Cap16 Masti

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Imi cer scz ca am intarziat ,dar abia acum am apucat sa termin cap.Lectura placuta1!!!
Edward Pov

Doamne ce ma doare capul ,parca m-a lovit un trunghi de copac .
Incerc sa imi deschid ochi  ,ce ironic un vampir care inceaca sa se trezeasca .
Incet pupilele mele s-au deschis dar o lumina puternica ma obliga sa-i inchid la loc .
-Ce…….am bombanit
-Edward te-ai trezit?a intrebat o voce  dulce si parinteasca
Am deschis brusc ochii si am vazut-o pe Mary stand cu o tava langa patul meu
-Da…oarecum ,dar cred ca tot sunt adormit !Mary a chicotit si-a pus tava pe noptiera de langa pat .
-Ce e acolo ?am intrebat  sprijinindu-ma in coate
-Masa !
-Masa?Ai stors o caprioara intr-un pahar si mi-ai pus un pai cumva?
Mary a chicotit iar
-Nu ,desi pot sa fac si asta ,dar mai bine nu  caprioarele sunt atoase !E mancare pe tava si doua pastile pe care trebuie sa le iei !
-Mary nu pot manca  ,o sa le vomit !Am zis panicat .Mary zambea  amuzata .S-a aplecat dupa tava si mi-a pus-o in poala
-Doar incerca crede-ma iti v-a placea !
-Nu cred !am zis impingand tava
-Edward ai incredere in mine iti v-a placea ,haide !
-Dar cum sa imi placa daca nici macar nu-i simt mirosul ?intreb retoric
-Nu miroase pt ca tu nu respiri !mi-a atras atentia  ranjind
-Bine……….
Am luat o gura mare de  aer  .Wow ………chiar miroase bine !
-Deci ?
-Miroase ….extraordinar!
Mary s-a luminat la fata
-Ma bucur ca iti place sa mananci tot si nu uita de pastile !
Mi-a zambit si s-a indreptat spre usa
-Mary?
-Immh?s-a intors usor spre mine
-Ce face familia mea ?
-E bine ei deja s-au trezit dupa ce manaci te asteptam in sufragerie !
-Ok!!
Mary mi-a zambit si a iesit
Am inceput sa mananc ,era delicios si ciudat focul din gatul meu se stingea pe masura  ce inghiteam .Nu imi vine sa cred ca m-am chinuit un secol cand puteam sa mananc mancare .Trebuie neaparat  sa vorbesc cu Carlilse si  mergem la cumparaturi .Dupa ce am terminat de mancat am asezat tava pe noptiera de langa mine si m-am ridicat in picioare .Simteam o ciudata stare de ameteala dar nimic altceva .Deabia acum observasem ca eram intr-un salon de spital .Totul era alb .
Am mers usor spre usa  si am deschis-o .Eram tot in Amazin.Holul era identic cu cel de jos .Am iesit .Incotro acum ?Drepata sau stanga?
Inainte sa pot alege un sunet s-a auzit din dreapta mea .
Am ezitat .Dar sunetul nu parea  de rau asa ca am mers dupa el .La cativa metri sunetul s-a  deschis spre un suspin .
M-am apropiat usor si am zarit ,rezemata de perete o silueta .Micul trup era ghemuit langa perete ,parul ca de mahon cazandu-i peste fata in timp ce suspinele ii ieseau unul dupa altul .
Am mai facut cativa pasi marunti .
Silueta s-a oprit din suspinat si a ridicat capul .Bella???
Bella mea !!!Ea era ,ochii ii erau inlacrimati si obraji  inundati ,buzele ii erau stranse intr-o linie dura  ,iar mainile impreunate  in poala.Am privito cateva secunde  incremenit .Bella s-a ridicat usor sprijinandu-se de perete .
-Edward?a soptit ea suspinand
-Bella ce s-a intamplat !
I-a mai scapat un suspin printre buze apoi a alergat in bratele mele .Si-a pus capul pe umarul meu si si-a incolacit bratele in jurul trunchiului .
-Oh Edward esti bine !!a rasuflat ea strangandu-ma mai tare
Apropae imediat mi-am incolacit si eu bratele in jurul ei tinand-o strans la piept .
Am simtit cum tremura usor in timp ce suspina
-Shh shh shh ,Bella!
Nu imi venea sa cred ca asta e fata  din urma cu cateva zile .Nu mai era aceiasi !Parca curajul ,puterea ,intrazneala se evaporasera si in urma lor ramasese doar fata sensibila ,vulnerabila ,distrusa .
-Bella ce ai patit ?Te rog zi-mi !
-Shh ,doar tine-ma in brate !
A intarit stransoare si eu mi-am aplecat capul inhalandu-i mirosul parului .
Am stat asa vreme de  cateva minute .Linistea era apasatoare ,vroiam sa stiu ce a patit .La naiba eram in stare sa  omor o taa intreaga ca sa aflu .
La un moment dat am simtit cum Bella se indeparteaza usor .Si-a ridicat usor capul spre mine .Ochii ei erau salbatici   si  pe langa irisul ciocolatiu se aflau venisoare proeminente albastre .S-a uitat la mine dur parca incercand sa i-a o decizie .
-Bella ce …………………n-am apucat sa termin pt ca si-a apasat buzele de-ale mele .Nu era un sarut romantic ,pasonal ,era unul violent ,salbatic .Se apasa cu duritate de buzele mele parca dorind sa si-le  imprime .
Bratele ei s-au incolocit in jurul gatului meu urcand in spre par .Stiam ca nu e bine ce face ,dar nu puteam sa ma opresc si nu din cauza ca era  prea puternica pt mine  ci pt ca pur si simplu prezenta ei imi topea tot controlul .O doream prea mult ,dar intr-un fel ciudat stiam ca nu o pot avea dintr-un anumit motiv .Ceva inauntrul meu imi spunea ca trebuie sa ma opresc acum ,dar nu puteam ,nu vroiam !
Simteam ceva umed  curgand pe gatul meu .Dintr-o data am simtit mirosul .Acel miros care era ca un drog pt  vampiri .Sange de fiinta magica ,insa nu era acelasi miros ca cel din casa lui Charlie .Era alceva nu imi mai provoca aceea nebunie ,decat o durere in capul pieptului ..Sarutul Bellei devenea tot mai fortat ,tot mai dur .Incercam  sa o linistesc mangaindui spatele ,dar continua acelasi „dans” .
-Isabella !!!s-a auzit o voce dura ,dojenitoare .
Am rotit ochii si am vazut-o pe Aisa  privind terifiata ceea ce se intampla .Bella continua sa isi apese buzele de-ale mele .
-Isabella lasa-l in pace !Da-i drumul !!
Bella nu se oprea .Cu coada ochiului am vazut-o pe Aisa apropiindu-se de noi
-Isabella !!!!!a tipat ea si de data asta Bella s-a despartit de mine si a fost trantita in perete .
Am ramas incremenit !
Bella s-a indepartat de perete  si s-a uitat cu ochii mariti spre Aisa .
Am analizat-o din nou ,Arata  ca un animal salbatic turbat .Ochii erau albastri complet si irisul devenise negru .Parul ii era ravasit  ,iar pe obraji avea pete albastre .Am coborat cu privirea si am inlemnit .Mainile ii erau insangerate .Picaturi de sange se scurgeau pe podea .Semne albe ii erau desenate pe maini ,parca scobite in carne .Sclipeau  sub sangele de culoare albastra .
-Dute in cabinet la Mary !a ordonat Aisa ,dar Bella nu s-a  clintit din loc .
-Pleaca !!!!a tipat Aisa si Bella s-a intors gata de plecare
A intors usor capul spre mine si m-a privit trist ,apoi a disparut .
Am simtit cum picioarele mele cedeaza si m-am prabusit .
Aisa a venit langa mine si s-a lasat pe vine .
-Esti bine ,Edward?
-C..cred ca da!!Parca nu mai pot respira!
Aisa a zambit afectata
-E normal ,ai simtit sangele Bellei o sa te simtit un pic ametit ,pt o perioada ,dar o sa iti treaca !
-Dar nu am mai devenit nebun ,ca atunci la Charlie! De ce ?
-Nu e acelsi lucru !Vezi sangele  care l-ai simtit tu atunci provenea dintr-o rana  ,acesta de acum era spiritual !
-Ce?am intrebat buimac
-E mai complicat!Mai bine sa-i sa iesim un pic la aer !Poti sa te ridici ?
-Da!
M-am ridicat usor si am mers cu Aisa spre o usa mare din hol .A deschis-o si am iesit pe un balcon ,mai bine zis terasa suspendata .Era imens cat un apartament cu patru camere .
M-am apropiat impreuna cu Aisa de balustrada .In fata mea se intindeau mii de km de padure .
-E mai bine ?
-Da !Aisa ce se intampla cu Bella ?
-E o poveste mai complicata !zambi sters
-Cred ca pot sa inteleg !
Aisa se uita pierduta  in spre padure
-Aisa ,te rog zi-mi ce e cu ea !Ce e cu mastile acelea pe care le tot pune !
-Masti?intreba ea confuza
-Da ,nu mai stiu cine e Bella cu adevarat !Azi nu mai parea fata pe care am intalnit-o !Fata aceea hotarata ,curajoasa ,intrazneata ,parea alt om ………..
-Edward ?
-Da !
-Spune-mi ceva !
-Ce?
-Tu o iubesti pe Bella?
-Da ,da mult !am spus sincer
Aisa a privit spre mine sceptica
-Ce iubesti la ea ?
-Totul ,naturaletea ei ,inteligenta ei ,atitudinea ei ……………
-Cum poti sa iubesti ceva ce nu cunosti ? intreba ironic
-Ce vrei sa zici ?
-Edward , mi-ai enumerat multe calitati ,dar nic un defect si nici macar nu stii despre ce vorbesti !
-poftim?eram chiar nervos .Cum intraznea sa puna la indoiala iubiea mea pt Bella ?
Usurel Cullen ,altfel te vei trezi intr-o temnita
-Edwad ,nu vreau sa crezi  ,ca zic, ca minti ,dar serios vorbind ce stii tu despre Bella ,inafara  de nume ?
-Ce tot spui ?
-Edward ai spus de masti !Cea pe care ai vazut-o tu aceea Bella  rece ca gheata  era o masca tu nu stii cum e Bella  cu adevarat !
-Ce?
-Bella pe care ai vazut-o tu atat timp e falsa ,e doar o….o gluma …Bella  nu a mai fost de mult  ea insasi !Aisa  era intoarsa in spre padure astfel incat nu-i vedeam  chipul , dar stiam ca dupa tonul  ei  ca era indulerata .
-Explica-mi ,cum era  Bella  ,cea adevarata ?
-Era…….era vesela , zambea intotdeauna ,era obtimista …..fericita !
-Ce s-a  intamplat cu ea ?De ce s-a schimbat ?
Aisa    privea incontinuare inspre padure  .Pt cateva minute a  fost  liniste .
-A devenit asa din cauza unei minciune !
-Minciuni?
-Da ,o minciuna care a distrus-o ….si nu numai pe ea…….
-Aisa e adevarat ca ….de fapt ai dreptate nu stiu mai nimic despre Bella ,dar vreau sa stii ca chiar o iubesc  !

Aisa s-a intors catre mine ,ma privea  sceptica  analizandu-ma ,apoi fata  i s-a luminat cu un zambet ..
-Stiu Edward dar…..fata i s-a schimbat brusc devenind  serioasa si in ochii i se citea ingrijorarea    ……….poate ca ar fi mai bine sa nu o faci !!
-De ce ?
-Pt ca nu se stie niciodata  cand se intorc umbrele trecutului !spuse ea privindu-ma in ochii ca si cum ar vrea sa ma avertizeze .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu