Cap 8 Acasa

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Ma indepartasem destul de mult de Forks cand telefonul a inceput sa vibreze .Aisa!
-Alo?
-Bella unde sti ?
-Charlie?
-Unde esti ?a tipat el
-Ce iti pasa !?
-Bella spune-mi unde ai ajuns vin dupa tine !
-Nici sa nut e gandesti sau jur ca uit juramatul !
Charlie nu a mai zis nimic pt cateva secunde si cu toate astea picioarul meu a apasat mai tare pe acceleratie .
-Bella stiu ca esti suparata ,dart e iubesc si iti vreau binele !a spus  incercand sa se calmeze
-Charlie niciodata in  viata ta  nu m-ai iubit !
-Nu e advarat!s-a rastit el
-Ba da este !!Stii ceva lasa-ma naiba in pace !!Nu esti ,n-ai fost si nu vei fi tatal meu ,niciodata!!!!
Am deschis fereastra si am aruncat cartel ape jos calcand-o cu roata .Am accelerat ca o nebuna si fara sa imi pese daca mai e cineva in urma mea am  deschis trecerea .O poarta alba mi-a aparut in fata si am trecut cu masina prin ea disparand din aceea dimensiune blestemata……..
In urmatoarea clipa m-am trezit pe o  autosrada inconjurata de  copacii ce raspandeau  un parfum fin in aer.Amazin!!!
In fata mea la cam  2 km se zare un castel mare  alb cu coloane de marmura ,inconjurat de copacii.In sfarsit acasa.
Am accelerat masina  pana cand am ajuns la un perete fals care s-a deschis automat cand m-am apropiat lasand la iveala  garajul nostrum subteran.Am parcat masina la locul ei apoi m-am dat jos .
Nu era nimeni prin zona ciudat oare nu stiau ca vin ?
M-am apropiat de usa garajului lasandu-mi bagajul in masina .Am apasat butonul care deschidea usa si am iesit intr-un corindor  lung ,alb  .Am mers inainte pana am ajuns la us ace practice deschidea Amazinul .Am inpins-o cu putere si  am intrat in holul principal.Holul era mare ,lat si in mijlocul sau trona o scara imensa .Practic aici era intrarea in Amazin .Aici se deschideau toate trecerile .Oricine trecea catre Amazin aici ajungea ,pt ca numai apropiati  misticilor din Amazin puteau intra  aici cu masina  in rest toti ceilalti aici se opreau .
Autor Pov
Bella privea  confuza imprejur .Unde erau toti ?se intreba .Doar ii anuntase ca vin !Poate nu stiau cand ! gandea ea  mahnita .Dezamagirea I se cite ape chip .dupa doi ani in care nu o mai vazusera se gandea ca macar o vor intampina ,dar nimic .A oftat resemnata .A facut pas intors si s-a dus din nou in garaj unde si-a descarcat bagajul  .Se simtea trista dar mai ales simtea o durere puternica ce-I macina sufletul sip e care incerca disperata sa o inchida inauntru sau .Trecuse atat de mult timp de cand  viata ei aici disparuse  ,decand tot ce avusase se prabusise  piatra cu piatra .Amintireile amenintau sa rupa firul fragil al incapatanarii sale si sa iasa la suprafata .Bella se simta napastuita dar isi spunea intr-una ca acest sentiment v-a trece  odata si-o data .Isi lua bagajele si cu multa mahnire se indrepta spre sala de intrare .Cadn ajunse langa scari si se pregatea sa urce un zgomot surd se auzi dinspre camera de zi .Confuza isi lasa bagajele jos si se indrepta catre usa .Isi lipi urechea de ea dar nu auzi nimic asa ca intra .Usa se deschise incet si lasa la iveala o camera intunecata .Bella cotrobai dupa intrerupator si cand lumina se aprins un cor de lume a aparut in fata sa zambind si strigand  vesseli
-Bine ai venit acasa!!!
Bella se emotiona pana  la lacrimi vazandu-si familia adunata  si urandu-i bun venit .Nici unul nu mai asteptara si in urmatoarul moment toti se indreptara sprea ea sa o imbratiseze
Bella Pov
-Bella ,copila bine ai venit acasa!mi-a urat Mary strangandu-ma cu putere in brate  .
-Multumesc !am raspuns eu emotionata
Indata ce Mary mi-a dat drumul Emi m-a prins in brate puternic
-In sfarsit credeam ca nu mai veneai !a strigat ea vesela
Urmara toti pe rand :Cler ,Nick,Melani ,Cornelia,Dyn,Chip si in cele din urma draga mea sora Aisa
-Bine ai revenit  Bella!mi-a urat strangandu-ma in brate cu putere
-ma bucur ca am revenit imi era tare dor de voi !le-am marturisit eu zambind
-Unde  este Elisebeth ?am intrebat curioasa iar Mary a zambit fericita dar si trista in acelasi timp
-Elisebeth a plecat sa studieze ceva in Pientin o perioada !
-Of!am spus surpiirnsa
Pientin-ul era o scoala de  mare excelenta ,ca sa zic asa .Adica  era o scoala de pregatire care pregatea capitani de trupe .Predasem acolo vreo doua saptamani ca un invitat special scrima apoi plecasem spre dimensiunea 45 la Ambreg
Era o scoala  importanta dar Orhideea o intrecea  cu desavarsire ,pt ca Pientin era destinata numai unor fiinte magice care urmau sa  fie comandanti in timp ce Orhideea era pt totate fiintele ,de la a pana la  z(sigur cei care invatau si care reuseau sa intre )dar normal toate liceele Magice era bune si intre elevi lor nu existau  grade de diferentiere numai ca unele aveau examene mai greu de trecut .
-Nu stiam ca vrea sa devina capitan?am spus zambind iar Mary a chicotit
-Draga mea stii ca Elisebeth e ceea mai nehotarata fiinta .Nu m-as mira ca peste doua luni sa vrea  sa devina claun !Toti am chicotit incet.Mary o iubea mult pe Elisebeth si o gasise de curand pana acum 1 jumatate nici nu stia ca exista dar apoi totul s-a schimbat intr-o secunda .O sa radeti dar un videoclip muzical le-a readus impreuna .Elisebeth era fata surorii lui Mary  chiar daca acesta nu stiia despre existenta  vreunei nepoate .Mary nu avea parintii fiinte magice ,acestia fusesera oamenii normali insa Mary mostenise puterea de la una dintre bunicile sale care fusese fiinta magica .Vedeti nu toate fiintele magice mostenesc direct gena mai ales daca daca fiinta magica respectiva a avut un descendent si om si daca descendentul care se tragea din „noi” nu era total o fiinta magica ci o semi-fiinta magica .In fine ideea e cada se intampla sa fie asa  mostenitorul puterii era adesea la trei generatii .Si uite asa pe cale ciudata a mostenit Elisebeth puterea de la Mary si spre umirea tuturol puterea ei era dezvoltata la maxim astfel ca nu a trebui sa o ia de la inceput .Va spusasem ca Maryy si Elisebeth se cunoscusera printr-un videoclip muzical .Elisebeth pe vremea cand era pe pamant  era  cea care tine vocea solistei unei trupe Mary o vazu-se la televizor intr-un videoclip sinoi imediat ne-am dat seama cine e de fapt .
Noroc cu televizorul bostru care prinde toate programele din toate dimensiuni si cu obesesia lui Emi pt muzica caci altfel poate nu o gaseam ninci pana azi din moment ce puterile ei nu deadeau semne de viata .
-Deci Bella cum a fost in Forks  ? intreabt Nick
-Bine !Doar ca mi-a fost dor de voi !Le-am zambit cald si toti au suras vesel
-DEci i-a spune-ne vreun baiat dragut?a intrebat Cornelia .Toti au chicotit inafara de Chip
-Cornelia nu imi mai invata sora mea mica la prostii!a psus el serios iar eu am chicotit
Chip fusese mereu ca un frate mai mare pt mine .Ma protejase de cand eram mica ,el spunea adesea ca se atasase de mine asa mult pt ca semanam cu amica sa  care a murit cand era copil.Deasemenea si Aisa „se bucura” de  protectia lui …defapt de-a noastra tuturol fiinde ceea mai mica ceea ce e cam bizar avand in vedere ca ne putea snopii pe toti .Am chicotit in plus la gandul asta
-Ohh calmeaza-te Chip vroiam sa ii gasesc un prieten lui Melani atata tot ! spus ea nosalant .Melani a inrosit toata ,de asta o iubeam pt ca se inrosea mai rau ca mine si era o timida ,macar nu eram singura.Desi toti am luat-o ca pe o stare de gluma Nick a intepenit instinctiv si ii arunca Corneliei  reprosuri din priviri .Aici nu mai era acelasi lucru ca intre mine si Chip ,Nick o iubea nebuneste pe MElani dar nu ave curaj sa-i spuna si nici Melani nu ii spunea ce simte .De cand au venit in Amazin gardieni adica cam de  acum 3 ani ne chinuim intr-una sa ii facem sa deschida ochii .Erau facuti unul pt celalalt dar ici macar nu incercau sa vada preferand sa sufere in liniste dupa fie privire aruncata sau atingere intamplatoare .
-imi par rau Cornelia ,dar e luata pt totdeauna!a zis Nick in timp ce s-a apropiat de Melani si-a luato in brate sarutand-o.
-Oh firar si eu cu cine ma mai duc la agatat?a intrebat Cornelia imbufnata
-Bella !m-a strigat Emi amuzata vazand privirea de pe chipul meu
-Bella respira!!a zis Cornelia razand cu lacrimi .Eram inghetata Nick si Melani tocmai se sarutasera…………..ce naiba?cat lipsisem ?
-Ce…aaa..voi…Am incercat sa spun dar doar ma balbaiam
Toti au izbugnit in ras
-Nu e amuzant !i-am acuzat eu cand am inceput sa-mi revin
-De cand sunteti impreuna?
-De doua luni !a raspuns Melani rosind iar si Nick a sarutato pe par
-Doua luni si eu de ce n-am stiut !!!!??am tipat prefacandu-ma suparata
-Pt ca am vrut sa iti facem o surpriza sia meritat ………….a spus Aisa razand pana la lacrimi
-Doamne ce fata aveai Bella!!!!!!!!!!!!radea Cornelia tavalindu-se pe jos
A da razi tu
-Cornelia hainele !am zis iar in urmatoarea clipa era in picioare verificandu-se tinuta
-Unde ..ce …s-a rupt…e sifonata?intreba ea verificandu-si fiecare colt din garderoba
Toti am chicotit incet iar ea a oftat usurata cand a vazut ca totul e ok
-Deci cum s-a intamplat?am intrebat curioasa
Melani a zambind rusinata apoi a facut semn catre Cornelia si Emi
-Ce-ati facut?
-Ohh..nu vrei sa stii a trebuit sa-i incuiem intr-o camera si sa nu-i lasam sa iasa pana nu se saruta !!a tipat Emi exasperata
-Au stat ca pietrele  7 ore si deabia in 24 s-au sarutat am crezut ca o sa prind radacini la usa !a gesticulat ea exasperata
Am chicotit incet .Metodele lor erau cam dificile dar de efect .Emi si Cornelia se contraziceau tot timpul dar cand lucrau impreuna vai de pielea aluia care le statea in fata .Erau opuse una fata de alta :Emi era inebunita dupa muzica,masini,viteja ,ura sa se imbrace la moda sau trendy, nu suporta cumaparaturile de haine si facea mai” urat” ca mine cand se ducea , nu prea se machia decat ocazional si chiar si atunci o facea obligata si in principiu era cam baietoasa .Nu se plangea daca isi rupea o unchie nu se imbraca cu haine stramte sau scurte si nici macar cu fuste sau rochii decat daca era fortata ,era o fire glumeata ,zambitoare si tupeisa ,exact opusul lui Melani ,iar Cornelia era pe scurt fashion women  si regina marcilor .Cu toate astea gandeau apropae la fel si atunci cand se ciondaneau iesea un adevarat razaboi dar mai apoi se impacau si totul revenea la normal .Fiecare avea felul ei de-a se exprima si semanau pe cat erau de deosebite  cu toate acestea nici una nu vedea  decat dragostea celor din jur si nu pe-a lor.In cazul lui Emi ,Chip era indragostit de ea inca de la gradinita cunoscandu-se de pe atunci dar Emi  credea ca Chip  nu o considera decat o prietena buna fiind ca ea nu e ca toate celelate fete /O prostie desigur numai eu il vazusem pe Chip de atate ori suspinand cand se uita la ea ,dar macar eivorbeau spre deosebire de Nick si Melani care deabia comunicau .Iar Cornelia regina noastra fusase odata indragostita nebuneste de un tip dar el …cum sa zic nu era ce suntem noi si iubirea lui nu insemna nimic in comparatie cu a noastra .Cornelia l-a iubit peste masura si de multe ori imi  e frica ,ca ea nu v-a mai putea iubi dar adeseori imi aduc aminte cat e ea de incapatanata .Jurase dupa tot ce se intamplase cu acel tip ca nu v-a mai iubi si asta o face oarba si surda cand era vorba de ea .Cred ca v-a intrebat cine o iubeste pe Cornelia ..simplu il chema Rick si noi suntem ca niste verisori .Familia lui este foarte apropiata de Amazin si pana nu de mult tatal sau era foarte apropiat de Charlie fiind fosti colegi ,exact ca niste fratii dar totul de distrusase acum 2 ani ………….in fine familia Depen era formata din :Jyanine Dason (o femeie extraordinara ce imi este ca o matusa)Danon Dason(unchiul meu ca sa zic asa) si fii lor Rick  si Erick Dason care s-a casatorise cam acum 2 jumatate cu fosta mea colega de la Orhideea si buna mea prietena Alyxis.Ei toti formau o ramura a familiei noastre care din pacate fusese despartita acum  doi ani imediat dupa incident,cand Danon usese transferat in dimensiunea a 78-a cea mai indepartata de noi .De acolo nu veneau decat de sarbatori .Va povesteam de Rick el se indragostise de Cornelia inca de cand o vazuse prima data dar ea a fost prea oarba sa il vada si si-a continuat relatia lasandu-l sa sufere dupa ea .Nu intelesesem niciodata cum de nu vedea dragoste ,pe care Rick nu o ascunsese nicodata, in privirea lui…dar in fine nu o vedea ceea ce ne stresa pe toti .Uneori ne intrebat daca nu cumva Cornelia nu e oarba pt ca toata treaba era prea evidenta dar cand o intrebai habar nu avea despre nimic .
-Hey de ce stam noi aici in picioare si nu mergem pe canapea sa povestim ?a intrebat Cler  si s-a indepartat spre   mijlocul sufrageriei noi urmand-o si asezandu-ne care pe unde .Eu m-am asezat alaturi de Mary care imi maingaia usor spatele .V-am spus ca imi fusase ca o mama .
-Deci Bella spune-ne cum e celebra familie de vegetarieni din dimensiunea lui Aro?a intrebat Aisa cu curiozitatea citindu-ise in ochii
-Pai ………….sunt niste vampiri de treaba ,cand am ajuns eu se pregateau de o lupta contra o unei  tipe care vroia razbunare iar Charlie m-a rugat sa-i ajut
-De aceea  te-a chemat Charlie?a intrebat Chip cu un dezgust total in voce .El nu prea il mai suporta pe Charlie dupa aceea ….intamplare de fapt el se opusese cu strictete sa-il vizitez dar  nu puteam sa il ocolesc iar acum sa nu se mai astepte si la alte vizite pt ca oricum nu vor mai fi .
-Nu nu m-a chemat numai pt acel lucru dar asat cred ca a fost motivul principal!am spus eu  punand acent pe principal
-Continua Bella !m-a indrumat Aisa
-Pai………………………………
Le-am povestit tot ce se intamplase de la venire pana la plecare .Despre umbrele ,suntele si acele lucruri ciudat si le-am aratat chiar si bucata de pana .Si lor li se parea cunoscuta  dar nu stiau de unde sa o i-a .Dupa ce am terminat de povestit Mary ne-a poftit la masa  si la sfarsit Aisa le-a spus baietilor sa imi aduca bagajele in camera .Am petrecut ceva timp in sufragerie povestind  si am putut sa observ ca nu se schimbasera multe de cand plecasem .Ei ramasesera la fel ..pana si Dyn ramasese la  fel ..tacut,linistit ,pierdut in ganduri .Ohhh…..nu fusese din totdeauna asa inainte sa devina gardian fusase un playboy in toata regula apoi dupa ce gena s-a infiltarat si i-a retezat partea asta a devint un baiat cu calitatile pe care le avea si in trecut dar care nu se vedeau din cauza marelui defect.Era un baiat glumet,destept,un gentelmen desavarsit desi nu prea parea normal si in cele din urma era un sentimental .Ma intelegeam cel mai bine cu el apoi totul s-a schimbat radical…………………..O doamne cat urasc aceea zi blestemata,cat urasc aceea ora si acel minut cand am aceptat cand am fost atat de proasta sa fac asta ,cand prosteste si idiot mi-am lasat sentimentele libere …….iar apoi aceste lucruri mi-au distrus viata si pe cei ce triesc in ea .Am oftat nervoasa in timp ce ma indreptam cu Aisa spre vechiul meu dormitor care era langa al ei pe partea opusa
-Ce este Bella?
-Nimic doar ca …….nu s-au schimbat prea multe!
-Si asa este rau?a intrebat confuza
-Nu ….adica…
Aisa m-a privit atent apoi a suspinat ca si cum ar fi inteles
-E vorba de Dyn nu ?
Am aprobat incet din cap
-Bellavrei sa intelegi odata ca nu e vina ta ?S-a intamplat si gata!
-Da din vina mea!
-Nu ….inceteaza!a spus ea dur
-Daca te invinovatesti acum  nu rezolvii nimic ,intelegi?
Am oftat si am aprobat
-Chair nu mai vorbeste de loc ?
-Ba da ocazional dar in general e tacut …….Stii cand Cornelia l-a transformat in pisca a miorlaitde mama focului !Am chicotit amandoua incet
-E numai vina mea Aisa!
-Ba nu ,nu e !Stii bine asta ,tu ai fost o victima ca si el ca si noi si atat !
-Mi-a fost tare greu sa stau langa Charlie zilele astea si sa nu il ranesc…habar n-ai cat de greu !Aisa a zambit amar
-Imi dau seama ,poate ca el ne-a lovit cel mai tare mai ales pe tine …eu nu cred ca as fi rezistat Bells dar tu da !I-a spunem are vreo legatura acel Edward Cullen cu asta?a intrebat Aisa chicotind
-Ce???Nu!!!!!!!!!am raspuns repede
-Eu cred ca da …….Aisa s-a uitat patrunzator la mine
-Bine…m-a….sarutat!am soptit dar a fost deajuns ca ochii lui Aisa sa se mareasca de trei ori
-Da?De cate ori ?
-De mai multe!
-Bella!a spus ea razand
-Cum saruta ?
-Aisa la naiba….parca ai fi Cornelia….
-Scz..daor ca….a ras ea apoi brusc a devenit serioasa
-Semnele sti tu s-au…..
-Da!Si n-ai idee cat de al naibi  de dureros e …
-Imi dau seama!a oftat ea
-Poate ar fi mai bine sa mergem la culcare ,maine dimineata il pun pe Aro sa ea legatura cu familia Cullen si sa le dea o piatra de trecere casa nu maitrebuiasca sa treci tu inapoi !
-Ok,desi nu cred ca ii v-a placea!am spus zambind
-E nu dar nu are de ales !a zis Aisa zambind malefic
-Bine ma duc la culcare !
-Noapte buna Bella!
-Nopate buna Aisa!E a inaintat si a intrat in camera iar eu am deschis usa pregatita sa imi
reprim sentimentele .Usa s-a deschis si mi-a dezvaluit vechea mea camera .Alba din cap pana in picioare cu un pat imens in mijlocul si baldachin ,cu  capac deasupra patului din sticla astfel incat sa vad stele si razele dimineti iar uneori luna .Am suspinat incet si m-am dus catre drssingul imens si mi-am luat o pijama veche ,m-am schimbat si m-am urcat in pat incercand sa adorm si sa nu am vreun cosmar .Lucru obsnuit in aceasta camera de doi ani in coace …………………….

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu