o sa afle nimeni
Tipul a inchis tlefonul si in urmatoarea clipa eu eram in spatele lui si il tintuiam de birou
-Hey da-mi  drumul !cine esti ? Cu o miscare il intors cu fata
-Tu esti fata lui Charlie ce mai face tatal tau ?intreba emotionat .Minte prost !am remarcat eu
-Tu sa-mi spui ,unde e Charlie ?intrebat nervoasa
-Nu stiu ,unde e !?
Bine gata deja ma enerva .Fara sa gandesc ,il arunc in perete si fug spre el  ridicandu-l de camasa
-Spune-mi ce stii ,sau altfel v-a fi de rau !!m-am rastit eu
El tremura  de frica .
-Bella?il aud pe Edward ca ma striga din spate dar nu intorc capul
-Imi pierd controlul Stank ,asa ca vorbeste !
-Ok,ok !Uite nu stiu unde e Charlie ,el ma suna pe mine cand vrea si ma pune sa-i zic ce s-a inamplat !
-Si i-ai zis de Alice ,te-a intrebat el ?
-Da i-am zis ,dar nu m-a intrebat el ,de fapt m-a intrebat daca te-ai intors si i-am spus ca nu stiam ca ai plecat .
-Altceva?
-Nimci mi-a spus numai sa-l mai acopar putin !
-Deci tu stiai ca e plecat !l-am acuzt eu
-Da stiam !
-Nu te-a intrebat nimeni ,acum i-a zi ce nu ai vrut sa-i spui lui Alice !
El ezita ,ar presiunea pusa pe bratul lui il facu  sa scrasneasca
-Ah…….uite tatal tau imi e prieten de mult timp ,dar acum 2 ani  s-a schimbat total ,a devenit rece si inchis in el .Se purta ciudat tot timpul .Intr-una din zile  cand trecea pe langa mine ,i-a scapat o hartie ,dar nu si-a dat seama si a continuat sa mearga .L-am strigat si inainte sa-mi raspunda am ridicat hartia de jos ,erau niste desene ciudate  .In clipa urmatoare insa Charlie care nu stiu cum ajunsase asa repede langa mine,mi-lea smuls din mana  si a plecat.De atunci s-au cam racit de tot relatiile dintre noi dar cand a inceput sa plece la conferinte a inceput din nou sa vb cu mine .Pe atunci  aveam nevoie urgenta de bani pt ca fiica mea urma sa plece sa se opereze si Charlie mi-a dat o suma imensa drept ajutor ,insa cand  i-am spus ca nu stiu cand ii voi returna mi-a zis simplu ca nu vrea bani ci niste servici in schimb.Asta insemna ca trebuie sa-i spun tot ce se intampla in lipsa lui si m-a trimis de multe ori sa duc anumite hartii la posta sau  vreunui tip .
Stank a lasat capul in jos pricajit .Bietul nu avea nici o vina .
-Stank !am vorbit moale,iar el a ridicat capul
-Spune-mi ce desenele erau alea care i-au cazut lui Charlie ,le mai stii?
El se incrunta
-Da ,cred !
I-am dat drumul din stransoare si el s-a dus la birou scotand o foaie de gartie si un pix si incepand sa mazgaleasca ceva.Ma apropi de el si privesc foaia .Niste lini inegale asezate pe foaie cu alte mazgalituri pe ici pe colo si cateva puncte puse de-a lungul spatiului trasat .
-Cam asa ………zise aratandu-mi foaia .
Nu era nimic logic .
-Stank cui ii duceai foile de la Charlie ?
-Nu stiu  de fiecae data erau alti tipi care cred ca nu aveau legatura ,tin minte ca odata era un drogat cel care mi-a luat foile .
Aha deci se foloseau de alti .
-Stank ai cheia de la biroul lui Charlie ?
-Nu ,e la el !
-Bine uite cum facem!
M-am intors catre Edward
-Edward in  torpedoul masini mele e un carnet  adumil !am ordonat si el a si dat din cap si-a disparut
-Stank voi avea rugamintea ca tu sa faci cum iti spun …….In urmatorul moment Edward a intrat cu carnetul de cecuri in mana si mi l-a dat ..M-am dus catre birou si am scris  un 1 cu multe zerouri . L-am semnat si m-am intors spre Stank  care privea  confuz.
-Stank i-a asta si pleaca din oras cat mai repede !
I-am inmanat cecul si el a inghetat
-Atat de mult ?Nu pot……..
-Ba poti i-a si ai grija de fata ta ,dar tine mintea pleaca din oras undeva unde sa-ti fie mai bine si ai grija sa nu iei nici o legatura cu Charlie !
-Eu………
-Doar fa ce ti-am zis si totul v-a fi bine !Ok?
-Bine !
Am zambit multumita
-Acum dute acasa si inghidem noi aici !
Stank a dat din cap si a plecat .
Dupa ce se auzi usa a doua oara ,Edward veni spre mine
-Bella crezi ca e bine sa stie asa multe?
-Nu iti face griji ,cand ajung acasa v-a sti numai ca a fost detasat in alt oras si ca a castigat la loto ,atat!Am spus ridicand din umeri si Edward chicoti
-Acum sa ne intoarcem la treaba !
Ne-am indreptat spre usa biroului lui Charlie  si cu un singur picior am deschiso .
Biroul era unul simplu ,modest.
-Edward cauta peste tot nu lasa nici un loc !!
-Am inteles……………………….

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu