Cap11 De la fericire la agonie si inapoi la fericire !

luni, 29 octombrie 2012


-Renesmee ti-au mancat extraterestri limba?!a chicotit Emmett cand a vazut ca nu raspund
-Emmett nu fii natarau ,nu vezi ca e socata de bucurie !a spus Rose zambind
Socata chiar eram dar partea cu bucuria  nu prea era adevarata .
-Hai ,Rose de ce sa fie bucuroasa?a ranjit Emmett
-Emmett bine inteles ca e bucuroasa  doar i-a venit matusa ei preferata !Nu-I asa ?
-Rose ,Rose nu profita de starea ei  !!!a ras Emmett .Nu a spus ca tu ai fii preferata  ei ,eu pun pariu pe Alice!Rose a marait si i-a aruncat o privire de gheata  care l-a acut pe Emmett sa isi inghita zambetul .
Deodata parca m-am trezit si  o idee ii trecu prin cap”Poate ca ar fii bun  la ceva”am zambit involuntar imaginandu-mio  pe Cristal   inghetat de aceea privire
-Rose ma inveti si pe mine sa fac asta?am intrebat facandu-i pe amandoi  sa se uite la mine
-O uite cine vorbeste!rase Em
-Sa te invat  ce draga?
-Cum faci privirea aia  ?
-O nu Rose , sa nici nu te gandesti ,imi ajunge  o singura privire de asta!a spus Em
-Draga mea ,ai probleme cu cineva la scoala?
-Da ..sa zicem !Rose a zambit si m-a strans in brate
-Atunci matusa ta  favorita o sa te invete !Mi-am dat ochii peste cap Alice si Rose mereu s-au batut pentru titlul de cea mai buna matusa .
-Rose las-o sa respire!a ras din nou Em
-Nu te baga Emmett !a suierat ea
-Deci scumpo cum e la scoala ?Ti-ai facut prieteni ?O prietena buna?Te enerveaza vreun baiat ?Rose punea atat de repede intrebarile ca nici nu apucam sa  inteleg bine
-Rose cred ca ar trebui sa ii spunem de ce am venit?
In sfarsit
-Bine ,Renesmee hai sa stam jos!
Rose si Em s-au asezat pe canapea si eu pe fotoliu  .Se uitau  unul la altul de parca s-ar fii intebat cum sa inceapa
-Renesmee ori cat  de mult  mi-as dori sa fie o vizita de  curtuazie  am venit cu un motiv……Rose a expirat adanc  apoi a continuat ……Renesmee parinti tai au vrut sa vina ei dar s-au gandit ca e mai bine sa vin eu si Emmett…………..Slava domului !…….
-Rose ce s-a intamplat ?E ceva grav ?A patit cineva ceva?
-NU,nu nu nu !Renesmee stai linistita noi vrem sa vb cu tine despre Jake vezi tu el….
-Nu vreau sa aud!am spus eu cu furie
-Ei bine  noi am incercat Emmett deci colegii…..
-Rose!a zis Emmett
-Bine!i-a raspus ea scotand limba
-Renesmee el …
-Nu gata !Rose ,Emmett apreciez ca ati venit sa ma vizitati dar daca vreti sa stati nu vreau sa aud acel nume si nu vreau sa stiu  nimic, daca nu acceptati sunteti liberi sa plecati si sa nu va mai intoarceti !Furia din mine era evidenta lasandu-I pe Rose si Emmett uimiti .Nu stiu de ce eram furioasa in mod clar nu pe tradarea lui nici nu-mi mai pasa dar faptul ca ei au venit pana aici pt asta si nu pt a ma vizita ma durea .
I-am lasat uimiti in sufragerie si m-am indreptat spre dormitor
Era deja ora 9 seara .Ciudat nu obervasem cum trecuse timpul .Apoi mi-am amintit  nu o sa ma pot vedea maine cu Nicolas cu Rose si Em aici.,Am oftat  si mi-am scos telefonul mobil
-Buna dragoste ce faci? A intebat Nicolas bucuros
-Nimic important ,tu?
-Sunt la incarcat cu Ane !A da ii spun ii spun !s-a auzit vocea lui Nicolas
-Ce sa imi spui ?
-Ane te saluta !am chicotit incet
-Nicolas …..nu ne putem vedea maine!….gata am zis-o,sper sa nu fie suparat !
-De ce ? a intebat  speriat
-Trebuie sa rezolv o problema !?
-Renesmee spune-mi adevarul !
-Bine au venit matusa si unchiul meu pe la mine!am spus infranta
-Minunat ,atunci vin sa ii cunosc !a zis vesel
Cee ?Nu nu nu !
-Nu ,nu !
-De ce ?
-Pt ca trebuie sa ..ii pregatesc ?!
-Bine atunci vin si ii pregatim impreuna !
OH de ce nu poate fii Nicolas un baiat normal care nici nu vrea sa auda de  familia fetei ?A da pt ca daca ar fii un baiat normal nu m-as fi indragistit de el
-Nicolas cred ca ar trebui sa ii pregatesc singura !
-Oh bine dar trebuie sa ma prezinti!
-Ok!Firar acum ce fac ?
-Trebuie sa plec .Incarcare placuta!Nicolas a chicotit apoi am inchis telefonul
M-am pus in pat  si somnul m-a cuprins pe loc
………………………………………………………
Dintr-o data  m-am trezit in  casa familiei mele  stand pe canapea alaturi de Nicolas in timp ce parinti mei  stateau in fata noasta .Socata am incercat sa vorbesc dar cuvintele  nu imi ieseau din gura,parca inghitite de abis .Mama si tata se uitau unul la altu si dadeau din cap dezaprobator .
-Renesmee nu imi vine sa cred ca  ne faci asta ! a spus mama  dur
-Oare la ce te-ai gandit Renesmee ?Tu esti sufletul pereche al lui Jacob!a continuat tata
-Dar nu vreau sa fiu ,vreau sa imi aleg singura pe cine iubesc .Nu credeti ca am dreptul asta?am tipat  eu
-Nu ! raspunsul lor imi rasuna in cap ca un ecou
-Vreau sa fiu fericita!
-Fii dar nu cu el ,cu Jacob! A spus mama de parca vorbeam despre o reteta de prajitura si nu despre fericirea mea
-Nu il vreau pe Jacob il iubesc pe Nicolas !
-Nici nu se pune problema ca aceasta fiinta sa ni se alature in familie ! a urlat mama
-De ce pentru ca Jake este prietenul tau si  eu am venit ca o compensatie la faptul ca te-a pierdut in favoarea tatei !
-Renesmee….a incecat sa zica ceva tata dar eu l-am intrerupt
- Iti place s-au nu eu il iubesc pe Nicolas !am urlat si eu
Mama si tata au marait
-Vreau sa fiu fericita !
-Nu cu el ! au spus amandoi
In clipa urmatoare restul familie mele au intrat in camera .
-Alice te rog explicale mamei si tatei ! am implorat deznadajduita
-Nu am sa fac asta Renesmee eu sunt de aceiasi parere cu Bella si Edward !a spus ferm
Nu imi venea sa cred Alice imi luase intotdeauna  apararea .
-Esme?
-Deacord cu parinti tai draga!Jacob este sufletul tau pereche si trebuie sa va casatoriti !
Nu imi venea sa cred urechilor
-Carl…
-Nu te obosii Renesmee toti aveam aceiasi parere! A spus dur Carlisle
Nu imi mai vorbise niciodata asa de fapt nu vorbise cu nimeni din familie pe tonul asta .
Atunci usa s-a trantit de perete si familia Laiden a intrat in casa, toti privindu-ma  rece.
-Nicolas plecam!a ordonat Serghei iar Nicolas s-a ridicat de langa mine si s-a dus catre ei .Cu ultima farama de putere i-am prins incheietura maini si am cazut in genunchi
-Nicolas ,te rog nu pleca!
-Renesmee ,familia ta nu ma accepta !Ce rost are?
-Nicolas ,te rog putem indrepta lucrurile !
-Nu putem ! a spus el si s-a smucit din stransoarea mea ,prabusindu-ma la pamant
-V-am spus ca nu e de noi!a zis Cristal
-Si cata dreptate ai avut ,draga mea !a spus Iren admirativ catre Cristal
-Nu .nu a avut !Va rog !
-Scuze Reny  ,noi nu suntem de tine!a spus Cristal si mi-a zambind badjocoritor
Apoi au disparut  si dintr-o data ma aflam intr-o rochie alba de mireasa  in fata altarului alaturi de ………….JAKE!!!!!!!
-Renesmee Carlie Cullen il iei  de sot pe Jacob Black si promiti sa ii fii alaturi la …………
-NUUUUUUUU!
M-am trezit tipandtipand si gafaind
„A  fost doar un vis!”am inspirat usurata .
CIOC,CIOC!!
-Intra!
-Hay!Buna dimineata somnoroaso!a zis Rose intrand in camera cu o tava in mana
-Ti-am facut micul de jun!
-Multumesc Rose,nu trebuia!Rose si-a dat ochii peste cap si mi-a asezat tava pe pat apoi s-a sezt si ea
Pe tava se afla un tort mare de clatite  cu caramel si portocale
-Wow,Rose vrei sa mai dai si la saraci ?
-Mananca Renesmee !mi-a ordonat ea iar eu nu am mai asteptat si am luat o inghititura ….hmmm erau foarte bune ,acum serios cum se face ca cei care nu mananca gatesc mai bine decat mine.?!!Bine asta e o conspiratie !!
-Rose sunt absolut delicioase !Ar trebui sa iti deschidem un restaurant ,La Rose!
Am ras amandoua cateva clipe
-Nu cred ca ar fi indicat ,ar trebui sa il tinem pe Jasper inchis in dulap daca  il deschidem acasa si nu cred  ca Alice ar fi prea incantata!am chicotit ,unchiul meu nu era un impatimit al oameniilor
-Dar am putea deschide un restaurant pt  varcolaci!zambetul mi-a cazut imediat
-Iarta-ma Renesmee nu trebuia  sa  zic asta!a spus ea regretand
-Nu e ok ,doar ca nu imi place sa imi amintesc!da cum sa nu de parca mi-ar mai pasa insa nu imi place sa imi aduc aminte  de acel tradator
-Da..Renesmee  uite stiu ca nu vrei sa stii dar cred ca  ar trebui sa iti spun ce s-a intamplat defapt !
-Rose……..bine  spune ! am  oftat asteptand  ca Rose sa inceapa
-Pai dupa ce ai plecat tu  Jacob a fost foarte suparat ..asa ca Sam si ceilalti  au venit si l-au luat   intr-un club , numai ca acolo au comandat  nu stiu ce bautura care se pare ca avea o substanta ce i-a ametit ………….eram socata  deci ce se intamplase in seara aia nu era vina  lui Jacob ……..Si in continuare sa zicem ca niste tarfe si-au facut aparitia .Jacob s-a trezit cand l-ai sunat tu si atunci a descoperit traznaia oricum  sa stii ca s-a simtit oribil cand Edward la gasit era prabusit intr-o groapa si varsa rauri de lacrimi si….
-Stop! Nu am lasat-o sa continue deja era prea mult ..ma smteam oribil .
-Renemsmee uite daca te face sa te simti mai bine sa stii ca si Sam a inselat-o pe Emily .
-Acum ar trebuii sa ma simt mai bine?am intrebat ironic .Biata Emily eu,il aveam pe Nicolas dar ea ?
-Ia-ti spus?
-Ce? A intrebat Rose incruntandu-se
-Lui Emily ia-ti zis?
-Nu , sigur ca nu !Esti ok?
-Da!
Eram intr-un fel socata  si ma simteam groaznic de vinovata  dar nu il puteam ierta pe Jacob ,de fapt nu cred ca am fost niciodata suparata pe el,doar imi impuneam asta ca sa nu ma simt vinovata ca il iubesc pe Nicolas .Dar acum era altceva  mi-am dat seama ca inafara de vinovatie nu mai simteam nimic pentru Jacob .
-Renesmee sigur esti bine?
-Da ,doar ma gandeam !
-Stiu ca iti e greu  !Renesmee daca vrei poti sa il suni sau sa te intorci sa lamuresti problema !
-Nu  e ok! Am raspuns eu repede
-Rose te-ai supara  daca m-ai lasa putin singura?
-Nu sigur ca nu !
Rose s-a ridicat si a iesit din camera .
Nu imi venea sa cred  ce se intamplase  ,ma simteam atat de prost fata de Jacob  dar nu il iubeam ,nu puteam si nici nu vroiam o fii el nevinovat  de tradare dar m-a obligat sa il iubesc cand de fapt nu il iubeam si pt asta nu puteam sa il iert .
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
M-am ridicat si mi-am luat mobilul .Firar era Nicolas si Rose si Emmett erau in casa .
-Alo!am spus eu in soapta
-Dragoste de ce vorbesti asa incet?
-Aaa…pt ca  doarme pisica?!
-Pisica!?
-Da am gasit o pisica si acum doarme…..
-Da…nu le-ai spus inca nu ?
-Nu! Am recunoscut eu
Nicolas a chicotit
-Deci ce faci?
-Bine !Esti sigura ca nu pot sa vin la tine?a intrebat el cu o urma de speranta
-Nu !am spus trista
-Bine,dar mi-e dor de tine !
-Si mie !
-Maine pot sa vin sa te i-au la scoala?
-Sigur !
-Ok !Deci ne vedem maine !
-Da .Nicolas?
-Da?
-Te iubesc!
-Nici nu ai idee!a spus razand
Am inchis telefonul si am iesit din camera.Rose si Emmett  se uitau la televizor
-Hey cu cine vorbeai?m-a intrebat Rose
-Cu o colega!am spus eu ferm si m-am asezat langa ei
-Deci vreti sa jucam ceva?
-Sigur ce ?
-Remi ?
-Plictisitor!a raspuns Emmett
-Carti?
-Nu !a zis din nou Emmett
-O am o idee!a strigat fericit Emmett
-Care?a intrebat Rose
-Monopoly !!!
Eu si Rose ne-am uitat una la alta dupa care am izbucnit in ras .Da Emmett tot Emmett ramane.
Dupa ce l-am batut de doua ori pe Emmett la Monopoly  ,am plecat in camera  mea.
Am facut  un dus si m-am bagat in pat  dar gandurile nuimi dadeau pace.Daca Jacob nu  ma inselase si eu  ma indragostisem de Nicolas nu ar trebui sa ma simt mai rau de atat?Pt ca in mod ciudat vina disparuse si acum nu mai simteam nimic ,de parca cineva imi stersese  sentimentele cu buretele   .Trecusem de la fericire la agonie si acum din nou la  la fericire pt ca  nu mai imi pasa  !Dar de trei lucruri sunt sigura
1.Nu  il mai iubesc pe Jacob
2.Nu l-am iubit niciodata
3.Nu voi lasa nimic  sa  ne stea in cale mie si lui Nicolas orice ar fii!
Cu aceste promisiuni  in minte am adormit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu