Cap 8 Schimbari

luni, 29 octombrie 2012


-Ane , Nicolas ce cautati aici?a intrebat Eva
Eu inca nu imi puteam revenii din soc .Ce cautau ei aici, oare stiau ?
-Am venit sa o vedem pe Renesmee!Este acasa ?
-Da ……….ma duc sa o anunt !
Eva  a  intrat in dormitor in timp ce Erica imi aducea  o cana de ceai
-Renesmee noi  ar trebui sa plecam ..Sper sa te faci bine  .Apropo ai  musafiri .
-ok ne mai vedem!
M-am ridicat de pe pat si le-am pupat pe obraz apoi le-am condus catre hol.”Acum vine greu”am oftat si am trecut coltul catre usa
-Renesmee !A tipat Ane si s-a aruncat in bratele mele
-Aaaa  …buna !
-Buna ziua Renesmee!m-a salutat Nicolas
“Respira , respira!!!”
-Buna Nicolas!Ce cautati aici?
-Pai fratele meu era cam preocupat ca nu ai venit azi la facultate si ne-am gandit sa iti facem o vizita!
-Ane!a marait Nicolas
-Ce?Deci Renesmee esti bine ?
-Da sunt ok!
-Esti sigura!?a intrebat Nicolas incruntandu-se
“O Dumnezeule lui ii pasa de mine .oohhhhhhhhh….stai de ce sunt asa de  emotionata …….ohhhhhhh  …calmeazate Renesmee …..dar lui Nicolas ii pasa de mine, nu imi vine sa cred …….Gata Renesmee Carlie Cullen “m-am plesnit eu mental
-Da ..sunt bine!
-Ok ! a pus el in timp ce ochii mei nu il slabeau din priviri
-Renesmee apartamentul tau e absolut superb !striga Ane
-O si garderoba e minunata  ,stai  asta e cumva ……. O  doamne  noua genata Gucci  ! De unde o ai nu trebuia sa apara pana la vara?Ane a venit langa mine destul de repede”o nu mai te prostii Renesmee doar ai vazut ce s-a intamplat aseara”
-Renesmee de unde ai geanta?Te rog zi-mi , te rog !Ane ma scutura incet
-Aaa…..pai  adevarul e ca nu prea stiu , matusa mea mi-a luato!
-O crezi ca mi-o poti imprumuta pana maine trebuie sa ii arat dizainarului  meu cum arata ca sa mi-o ea , te rog!”O doamne  Nicolas a venit in spatele meu la mai putin de 15 cm ….o Dumnezeule …….Gata,gata concentreazate”
-Renesmee pot , pot ?
-Ane!o avertiza Nicolas “O doamne vocea nu , nu ,nu!”
-Deci?Renesmee mai esti pe pamnat?
-Aaa…a da  sigur poti sa o ei !
-Multumesc !Te adooooooooooor!Ane s-a aruncat pur si simplu pe mine
-O nu imi vine sa cred esti cea mai tare !
-Mersi Ane , ai putea totusi sa imi dai drumul te rog ma sufoci!oh asta da putere
-Scuze!
I-am  zambit calduros in timp ce ea topaia prin casa si isi suna  dizainarului, ma inspaimanta cat de mult putea sa semene cu Alice .Cred ca se vor intelege perfect “ce stai!…..Renesmee Carlie Cullen ce ti-a venit ei nu se vor intalnii vreodata cu  familia ta !Pe ce motiv sa se intalneasca ?”era clar, incepusem sa ma cert cu mine chiar inebunisem .Deodata  o imagine imi strabatu capul eu cu Nicolas  tinandu-ne de mana pe o plaja in timp ce el imi soptea “Te iubesc” .Am lasat un oftat  sa imi scape stiind ca asta nu se v-a intampla niciodata “Dar daca se intampla?…Oare as putea fi fericita cu Nicolas  ?…….Ce, nu nu , ce tot spun  nu se v-a intampla asta niciodata il cunosc de o zi  ce Dumnezeu?Nu ma pot indragostii de el ………..S-au pot ?………Nu , nu Renesmee  , in primul rand parinti tai nu ar fi deacort cu asta  si apoi  nivi nu stii daca te place .Dar a venit sa ma vada si-a facut griji oare?…NU  trebuie sa ma opresc daca si-a facut griji nu inseamna ca ma place ….si apoi mai e si Jak…..Jacob………..CE AI DE GAND SA IL IERTI PE ACEL NENOROCIT CARE TE-A TRADAT ?……….dar sunt sufletul lui pereche  si mama si tata …………..CE LEGATURA AU  E VIATA TA NU AR TREBUI SA SE BAGE  …………stiu dar tata nu e  deacord nici cu Jak……Jacob si il  cunoaste de atata timp  si mama e prietena lui cea mai buna …….. DAR EL TE-A TREDAT SI EI STIU ASTA!”
-Renesmee sigur te simti bine? Am ridicat capul catre Nicolas si imediat am fost prinsa in ochii lui  doamne si ce ochii are  atat de albastri un albastru metalizat si acea stea alba in privire  Doamne “Concentreazate !!!”
-A da sunt bine un pic ganditoare !
El se intinse  si imi  atinse  usor obrajul  “O Dumnezeule mare !!”
-Ihhhrr!
-AH    ce vrei Ane ?intreba Nicolas  cu mana inca pe obrajul meu si uitandu-se in ochii mei
-Pai ma gandeam  ca am putea sa mergem sa ne plimbam toti trei !Ce zici Renesmee?
A…a da eu
-A cred ca ar fi mai bine daca ne-am uita aici la un film !
-Bine de unde luam filmul ?
-E un dulap plin cu asa ceva in living
-Ok !
Ane a plecat de langa noi in timp ce eu si Nicolas nu ne  deslipeam privirea unul de la altul
-Veniti si voi?
-Ah venim acum Ane!
Am mers amandoi catre  living  .Ane era asezata pe canapea cu capul in jos
-In sfarsit!
-La ce ne uitam ?am intrebat eu
-The Holiday!
-Sora mea o iubeste pe Cameron Diaz! A spus Nicolas chicotind
-Nu o iubesc pe ea iubesc felul in cum interpreteaza !
-Daca spui tu!
…………………………………………………………….
Filmul a fost frumos mai ales cand……….Of  ce vorbesc nu stiu ce s-a intamplat in film ochii mei au fost numai la Nicolas care apropo a stat la doar 50 de cm de mine .Da stiu am inebunit dar imaginea cu plaja imi invada mintea si ma facea sa imi doresc totul si nimic .Tocmai se terminase filmul  si Ane si Nicolas se ridicasera sa plece
Ane a venit catre mine  m-a luat in brate si m-a pupat pe obraz
-La revedere Renesmee sper sa te faci bine si sa vii maine la scoala !
-Multumesc Ane!
-O seara buna Renesmee !a zis Nicolas si mi-a atins usor obrazul
-Noapte buna!am spus cu o ultima rasuflare
Am inchis  usa dupa ei  si am alunecat usor pe covor
-Oh Nicolas ce mi-ai facut ?De ce simt ca  de fiecare data cand sunt in preajma ta inima mea joaca salsa ?Oare e posibil sa fiu indragostita de tine?
Multe intrebari imi treceau prin cap si din pacate toate fara raspuns .Vroiam sa fiu indragostita de Nicolas dar in acelesi timp imi era frica .Nu stiam cine era cu adevarat ,nu stiam ce era si nici macar daca simtea  ceva pentru mine si dintre toate intrebarile ultima nu imi dadea deloc pace .Tot ce stiam cu siguranta era ca deabia astept ziua de maine pentru al revedea
M-am ridicat  si m-am indreptat spre camera
-Bipp, bipp ,bipp !
Oare cine era la ora asta ?Am ridicat usor receptorul dar nu am vorbit
-Alo?Renesmee ? Nessie ?Iubito te rog zi ceva?Te rog lasa-ma sa iti exp………
Am  trantit receptorul la loc “Cum intrasnea dupa tot ce facuse cum ?”
Am ridicat din nou receptorul si am format  numarul de telefon
-Alo centrala ?
-Alo buna seara sunt interesata cum as putea schimba nr de telefon
…………………………………………………………………………
Soarele stralucea pe cer ca de fiercare data.Nu dormisem foarte bine asnoapte .M-am ridicat din pat si m-am indreptat catre dus ,apa calda imi limpezea mintea insa  sufletul ramanea plin de intrebari .Dupa ce mi-am terminat dusul si m-am imbracat si am plecat catre scoala.Am parcat masina in fata scolii si m-am indreptat spre intrare
-Renesmee!se auzi vocea lui Ane in toata universitatea si  toti elevii s-au intors catre mine
- Buna Ane!
-Hei!a zis ea si m-a strans in brate pana am simtit ca raman fara aier
-Te simti mai bine?
-Da sunt bine!
-O Doamne!m-am  intors usor in spre un grup de fete care aproape lesinau , le-am urmarit privirea catre Nicolas care venea spre ele cu un zambet pe fata.Pentru un moment am fost geloasa pe ele mai ales cand sopteau intre ele”Vine spre mine!””Spre tine vine spre mine !” dar apoi Nicolas pur si simplu  a trecut printre ele si a venit  catre mine in timp ce ele priveau socate.
-Buna Renesmee!
-Buna Nicolas!Nu m-am putut abtine sa nu ranjesc cand  din spate s-a auzit un “Ce?” strigat in cor de  veozele  revenite din starea de soc “Aha la mine a venit sac!!”
-Deci ce ora ai ?
-A…. engleza !
-Perfect si eu am  acelsi lucru !Imi permiti sa te conduc ?
-Sigur!
…………………………………………….
Oh pauza de pranz azi era ce-a mai rea  ora ,Ane imi propusese sa stau cu ei la pranz si nu as fi refuzat daca Cristal in ora de franceza pe care o avusesem impreuna nu mi-ar fi aruncat niste priviri   pline cu ura asa ca am presupus ca nu eram bine venita .
-Renesmee deci stai cu noi la pranz ?
-A nu stiu ce sa zic Ane nu cred ca sunt bine  venita !Ane s-a  incruntat
-Ce tot zici acolo ?
- Nu vreau sa deranjez !
-O fi serioasa Renesmee Nicolas e mai mult decat incantat ca stai cu noi , iar Wiliam deabia asteapta sa te cunoasca ..
-Si Cristal?am intrebat eu fara sa imi dau seama
-O Cristala plecat nu prea se simtea bine !zambetul lui Ane a revenit
-Deci stai cu noi?
-Eu ..a…
-Renesmee suntem prietene nu ?
-Da sigur ca suntem!
-Bine atunci stai cu noi !! a spus ea ca pe o porunca apoi m-a tras in cantina
Le-am zambit Evei si Ericai care se uitau la mine cu o privire gen :”Vrem sa stim tot “ apoi  m-am dus la masa familiei Laiden
-Buna Renesmee , numele meu este Wiliam ! a spus el zambind
-Buna!
-Buna din nou Renesmee!stiam vocea asta o memorasem in ultimele zile incat nu trebuia sa  ma uit la el ca sa stiu cum se simte si in mod ciudat astazi parea foarte fericit “Oare eu sa fiu motivul fericiri lui?inima imi  juca iar salsa numai la acest gand .M-am intors catre el
-Buna Nicolas !Ochii lui i-au luat din nou captivi pe ai mei si auzeam ca prin ceata cum Ane si Wiliam chicoteau si sopteau  “perfecti”.Nicolas mi-a ridicat usor mana si mi-a indreptato catre buzele lui “…..Prajitura se lasa la cuptor 25 de minute la 350 grade in timp ce se fierbe crèma…………cartea a cazut de pe raft  trebuie o coperta noua……..jucatorul are cartonas galben ……..banca sa rupt dupa ce pisica…………….camionul a virat pe strada………… sandwich……..mult mult sos picant”…”Renesmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!” a tipat o voce in capul meu in timp ce Nicolas mi-a indepartat mana de buzele lui care apropo acum ardea ca focul iadului .Mi-a zambit si eu deja nu mai respiram apoi mi-a tras scaunul  si m-am asezat .Ane si Wiliam chicoteau de zor si jumatate de cantina era intoarsa spre masa noastra..noastra ce bine suna ..bine  in concluzie m-am tacanit .        O era sa uit nota :data viitoare cand Nicolas iti saruta mana  memoreaza toata reteta de prajitura
………………………………………………………………..
Dupa 2 zile
Era vineri  seara stateam  pe canapeaua din living si imi citeam cateca cursuri .
TRRRRRRRRRRRRRRRRRRTRRRRRRRRRRRRRRRR
La naiba uitasem de mobil .L-am ridicat si spre surprinderea mea era mama
-Alo !
-Renesmee scumpo in sfarsit dam de tine !Telefonul tau fix nu mai merge ?
Da nu mai merge pentru voi
-Da mama s-a stricat !
-Oh acum se explica .Oricum scumpo vroiam sa te intreb  la ce ora e avionul tau si la cat ajungi in seara asta sau maine.
O Doamne asa e  le promisesem ca o sa ii vizitez in weekenduri dar acum nici nu se pune problema sa ma duc “acasa” .
-Imi pare rau mama nu o sa ajung !
-Ce?Renesmee stiu ca esti suparata dar..
-Nu mama nu e asta doar ca  nu pot ajunge ….. am  cateva examene deja de dat si trebuie sa invat .
-Oh..inteleg dar saptamana viitoare vi nu ?
-Poate?
-Poate?!Renesmee Carlie Cullen sunt mama ta nu o straina la mine sa nu vi cu “poate?”
-Scuze mama, dar chiar nu siu daca pot .
-Bine uite Rnesmee as vrea……sa vorbim de Jake ,Renesmee stiu ca e iti e greu sa crezi dar el chiar te iubeste si regreta ca …..mama vorbea asa repede ca de abia prindeam cuvintele
-Mama uite las-o balta
-Dar…
-Nu nici un dar
Climpppppppp
-Uite mama suna cineva la usa scuze trebuie sa plec .
-Bine scumpo dar Jak ..
-Scuze mama devine foarte insistent,pa!
-Dat…
-Pa mama!
Am inchis repede telefonul  inainte sa apuce sa mai spuna ceva .Chiar ma enerva  ca inca tine cu El  dupa ce ma ranise .Am deschis usa …….deci care enervare ?
La usa era Nicolas cu un trandafir alb in  mana .Imi zambi cald
-Buna !am zis eu pierduta printre nori
-Buna seara Renesmee!Imi permiti sa te rapesc  cateva clipe?
Iti permit toata eternitatea daca e nevoie
-Deci?
-Sigur !
El zambi si imi intinse gingas trandafirul
-Trandafiri imi amintesc de tine :atat de puternica si totusi fragila si delicata
Cerule Mare !
-Mer..mersi !
-Deci imi permiti sa te invit la o plimbare ,sigur daca domnia ta nu are altceva de facut ?
-Sigur !Trebuie doar sa imi i-au haina
O Doamne de ce am sentimentul ca in seara asta se va petrece ceva ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu