Cap 6 O nopte ciudata

luni, 29 octombrie 2012


Dupa ce am ajuns acasa  am incercat sa mananc insa stiam ca trebuia sa vanez asa ca pe la miezul nopti am iesit in padurea din apropiera Londrei ma rog defapt la cativa km .Am gasit 2 caprioare  si spre surprinderea mea un elan probabil animal de  curte al cuiva  .Dupa ce am terminat m-am gandit sa ma plimb prin padure ma uitam la stele cand din spatele meu se auzira niste pasi am sarit intr-un copac si am asteptat
-Ce noapte plina de stele ma hraneste foarte bine!apoi i-am vazut erau Ane   si Nicolas.Ce naibi cautau aici si ce naibi inseamna cai hraneste doar nu manaca stele .
Au inaintat in spre copacul unde stateam eu pentru o clipa am crezut ca m-au vazut apoi am observat ca asteptau ceva .
-Esti gata surioara?
-Da!a raspuns ea fericita
O raza de stea  s-a prelins in spre ei .
-“Noi suntem din neamul  Stellarius
Cei din neamul pierdut  al stelelor .
Stelele sunt sursa  noastra de energie
Iar energia noastra e o stea .
In serile  pusti si reci doar steau se iveste in departare
Si puterea noastra creste cu cat steaua e mai mare .
O lumina a  boltei ceresti astazi ca si in anii grecesti da-ne putere de binevoiesti !   “
Apoi am vazut ceva la care  nici cel mai bun povestitor nu s-ar fi gandit o raza imensa de stele s-a coborat  peste ei  imbracand-ui in lumina .Eram incremenita  si incercam sa nu tip.Apoi au terminat  s-au uitat unul la altul zambind .Insa  ochii …..ochii lor nu mai erau albastri erau  albi -albi  ca la o fantoma .O doamne  m-am miscat in copac si o frunza a cazut pe jos
-Cine e acolo ? a tipat Nicolas
Nu stiam ce sa fac am  sarit pe pamant si am luat-o la fuga sperand ca nu mi-au vazut fata.
-Stai !a tipat Ane
Alergam cat ma tineau picioarele de repede .Am  ajuns in cateva secunde acasa ,am urcat in apartament si am inchis usa .Dar nu am apucat bine sa intru si s-a auzi o fosnetura de la ferestra ,m-am apropiat de ea si acolo  jos in lumina stelelor era Nicolas uitanduse catre fereastra dinspre camera mea.O Domne stia ca eu fusesem?!
-Nicolas te las sa te uiti la o fereastra sperand ca o iti iasa ingerul pe ea  eu ma duc sa aflu  cine ne-a vazut!
El a dat din cap in timp ce Ane a plecat .Uf slava Domnului nu stiau ca am fost eu dar daca Ane descopera?Daca Nicolas banuieste ceva ?  Daca afla despre mine ?    Si mai presus de toate de ce simt ca incep sa ma indragostesc de el  eu sunt sufletul pereche al lui Jake.Dar Nicolas ……o Doamne Reneesme revinoti nu poate sa-ti placa de Nicolas nu nu nu …..de ce mi se intampla mie?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu