Cap 9 Versuri de disparitie

sâmbătă, 27 octombrie 2012



Intuneric ,doar intuneric .Asta mi se revela in fata ochilor ,o pcla  deasa  neagra ce acoperea imprejurimile .Nu steam unde sunt sau ce caut aici  insa steam doar ca nu vedeam si auzeam nimic si ca picioarele mele imi erau inghetate .
-Alo !E cineva aici !?am strigat ,sunetul voci mele pierzandu-se in  negura
Ma simteam neajutorata si o teama groaznica imi patrundea in suflet .Unde sunt ?De sunt aici?
Am incercat sa pasesc dar picioarele tot inghetate imi erau .Am inchis ochii incercand sa disting vrun sunet ,vreo iscare,ceva!Dar nimic!
-Hei,e cineva ?Va rog ajutati-ma !ma simteam fantomatica,prinsa intre doua lumi din care nu puteam iesi .
Deodata din departare incep sa se auda  niste zgomote .Parca erau pasi .Pasi mari ,siguri,calculati .
-Cine e acolo?am strigat dar din nou nici un raspuns.Pasi insa continuau sa se auda ,apropindu-se din ce in ce mai mult .Cu cat pasi se auzeau de mai aproape cu atat frica mea crestea dar si o emotie ciudata imi strabatea spiritul .N-am intrasnit sa mai zic nimic doar stateam si ascultam cum pasi se apropie de mine .Sentimentele mi se rascoleau ,nu stiam de ce ,dar frica parca se diminuase ,insa emotia aceia ce nu puteam sa o descriu crestea .
Pasi ajunsasera la mai putin de 7 metri de mine si atunci s-au oprit .
Tacerea invaluia din nou acest intuneric si desi frica mea diminuata inca exista si pulsa in interiorul meu .
-Cine e ?am soptit ,dar stiam ca oricine ,sau orice ar fi acolo m-a auzit .
-Hei tu ,raspunde spune-mi unde sunt ,de ce e asa de intuneric ,vorbeste!insa nu scoase nici un sunet .Dar incet incet lumina incepu sa pulseze prin intuneric .Cate o micuta raza se prelingea usor catre mine .Razele devenira din ce in ce mai mari si mai puternice  astfel incat am inchis ochii si cand i-am deschis am vazut cu totul alt peisaj ,e drept nu mai frumos .
In fata ochilor mi se arata un castel din piatra neagra ,maret cu 4 turnuri in lateral si unu in mijloc .O cladire impresionanta peste care curgeau   galeti de apa.Ploua !Din cerul intunecat  strabatut de nori gri inchis  ,se prelingeau  picaturi mari se ploaia .Luna plina mi se arata mandra in spatele castelului .Era mai alba decat de obicei ,in jurul castelului munti mareti il incercuiau .Fulgeele trosneau pamantul dar ciudat nici un tunet ,tot era invaluit  intr-o liniste perfecta .Din spatele meu se auzi o miscare si imediat trupul meu s-a intors dupa sunet .In fata mea la vreo 7 metri statea o silueta invaluita intr-o pelerina  alba .Capul ii era lasat usor in jos fiindu-mi imposibil sa-i zaresc vreun pic chipul
-Hey !Cine esti ?nu raspune continua sa stea acolo cu capul lasat privind pamantul .
-Te-am intrebat ceva !Cine esti ?dar tot nimic
Deodata sunetul a revenit si am inceput sa aud ploaie ,sa aud picaturile cum atin pamantul ,tunetul,fosnetul vantului,raceala picaturilor  de apa pe corpul meu ,le simteam pe toate .Fiinta din pelerina laba nu se miscase si nu schitase nici macar un gest .Am in cercat sa ma duc catre el si spre surprinderea mea ,picioarele mi se dezghetasera .Inaintam spre strainul din fata mea care continua sa stea de parca eu nici nu xistam .Ajunsasem la un metru de el cand  picioarele mi s-au oprit si am intepenit brusc .
-Ce se intampla ?am strigat eu cand tot corpul meu a devenit imobil .
Strainul nu a raspuns in schimb  s-a apropiat de mine .Capul meu s-a lasat singur in jos ,privirea faxandumi-se pe pamant .Nu puteam sa-l misc .Am simtit cum strainul a ajuns langa mine .Ii simteam corpul langa al meu si emotia si frica se agitau inauntrul meu incercand fiecare sa preia conducerea .Rasuflarea imi devenisa neregulata .Capul strainului a ajuns langa al meu ii simteam respiratia in urechea mea stanga .

In zori zilei ce v-a fi
Cand luna si soarele se vor unii
Cand pasarile vor adormi
Atunci totul se v-a lamuri
Lupta se v-a sfarsi
Sufletul v-a inflori

Atunci cand universul in pace se v-a gasii
Si totul bine v-a trai
Dupa ce rau v-a pieri
Si bucurie v-a fi
Atunci in aceea zi
Totul v-a  impietrii
Lasand doar doua vrunze vi
Sa rasara din codrii

Apropiate ele vor fi
Si nimic nu le v-a desparti
Secretul se va mantuii
Adevarul viu v-a fi

Dar pana atunci e cale lunga
Si lumea se v-a scufunda
Misterul  se v-a aprofunda

Si nimeni nu  v-a stii
Cand totul se v-a sfarsi

Razboinici mari din rasarit vor veni
Lumina si intunericul se vor  imbiba
Se vor ciocnii
Si se vor rasturna


Totul v-a fi indulerat
Si morti se vor ridica la lupta
Cand sfarsitul v-a fi asteptat
Lumina se v-a ridica din cripta
Si lumea v-a inflori treptat .

Misterul viu va trai
Dar pana la urma va amuti
Si se vor intoarce la voi
Razboinici cu suflet valvoi

Atunci bine v-a mai fi
Dar sufletul incurcat v-a adormi
Caci batalia grea atunci v-a stavili
Peste sufletele vi !!!.

Ultima strofa mi-a bubit in urechi …………………….
-Ah!!!!!!!!!m-am trezit tipand
Totul e bine Bella !Amazin!m-am gandit incercat sa-mi potolesc gafaielile
Ce racu a fost asta?O incantatie?
Un simplu vis ?
In timp ce ma chinuiam  sa respir normal o briza rece mi-a trecut prin par  ciufulind-ul .
Am intors capul ,geamul era deschis .Ciuda as fi putut jura ca era inchis inaite sa ma culc !Sau nu ?
M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre el .Afara ploua .Fulgerele luminau cerul  dar nu la fel de inspaimantator ca in visul meu .
Am tras usor manerul geamului si l-am inpins inchizand-ul .M-am intors catre pat si am aprins lumina batand din palme .M-am asezat in sezut pe pat si m-am uitat prin camera .Gol !Nimic neobisnuit ,inafara de acel vis bizar .Am inchi ochii incercand sa-mi amintesc versurile .Prima strofa mi-a enit in minte imediat .Am luat o foaie si un pix din noptiera patului si am inceput sa o scriu
„In zori zilei ce v-a fi
Cand luna si soarele se vor unii
Cand pasarile vor adormi
Atunci totul se v-a lamuri
Lupta se v-a sfarsi
Sufletul v-a inflori…………
………”

Dupa ce m terminato de scris am recitito dar  nu avea  logica .Ce morti ?Ce razboinici?Ce cripta ?Ce frunze?Ce codri?Ce lupta?
Nimic din aceste versuri nu avea noima .Oare m-am uitat prea mult la filme in ultima perioada ?S-au e doar faptul ca ma aflu in aceasta camera blestemata ?
Am inghiti in sec ,mi se punea un nod in gat defiecare data cand imi aminteam…………..
Ce Dumnezeu so intampla ?
Am dus mana catre noptiera si am apucat ceasul
4:30
Era dimineata chiar daca soarle inca nu rasarise din cauza ploii.
Am  rasuflat usurata ,dinadu-mi seama ca nu v-a mai trebui sa mai dorm .Nu mai vroiam vreun vis idiot.Se parea ca de acum in colo ori nu mai dorm niciodata ori schimb camera..Prosti in orice camera m-as muta  nu cred ca vor disparea cosmarurile astea .
M-am lsat usor cu capul pe perna inchizand ochii .Ce naiba a fost cu visul asta?
Am deschis ochii incet  si am privit cerul .Am inlemnit cand prin tavanul din sticla am zarit o perelina alba care acoperea sticla.Am inchitit in sec si am inchis ochii .Cand i-am deschis din  nou pelerina disparuse!Ce dracu ?Am inebunit! M-am ridicat  din pat si am mers catre usa .Am deschis usa si am luato pe coridor spre sufragerie .Inainte sa cobor scarile in holul mare am auzit un zgomot venind din spre usa de la biroul  lui Aisa .
M-am apropiat incet si am pus mana usor pe clanta fiind pregatita sa atac.Am deschis incet  si am vazut o lumina  blanda ce lumina biroul .Am deschis usa de tot si am vazuto  pe Aisa stand la biroul sau si uitandu-se in niste foi
-Hei!am spus eu si a ridicat capul zambind
-Buna dimineata Bella ,nu  poti sa dormi ?
-Nu chiar!Pot sa intru?
-Sigur i-a loc!a spus aratand catre canapeaua  de langa birou.
-Tu de ce nu dormi?am intrebat asezandu-ma pe canapea
-Nu am putut !Ma simteam ciudat asa ca am venit sa termin niste rapoarte
-Rapoarte?
-Imhh ,Aro mi-a adus ieri rapoartele pe 4 luni si trebuie sa le indosariez .
Nu m-am putut abtine sa nu rad
-Sti ar fi mai usor daca nu ai mai cere rapoarte lunar !
-Fi serioasa ,da-i o mana libera lui Aro si iti i-a tot bratul!am chicotit amandoua
-Lamureste-ma de ce  nu mai dormi ?a intrebat ea incruntandu-se
-Am avut un vis …ciudat !
-Ciudat?
-Da am visat ca…………………nu conteaza !
-Esti sigura?a intrebat ingrijorata
-Da!am raspuns incercand sa zambesc ,nu avea sens sa o ingrijorez degeaba
-Ok cum zici tu !
-Vrei sa te ajut?
-Sigur !I-a si tu un dosar si citeste balivernele astea al lui Aro !a spus inmanandu-mi un dosar
-Ok ,sa crap de ras sau de plans?
-Ambele cand e vorba de Aro intotdeauna ambele !a chicotit
……………………….

-Fetelor lasa-ti dosarele alea deoparte si veniti la masa!ne-a spus Mary bagand capul pe usa
Am lasat dosarele pe biroul lui Aisa apoi am coborat amandoua la masa .
In sala de mese toti erau asezati la locurile lor normale .
-Buna dimineata Bella ,Aisa !ne-au urat ei si ne-am aseazat la masa .
………………….
Mai tarziu eram din nou  in birou la Aisa si ne uitam pe dosare
-Aisa ai vorbit cu Aro in legatura cu familia Cullen ?
-Imh..i-am spus  si a zis ca o sa i-a legatura cu  seful calnului si  bla bla…………Oricum stiu ca nu pot avea incredere in Aro asa ca am trimis un mesager sa-i anunte .
-Ok!
-Bella?a intrebat ea  ridicand capul din foi
-Da?
-Ce simti pt acel baiat?
-Ce?am intrebar socata
-Pt EdwARD! Ce simti?
-Aisa ce vrei sa zici?
-Pai cu siguranta nu te-ai fi sarutat cu el daca ..
-Aisa te rog ,e un subiect …..laso balta te rog !
-Ok ,dar odata si-o data v-a trebui sa  iti pui aesta intrebare !
-Sper sa nu ai dreptate !am soptit eu  dar eram sigura ca m-a auzit
……………………………..
Stateam in pat si citeam  o carte cand telefonul a inteput sa vibreze
-Alo?
-Bella?a zis o voce subtire
-Alice!am exclamat fericita
-Oh Bella ,ce bine ca in sfarsit dau de tine !Ce faci ?
-Bine ,tocmai citeam ceva !Tu?
-nu chiar asa bine !
-Ce s-a intamplat ?Ati primit piatra?
-Nu dar ne-a anuntat ca  o so primit maine dupamiaza .
-Ce bine abia astept sa va vad !
-Si eu !a soptit trist
-Alice ce s-a intamplat ?
-Ni…
-Alice?!m-am rastit eu stiind ca avea de gand sa ma minta
-Bine uita …Charlie a …
-A ce ?
-A dipsprut !
Am inlemnit
-Cum?
-Nu stiu pur si simplu si-a strans tot si a plecat !
-V-a spus unde?
-Nu !D ecat ca are o treaba de rezolvat !
-Ce treaba ?De serviciu?
-Nu stiu ,n-a zis nimic !Uite Bella cred ca sunt mai multe lucruri pe care trebuie sa le stii .De cand ne-am mutat noi aici Charlie a fost intotdeauna ciudat ,am crezut ca asa a fost din totdeauna dar cand te-am intalnit pe tine mi-am dat seama ca nu a fost asa mereu .Cred ca trebuie sa sti mai multe !
Am ramas masca ,ce anume nu stiam ?Sigur ca vazusem ca Charlie se poarta ciudat dar nu ma bagase niciodata la intrebari !
-Alice spune-mi !
-Nu acum ,mai bine maine  cand vin eu cu Edward .El stie mai multe decat mine si sunt sigura ca ce iti vom spune  te v-a interesa ,adica sti tu ..e ciudat !
-Bine Alice in jur de ce ora veniti ?
-Pai cam pe la 6 !
-Ok!Va astept !
-Bine!
-Alice?
-Da?
-A spus ceva ciudat inainte sa plece ?
-Aaa ..pai a fost ceva genul „Batalie grea atunci v-a veni !”
Am inghetat ,semana cu versurile din poezie .
-Bella?Bella?
-Da sunt aici !am soptit eu
-Esti bine?
-Da……uite Alice trebuie sa inchid ,ne vedem maine !
-bine!
Am inchis telefonul si m-am trantit in pat .
Ce naiba se intampla ?Am ridicat  foaia pe care scrisasem versurile si le-am recitit .Ce vrea sa insemne ?Of Doamne  e mai complicat decat am crezut !
Ce legetura are Charlie cu acesta peozie ?Si ce naiba se intampla ?
Am oftat adanc
Maine cand vor veni Alice si Edward trebuie neaparat sa le spun familiei mele de poezie si de tot ce s-a mai intamplat in Fork cu lux de amanunte .Deva e de rau !Simt asta !Intr-o singua privinta ii dadeam dreptate poeziei .V-a veni o lupta ,intre cine si cine nu stiu dar cu siguranta v-a veni si asta ma nelinsteste !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu