Cap1 Asteptarea

sâmbătă, 27 octombrie 2012


“Bunaziua doamnelor  si domnilor  si bine v-am gasit la stirile de la ora 1 .Astazi in  jurul orelor 10-11  dimineata s-a produs un aciden rutier aproape de intrarea in orasul Port Angeles ,vinovatul ,soferul unui tir de…………………………………
Numai astazi  veti avea parte de un spectacol nemaipomenit ,3 campioni ai  wrestling-ului se vor bate pt centura…..”
-Emmett!!!A tipat Edward  ridcandu-se de pe canapea si privindu-si   fratele  care  tocmai intrase in camera de zi
-Scuze Edi  dar vreau sa ma uit la wrestling!a spus el inocent si s-a aruncat pe canapea ,aceasta scartaind din toate incheieturile
-Emmett vreau sa vad stirile si numai te arunca asa  pe canapea altfel vom fi nevoiti sa cumparam alta  si pt Dumnezeu e a cincea in ultima luna !a tipat Edward la fratele sau care nici macar nu ii dadea atentie  continand sa se uite  cum  Piticul muschiulos si Brate de fier isi dau picioare in cap     .
-Imi  pare rau Edi dar trebuie sa vad neaparat cine castiga meciul ,am pus pariu cu Jasper ! Edward a oftat vazand ca nu o sa ajunga niciodata la un compromise cu fratele sau
-Macar dai mai incet ..o sa imi sparga timpanele !
Emmett  nu il baga in seama si  continua sa se uite cu acelasi volum
-Emmett  tu ma auzi ?!a intrebat Edward care practice scotea foc pe narii
-Scuze Edi dar stii proverbul :”ce ti-e nu iti place altuia nu-I face”?
-Ce legatura are ?
-Pai eu nu iti spun tie sa numai , cinuiesti atata pianul ala ,de parca canta o pisica la el si imi zgarii creierul!
-Poftim??a intrebat Edward  trmurand de nervozitatea
-Hai Edi sa recunoastem suna de parca l-ai viola ……..o stai putin de aceeaia nu ai tu nici o prietena .O Doamne fratiorul meu este  Perverso-piano-fobic!!a tipat Emmet si a izbugnit in ras . Edward nervos peste limite  s-a repezit la Emmet pe canapéa si au cazut amandoi pe podea dandu-si pumni in cap care de fapt erau pt ei ca niste mangaieri  .
-Iti arat eu tie Emmett !!a tipa Edward arucand-ul in perete
-Opaa…Edward nervos de-as avea un aparat foto !! a inceput Emmett sa rada in timp ce se ferea de pumni fratelui sau
In timp ce cei doi baieti  se bateau in camera a intrat sora lor , micul spiridus Alice
-Baietii incetati acum !!! a tipat ea  si baietii s-au oprit imediat .Emmett avand capul lui Edward  intre bratele sale  si  Edward avand o veioza  pozitionata in  dreptul capului lui Emmett
-Ce credeti ca faceti ?a intrebat ea  uitandu-se la cei doi frati ai sai aproape amuzata dar si suparata in acelasi timp
-Vreau sa ma uit la stiri ….Edward nu ma lasa sa vad meciul …Mi-a spus ca imi place pianul meu ….pai asa e il chinuie mereu …..nu imi place pianul meu !!!!!….oo nu iti face griji  Edi eu oricum te voi iubi   chiar daca  esti Perverso-piano-fobic …Emmett te omor …o Edi si eu te iubesc
-Gata!!!!!Vorbiti pe rand !Edward
Dar in data ce Edward a incercat sa zica ceva Alice s-a razgandit
-Nu Emmett
-Stai Edward !Of stiti ceva nici nu ma intereseaza doar  duceti-va sus si imbracati-va , trebuie sa mergem la Charlie ceilalti sunt déjà acolo !
-De ce , credeam ca nu facem planuri de lupta pana nu vine fiica lui Charlie , se presupune ca de aceea a chemat-o nu ?a intrebat confuz Edward
-Nu Edward ,Charlie  a chemat-o  pt ca nu a mai vazut-o de mult timp ,dar si pt ca sa ne ajute ,oricum avem mare noroc nu in fiecare zi  capitanul general al Amazinului vine sa iti faca tie planul de batalie asa ca treceti la imbracat ,trebuie sa soseasca !
-Cine  ? au intrebat baietii in cor
-O doamne de ce am astfel de fratii?Isabella cine altcineva doar nu , moarte dupa voi desi mi-ar face un adevarat serviciu la cat sunt eu acum de nervoasa pe voi !
-Stai azi vine ?a intrebat Emmett
-Daaaaa!Mars sus !!!a tipat Alice cu focul parca iesindui din ochii
-Sa traiti am inteles ! au zis baieti speriati si-au zbughito pe scari
Edward
O deci astazi vine marele capitan si razboinic Isabella Swan , Charlie vorbise mult despre ea practice nu se mai opera din vorbit despre asta .De doua saptamani de cand Charlie  aflase ca ea aceptase era in al noulea cer . Eu unul deabia asteptam sa o vad , se spunea ca e o razboinica foarte buna , normal doar nu degeaba e  a treia la  conducere in randul Amazinului nu ?
Am intrat in camera mea si m-am indreptat spre dulap .Oare cum o arata?Charlie nu avea poze cu ea decat atunci cand era mica .Nu mai vorbise cu ea de peste 2 ani mai exact de cand avea 16 ani .Nu stiam cum sa o imaginez trebuie sa fie puternica .Oare are muchii ?O fii  scunda ,inalta ?
-Edward misca!a  tipat Alice de jos
-Vin acum ! i-am raspuns eu
Mi-am luat din dulap  o pereche de blugi mai buni si o camasa cu maneca lunga .Dupa ce ma-m imbracat  mi-am dat de doua ori cu piepanul stiinca parul meu v-a sta la fel indifferent ce-I fac .Am coorat la parter  si imadiat ce ma vazut Emmett a izbugnit in ras
-Oo Edi vrei sa o faci geloasa pe Pianina ?
-Pianina?
-Da uite-o  acolo ! a spus Emmett aratand catre mult prea iubitul si pretiosul meu pian
-Emmet taci sau iti rup gura!!
-O ..haide Edi numai gura  ,doar ata faci pt ca ti-am jignit prietena ce gentalmen mai esti tu ?
Clocote-am de furie uneori Emmett poate sa scoata din mine cea mai salbatica parte
-Emmett jur ca…….
-Gata!!!!incetati sa  va certati si hai sa mergem
Alice  a iesit pe usa iar eu  si Emmett am urmat-o
-Oooo Alice, eu nu merg cu  cutia aia de sardine  galbena !a tipat Emmett referindu-se la Porche-ul galben pe care I l-am luat lui Alice de Craciunul trecut
-Si ma rog de ce ?a intrebat ea enervate .Nu-I placea cum Emmett ii spune masini ei dar  Emmett e Emmett
-Aaaaaaa …Alice nu cred ca Emmett incape ! am spus eu ambtinundu-ma sa nu rad
-Ba incap dar nu imi place ! a spus in apararea sa
-Gata !Uracati amandoi acum !
Eu si Emmett ne-am indreptat zmeriti catre masina
-Emmett daca tot incapi de ce nu stai in spate ?am intrebat eu vrand sa imi i-au revansa
-aaaaaa…….Ma gandeam ca ti-e ti-ar fi rau in fata , nu-I asa Edi pui ?!!
Gata pana aici !
-O Emmett doar nu iti e frica ca nu incapi nu ?
-Nu !Stii ce ai dreptate o sa stau in spate . Emmett a lasat scaunul in fata si a uract in spate .Am zambit satisfacut  si am urcat in masina .Alice s-a urcat si ea si a inceput sa conduca .Am bajbait dupa maneta de la scaun si  l-am lasat  pe spate
Emmett s-a chircit mai tare
-Cum  stai Emmett ?E bine ?
-Da….minunat !
Am lasat mai in jos scaunul
-Stii daca vrei poti sa  zici ca iti pare rau si l-as scaunul mai in fata !
-Edii……..
-Da Emmett?
-imi pare rau ca o faci  cu pianul !
Furia a  a explodat  in mine si mana mea a lasat maneta la maxim cu siguranta daca Emmett ar fi fost om l-as fi turtit pana acum
-Baietii incetati !a spus Alice mai mult de grija masinii
-Da  Edi inceteaza sau te scot prin parbriz cu tot cu scaun ! a zis Emmett dintr-o suflare
-Incearca!
-O sa incerc!
-N-ai curaj !!!
-O Edi  am dar nu vreau sa-I ranesc sentimentele Pianinei cu cine se mai distreaza ea ?
-Emmett!!!
-O nu iti  face griji  Edi mie imi place Pianina !
-Gata!Am ajuns  jos din masina mea !!!!!!
Si eu si Emmett am coborat imediat desi el a avut o dificultate deoarece nu dadusem scaunul la loc
-Nu ramane asa!!! a spus el suparat
Am zambit multumit si la-m urmat in spre casa .Am intrat si am vazut restul familiei mele stand  in sufragerie
-Hei ce a durat atat?a intrebat Jasper  lund-o pe Alice in brate .In casa lui Charlie ii era usor sa fie el insasi pt ca  aici nu se simtea miros de om  deoarece  Charlie avea din Amazin  un sprey pe care  fiintele magice , caci asa era el  le foloseau in misiune pt a taia orice miros mai ales al lor care e foarte placut si i-ar fi putut da de gol,despre adevarata lor identitate  .Da intetresant nu ?Pacat ca noi nu puteam avea asa  ceva ne-ar fi mai usor .De ce nu putem ?simplu!PT ca Charlie nu avea  voie sa ne spuna de existent lor chiar daca el e fost gardian, insa  el s-a imprietenit cu Carlisle si  ne-a spus adevarul .
-Pt ca am avut  doi copii mici cu mine !a spus Alice strambandu-se la noi .Ea era foarte curioasa si nerabdatoare sa o cunoasca pe Isabella , vroia o prietena si cum e prea periculos sa ne apropiem de oamenii , nu avea niciuna .
-Plus faptul ca am asteptat sa termine  Edward cu Pianina !
-Emmett! am tipat eu
-Cine e Pianina?a intrebat Rose
-Prietena lui Edi !a spsu Emmett zambind
-Emmett daca nu incetezi …
-Hey copii! a spsu Charlie intrand in camera
-Credeam ca nu mai ajungeti .Bella trebuie sa soseasca din moment in moment!a spus el entuziasmat
…………………………………………………………………..
Autor Pov
Un  Ferrari 599 GTB  ,rosu,rupea asfaltul autostrazi din Washington , mergand cu mult peste  viteza permisa.Depasea masinile  in continu  , ca un nebun .Ori mai bine zis o nebuna !Caci dupa aceea culoare  rosie se ascunde o fata in varsta de 18 ani jumatate  care se indrepta catre un mic orasel din Washington ,ploios ,numit Forks.Populatie 3120.Acolo incepe trectul ei pe care doreste din raputeri sa il uite dar nu poate , mai ales acum  cand se indreapta sa locuiasca cateva saptamani cu tatal sau Charlie Swan , seriful acelui loc .Tatal pe care ea il considera mort de  2 anii si jumatate  , pe care ii v-a fi greu sa  il priveasca in ochii
Bella Pov
“20 DE KM PANA IN fORKS”
Am citi aceea borna care ma anunta cat mai am pana in iad .Iad ?Da iad , chin si tortura vor fii urmatoarele saptamani mai exact  6 saptamanii si 3 ore pana cand ma voi intoarce la devarata mea casa .Unde este aceasta?Acolo unde este adevarata mea familie in Amazin .O familie pe care din pacate nu o mai vazusem  de doi anii dar cu care nu intresrupsa-sem niciodata legatura .O familie care a fost langa mina si la bine  si la rau .Amazin!!Dulce drag ,amar Amazin , sursa vietii mele pt el traiesc pt el m-am nascut nu ca mar deranja .Ce este Amazinul ?Centru tuturol dimensiunilor !Da  in lumea mea si in a vostra exista peste 1200 de dimensiuni .Unele magice si unele  simple .Ce face Amazinul ?Se asigura ca dimensiunile  sunt in perfecta ordine .Au grija ca secretul magiei sa fie pastrat .In unele dintre dimensiuni au anumiti reprezentanti cum ar fi aici Volturile .Volturile reprezentanti !Prost spus !Daca si noi am fii ca Volturile probabil ca lumea ar fi fost stapanita de  lucruri rele .Desi nici acum nu  ma pot plange ca stam pe tusa la cati smintiti exista peste tot , incepand cu Aro .Da Volturile au fost puse cu ceva timp in urma la putere aici si ca sa le dam jos avem nevoie de un motiv.Ele ar fi dar din pacate bunatatea noastra neimpiedica sa nu le dam inca o sansa ,de sigur  ca suntem cu ochii pe ei ca pe mitraliera .Asta este treaba noastra a mea , a gardienilor ,a protectorului si al reginei mistica si pana la urma a tuturol fiintelor  magice (pt ca as ni se spune sau mistici dar in rare cazuri )  .Noi suntem acele fiinte creat de Cel de sus ,pt a proteza toate fiintele chiar si oamenii.Exista peste 2000 de finite diferite , dar nu ne plangem pt ca asta ne place sa facem.Cine sunt  eu ?Isabella Maria Swan a treia la conducere in randul Amazinului numita si capitan suprem.Protectorul este al doilea la conducerea Amazinului si in unele cazuri si primul , pt ca al treilea mistic Regina sau Regele mistic apare foarte rar , in sensul, ca rar se naste o asemenea fiinta capabila intelectual cat si in forta , nu mai spun de bunatate , blandete si principi pt a conduce .Sigur toate fiintele magice  sunt bune , n-ai sa vezi  prea multe rele  pt ca asta este natura noastra de cand ne nastem si putini sunt cei care calca stramb .Imi e dor de Amazin , de Magix , capitala  magiei , mai exact cel mai mare  oras si cel mai important din toate dimensiunile locul in care locuiesc milioane de fiinte  .Mi-au lipsit atat de mult in ultimi 2 ani.Pana acum 2 luni am fost plecata din Amazin sa antrenez  cativa copii dintr-un liceu din Ambreg dimensiunea a 45-a .Lumea magica are o gramada de licee si universitati care se ocupa  cu pregatirea fiintelor de toate felurie.Practic o scoala normal dar  care scoate razboinici .De ce ?Pt ca mai ales fiintele magice trebuie sa faca antrenamente numeroase pt as controla puterile ,altfel riscam sa ne pierdem controlul si e de rau ..de foarte rau .Eu sincer nu am de ma plange  pt ca o data sau de doua ori mi-am pierdut controlul si asta foarte putin si fara a face ceva rau din fericire .
Trrrrrrrrrrrrrrrr
Telefonul ala  stupide de scump ,unde Doamne iarta-ma l-am pus?Uram telefonul asta pe langa faptul ca era  idiot de scump niciodata nu il gaseam in posetele de firma(obligata)sa le portAm scotocit prin poseta pe care  nebuna mea sora Cornelia ma obligase sa o i-au .Ea era cea obsedata de moda si de cumparaturi si credeti-ma nu vreti sa mergeti cu ea la cumparaturi .Ultima ei excapada a durat cam 2 saptamani fara oprire nici de toaleta .O Doamne …Evrica uitel
-Alo!
-Bella,ai ajuns?
-Nu ,Aisa  inca nu mai am putin ! A draga si scumpa mea sora Aisa regina Mistica  cea mai puternica fiinta , sora pe care mi-as fii dorito sa o am .
-Inregula !Bella nu uita  , poarta-te frumos cu Charlie !
-Da..bine o sa incerc!
-Isabella Swan promite!
-Ohhhh..bine promit !
-Ok!Tuturol ne e dor de tine ,termina acest lucru si vino acasa Mary de abia asteapta sa te vada !
-Promit !Pa
-Pa!Ai grija!
Ea era o parte importanta a familiei mele  o cunosteam de cand aveam 14 ani ,atunci cand am venit in Amazin sa ma antrenez .Desigur  stiam dininainte de magie dar atunci mi s-au activat puterile, o perioada pe care am iubito dar pe care acum o urasc.Mary este ca si mama mea, nu este mama mea ea  a fost mai prezenta in viata mea poate chiar mai mult decat Renne, ea si Natalia au fost fostele mele antrenoare si au fost in acelasi timp doua mama pt mine .Natalia e plecata in prezent tot la un centru de antrenament, ea a fost fostul capitan suprem,si de asemenea nepoata marii Regine mistice Beatrice ,o puternica fiinta magica care a pus capat unui razboi indelungat dar care s-a dat batuta intr-o problema si s-a sinucis ,pacat,oricum drept sa spun Aisa a intercut-o de mult in putere avand in vedere ca la cei 14 ani ai sai are principala functie de conducere si o are la de varsta de 10 mai inainte fiind protectoare ,ea e in Amazin de la  5 ani si ce a socat o lume intreaga pe langa faptul ca conduce asa de mica si niciodata nu a pierdut ceva ,a fost faptul ca se trage dintr-o dimensiune fara magie si fara un stramosi care sa fie fiinta magica ,o adevarata enigma;  iar Mary a fost protector asa cum tata e fost gardian al pamantului .Da de aici mostenirea mea de la el si e singurul lucru pentru care sa ii multumesc .Charlie si cu mine nu am mai vorbit de  doi ani de zile  si daca nu ar fi fost familia mea care sa imi spuna ca e timpul sa incercam sa ne impacam  nici nu am fii facut-o .Astfel de acum doua luni am plecat de la liceul din Ambreg si am stat o perioada cu Renne in Phonix apoi ea a plecat cu Phill noul ei sot si eu ma indrept acum spre Charlie .Mama si Phill  sunt oamenii normali si ei stiu ca eu merg la o scoala din Europa de prestigiu .Cand eram mica nu am petrecut prea mult timp cu ea din cauza  puterii mele pe care nu o puteam controla pe deplin iar cand am crescut si dupa ce s-a intamplat m-am separate total de ea dar si de Charlie .
Forks
Am ajuns !
Am incetinit motorul masini  si am sperat sa nu ies prea mult in evidenta.Uram asta!!
O rugasem pe Emi ,sora mea inebunita dupa masini sa imi dea ceva mai comun dar nu un Ferrari rosu cu siguranta ca nu iesea in evident .Bine poate in Phonix nu dar aici cu siguranta da !!Dar am avut de ales ori asta ori o marca idiot de scumpa din Magix .
Ohhhh doamne!!!!!
Am  inceput sa merg incet  observand ca nu s-au schimbat multe de cand nu am mai fost pe aici si siguranta nu s-a schimbat vremea .Uram frigul.ploaia, dar ma obsnuisem cu el pt ca in Amazing si in Magix  ca si in majoritatea dimensiunilor magice erau 4 anotimpuri .Am urmat  strada principal sperand sa nu ma ratacesc.Dupa cam 3 minute am zarit in departare vechea mea casa ….o doamen cat o uram“……..”o amintire imi patrunsase déjà in minte dar am oprito nu puteam sa le dau voie sa iasa din colturile adanc  ingropate ale mintii mele .Nu trebuia !!Concentreaza-te Bella poti sa o faci !!!
Mi-am fixat privirea pe casa alba si am inaintat pe strada………………………………
Edward Pov
Ajunsasem la Charlie acasa de 30 de minute iar Isabella nu mai venea .Unii dintre noi credeam ca nu v-a aparea mai ales ca nu prea a fost deacord la inceput sa vina nu stiu din ce cauza.Charlie era tot mai mohorat si as fi vrut sa stiu ce gandeste .Dar nu pot , fiintele magice sunt imune la puterea mea s-au a celor ca mine inclusive Alice care de multe ori avea o migrena ca nu putea vedea viitorul lor.
-Aud ceva ! a sarit Charlie ca ars din fotoliu si in urmatoarea clipa am putut auzi si eu suntetul unei masini care se apropia de noi .L-am auzit pe Emmett  fluierand si am intors capul ca sa vad un Ferrari rosu 599Gtb parcand in fata casei
-Bella! a spus Charlie si a disparut pe usa
Bella aaa?
-Mama da stiu ca fata are gusturi la masini ! a spus Emmett care practic saliva la masina  si nici Rose nu clipea privind Ferrariul
Bella pov
Am parcat in fata casei si am respirat adanc !Am deschi portiere si am alunecat afara in clipa urmatoare s-a auzit usa si o voce cunoscuta si in aceeasi timp straina de ani m-a strigat
-Bella?
Charlie!!!!!m-am gandit eu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu