Cap 4 Departe de casa

luni, 29 octombrie 2012


Mai aveam putin pana sa aterizeze avionul . Stewardesa  m-a intrebat cam  de 11 ori daca vreau ceva si iata ca iar vine.
-Ma scuzati doriti ceva ?
-Da, as dori sa nu ma mai intrebati din 15 in 15 minute asta se poate ?S-a strambat  la mine si a plecat .Of pana la urma ia ma intrebat tot ea se supara.Mi-am asezat capul pe spatarul scaunului incercand sa ma linistesc.
-Prima data cu avonul ?a intrebat o batrana care statea vizavi de mine
-Nu chiar !am spus sec
-Atunci  te inteleg inaltimea asta te inebuneste prima data nu o observi apoi e problema!Pe ea cine naibi a intrebat-o ?Nu inaltimea era problema mea ci oameni prea curiosi care ma enervau .
-Da ,nu mai spuneti si dumneavoastra cum treceti peste ea !
-A usor iei cateva pastile si iti petreci timpul in baie face zborul mai placut !Of Doamne asta dovedeste zicala « Mare iti e gradina Doamne »
-Doresti !ma intreba ea aratandu-mi un pumn de pastile
-Aaaa nu multumesc !
-Bine cum vrei tu !
O te rog te rog aterizeaza
-Stimati pasageri va rugam sa va puneti centurile am ajuns la destinatie avionul v-a ateriza .Uraaaaa !
Am coborat pe scarile avionului in timp ce ma intrebam cum o sa ajung la apartamentul meu din centru Londrei ,apoi mi-am amintit cadoul dat de tata .Am scos mica cutie si am desfacut-o in ea se afla un pandantiv  micut cu poza noastra in el si langa el o cheie cu eticheta pe care scria « Ai grija sa nu o distrugi din prima semnat tata »Iar mai jos era alt mesaj « Nu-l baga in seama pe tatal tau distreazate sper sa-ti placa semnat mama »Mama e tot mama !Am inaintat pe scari si cand am iesit din aieroport am apasat butonul pt a deschide masina .Am urmat zgomotul prin marea de masini si am vazut-o era o bijuterie  un Aston Martin argintiu o Doamne !Am desfacut porbagajul si mi-am pus bagajul .M-am urcat in ea si m-am indreptat spre  noua mea casa urmand indicatile lasate de tata  pe o foaie inauntrul masini .In sfarsit am ajuns .Era o cladire mare noua si luminoasa .Am urcat cu liftul pana la etajul 5 si am mers catre ap 66.Am deschis usa si am ramas cu gura cascata pasta sigur il alesesera Esme si Alice .Era asa superb :era imens decorat in culori calde pale cu mobila de ultim racnet .Erau 3  dormitoare ,o bucatarie de doua ori cat ce de acasa 2 baie cat un dormitor normal si o sufragerie cu iesire directa la hol.Am explorat casa timp de o ora apoi am hotarat ca trebuie sa mananc  si cum pe aici nu existau prea multe paduri si animale am zburat catre bucatarie si am deschis frigiderul care era umplut cu mancare .Nu prea aveam chef sa fac ceva sofisticat asa ca am pus o pizza semi preparata la cuptor .Am mancat relativ incet pentru un vampir adica cam intr-o ora .Dupa ce am mancat am hotarat sa sun acasa am luat telefonul argintiu din buzunar si am format numarul dupa primul tar a raspuns cineva
-Reneesme scumpo ce faci ?
-Bine tata !Tata Jake e acolo ?
-Da iubito !Jake Renesmee la telefon !
-Nessie  ce faci esti bine ?
-Da Jake !Tu ?
-Minunat !Cand vii acasa ?
-Jake de abia am pleca peste 5 zile !
-Oof!Imi e dor de tine !
-Si mie !
Zping ! Mi-sa descarcat telefonul, firar !
M-am schimbat in pijamale si m-am pus in patul mare cu baldachin albastru .Am adormit cu gandul la ziua de maine .Oare cum  va fi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu