Cap 6 Intamplari dinaintea luptei

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Charlie  m-a annuntat ca nu v-a veni acasa astazi seara pt ca a aparut ceva in ultimul moment  .Mi s-a parut tare ciudat  acest lucru dar nu pot spune ca mi-a displacut .M-am imbracat si m-am  dus la magazinul din colt  ,mi-am luat tot ce trebuie pt o pizza de casa si am plecat .La un metru de casa telefonul a inceput sa sune
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
-Alo ?
-Bella ,scumpa mea ce faci ?m-a intrebat cea mai scumpa voce ndin lume
-Mary ,sunt bine tu ce faci ?
-Imi sun fetita sa ma asigur ca e bine !a spus ea vesela .Mary ne fusase tuturol ca o mama mult prea grijulie
-Deci cum e te-ai adaptat ?
-Nu prea se intampla lucruri ciudate aici !
-Cum adica?
-Pai vezi tu Charlie m-a chemat aici ca sa antrenez o familie de vampiri pt o lupata.dar asta nu e tot  cand am fost la antrenament mi s-a parut ca aud ceva in padure .Cand sunetul  s-a apropit de mine am sarit si m-am izbit de ceva in aer  dar a disparut.Apoi cand se ne intoarcem acasa  am oprti masina  si mi-sa intamplat acelasi lucru .
-De ce nu ai sunte draga mea ?
-Am si uitat aici e oribil !
-Pai hai sa n ne ingrijoram o sa vorbesc cu Aisa sa vad ce zice apoi mai vedem
-Ar fi vreo sansa sa ma luati de aici ?
-Bella daca nu iti place vino acasa !
-Mary stii bine ca eu nu m-a las asa usor ,dar daca m-ati chema voi ………….Mary a inceput sa rada
-Scumpo spune-mi inafara de acest lucru ciudat ce s-a intamplat ?
-Charlie!
-C e cu el ?
-Se poarta ca si cum nu s-a ntamplat nimic ,ca si cum ar vrun drept asupra mea !
-Ahh ce tupeu ,draga mea rezista  dupa ce termini lupta asta  vino acasa indiferent daca se termina sau nu timpul  in care trebuia sa stai acolo ,bine ?
-Da Mary !
-Bine scumpo ,ai grija de tine !
-O sa am !La revedere Mary ?
-La revedere puiule !
A inchis tlefonul si mi-am continuat drumul
Am ajuns la usa si am introdus cheia in broasca cand am invartit prima oara s-a auzit un zgomot din tufisuri .Am inors capul  dar nu am vazut nimic .S-a auzit din nou .Am lasat plasa jos si m-am intors spre tufisuri
-Bine cine e acolo ?
Vjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj s-a auzit un sunet si un vant puternic m-a izbit de usa dar nu brutal ci din contra .Nu puteam sa ma misc in timp ce vantul imi strabatea corpul proacandu-mi tot felul de reacti .Furnicaturi intepaturi dr nici unda de durere
-Ce naiba ?am tipat in timp ce incercam in zadar sa ma zbat dar nici nu m-am putut clinti .
Vjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
S-a auzit iar dar ciudat nu de langa mine ci din tufisuri
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
S-a auzit in uechile mele
Vjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Parca se certau !
Cumva am reusit sa  imi misc mana  si am strans pumnul .M-am concentrat si lumina  magiei m-a invaluit spulberand  ceea ce m-a tinea legata .Amnadoua sunetele s-au retras de langa mine usor in timp ce unul vajaia dureros .Ohhh il ranisem ca sa vezi !
-Nu stiu ce sunteti voi dar daca mai apareti va distrug!am tipat eu in timp ce  tineam mana in fata gata sa imi folosesc magia
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
S-a auzit din nou sunetul si ceva mi-a cazut la picioare iar in clipa urmatoare sunetele au disparut .M-am lasat jos si am vazut o bucata rosie de material cu ceva desenat pe ea .Ce ciudat!
Am ridicato si am intrat in casa .
…………………………..
In timp ce am pus mancarea l-a facut am inceput sa studiez bucata aia de panza .Dar nu imi puteam da seama ce e desi aveam vaga impresie ca o stiam de undeva .Culoarea ei rose lucea in lumina difuza a becului .Era ciudat de moale si semana cu matasea vag mi se parea ca mai simtisem asa ceva odata dar parca mintea mea  era blocata in ceata .Am inchis ochii si m-am concentrat pe panza din mana mea .Deodata in fata mea a aparut o camera mare decorata cu buchete de flori .Cunosteam mirosul asta imbatator era un aranjament floral pe care Cornelia il facea pt zile speciale:crin alb ,liliac mov si trandafiri rosi .Fiecare floare avea intelesul ei
-crinul alb pt puritate
-liliacul moc pt curaj si intelepciune
-si trandafirul rosu pt dragoste
Imi amintesc ca Cornelia vea multe modele de aranjamente si fiecare era pt o anumita ocazie iar acesta se foloseala …..ziua mea .M-am intors  spre partea opusa a camerei  si am inghetat pe usile mari  de la intrare se afla un afis mare cu „La multi ani Bella”Usa s-a dechis si ………………………
Am deschis ochii speriata sa mai las amintirea sa curga .Stiu ce era acel loc ,sala de bal a Amazinului acolo unde se tineau petreceri si balurile care erau organizate de cele trei puteri .Nu puteam sa imi dau seama care aniversare e dar sincer imi pierise si cheful sa aflu…zilele mele de nastere nu au fost tocmai placute si in ultimi doi ani am refuat sa mai am vreuna ,dupa ce s-a intamplat……………….
Cioc cioc………………
M-am ridicat de la masa si am pus bucata de panaza in sertar apoi m-am dus la usa
-Hey Bella!!a zis Alice imediat ce i-am deschis usa si a intrat in casa
-Alice ce faci ?
-Bine, tu ?mi-am dat ochii peste cam si am rectificat
-Nu Alice ce faci aici?
-Pai tu ce crezi ?Credeai ca scapi fara o petrecere in pijamamle ?
-Petrecere in pijamal…ce?
-O hai Charlie e plecat si maine nu avem scoala din cauza renovarilor asa ca astazi seara ne distram !!
-Alice…nu cred ca ……….
-pardon ,scuze Bella!a zis Emmett in timp ce trecea cu zeci de cuti in brate
-Ce sunt astea ?am intrebat speriata de marimea pachetelor mari ce ajungeau pana aproape de tavan
-Ihhh….a alea ,pai farduri,oje,pile si foarfece…
-Alice nu deschidem salon !!!!!!!
-O hai ca v-a fi distractiva !Toate trei impreuna!A spus ea si a inceput sa topaie
-Trei?
-Da,eu tu si Rose!
-Unde Rosalie?
-Vine acum !
Indata usa s-a deschis iar dar pe ea a intrat Jasper cu 10 pungi in maini
-Alice unde le pun pastea?
-Langa canapea!
-Alice ,ce Dumnezeu nu v-a mutati aici!!!!!!!!!!am tipat
-O hai Bella  v-a fi amuzant!!!!!!!
-Alice unde pun setu de terapie ?a intrebat Edward intrand si el in casa
-Buna Bella!m-a salutat el si s-a dus sa mai puna o cutie in sufragerie
-Alice….bine dar totusi nu inteleg la ce va trebuie atatea?
-Oh Bellla nu sunt numai pt noi sunt si pt tine!!!
-Ce????????Nu!!!!!!!!!!!!Nici nu ma gandesc nu o sa fiu barbie Bella!!!!!!!!!!!!!
-Dar……
-Alice!
-Bine fara barbie Bella…………..a spus ea  suparata scotand limba la mine
Mi-am dat ochi peste cap arata ca un copil de doi ani .
-Hey Bella!!!!m-a salutat Rose intrand in camera nepasator
-Hey Rose!!
-Deci sunteti gata sa ne distram?a intrebat ea iar Alice a topait fericita
-daa!!a cantat Alice cu o voce de copil
- o vai de mine!!!!!am soptit
……………………………………………………….
Era aproape ora 1 noaptea
Petrecerea „noastra”incepuse deja de trei ore acum eram la etapa comunicare .
-Deci ce zicem sa jucam adevar sau provocare?a intrebat Alice
-Bine !a raspuns Rose
-Bella?
-Ce-am de pierdut!!?
-Perfect atunci !!
Alice a fugit in bucatarie si a revenit cu o sticla
-Eu  pun intrebarile prima apoi urmeaza Rose si apoi tu Bella!
Eu si Rose am aprobat si Alice a invartit sticla care s-a oprit la mine .O vai!
-Deci Bella adevar sau provocare?
-Adevar!
-Bine care a fost cea mai  amuzanta misune la care ai participat?
-Cea mai amuzant………….a da a fost atunci cand trebuie sa ma prefac ca sunt surda
-Surda?????????????Au tipat Alice si Rose si au ibugnit in ras
-Da,trebuia sa ajut un elev intr-o misune de examen si  trebuia sa ma prefac ca sunt matusa lui surda.
-Si ce trebuia sa face-ti in misune?a intrebat Alice
-A pai nimic important numai sa sacrificam un vampir…….
-Ce?????????????au intrebat amandoua speriate
-Glumeam! am chicotit eu
-Trebuia  sa ne amestecam printre oamenii…a fost destul de simplu!!!!!
-Ohhhh….
-Bine acum eu invart !Rose a luat sticla si a invartit-o .S-a oprit la Alice
-Oh deci Alice adevar sau provocare?
-Provocare!
-Bine te provoc sa il suni pe Jasper ,prefacandu-te ca vroiai sa o suni pe Esme si sa-i spui ca ai vazut cel mai sexi tip posibil !Alice a ramas pietrificata si eu cu Rose ma batut palma
-Nu fac asa ceva!!!!!!!!
-O haide Alice doar nu esti lasa?!!!am cantat eu
-Dar..dar..dar!!!!!!!
-Lasa,lasa,lasa!!!!cantam eu si Rose impreuna
-Bine!
Alice si-a scos telefonul si a format numarul lui Jasper
Eu si Rose o fixam cu privirea in timp ce ea inghitea in sec
-alo Esme tocmai am vazut cel mai sexy si cool tip posibil pe strada !!!!!!!!!!!a tipat Alice ,iar noi ne tavaleam pe jos de ras cand am auzit un”ce?”tipat in telefon de Jasper
-Bine pa!!!!Alice a inchis telefonul si s-a uitat la noi
-Fericite!!??
-Da.haha…haha……ma doare burta……………….a incercat Rose sa zica printre hohotele de ras
-Bine acume randul lui Bella!!a spus Alice suparata
-Ok !
Am luat sticla si am invartito pana s-a oprit la Rose
-Asa Rose adevar sau provocare?
-Provocare !
-Bine te provoc  sa  ………….iti tai  jumatate de centimetru  din par
-Ce??????????Nu!!!!!!!a spus ea prinzandu-si pretiosul ei par in brate
Alice a izbugnit in ras si a venit cu o foarfeca
-Haide Rose e provocare !!!!!
-Bine!Dar daca ei cu un singur varf de furculita mai mult jur  ca iti ard toate gentile !!!
-O nu ai intrazni!!!
-Ba da !!!!
-Fetelor!
-Bine !Alice s-a apropiat de Rose cu o foarfeca si i-a taiat parul in timp ce aceasta parea ca se sufoca
-Gata!!!a tipat Alice
-Bine acum e randul lui Alice!
Sticla s-a oprit din nou la Rose
-Scuze Rose deci adevar sau provocare?
-Adevar!!!a spus ea imediat
-Bine …care este cel mai ciudat loc in care tu si Emmett ……….
-O simplu !Pe acoperisul casei atunci cand voi ati fost plecati la vanatoare …Emett a fost.
-Prea multe informati e randul tau Rose!!!!!!!!!!!!!am tipat eu
Ele au inceput sa rada in hohote
-Bine deci ……………Bella adevar sau provocare?
-Adevar!
-Iti place de Ed………………
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Telefonul de pe hol a intrerupto pe Rose.M-am ridicat de pe podeaua sufrageriei si m-am dus sa vad cine poate fi la ora asta .Probabil Jasper incercand sa alfe tine e tipul ala ca sa il sfarame .
Am ridicat receptorul si am incremenit
-Alo Charlie ?
Vocea asta nu era alui Jasper si in nici un caz nu era umana .Dar nici fiinta magica nu era .
-Charlie ma auzi …..ce s-a intamplat?
-Be……Alice si Rose au venit din sufragerie si eu le-am facut semn sa taca
-Charlie ?
Am acoperit receptorul si m-am intors catre ele
-Alice dute la mine in camera si in dulap vei gasi o geanta cauza in buzunarul stang si adumi  aparatule pe care il gesesti !
Alice a dat din cap si a zburat la etaj .S-a intors repede cu o mica biluta pe care mi-am puso pe gat
-ALO CHARLIE M-A AUZI ?
-Da !Acum te aud!am raspuns cu vocea lui Charlie iar Alice si Rose au incremenit langa mine
-Ce s-a intamplat ?
-Se intrerupea!
-Ohh.cum a ramas cu planul?Plan?Ce plan?
-La fel ,continuam sa il urmam!
-Oh asta-i bine ,deci B nu a aflat?
-Nu!Ce Dumnezeu ?B sunt eu si ce sa aflu?
-Bine ,esti sigur ca nu banuieste?
-Da!
-Si Am………..
Inainte sa apuce sa termine Alice a tremurat violent!
-Charlie?
-A trebuie sa inchid!am inchis telefonul si m-am dus catre ea
-Ce e?
-Vin!!!!!!!
.<� `+> / �O� �
-Edw………..inercamsa imi desprind mainile fara sa il ranesc dar deja devenea imposibil .Mainile incepusera sa ma arda ingrojitor si capul imi bubuia .
-Bella ……nu mai incerca sa scapi si nu mai  iti chinui mainile nu o sa te las sa imi scapi!a spus el privindu-ma in ochii .Era nebun credea ca imi fac rau itentionat .De data asta  ma enervase rau si la-m impins de pe mine fara sa il mai menajez.A ajuns lipit de perete cu ochii cat cepele
-Asculta aici Cullen !am tipat la el ridicandu-ma in picioare
-In viata ta sa nu mai ma saruti altfel jur ca ii rup capul !Edward nu vreau sa ma saruti !Sunem prieteni ,doar atat si asa vom ramane ,asa ca te rog inceteaza odata !am tipat la el
-Imi pare rau!a spus el lasandu-si capul in jos
-Edward  nu trebuia sa tip ,dar ma duci la disperare!!De acum in colo…..
-Gata cu saruturile ..a incheiat el
-Da!
-Pai atunci suntem prieteni ?
-Da!
-Deci ca prieteni vorbim nu ?a intrebat confuz
-Da?
-Bine atunci ce se intampla intre tine si Charlie ?
-Edward!!!!!!!m-am rastit
-Bine !a spus el ca un copil vinovat
-Ok!
M-am dus ianpoi la dulap si mi-am luat geanta
-Ce-i aia?
-Bagajul meu !?
-Asta vad de ce il iei?
-Pt ca plec?am intrebat confuza
-Ce??????????Nu!!!!a spus el repede si a venit langa mine sa imi i-a rucsacul
-Edward!l-am avertizat dar nu parea sa ma asculte
-BELLA TE ROG NU PLECA!a spus el privindu-ma in ochii cu durere
-Edward…..
-Te rog!!a continuat
-Edward nu pot sa stau aici…..
-De ce ?
-Pt ca ma intoxica …nu stiu e atat de …………nu pot parca ma strnage cineva de gat !!Te rog intelege-ma !l-am implorat
-Dar nu o sa te mai vad !a spus trist
-Nu e adevarat ,Aisa vrea sa va cunoasca de mult si sunt sigura ca Carlisle v-a fi interesat de regim .Si daca v-a fi asa va veti putea muta usor in Magix ,daca vreti si daca nu ma vei putea vizita cand vrei !
-Cum ?Eu nu deschid portale!
-Nici ceilalti vampiri au anumite amulete care le deschid ,pietre magice veti primii si voi una !
Edward se uita la mine indoelnic
-Iti promit !Suntem prieteni nu ?
-Bine!a oftat el
-Dar !Nu trebuie sa stie Charlie !
-Bella?
-Te rog ,Edward daca v-a afla gata !
-Bine o sa vb cu Carlisle !
-Si acum eu trebuie sa plec inainte sa se intoarca Charlie crezi ca poti sa ma ajuti ?
-Sigur dar trebuie sa stii ca Charlie s-a intors si e jos !
-Drace!!
Edward s-a uitat la mine amuzat
-Ce?
-Credeam ca fiintele magice nu injura !!
-Uite ca eu da!Acum fi atent eu cobor pe fereastra !
Edward a ridicat o spranceana confuz
-Ce?Ai alta solutie!?
-Sa iesi pe usa?
-Si sa dau ochii cu Charlei si sa spuna:Daca cum sa pleci nu a trecut timpul nu am petrecut destul timp impreuna …..bla……….
-Ok ,am inteles pe geam !a chicotit Edward
M-am dus catre geam
-O Edward inca ceva!Spune-i lui Alice ca deabia astept sa o vad  si te rog sa te duci in bucatarie si in dulapul din stanga vei gasi o panza rosie adumi-o repede !
-Ok!
I-am zambit si am sarit pe geam apoi am fugit la garaj si am deschis masina .Am pus bagajul in porbagaj   si l-am asteptat pe Edward .
In cateva minute s-a auzit usa deschizandu-se si ….Alice a intrat in garaj
-Bella ,Edward mi-a spus ca pleci ?a spus ea suparata
La naiba ,gura sparta !
-Alice te rog ,vb incet !
-Nu vreau Bella de ce…………
M-[am dus catre ea si i-am pus mana la gura
-Alice te rog !
-Bine dar nu inteleg !
-Alice …e complicat…..vezi Charlie nu mi-a fost nicodata untata sau cel putin nu in ultimii ani …………uite chiar ma simt atat rau aici ,intelege-ma!
-Ohh.Bella ce prietene a fi daca nu as intelege ?Bine dar promitem ca te vei tine de ci ai zis !
-Promit!
-Ok!
Alice m-a imbratisat strans si eu pe ea la fel
In clipa urmatoare Edward a intrat pe usa
-In sfarsit!
-Hey,scz ca nu am detector de panze incorporat!a spus el bosumflat dandu-mi panaza si eu l-am sarutat pe obraz .Edward a zambit si Alice a ramas cu gura cascata .
-Acum trebuie sa plec !
-Noroc Bella!
-Mersi Alice!Edward nu uita ce ti-am spus!El a dat din cap si eu m-am urcat in masina
-O si cand te gandesti ca  nu am apucat sa dau o tura!s-a smiorcait Alice
-Ma revansez cand vi la mine!am spus prin geamul deschis
-Promiti ?
-Da!
-Si cu o pereche de pantofi ?
-Doua chiar!
-Yeppppyyy!!Esti cea mai buna sora !!!!!
Cuvantul ala m-a facut sa zambesc si eu o consideram pe Alice sora mea .
-Ok!Edward deschise usa garajului !
Edward a dat din cap si a apasat pe buton !
Alice s-a dus si s-a uitat afara
-Liber !a spus ea si decat asta mi-a trebut am scos imediat masina afara pe sosea .Le-am facut cu mana si am bagat piciorul in acceleratie ,fugind de acel loc blestemat .
In cateva secunde la ce viteza aveam eram la iesirea din Forks !
M-am intors capul sa vad placuta care imi spunea un drum bun si langa ea mi s-a parut ca vad o ceata in  forma de silueta dar apoi a disparut .Nu vroiam sa ma opresc stiam ca asta ar fi insemnat sa pierd sansa de a ma indeparta ,in scurt timp Charlie ar fi aflat si eu vroiam sa fiu cat mai departe de aici !
Am luat telefonul si am dat un mesaj acasa
„Am scapat ,vin acasa!!”
La cateva secunde a venit raspunsul
„Te asteptam!!”
Am zambit
-Am plecat din iad!!!!am tipat fericita gonind pe autostrada ca o nebuna!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu