Cap 33 Peste ani

duminică, 28 octombrie 2012


Chris Pov

-Chris ,dragule  intarzi la scoala!a strigat mama de la parter

-Vin!

Mi-am legat ultimul siret la adidas si am coborat la parter .Mama pregatea miculdejun ca de fiecare data .

-Buna dimineata mama!

-Buna dimineata dragule !Cum ai dormit ?

-Bine ,minunat!am sovait eu ,era cea mai mare minciuna ,nu dormisem deloc bine  toata noaptea ma gandisem numai la ea …la cea mai minunata fiinta din univers .La dragostea vieti mele .

Am mancat grabit ,eram deja in intarziere

-Gragule mai incet !

-Scuze mama ,dar trebuie sa plec !M-am ridicat de la masa si am sarutato pe obraz apoi m-am grabit sa ies din casa .Cand am ajuns afara tata tocmai curata masina de zapada

-Wow,unde te grabesti asa Chris?

-Scuze tata sunt in intarziere!am spus si am urcat repede in masina mea decapotabila neagra.Mi-o daruise unchiul Nicolas de ziua mea cand implinisem 16 ani acum  avand 17 .Am apasat aceleratia si am iesit din parcarea casei zburnd catre scoala.Eu si parinti mei locuiam in Viena ,bunici mei  si unchii mei inafara de unchiul Nicolas si familia lui locuiau toti in Legios .Familia unchiului Nicolas insa locuia in Elvetia in casa de acolo .De cateva ori pe an ,de fapt de multe ori pe an ne intalneam in una din multele case ale bunicului Serghei .Acum urma Craciunul si ne vom aduna la noi acasa .Astazi era ultima zi de scoala inainte de vacanta .Am parcat in curtea liceului si m-am dat jos indreptandu-ma spre prima ora,dar cand am ajuns la usa  o haita de pipite a sarit pe mine .

-Chris ,ce faci ?

-Chris ,vi la un suc dupa ore ?

-Chris ,ce zici sa ne plimbam ?etc

Simteam ca inebunesc ma dezgustau astfel de fete si oricum inima mea era data in totalitate chiar daca stiam ca nu un lucru normal ce se intampla  nu puteam sa-mi controlez sentimentele..

-Chris?!!!am auzit cea mai scarboasa voce dintre toate strigandu-mi numele ,Kassy Drewen .O doamne nu o suportam pe fata asta si ea tot nu ma laa in pace .

-Hey….Catsy?m-am prefacut eu ca nu stium cum o cheama nu ca chiar as fi stiut numai ca ajungeai sa-i auzi atat de des numele prin scoala incat trebuia sa fi chiar idiot ca sa nu-l reti

-Cassy!!!m-a corectat ea

-A da ,scuze!

Am deschis usa si am continuat sa merg

-Hey Chrissy stai !

M-am oprit brusc si m-am intors

-Nu imi mai spune Chrissy !Ai inteles?

-Ok,haide glumeam papusa!

-Si nici papusa!m-am rasitit eu

-Bine,bine artagosule!a spus ea ridicand mainile usor

M-am intors si am continuat sa merg spre prima ora fericit ca Cassy-Catsy a ramas in urma fiind oprita de o prietene maimuta de-a ei .

………………………………

La sfarsitul orelor  am  plecat spre oras trebuia sa-mi ridic comanda de la bijutier .Spre norocul meu nu era deloc aglomerat asa ca  am ajuns repede la casa

-Bunaziua domnule ,va pot ajuta?a intrebat  domnisoara de la casa umpic cam ragusit

-Da!Am o comanda de ridicat !

-Sub ce nume ?a intrebat  cutand ca besmetica prin hartii fara sa-i fi spus numele
-Laiden!am raspuns

Dupa mama si tata se reintalnisera au trebuit sa se recasatoreasca ,din cauza „Dosarului False n Acte Singura Ilegalitate Comisa de Serghei Laiden ”asa cum spunea tata .Dupa ce se casatorisera sau mai bine zis se recsatorisere  tata a hotarat sa preia numele Laiden .

-A aici e  !a spus domnisoara scotand un formular

-Cutia 345 ,completati formularul va rog!a spus ea in timp ce s-a dus catre depozit sa i-a comanda .In ceteva secunde foaia era completata .Fata s-a intors relativ repede si mi-a aratat o cutie de carotn .

-Cred ca asta e !Stiti ce trebuie sa fie nu ,ca sa nu fie vreo confuzie!

-Da ,stiu !

-Inregula !Vi-l impachetez ?

-Da va rog !

Fata a desfacut neindemanatica  cutia si a scos o mica cutie de panza pe care a desfacuto incet lasand la iveala minuntaul colier cu diamante pe care il comandasem .Fata aproape ca a scapat cutia de uimire

-Domnisoara aveti grija!am criticat-o eu iar ea a inrosit

-Scuze ,nu avem prea des astfel de comenzi !a zis ea si a inceput sa il impacheteze

-Inteleg!

Dupa ce a terminat de impachetat mi l-a inmanat

-Platiti ….

-Card!n-am lasato eu sa termine

-Ok!

I-am inmanat carudul si  am tastat codul pin .

-Gata!Multumim pt alegerea facuta ,sper ca mamei dumneavoastra sa-i placa colierul !a zis ea iar eu m-am incruntat

-E pentru  iubita mea !am raspuns scurt si am plecat lasand-o cu gura cascata

………………..

-Chris ajuta-ma  sa termin prajiturile !m-a strigat mama

-Ok………….am zis un pic sovaielnic

-Ce trebuie sa fac?

-Bate untul !

-Bine …care e untul ?am intrebat confuz

-Ala din vasul gri !

-Bine!….

-Hey ce fac fetele mele ?a intrebat tata venind in bucatarie

-Minunat tu ce faci tata ?am intrebat enervat .Nu eram fata !

-Bine amice !a raspuns el chicotind

Cioc.cioc !!!

-Erich dute si raspunde la usa !a zis mama

-Bine dragoste !

Tata a plecat sa raspunda si eu am fugit sus sa ma schimb nu puteau sa ma gaseasca asa ,eram plin de  faina.M-am schimbat repede si am coborat .Toti se aflau in sufragerie dar privirea mea s-a oprit numai asupra unei persoane si inima a inceput sa-mi bata cu putere .Renatta !

Da stiu sunt un idiot doar imi e vrisoara dar sunt indragostit pana peste urechi de ea inca decand eram mici si asa da  orice ca si ea sa simta acelasi lucru pt mine .

-Chris!!!a zis bunica Iren si a venit catre mine strangandu-ma cu putere in brate

-Si eu ma bucur sa te revad bunico !

……………………

In spre seara cand toata familia era la masa  am observat ca Renatta lipseste si m-am dus sa o caut .Am gasit-o pe terasa stand cu pisica ei Torchy in brate.

-Hey!am spus si  m-am asezat langa ea

-Hey!a raspuns zambind

-Ce faci aici?am intrebat ingrijorat ca e prea frig

-Stau !

-Ce s-a intamplat?

-Nimic ma gandeam doar !

-La ce ?

-Nu conteaza …mi-a fost dor de tine!a soptit ea  privind in jos

Inima mea bubuia de fericire

-Si mie mi-a fost dor !

-Nu Chris nu in felul ala !

Ce vroia sa spuna?

-Eu…..eu te …….

Inima imi bubia cumva vroia sa spuna ce cred eu .I-am prins fata cu mana si am intors-o in spre mine apropiind-o

-Ce?

-Eu ……

-Da?

-Nimic! A spus ea incercand sa se traga  ,dar nu am lasat-o

-Ba da  vroiai sa spui ceva ,continua!

-Eu…..Te iubesc!a soptit ea dar a fost deajuns ca sa imi tresara inima

-Ma ce ?

-Stiu ,stiu ca totusi intr-un fel suntem verisori dar nu de sange si tu …..

-Sunt adoptat!am terminat eu iar a tresarit

-Nu ,n-am vrut sa spun asta!

Renatta parea ingrijorata si asta o facuse sa se apropie mai mult de mine

-Imi pare rau !a soptit

Nu stiu de ce isi cerea scuze , staim asta de 2 ani de zile aflasem intamplator de la  un document din Legios ,fusese rau atunci  ma simtisem abandonat desi parinti mei au incercat sa imi explice situatia imi amintesc cat de trista am facuto pe mama cand le-am spus ca nu sunt parinti mei si cat de distrus era tata cand le-am spus ca il urasc.Nu !!!Asta a fost in trecut acum totul s-a schimbat

-Chris !?a exclamat Rentta

-Uite ce mi-ai facut ,din cauza ta mi-am amintit !am spus amar incercand sa zambesc

-Imi pare rau !a spus ea cu  durere in ochii

-Vrei sa ma impaci ?

-Da ,fac orice!a exclamat imediat

-Saruta-ma !

Ochii ei s-au marit considerabil

-Ceee?

-Saruta-ma !am ordonat din nou si fara sa ma gandesc am traso spre mine si mi-am lipit buzele de-ale sale .Cateva clipe a parut socata apoi a inceput sa  reactioneze si s-a tras mai aproape de mine.Traiam raiul si nu vroiam sa se termine vreodata !Ma iubea si eu o iubeam !

Am conitnuat sa ne sarutam mult timp fara sa ne pese de ceva si cand in cele din urma ne-am despartit Rentta m-a privit socata si pe fata i-a inflorit un zambet imens .

-Te iubesc Chris !

-Te iubesc Renatta poate ca sunt idiot dar te iubesc !

Rentta a zambit si  s-a intins din nou catre mine .

-Copii ce faceti  sunteti minori !!!a tipat Emmet intrand pe  terasa cu pisica care nu stiu cum fugise de-aici

-Emmett !m-am ratoit eu in timp ce Renatta si-a ingropat fata in pieptul meu chicotind

-Nici un Emmett ,Edy stii ca nepoti tai minori se saruta pe terasa !a tipat Emmett si in mai putin de cateva minute toata familia era in fata usi .O Doamne!

Toti ne priveau socati dar fericiti .

-Emmett ti-am ami spus sa nu mai pleci de langa mine !!a tipat Rose  apuncandu-l de ureche

-Au au Rose !

-Nici un Rose si voi haideti lasa-ti copii singuri !a zis matusa Rose zgornindu-i pe toti si facandu-ne cu ochiul inainte sa iasa.

Asta a fost ciudat!a zis Renatta chicotind

-Poti s-ao mai spui odata !

-Deci unde ramasesem !am intrebat confuz

-Hmmm…cred ca  la sarut !a zis ea vesela apropiindu-se

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu