Epilog

duminică, 28 octombrie 2012


Nicolas Pov


Of ce repede trec ani ,fara ca marcar sa-ti dai seama.Au trecut 20 de ani de la nunta mea cu Renesmee si dragostea noastra inca creste cu fiecare zi impreuna.Fiica noastra a crescut si acum are 17 ani  si sunt foarte mandru de ea .E impreuna cu Chris si se iubesc mult,nici nu puteam sa-mi imaginez un ginere mai bun decat el .Sunt cel mai fericit barbat din lume .Am ceea mai frumoasa sotie dintre toate ,o fiica minunata un ginerele pe care il iubesc ca pe copilul meu si restul familiei mele e langa mine .Ce as putea sa vreau mai mult?
-Iubire la ce te gandesti ?m-a intrebat dragostea mea in timp ce ne uitam amandoi la stele
-La familie !am raspun vesel
-A trecut  timpul atat de repede!a spus ea
-Asa-i !
S-a ridicat usor cu capul de pe pieptul meu si si-a trecut mana prin par
-Ce-i dragoste ?!am intrebat ridicandu-ma in sezut
-Ma mai iubesti ?a intrebat strengar
-Pai …………
-PAI CE? A intrebat ea apropiindu-se cat mai mult de mine
-Pai…..cand s-a apropiat de fata mea m-am repezit si am sarutat-o ajungand deasupra ei .I-am mangaiat buzele cu ale mele  .Erau atat de dulci !Le iubeam intotdeauna le-am iubit si nicodata nu ma voi satura de ele .
M-am desprins incet lasand-o sa respire
-Esti rau !m-a acuzat gafaind
-Stiu !am spus si-am inceput di nou sa o sarut .Ea chicotit sub buzele mele si am inceput sa ne rostogolim prin iarba .
Renesmee a inceput sa rada facand imposibil sa o sarut
-Dragoste ?am spus imbufnat
-Da!
-inceteaza sa razi !am zi busuflnadu-ma
-De ce?
-Pt ca nu pot sa te sarut !am zis apropiindu-ma de ea
-Ohhh ce belea !a chicotit
-Renesmee daca nu incetezi cu rasul jur ca te gadil pana ramai fara aer !am amenintato eu malefic
-of serios ?Pai atunci …………..Inainte sa termine m-a impins de pe ea si a luat-o la fuga prin  poiana .
-Renesmee ?
-Daca vrei sa ma saruti domnule Laiden trebuie sa ma prinzi !!!a spus incepand sa alerge
-Tu ai vrut-o doamna Laiden !am tipat eu malefic si am luat-o la fuga dupa ea .
Asta este viata mea .Si asa vreau sa fie pentru totdeauna !Pentru o eternitate de vieti !Eu sunt Nicolas Laiden  si sunt cel mai fericit barbat de pe planeta !



Sfarsit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu