Cap 9 Secrete marturisite

luni, 29 octombrie 2012


Part1
Am coborat  cu  Nicolas  din bloc si am mers  sa ne plimbam prin Hyde Park  .Nicolas  nu spusese nici un cuvant si linistea devenea apasatoare .In seara asta  era destul de frig afara asa ca mi-am strans  haina in jurul meu
-Tie frig Renesmee?
Vocea lui Nicolas m-a facut sa tremur si am ridicat privirea catre el ,proasta idée ochii lui albastri m-au prins iar in capcana si ma tineau captiva.Mana lui s-a ridicat si mi-a atins obrazul  dar l-a parasit repede facandu-ma sa ii ceresesc alta atingere .Pana sa deschid ochii am simtit ceva alunecandu-mi pe umar .Am deschis repede ochii si l-am vazut pe Nicolas asezandumi haina lui pe umar
-Nicolas nu e nevoie !mi-am pastrat ochii spre pamant ca sa nu mai fiu capturata  de privirea lui.
-Nu ma deranjeaza Renesmee si oricum  imi place frigul serii!el si-a trecut usor mana sub barbia mea facandu-ma sa imi ridic privirea .O doamne jur ca oceanele alea  mult prea albastre o sa fie sfarsitul meu .Mi-a zambit usor apoi si-a ridicat capul si a privit cerul
-Stelele sunt superbe in noaptea asta!mi-am ridicat si eu usor capul si am privit intinderea nesfarsita de lumini magice
-Da ,sunt superbe!A oftat  si eu m-am uitat catre el in timp ce privirea lui inca studia cu atentie cerul .Nu stiu cat timp am stat asa eu privindul pe el si el admirand stelele , apoi el mi-a prins usor mana si si-a lasat privirea in jos in timp ce eu mi-am  ascunso in pamant
-Hai san e asezam pe banca !am dat din cap si l-am urmat in timp ce inima mea batea sa imi iasa din piept ..Ne-am indreptat  spre o banca retrasa si m-am asezat  in timp ce el inca statea in picioare.
-Rensmee eu vroiam sa te intreb daca…………
-Daca ce ?
El se pregatea sa raspunda cand  2 tipi si o fata s-au indreptat spre noi,pana aici nimic ciudat numai ca  am simtit miros de vampir mai exact doi vampire si unul uman care venea de la fata .S-au apropiat din ce in ce mai mult si eu deveneam ingrijorata pe o parte eram decat jumatate vampire dar chiar si asa tata si unchii mei ma invatasera sa ma lupt astfel incat daca m-ar fi atacat nu mi-ar fi facut probleme dar pe de alta parte Nicolas ar putea fi ranit .Oare?Nicolas inca avea privirea in spre cer si ma intrebam daca nu  o fi sesizat .
-Hei voi aia  de acolo !a tipat unul dintre ei si s-a apropiat astfel incat  erau la mai putin de un metru de noi
Am vrut sa ma ridic dar Nicolas  m-a impins la loc ,m-am uitat la el dar privirea lui era  indreptata catre ei
-Ce vreti ?i-a intrebat Nicolas pe un ton acid
-Pai ne plimbam si noi pe aici si ne-am gandit ca vrei sa o imparti ! a zis unul dintre ei uitandu-se la mine
-Imi pare rau ea e numai a mea!inima mea deja bubuia dar mi-am controlat-o si mi-am indreptat privirea spre ei
-Pai daca nu vrei sa o imparti o sa ti-o luam cu forta ! amandoi au zambit in timp ce fata care era  cu ei s-a uita speriata
-Baieti putem pleca va rog ?ea s-a uitat speriata la ei implorandui cu privirea
-Nu ! i-a raspuns unul din ei .Nu pana cand nu punem mana pe tarfulita aia ! Nici nu am apucat sa vad cum Nicolas a marait si l-a prins pe acel tip de gat strangandul in timp ce el se chinuia sa il loveasca dar fara succes .
-Cereti imediat  scuze!  S-a rastit Nicolas
-Niciodata! Apoi celalalt s-a aruncat in spre Nicolas in timp ce fata tipa si eu priveam inmarmurita scena .Nicolas l-a prins cu cealalta mana pe al doilea tip si la aruncat .Fata a tipat iar tipul   de jos s-a repezit  si a muscat-o .Am fugit catre ea si l-am smuls pe acel idiot  ,am marait si in timp ce el incerca sa ajunga la gatul meu i-am rupt o mana si am aruncat-o. S-a uitat la mine inmarmurit
-Dar cum ti-e iti curge sange prin vene ai puls il simt ……nu l-am mai lasa sa zica ceva si m-am aruncat pe el smulgandu-I capul si  rupandul in bucati.Am intors privirea si l-am vazut pe Nicolas uitandu-se cu dispret spre mine stunci parca cerul mi-a cazut in cap .Lacrimile  se pregateau sa iasa dar nu era momentul potrivit .
-AAAAAAAAAAAAA!strigatul fetei de agonie m-a readus la realitate  .Am fugit catre ea si i-am studiat muscatura era pe umarul drept .Inca un pic si transformarea nu ar mai fi putut  fi oprita .Fara sa ma gandesc de doua ori m-am repezit catre umarul ei  incercand sa ii curat sangele .L-am auzit pe Nicolas maraind si tipand la mine sa ma opresc si aproape ca lacrimile mele curgeau pe obraz dar nu puteam sa ma opresc .Am simtit mainile lui Nicolas incercand sa ma smulga de langa ea  insa am obictat in cateva secunde  am simtit sangele curat si m-am oprit .Nicolas m-a tras de langa ea si m-a impins in spate in timp ce el s-a dus langa fata .Stiam ca ea acum o sa fie bine si ca v-a crede ca abaut prea mult s-au cine stie dar lacrmile mi-au inundat ochii .Nicolas ma uraste , sunt un monstru cum ar putea fi el vreodata cu un monstru .In gatul meu suspinele facusera coada pentru a iesi dar eu le-am oprit si in timp ce Nicolas  o verifica pe fata aia am luato la fuga pe unde am  vazut cu ochii inlacrimati .Nu stiu cat am fugit stiu  numai ca  m-am oprit intr-o poienita si am cazut la pamant devastata.Orele au trecut s-au poate zile in timp ce eu stateam la pamant si plangeam .Inima mea se rupsese si nu mai putea fi reparata   in  clipa asta ii uram pe toti :pe mama ,pe tata ,pe Ane ,pe Nicolas pe toti cei pe care ii iubeam .Am simtit  picaturi de apa care nu imi apartineau .Incepuse ploaia si seara se lasase de tot peste Londra .Nu stiu cat am stat acolo in ploaie dar la un momentdat am simtit doua brate care ma ridica usor si ma trag catre el. Am auzit o voce suava strigandu-mi numele si ceva acoperindu-mi pielea .Lacrimile se mai domolisera in timp ce suspinele inca ieseau  intr-una  .
-Renesmee , te rog dragostea mea nu plange !
Vocea asta  o recunosteam oriunde :Nicolas .Un sentiment ciudat de frica m-a patruns si am incercat sa ma  desprind din imbratisarea lui si sa fug dar nu ma lasat
-Nu !Tu nu pleci  de langa  mine !Trebuie sa vorbim !
Am inceput din nou sa plang  si el mi-a sters lacrimile
-Te rog  nu plange!
Nicolas  mi-a ridicat fata fortandu-ma sa ma uit in ochii lui .
-Renesmee te rog ….
-De ce ?De ce ai venit dupa mine ?
El s-a uitat socat la mine
-De ce nu as fi venit?
-Ha .. de unde sa incep am o omorat un vampir de fata cu tine..
-Si eu pe celalalt ! a spus el zambind
-Dar ….tie iti e scarba de mine….
Ochii lui  se ingustara si imi apuca fata in maini
-Nici macar in gluma sa nu mai spui asta !s-a rastit el .Nu ai idee ce insemni tu pentru mine .
Eram socata
-Dar tu te-ai uitat cu  dispret la mine dupa ce l-am omorat pe acel vampir si apoi ai incercat sa ma arunci de pe aceea fata ca sa nu ii fac rau.Eu …eu …. sunt un monstru iar tu ar trebui sa ma urasti .
-Nu nu trebuie!Renesmee nu m-am uitat cu dispret la tine ci la vampirul pe care l-ai omorat nu trebuia sa te las sa te lupti singur ,puteai sa fi ranita .Nu mi-as fi iertato daca pateai ceva .
-Eu….adica nu ma urasti ?
-Renesmee nu as putea sa te urasc!
-Dar  fata aia….
-Stiam ca nu ii faci rau vroiam numai sa nu iti fie tie greu dupaia stiu ca e greu sa va controlati .Si apoi tipa  aia nu merita sa o salvezi era o ……..nu conteaza oricum facea umbra pamntului degeaba.
-Dar ar fi devenit vampir daca nu o ajutam
-Da presupun ca da dar nu as fi lasato sa traiasca daca s-ar fi transformat era prea periculoasa pentru oamenii din Londra  .
Ochii mei i-au cercetat pe ai lui care ma priveau zambind cu dragoste…………..dragoste?Stai oare auzisem eu bine el imi spusase dragoste .
-Nicolas ….. ce vroiai sa imi spui cand au  venti aia ?
El a zambit
-Nu e destul de evident?
Pai poate era dar vroiam sa aud asta ca sa cred
-Nup!
-Acum ma tachinezi dar fie nu ma deranjeaza .El mi-a apropiat fata si mai mult de a lui .Renesmee de cand te-am vazut prima oara am inebunit .Nu stiam ce e cu mine dar vroiam sa stau numai cu tine sa stiu ca esti in siguranta vroiam sa te am numai pentru mine ……O doamne nu mai respir deja………………Renesemee  te iubesc !El si-a apasat buzele de ale mele si a inceput sa ma sarute atat de pasional ca jur daca nu m-ar fi tinut el as fi lesinat .Buzele lui se contopeau perfect pe ale mele si limba lui se juca cu a mea intr-un dans al pasiuni ,nu mai sarutasem pe nimeni asa nici macar pe ..cum il chema?….dar pe mine cum ma cheama?…………El s-a despartit usor de mine si mi-a zambit .
-Te iubesc ata de mult Renesmee
-Si eu te iubesc Nicolas !Ochii lui s-au marit
-Poti te rog sa repeti ?
-Te iubesc!
M-am aplecat si l-am sarutat din nou  ,impletindu-ne mainile impreuna asa cum vor fi de acum in colo
Part2
Stateam intinsi pe iarba  de cateva  minute uitandu-ne la stele. O mie de intrebari imi treceau prin cap si doream sa le stiu raspunsul dar ceva ma oprea sa le dau ton .
-Iubito la ce te gandesti ?
Iubito ce bine suna .
-La nimic important!Nicolas mi-a ridicat fata si m-a privit in ochi
-Renesmee la ce te gandesti?a intrebat pe un ton mieros care imi facea inima sa bubuie
-Cum faci asta ?
-Ce?
-Asta ma faci sa iti spun tot doar uitandu-ma in ochii tai,ma zapacesti  atat de tare incat nu mai gandesc logic !M-am uitat  la el insistent .El a zamit de parca ar fi fost mandru de el apoi si-a apropiat buzele de ale mele si mi-lea atins usor
-Acum te zapacesc Renesmee?
-Nici nu banuiesti!Nicolas  a chicotit incet
-Ce e de ras ?
-Pai , iubire de obicei vampiri sunt cei care zapacesc oamenii nu ?
-Da dar eu nu sunt eu iar tu nu esti vampir!el a zambit apoi  s-a incruntat usor
-Renesmee pot sa te intreb ceva?
-Sigur!
-Nu vreau sa te supar dar ce esti de fapt ?
El s-a uitat la mine cu ingrijorare dar eu i-am zambit incurajator
-Nu e o intrebare grea tu ce crezi ca sunt?
-Sincer nu prea stiu ai caracteristici de vampir :viteza ,atacul ,bei sange dar in acelasi timp ochii tai sunt neobisnuiti de omenesti ,iti curge sange prin vene si inima ta bate normal deci?
-Simplu sunt  jumate –jumate.
-Adica jumatate  vampir jumatate om ?
-Da !
-Am crezut ca asta e numai o legenda !
-Stiai de toate astea  ?
-Da neamul meu de sute de ani studiaza creaturile cu care traim inclusiv vampiri de fapt tu esti printre  putini vampiri care stiu de existenta noastra !
-Ce vrei sa spui cine mai stie ?
-Pai cativa  vampiri cu care tatal meu se mai intalneste si Volturile .
Numele lor mi-a strabatut corpul ca un frison
-Ce s-a intamplat?Nicolas m-a strans mai tare in brate
-Volturile au fost mereu un pericol pentru familia mea !
-De ce ? a intrebat Nicolas incelstandu-si maxilarul
-Sti ca ti-am zis ca sunt jumatate om?
-Da asta inseamna ca mama ta ere om cand te-ai nascut ,ma insel ?
-Nu ,mama chiar era om cand m-am nascut vezi cu cam un an inainte de asta tata a plecat pentru o perioada de langa ea .Au suferit foarte mult dar mama era mai vulnerabila fiind om asa ca a facut tot felul de prosti ,matausa mea Alice care e clarvazatoare  a vazut ca  mama sare de pe o stanca si  se ineaca dar nu a  avut in vedere si  varcolaci, care au salvato.Ea s-a intors  la mama ca sa vada daca e bine in acest timp cealalata matusa a mea Rose i-a spus tatalui meu ca mama  a murit asa ca tata s-a dus la Volturi sa se sinucida insa ei l-au refuzat asa ca  a incercat sa dezvaluie secretul pentru ai provoca  .Mama si matusa mea s-au dus in Italia petru al opri si au reusit numai ca Volturile au aflat de mama si au cerut sa fie transformata ,tata in schimb nu vroia asta asa ca mama a fost nevoita sa astepte .Apoi a fost episodul cu armata de nounascuti care vroiau s-o omoare pe mama cand Volturile  au venit in sfarsit sa  vada ce se intampla  mama inca era om ,deci s-au cam enervat apoi am aparut eu si au incercat sa ma distruga pe motiv ca sunt prea periculoasa  .Dar matusa Alice a mai gasit un jumatate vampir si i-a demonstrat  ca nu suntem periculosi .Volturile tin  foarte mult la legea lor  .
Nicolas a izbucnit in ras si si-a ingropat capul in gatul meu  .Un curent electric mi-a cuprins corpul si am inghetat cand am simtit o pereche de buze urancand  spre urechea  mea
-Scuze ,iubire numai ca  a fost foarte amuzant cu Volturile si legea lor !
-Ce a  fost asa amuzant?
-Pai vezi nu ei pastreaza legea de fapt ci Consilul Legios!Consiliul ce ?Nu auzisem niciodata de el
-Ce e asta?
-E o adunare a 12 oamenii care reprezinta 12 popoare puternice .Ei i-au hotarari iar ceilalti le aplica .
-Cum ar fi ce hotarari ?
-Depinde ,de exemplu daca Voltera crede ca un anumit clan,vampir a pus in pericol secretul  Lumi Vechii trebuie mai intai sa intrebe Consiliul daca actioneaza .
-Stai nu inteleg ,vrei sa imi spui ca exista 12  feluri de fiinte diferite si ce e Lumea Veche?Eram confuza in toata viata mea nu  auisem de asta .Noi toti inclusiv familia mea credeam ca Volturile i-au decizile dar de fapt ei erau niste pioni ?Nicolas si-a strans bratele mai mult in jurul meu si mi-a sarutat parul
-E o poveste lunga si ar trebui sa te duc acasa !
-Nu sunt obosita si vreau sa stiu te rog !Dar daca e vreun secret …..
-Nu dragoste, nu e vorba de asta doar ca a fost o zi lunga si cred ca esti obosita!
-Ba nu sunt !Vreau sa stiu ,te rog !m-am milogit eu fcand ochii de catelusi .Nicolas  s-a uitat la mine  incruntandu-se apoi mi-a zambit
-Daca fac asta trebuie sa imi promiti ceva!
-Bine!Ce?
-Iti voi spune  dupa ce termin bine?
-Bine!
-Pai o sa incep cu inceputul ………………….”Acum 1000 de ani oamneii erau speriati de aparitia fenomenelor pe care nu le intelegeau  au inceput sa caute raspunsuri si au aflat  de existenta magiei  si a creaturilor mitologice .Pe atunci vampiri ,varcolaci eau vanati de oamnei prin tot felul de metode .Inafara vampirilor si varcolacilor existau fiinte care traiau printre oamenii fara probleme deoarece nu aveau nevoie de ei pentru a se hranii.Dar intr-o zi oamnii au aflat si au inceput sa le vaneze si pe ele .Pentru a se proteza fiintele mitice s-au separat de vampiri si varcolaci  care doreau osanda umana si si-au creat propiul oras numit Legios .Pana in anul 1100 lucrurile au mers bine .Oamenii s-au linistit si au uitat de presupusele forte ale raului , dar  acest lucru nu a durat mult pentru ca a inceput o lupta brutala intre vampiri si varcolaci pentru putere .Conducatorii orasului Legios au incercat sa ii  opreasca dar nu s-a putut astfel oamenii si-au recuperat miturile insa acum nu au mai luptat pentru  omorarea acestor fiinte , au inteles ca sunt prea puternice si au inceput sa devina paranoici incat au inceput sa se omoare intre ei  acuzandu-se unii pe altii de faptul ca ar fii fiinte diavolesti .Numarul vampirilor si al varcolacilor crestea .In timp ce oamenii se luptau ,intre varcolaci si vampiri lupta nu se oprise din contra crescuse.Atunci conducatorii Legiosului  au  hotarat ca trebuie sa faca ceva  .Astfel au inceput sa omoare din vampiri si varcolaci ,pana la au ramas  destul de putini ,au incercat sa ii indrume pe cei care supravietuisera cu cuvinte bune insa nu au ascultat asa ca conducatorii Legiosului au creat Voltera si au pus la putere trei vampiri pe care sa ii poata controla  :Aro ,Caius si Marcus  .In timp Voltera a devinit o sala de judecat pentru vampiri .Conducatori Legiosului au hotarat ca orasul numai e de folos asa ca l-au desfintat si au lasat fiintele din el sa traiasca pe pamant alaturi de oamenii.Dar Voltera a prins gustul puterii si incalcandu-si juramantul depus in fata conducatorilor  de-a pastra pacea si secretul au atacat si omorat multi varcolaci .Nu avea cine sa ii opreasca pentru ca fosti conducatori  ai orasului nu mai existau si nici orasul .Atunci 12 din cele mai importante famili din fiecare neam au creat :Consiliul celor 12 Legios.Acestia au reinfintat Leigios dar nu ca pe un  oras ci ca un tribunal care sa ii judece pe cei ce incalcau legea .Cand Voltera a fost judecat  i s-a acordat o adoua sansa dar ii s-au inpus si niste legi
1.Sa nu lase sa fie dezvaluit de catre vampiri secretul Lumii Vechii .
2.Nu  au voie sa i-a decizii radicale fara acordul Consiliului
3.Sub nici o forma nu au voie sa atace fiinte care formeaza cele 12 neamuri
Asa a trecut o buna parte din vreme Voltera a devenit judecatorul vampirilor care incalcau legea si ca  vampirii sa nu se razvrteasca impotriva Volterei s-a pastrat secetul Consilului si a celor 12 neamuri .”Cam asta a fost .Nicolas a terminat poveste si si-a  ridicat capul spr cer mie inca nu imi venea sa cred ca exista asa ceva  si ca Volturile erau doar pioni de fatada chiar daca era mai bine asa .
-Deci cand Volturile au venit dupa mine au avut aceptul Consilului ?
-Nu! A spus Nicolas dur .De fapt sunt sigur ca Consiliul nici nu a stiut ,sunt convins ca asta il v-a interesa pe Serghei .
-Serghei?
-Tatal  meu.
-De ce l-ar interesa pe el ii cumoaste pe membrii Consilului ?
- Aaa….de fapt Serghei e in Consiliu.Bine la asta nu ma asteptam
-Atunci familia ta este una dintre cele mai importane famili din neamul Stellarius?
-Da….ce stai de unde stii din ce neam suntem?Nicolas s-a uitat la mine insistent iar eu mi-am lasat privirea in jos rusinata .
-Pai…….
-Tu ai fost in seara aia ! a spus el socat
-Da!am spus eu inca rusinoasa .Nicolas mi-a ridicat chipul si mi-a zambit  amuzat
-Credeam ca stii?
-Ei acum chiar stiu !a chicotit el
-Deci voi va hraniti cu putere de la stele ?
-Da!
-Si mancare nu mancati ?
-Ba da daca vrem dar nu avem nevoia .La noi macarea si somnul sunt obtionale
-Deci familia ta este speciala ……
-Nu as pune chiar speciala ….dar da
-Cate famili din neamul vostru sunt
-Destule 100 poate nu stim sigur
-Si celelalte neamuri ?
-Pai marea majoritate au aceleasi caracteristici dar depinde nu toate se hranesc de la stele ,unele se hranesc cu razele soarelui  de exemplu, dar nici una  nu se hraneste cu oamenii.
-Asa dar sa inteleg ca vampiri sunt inferiori voua ca putere?
-Da chiar cu mult pentru ca puterea noastra creste odata cu trecerea timpului de aceea trebuie sa invatam sa  o controlam pentru a fi in preajma oamenilor  .Oricum familia mea este printre putinele care locuiesc printre oamenii ceilalti preferand sa stea  prin munti s-au paduri pentru a nu fi deranjati .
-Cum va transformati adica se mosteneste gentic?
-Da si asa dar noi putem avea un singur copil !Nicolas s-a incrunat de parca ii parea rau
-Dar putem transforma oamenii,insa nu o facem .Nicolas si-a ridicat usor capul si m-a privit dar privirea lui era goala fara vreun sentiment apoi …………………………..ochii lui erau albi la fel ca in seara aceia dar  acum  erau mai linistiti si nu la fel de inspaimantatori fara sa straluceasca  la fel ca  atunci .El si-a coborat privirea
-Scuze am uitat  , nu vroiam sa te speri
-Numai speriat ,doar surprins!
-Surprins……..Deci despre ce vorbeam?
-Cum transformati oamenii ?Nici macar eu nu mai stiam  sigur despre ce vorbisem ochii lui erau ata de ciudati dar intr-un mod ….ciudat nu aveam alt cuvant
-De obicei nu transformam oamenii ,nu vrem sa  le distrugem viata .
-Nicolas voi nu le puteti distruge viata nu vad cum  ?
Nicolas si-a inclestat maxilarul
-Asa crezi tu Renesmee , imagineazati cum e…. tu macar ai o farama de umanitate noi santem rupti de ea .E mai rau decat daca ai fi vampir nu  esti deloc uman .Daca nu te controlezi poti distuge  mii de fiinte fara sa vrei ………
Degetele mele i-au alunecat pe buze oprindul inainte sa mai spuna ceva
-Nicolas tu nu esti uman dar esti special si ………..el si-a pus mana peste a mea saruntandu-mi degetele …………….Nu stiu ce sa zic doar  ca te iubesc !Zambetul lui radia si  s-a aplecat sa ma sarute .Buzele lui se miscau usor pe ale mele iar  limba mea se juca cu a lui andu-mi o mie de senzati in corp .Ne-am despartit si ne-am zambit reciproc
-Deci cum transformati?stiu ca exageram dar curiozitate ma omora
El a zambit stramb
-Le dam sa bea sangele nostru.
-Nu inteleg !
-Cand  vrem sa transformam un om trebuie sa ne bea sangele, el contine un fel de venin dar mult mai puternic care ii transforma .Numai ca sangele nostru e atat de puternic incat numai cativa ii rezista ceilalti….
-Ce?
-Se carbonizeaza !E oribil sa vezi pe cineva omorat de tine !E infiorator pur si simplu se topesc ……….Nu l-am mai lasat sa continue i-am atact buzele vroiam sa il linistesc .
-Deci puteti transforma doar oamenii?
-Da  .
-Cum e sangele adica de ce e asa special !
Nicolas a scos un fel de cutit din buzunar si l-a indreptat spre mana
-Nicolas nuu…………….cutitul i-a strapuns  usor pielea si din mica rana a iesti un lichid alb cu lini albastre .Era ciudat de frumos ……….Frumos Renesmee e sange cum sa fie frumos?……Am realizat ca imi tineam respiratia cand expirat ………………….Doamne mirosul  era nemaipomenit nu imi facea sete dar  ma facea sa il doresc cu ata ardoare pe Nicolas ,parca nu mai gandeam mirosul era mai mult ca un drog ,era ademnitor dar nu de gustat de simtit …………..Cum sa simti sangele ?………..Doamne m-am tacanit
-Nicolas…………….El si-a acoperit usor mana si-a sters sangele si rana adisparut mirosul s-a evaporat dintr-o data si corpul meu a protestat, vroiam sa il simt din nou .Ma simteam goal fara un rost ……….
-Ce a fost asta ?
-Ti-am spus ca e mai mult decat un venin in timp ce oamnilor le provoac rau  daca il inghit ,vammpirilor le provoaca un fel de  amorteala ca dupa cel  mai  tare drog aceea stare de bine .
-Si  oamenii ce simt ?
-Pai daca decat il miros  nu stiu exact cred ca  le provoaca dorinta de anumite lucruri .
Asta e respunsul eu le simtisem pe amndoua si dorinta si acel miros ce imi taia simturile si ma ametea ca un drog .
-Cred ca e timpul sa te duc acasa  !
Nicolas m-a ridicat in brate si a inceput sa alerge nu simtisem niciodata asemenea viteza parca zburam ..Nici nu mi-am dat seama cand am ajuns la usa apartamenului si apoi in dormitor  .Nicolas m-a asezat pe at si m-a invelit
-Stai Nicolas mai am 3 intrebari !
El a oftat dar mi-a zambit
-Ce se intampla cu ochii tai ?
-Seara la miezul noptii mi se schimba in alb  si imi revint dimineata  cand apare soarele
-Oh…….stai cat  cat  timpa am stat in poiana inainte sa vi tu ?
-15 minute
Doar atat  mi se parusera ore .
-Mai ai o intrebare !
-Nu doua!
-Ba nu una !
-Te rooooooooooooooooooog!am facut din nou fata de catelusi si Nicolas a oftat
-Bine doua!
-Bine!Deci  ce s-a intamplat cu fata aia ?
Nicolas s-a strambat
-Am ametito si am dus-o la spital probabil ca acum crede ca a baut prea mult si s-a taita la umar din greseala .
-Stai ai ametito cum ?
-Tu ai spus ca ametim oamenii nu ?
Pentru o clipa mi s-a oprit inima in loc  oare a sarutato?Ochii mei ia-au intalni pe ai lui Nicolas
-Nu iubito Doamne nu in felul acela! A zis  raspicat si socat in acelsi timp
Am oftat si Nicolas a chicotit
-Dar cum altfel ?
-Toti cei ca noi au o putere de a zapaci  pe ceilalti  , pur si simplu ii atingi si ii zapacesti daca vrei tu .El a ridicat din umeri si apoi s-a apropiat de urechea mea
-Dragoste tu esti singura persoana pe care as zapaci-o in acel fel !puteam sa jur ca am inrosit dar apoi
-STAI ASA DECI TU M-AI ZAPACIT INENTIONAT ?!
-Aaaaa ….pai….cred ca ar trebui   sa plec si apoi tocmai ti-am raspuns la mai mult de doua intrebari
-Stai numai una e lega de compromis.
-Compromis?
-Da stii tu daca imi povestesti de Consiliu trebuie sa iti promit ceva …
-A da
-Deci despre ce e vorba ?
-Pai ma intrebam daca ai vrea sa imi cunosti familia  azi ?
-Azi?
-Pai teoretic e sambata !Am ras amandoi
-Bine sigur !
-Serios ?
-Da!
Nicolas a zambit si m-a sarutat
-Multumesc dragoste nu o sa regreti !Nopate buna sa visezi frumos ne vedem dimineata !
-Noapte buna Nicolas o sa visez frumos pentru ca o sa te visez pe tine !Te iubesc !
-Si eu te iubesc n-ai idee cat !
Am simtit buzele lui sarutandu-mi fruntea si apoi negura noptii m-a inghitit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu