Cap 10 Indicii

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Bella Pov
Se apropie ora la care Alice si Edward trebuie sa ajunga .Am anuntato pe Aisa despre venirea lor si i-am spus de Charlie ,a parut socata si intr-un fel dezgustata  .
-Bella! Am intors capul si am vazut-o pe Mary stand in fata usi de la camera mea ingrijorata
-Da Mary ce s-a intamplat ?
-Esti bine ?Tu cu Aisa va purtati ciudat!S-a intamplat ceva?
-Nu Mary ,totul e bine !
Mary se uita sceptica la mine lasand  capul un pic in stang ca si cum mi-ar spune ca nu ma crede
-Esti sigura?
Nu avea rost
-Bine,s-a intamplat ceva dar trebuie sa astepti pana vin Edward si Alice!
-O asta ,Aisa  m-a trimis sa te anunt ca au venit !
Am  sarit un metro
-De ce nu mi-am spus ?
Ea ma priveste dur si ridica din umeri
-Vroiam sa vad cant mai ai de gand sa ma minti ca totul e bine !!
Las capul in jos rusinata
-Imi pare rau Mary !
-Nu-I nimic ,dar gata cu minciunile !Acum hai ne asteapta jos !
Mary se intoarce si dispare .
Oftand m-a i-au dupa ea pana  la sufragerie .
Deschis usa si ii vad pe toti aliniati
Edward si Alice stau pe canapea in fata tuturol .
-Alice,Edward !m-a apropie de ei si-o strang pe Alice in brate .
-Bella !spune vesela
Ma despart usor si ma duc catre Edward .Ma strnge in brate cu putere si ma ridica usor de pe podea .
-Ma bucur sa te vad Edward dar …….
A inteles aluzia si m-a lasat jos .
-Bine ati venit !le urez eu
-Mersi Bella ,ai  o familie tare draguta !spune Alice  zambind cald
-Mersi !
-Scuze ca intrerup discutia ,dar cred ca Alice si Edward au ceva san e spuna! A spus  Aisa  venind in spatele meu si aratandu-mi sa ma asez .
Am ascultato si m-am asezat
-Dati drumul!zice Aisa zambindule
Alice se uita la Edward si intoarce capul spre noi .
-Dupa cum stiti,Charlie a plecat  si numai stim nimic de el .Nu ne-a spus multe inainte ,de fapt nu a spus nimic .Eram obisnuiti ca el sa plece ,cel putin decand suntem noi in Forks ,Charlie  a plecat de cateva zeci de ori la conferinte …
-Conferinte!?o intrerupse Mary
-Da asa ne-a zis !
-Conitinua Alice !o incuraja Aisa
-Pai cum ziceam pleca aproape la 3-4 saptamani in ultima vremei inainte dde venirea Bellei pleca cam odata la doua saptamani si statea cam 3 zile .Niciodata nun e-a zis  unde se duce .
Alice ofta adanc ….Cu o daptamana inainte de venirea Bellei  Charlie please din nou .In momentul in care facusem planul Jasper lasase harta la Charlie in casa ,iar atunci ii trebuia .Asa ca deoarece ma duceam in oras am trecut pe la Charlie sa o i-au si am intrat cu ajutorul unei chei date lui Carlisle de Charlie .Cand am intrat in casa m-a napadit un frig complit dar am continuat sa merg .M-am dus catre sufragerie sa i-au harta  cand s-a auzit un sunet straniu din bucatarie .M-am apropiat incet de usa si am privit inautru .Lumina de la bucatarie palpaia dar nu se vedea nimic .Am intrat incet si deodata m-am trezit impinsa in peretele opus .Ceva negru fantomatic a aparut pt o clipa in lumina apoi a disparut .Lumina s-a stins de tot  si s-a auzit un clopot .Am fugit catre intrerupator si am aprins lumina .Cand m-am intors in fata mea statea o pelerina alba apoi brusc a disparut .Telefonul a inceput sa sune  si m-am apropiat .Stiu ca trebuia sa fug ,dar….am ridicat receptorul si am auzit o voce subtire si frumoasa
„-Pleaca din casa straine
Si nu te mai apropia  de ea in vecie
Ai vazut ce nu trebuia sa stie
Nimeni pana la aparitie „
N-am auzit continuarea pt ca am iesit din casa ciudat e ca am uitat tot deodata .Apoi ieri cand stateam in pat si ascultam muzica am auzit cuv”vecie”si mi-am amintit brusc …………..Alice priveste pierduta in jos ,iar eu nu pot vorbi .
Aisa  e blocata de altfel ca si ceilalti
-Alice ……….a incercat Mary sa spuna ceva dar s-a oprit
-Alice  cum arata aceea umbra ?a intrebat Aisa
-N-am vazut-o bine ,avea o forma umana!
-Altceva?a intrebat Mary
-Pai ….incepu Edward…..In seara in care Bella s-a certat cu Charlie ,ceva m-a atacat si pe mine cand am plecat spre casa .Era tot o umbra  ,insa cand am ajuns in fata casei am uitat tot ,mi-am amintit numai cand  am vazut imaginile in mintea lui Alice .
Aisa  se uita la ei si se ridica in picioare indreptandu-se spre geam
-Ceva nu e inregula !Bella de ce nu ne mai spui odata tot ce s-a intamplat folosind si noile informatii.
-Pai am ajuns in Forks……………………………cam asta e .am terminat eu .
Aisa se uita in continuare pe geam
-Aceste lucruri nu sunt normale si trebuie  oprite …………….sopti ea
-Dar cum ?intrebat Malani
-nu stiu dar nu  de bine ,pana acumnu puteam face nimic !Ne e imposibil sa-l cautam pe Charlie si mai cu seama chestia aia ciudata sau chestiile .
-Atunci ce facem?intreba si Chip
-Deocamdata nimci ,trebuie sa ne gasim o pista ,dar trebuie sa fim pregatiti .Mary i-a legatura cu Consiliul si spui ca ne vom intalni maine in jur de 7 seara  ordona Aisa si Mary aproba din cap
-Emy tu cauta-i pe Anabella si pe Mark vom avea nevoie de ajutor !
-Am inteles Aisa!
-Melani i-a legatura cu Felicity ……….
-Ce????am tipat toti in cor .Sunt uimita ,niciodata Aisa nu s-a bazat pe Felicity .Niciodata!!!
-Aisa de ce sa luam legatura cu ea ?intrebat Mary
-Simplu am o misiune pt ea si pentru  fiecare din voi de altfel !
-Aisa credeam ca nu iti place cum lucreaza Felicity ?!am exclamat mirata
-Nu imi place dar in conditiile astea avem nevoie de ea !
-Inregula!sopti Melani
-Bella?
-Da Aisa !
-Vreau sa  te intorci in Forks cu Alice si cu Edward !
-Ce?am tipat eu ridicandu-ma in picioare
-Nu fac asa ceva de-abia am scapat!m-am rastit eu
Ai sa se intoarce spre mine privindu-ma intelegatoare
-Stiu Bella ,dar avem nevoie de mai multe date !Uite cum face trei zile intoarcete acolo si afla tot ce poti despre orice !Apelurile lui Charlie ,mesajele ,convorbirile ,i-ai si marca de soseste daca trebuie ,avem nevoie de informatii
-Dar Aisa ,ai zis ca maine se intalneste Consiliul si eu fac parte din Consiliu…..am incercat sa justific dar ea nu ma lasa sa termin
-Stiu dar nu e un Consiliu general .Uite cum facem intoarce de azi si afla tot nici macar nu e nevoie sa dormi acolo .Bella stiu ca e rau dar chestia aia e………periculoasa si trebuie oprita inainte sa faca vreun rau !
-Bine !Dar  am nevoie de ajutor !De fapt nu aveam dar la naiba nu vroiam sa merg singura
-Alice si Edward te vor ajuta  ca sa nu mai spun de ceilalti membri ai familia Cullen ,nu-i asa?intrebat Aisa uitandu-se catre Alice si Edward
-Da!au spus in cor
Of Doamne se pare ca nu am scapat de Forks .Dar nu am de ales ,trebuie sa aflam ce se intampla ……………………………….
Peste 3 ore
Eram deja de cateva minute in casa familie Cullen ei ma primisera inapoi cu bratele deschise si  imi promisesera ca ma vor ajuta .Carlisle chiar isi luase concediu medical ca sa fie acasa in caz de orice ,desi eu insistasem ca nu-i nevoie .
-nu-i nici o probele Bella !a fost singurul raspuns pe care il primisem
Acum ne aflam toti in casa si eu distribuiam sarcinile
-Jasper vreau ca tu ,Emmet si Rose (da imi permisaasem sa-i  spun Rose si se pare ca nu se suparase) sa va duceti la compania telefonica si vreau sa stiu  nr de telefon pe care le apela Charlie !Ei au dat imediat din cap
-Alice folosesteti farmecul si afla cate ceva de la subarterni lui Charlie !
-S-a facut !zambi ea dulce fluturandusi genele
-E bine asa ?
-Perfect!Esme tu si Carlisle poate ar trebui sa iesiti la o mica plimbarica la restaurantul in care servea Charlie masa si cred ca tu Carlsle ai putea sa vorbesti cu Billy Black si s-al intrebi cate ceva  ,spune-i ca imi trebuie mie dar ai grija nimeni nu trebuie sa stie ca Charlie nu mai e in Forks .S-a inteles ?
-Desigur Bella!zambira Esme si C arlisle
-Perfect !
-Bella ….inteba Edward …Eu ce fac ?
-Vi cu mine !
……………………………………………………
Peste doua zeci de minute
Ne aflam in fata casei lu Charlie si incercam sa intram
-Ce zici sa intram pe geam ?intreba Edward
-Buna idee !
Edward sari pe creanga copacului din fata casei si se repezi la geam incercand sa-l traga in sus .-Nu merge !
Pffuuuu vampiri astia n-au pic de tactica .
Mi-am dat ochii peste cap  si am inceput sa ma ridic in aer .
In urmatoarea clipa stam pe ramura cu Edward si el privea confuz
-Zbori ?
-Nu zbor ,ma vezi ca am aripi ,levitez !
-Pffuu ,cu siguranta nu zbori !critica el
-Mai taci si apropo nu asa se deschide un geam !Am  inchis ochi si m-am concentrat pe incuietoarea geamului in clipa urmatoare geamul se deschise singur
-Da bine nu toti avem  super puteri !
-Ciudat credeam ca sa citesti gandurile e o putere !zic intrand in casa
-Nu daca nu merge pe tine !sopti el crezand ca nu aud ,dar se insela
-Ai zis ceva?intreb retoric
-Nu !
Fara sa-l mai bag in seama am  mers catre usa coborand spre bucatarie .Casa era intr-o bezna totala .Am bazbait dupa intrerupator si am aprin lumina .Inafara de praf nu se schimbase nimic .Am coborat in bucatarie in bucatarie si am inceput sa caut
-Ce cauti ?intreba Edward
-Daca as stii nu as avea nevoie sa rascolesc astea !
-Scuze daca gresesc ,dar inainte sa vi tu de cate ori manca Charlie in bucataire ?
Corect !La dracu Bella trebuie sa-ti aminteasca Edward!!!
-Bine ai dreptate uite cum  facem tu cauta pe aici si eu in camera la Charlie!
M-am indreptat catre usa ,dar Edward m-a prins de brat
-Nu incerci cumva sa ne desparti ,nu?
-Tu incerci cumva sa ma calci pe nervi ,cred ca nu !zic tragandu-ma din stransoarea lui si ducandu-ma catre camera lui Charlie .In urma mea am auzit un „Atat de incapatanata „si nu m-am putut abtine
-Se spune ca fetele incapatanate sunt leoaice in pat !am tipat eu si din bucatarie s-a auzit un zgomot de spart
M-am abtinut sa nu izbugnesc in ras .Adolescenti astia cum se gandesc ei numai la prostii ma refeream la dormit !
Am urcat in camera si am inchis usa .
M-am indrepatat catre dulapuri  si am inceput sa trag hainele din ele .Nimic interesant inafara de haine .M-am dus la noptiera .Carti !Hmm nu avea gusturi rele la lectura .Am ravasit prin dezordinea aia si am gasit cateva bucatele de hartie .
„Suna-l pe Bob in legatura cu vandalizarea peretilor cu grafiti „-Prostesc
„Nu uita sa te duci la piata  sa iei detergent „-idiot
„Mary Sue te-a invitat pe la ei de Revelion nu uita cadourile „-O Doamne Dumnezeule spune-mi ca nu-s nota  toate idiotenile
„Nu uita Charlie ,maine e ziua gunoiului !”bine reformulez  isi nota toate idiotenile
Am aruncat bucatelele de hartie nefolositoare si am cautat in continuare
Carti ,permise conducere,frate daca nu as sti ca Charlie e polititst as crede ca le-a furat .Carti,carti,foi golae,servetele,permise,permise,acte de identitate,buletine expirate, o hai Charlie ceva interesant .
M-am ridicat enervata ,pierdere de timp .M-am dus catre cealalta noptiera dar inafara de cateva carti nu era nimic .Enervata am luat o carte si am aruncat-o in perete ,s-a deschis si din ea a sarit o bucata de hartie .M-am ridicat si am ridicat hartia .Am desfacut-o si inauntru un scris elegant umple jumatate din foicica
„Draga Charlie
Din pacate nu am vesti prea bune ,planul nostru nu merge chiar bine ,tabara inca nu e descoperita si nu stiu cat v-a mai dura .Charlie avem nevoie de ajutor , apropae ca cedeaza ,nu e bine .Numele trebuie spalat ,avem nevoie de ajutor !Nu stiu cat timp mai rezistam asa  ne trebuie intariri ,s-ar putea sa fie multi ,Charlie trebuie sa gasim o cale poate ca trebuie sa le spunem .Vino repede
Cu drag  M”
Cine naiba e M ?Si ce tabara ?
Ciudat! mi-am bagat foaia in buzunar si m-am intors la cautat .
In sertar nu se mai afla nimic cu exceptia unui caiet .L-am deschis .In el erau notate cateva date
12.12.
5.01
9.06
4.05
5.09
Ce naibi sunt astea ?
Ultimele trei erau notate recent
23.03-ziua in care venisem eu
24.03
25.03- antrenamentul
26.03
27.03-lupta,plecarea
28.03”desfasurarea pl”-ce naiba inseamna pl,plan cumva ?
-Bella?s- auzit voce lui Edward de jos
-Da?
-Vino trebuie sa vezi ce am gasit !!!
Am luato la fuga pe scari ,intrand in bucatarie ca o tornada
-Ce?intreb speriata
Edward e cu spatele la mine ,se rasuceste usor pe genunchi si  se uita la mine .
-uite !spuse scotand de la spatete un material alb.
Ma apropi de el si il ating .Pelerina !!!!Pelerina alba !!
Snagele mi-a inghtat instinctiv
-Si nu e tot !Spuse el scotand si o batista alba.O batista patata de 7 stropi albastri !Sange !!!Sangele unei fiinte magice !!!!Dumnezeule ce se intampla ?!!!!!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu