Cap 7 Adevarul

luni, 29 octombrie 2012


Nu putusem sa dorm nici nu aveam cum ce-a ceam vazut aseara a fost mai mult decat socant.Astazi  nu m-am duc la facultate insa ar fi bine sa anunt ca sa nu-I anunte ei mai intai pe mama si pe tata .Am luat telefonul argintiu si l-am deschis 333 apeluri nepreluate de la Jake si 20 message .Insa dintre toate doar unul mi-a atras atentia “Renesmee daca nu imi raspunzi sa stii ca vin acolo ai la dispozitie 24 de  ore sa ma suni semnat Jake”O doamne ar fi mai bine sa-l sun mai am 2 ore la dispozitie insa cum il stiu  eu pe Jake sigur deja se pregateste de plecare .Am format numarul facultati :
-Buna ziua !
-Buna ziua numele meu este Renesmee Cullen am vrut doar sa anunt ca nu ma simt prea bine si ca doctorul mi-a recomandat sa stau azi acasa ,deci nu  voi putea ajunge la cursuri .
-Nu va faceti griji domnisoara Cullen  am aflat ieri de profesorul de sport ca nu v-at simtit prea bine si-ati plecat .Sper sa va faceti bine!
-Multumesc mult!
-Cu placere!La revede domnisoara Cullen!
-La revedere!
Bine acum sa-l sun pe Jake
-Alo!
-Buna Jake ,ce faci?
-Renesmee aaaa nu ma asteptam sa ma suni acum!Nu se astepta cum adica doar nu era deja in avion .
-Unde esti Jake?
-Aaa sunt …….
-Jake ce se intampla ?dar intrebarea mea s-ia gasit raspunsul cand
“Jake nu mai vorbi atat la telefon ia-ma imbrate ca asnoapte”
Ce??Ce a facut credeam ca eu sunt sufletul lui pereche cum a putut !Durerea ma sfasia deabia mai mi-am gasit puterea sa vorbesc
-Cum ai putut face asa ceva ?
-Nessie te rog ascultama eu……
Nu puteam sa-l iert asa ca i-am inchis telefonul nu inteleg cum a putut?De ce a facuto?Durerea imi rupea inima nu puteam sa ma gandesc la faptul ca Jake…………Nu nu nu!Lacrimile mi-au umplut ochii si din gat mi-au iesit numai suspine .De ce de ce ?Am format numarul de acasa sperand sa raspunda cineva
-Alo!
-Mama !
-Renesmee iubit-o ce s-a intamplat ?
-Mama eu …..!Apoi am auzit-o gafaind .Nu nu se poate !Cum acum cand aveam nevoie de cineva toti erau „ocupati”.
-Scuze ca v-am derajant continuati nu mai conteaza !am zis eu suspinand
-Iubito ce ………..
Din nou telefon inchis .Cum cum  puteau eu sufeream si ei ……nici ca le pasa .Nici nu imi dadusem seama ca stateam pe jos .Cum au putut !
Am stat pe jos ore intregi ignorand telefonul care suna in continu.Apoi s-au auzit doua ciocanituri in usa .Doar nu au venit aici  ?
-Renesmee!Am ridicat capul ca sa le vad pe Eva si Erica la usa
-O doamne!A tipat Erica .Ce ai patit?
-Renesme arati ingrozitor!
Fetele  m-au ridicat si m-au pus pe pat .Biiip ,biiip .
-Alo!
-Reneesme  este mama ta vrea sa vorbiti !
-Nu vreua   sa vorbesc cu ea!
-A spus ca daca nu vorbesti cu ea vine aici!
Am oftat si m-am intins dupa telefon  in timp ce fetele s-au dus spre bucatarie sa-mi faca un ceai
-Da!
-Renesmee Carlie Cullen dece nu vrei sa vorbesti cu mine?
-Mama eu nu ..
-Scumpo zi-mi ce s-a intamplat!
-Mama eu l-am sunat pe  Jake si el era cu o fata in pat mama!am auzit  sapte maraituri puternice o nu ascultau toti !
-Mama , mama …….
-Sunt  aici !
-Dar el nu v-a mi fi pentru mult timp ! a spus tata.    Rosalie , Emmett  si Jasper veniti cu mine !.Nu ce vroia sa faca tata ?Cioc cioc !
-Raspund eu !a zis Eva
-Mama………………..Ochi mi s-au marit de uimire la usa erau Ane si Nicolas .Au aflat adevarul macar  nu o sa mai sufar .
-Renesmee ce s-a intamplat iubito ,Reneesme ,Reneesme ………!Adio mami am zis eu in gand.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu