Cap 31 Familia

duminică, 28 octombrie 2012


Am stat in pat pana  in jur de ora pranzului si atunci am coborat sa mancam,rectific sa mananc .Nicolas mi-a pregatit pranzul si apoi in timp ce mancam el se uita la mine zambind .Imediat dupa ce am terminat mi-a luat farfuria din fata si a puso in masina .
-Acum ce facem?am intrebat vesela ,ciudat de vesela
-Pai,tu ce vrei sa faci dragoste? A intrebat zambind amuzat
-Mhh……….ce zici de inotat ?am intebat inocenta iar Nicolas a scrasnit din dinti
-Ce?
-Iubito e luna decembrie ,e cam prea frig sa inoti !
-Nu spune prostii Nicolas ,ieri era cald cand am venit !m-am imbufnat eu ca un copil mic
Nicolas m-a privit amuzat apoi fara sa imi  spuna ceva s-a dus catre fereastra si a indepartat perdeaua lasandu-ma sa vad un alb imaculat ce acoperea totul .Ochii mei au crescut de uimire
-In Scotia vremea este imprevizibila ,iar dragostea mea ieri nu a fost chiar asa cald,dar dintr-un anumit motiv si cred ca stiu care ti-e ti s-a parut .a psu Nicolas incrucisand bratele la piept si  rezemandu-se de perete .
-Deci a doua varianta ?a intrebat zambind
-Hmm..pai ….stiu  bataie cu bulgari !Nicolas a incercat sa comente dar nu a avut  cum pt ca in urmatorul moment   deja plecasem spre etaj sa ma imbrac .
In timp ce fugeam pe scari l-am auzit pe Nicolas spunandu-mi sa nu mai alerg pe scari ,parand ingrijorat .Am ras incet ,semana cu tata cand eram mica .
Am ajuns in camera si am desfacut  bagajul cautand niste haine mai groase si spre surprinderea mea am gasit cate ceva ,am intrat in baie sa ma spal si cand am terminat m-am uitat in oglinda .Nu am putu sa nu observ diferenta ,fata mea era parca luminat ,ochii imi straluceau  iar  zambetul imi era inflorit pe chip .Am simtit deodata o mica lovitura in abdomen si m-am blocat .M-am uitat in jos si cu ceea mai mare surprindere am constatat ca burtica mea era umflata in trei unghiuri .Dar cum e posibil nu tecusera mai mult de 12 ore .Speriata m-am inbracat si am iesit din  baie strigandu-l pe Nicolas.Am ajuns pana in capatul scarilor cand el mi-a aparut in fata
-Ce dragoste,ai patit ceva? M-a intrebat ingrijorat
-Nicolas eu……..cat dureaza o sarcina deobicei la voi …..?Nicolas m-a privit terifiat si in umatorul moment era in  genunchi tragandu-mi bluza si analizandu-mi burtica .
El s-a uitat precaut apoi a zambit si mi-a sarutat-o usor .Daca nu as fi fost atat de ingrijorata as fi cazut pe scari .
-Dragostea mea totul e bine !M-a linistit  el
-Dar nu e prea devreme Nicolas ?
-Nu iubire copii nostri cresc normal dar  le trebuie numai 4 luni de sarcina ,asa ca e complet normal .
-4 luni ?Adica peste patru luni voi fi mamica?am intrebat confuza .Nicolas mi-a zambit
-Si eu tatic ,da!
Am ras bucuroasa si mi-am sarutat sotul cu pasiune ………………………………………….
Peste  4 luni
Autor Pov
-Ahhhhhhhhhh……………….a tipat Renesmee cuprinsa de durere
-Shh..linistestete iubito ,totul v-a fi bine!!ii spunea sotul ei stergandu-i usor fruntea .
-Inca putin Renesmee!!o incuraja doctorita Mallasy care o  asista  la nastere
Lacrimile ii curegeau siroie lui Renesmee pe obraji .Sarcina nu fusase una grea dar in ultima luna fusesera nevoiti sa se intoarca din Scotia pt ca ea sa poate fi suprevegheata de specilaisti .Toata familia era adunata in spatele  usilor  săli de nastere .Bella si Edward se imbratisau asteptand sfarsitul chinurilor fatei lor ,Esme  ,Alice si Rosalie erau nerabdatoare sa-si vada nepotul,nepoata ,nestiind de fapt ce e  ,iar familie Laiden  ardea de nerabdare sa stie ca totul a iesit bine .
-oare cu cine o semana mai mult?a intrebat Alice zambind de incantare
-Cred ca cu Nicolas !a  spus Bella zambind inca ingrijorata
-Eu zic ca v-a semana cu Renesmee!a zis Iren
In timp ce familia se contrazicea cu cine v-a semana viitorul membru ,Nicolas isi tinea de mana sotia  si astepta tacut ca totul sa se termine .
-Mai impinge odata Renesmee!O singura data !a incurajato doctora
Renesmee si-a adunat toate puterile si a mai impins ultima data
Nicolas a sruta fruntea sotiei sale care il strangea de mana din ce in ce mai tare .
-Ai reusit ! a felicitato doctora
Nicolas ridica capul catre doctorita care tinea in mana un copil ce scrasnea usor dar nu plangea  .Nicolas s-a uitat la el parca fiindu-i frica sa nu fie doar un vis .Copilul il privea de peste umarul doctoritei cu ochii mari albastri zambindu-i somnoros.
Doctorita s-a intors catre Nicolas care inca isi strangea sotia de mana .
-Felicitari domnule Laiden  aveti o fetita perfecta de 3 kg !
Doctorita a inaintat catre el si instinctiv Nicolas a ridicat bratele sa primeasca in el rodul iubiri lui .Copilul l-a privit pret de cateva secunde apoi si-a ridicat si el bratele mici catre acesta gangurind ceva .
Nicolas a luat copilul in brate cu grija si l-a lipit de piept .Se simtea implinit  si fericit .
-Nicolas!!a auzit murmurul sotiei sale si cu o invartire usoara s-a intors spre ea lasandu-se i jos langa pat
-Copilul nostru drgostea mea !Fetita noastra!
-Fetita….nu esti dezamagit ca  nu e baiat?a intrebat ea rasufland greu
-Nici de cum dragoste!El i-a sarutat crestetul si i-a pus usor fetita in brate
Fetita si-a lipit manutele de gatul  ei si s-a incolocit  manutele in parul ei
-Fetita mea …………………….
-Te-ai gandit la un nume?a intrebat Nicolas
-Nu ,tu!?
-Ar fi unu ….
-Care?a intrebat Renesmee nerabdatoare
-Renatta !
-Renatta?Ce nume frumos !Buna micuta mea Renetta !Eu sunt mama,iar barbatul acela frumos de acolo e tatal tau !a soptit Renesmee facandu-si sotul sa chicoteasca
-Stai sa-ti vezi bunici si strabunici  !rase el
Renesmee il acompanie
-Iit dai seama ca atunci cand v-a merge la scoala lumea v-a zice ca are mai multi parinti?chicotit Renesmee
-Nu parinti draga mea ,unchii ulti unchi !!
Zambira unul la altul in timp ce micuta Renatta se uita confuji la ei
…………………
In hol familia astepta sa iasa doctorul dar cand se deschise usa  a iesit Nicolas tinand in brate pe micuta lui fiica.
-Ohhhhhhhhh …..a suspinat Ane fugind catre el si lundu-i fetita din brate apoi strangand-o la piept
-O fetita!a soptit ea
O strangea in brate  si nimeni nu cuteza sa o intrerupa .Toti  se uitau la Ane cum strange fetita fericita in brate si zambeau ………………………………….
………..
-Renatta !!!!a strigato Renesmee  pe fata ai de doi anisori
-Da mami!a spus ea vesela  iesind de dupa canapeaua alba din sufragerie
-Renatta  ,nu stiam unde esti !Renesmee s-a lasat in jos si a luat-o in brate
-Ma jucam cu Torchy!
-Torchy?Nu imi spune ca  ai adus  motanul ala paduchios in casa !a zis Renesmee speriata
-Dar mama…………..Inainte sa apuce Renatta sa termine un mioralait s-a auzit de langa canapea apoi o minge de blana neagra  si-a aratat capul
-Iubire ce ti-am zis eu daca vrei o pisica iti putem lua una dar Torchy e una vagaboanta si te-ar putea ranii
-Dar eu il vreau pe Torchy !!a scrasnit ea
-Iubire..
-Tati a spus ca pot sa il pas..trez…….s-a balbait ea cu buza lasandu-se  usor peste cealalta
-O draga mea nu privire aia……….
Fetita insista in ochii mamei sale
-Bine…..bine pastreazo dar mai intai il trimiti pe bunicul cu ea la veterinar !
-Uraaaaaa!Mami pe care dintre bunici ?a intrebat ea confuza ceea ce a facut-o pe Renesmee sa chicoteasca
-Pe bunciul Edward mami !
-Bine !
Inainte sa mai apuce sa zica ceva Renatta sari din mainile maemi sale ,insfaca pisica si fugi cu ea pe coridor strigand-ul pe Edward .
Renesmee isi urmarii fiica cu privirea semana atat de mult cu tatal ei.Amandoi aveau parul rosu si ochii labastri ,ii mostenise  gena de stellarius si chiar daca era la o varsta frageda il zvanta pe Emmet in bataie ,dar el nu se supara ba din contra .Se bucura ca fiica ei v-a creste normal si nu ca ea pt ca v-a avea timp sa se bucure de fiecare etapa  a ei .Renesmee a chicotit  cand si-a adus aminte ca acum o luna Renatta vazuse un catelus pe strada si strigase frumos .In acelasi timp un baietel cam de varsta ei trecea cu mamica pe strada ,privirea sotului e cand a crezut ca fiica sa strigase dupa baiat era nepretuita .
Renesmee a zambit vesela si s-a dus catre brad arajandu-l .Era ajunul Craciunului .Trecusera doi ani si cateva luni de cand era casatorita  cu Nicolas ,doi ani de cand li se nascuse micul inger si fiecare zi fusase sarbatoare .Dupa  nasterea lui Renatta familia Cullen si familia Laiden s-au mutat impreuna in Legios .Carlisle si Edward practicau medicina pt spitalul unde se nascuse Rentta ,unul din cele 7 din Legios ,Iren si Esme isi deschisesera un cabinet de dizain  in Legios,primind comenzi de  la toate fiintele magice .Renesmee si Nicolas au plecat sa locuiasca o perioada in Elvetia  pt ca Renatta sa poata  sa se adapteze la antrenamente .Acum erau toti adunati in casa din Muntii  Padurea Neagra si sarbatoreau .Dupa nasterea  lui Renatta se intamplasera multe .Renesme auzise ca Jacob si-ar fi gasit adevaratul suflet pereche ,o fiinta umana de data asta  ,venita in oras pt un curs .Renesmee se bucurau pt ei ba chiar i-a sunat si i-a felicitat .Jake a fost umit sa-i auda vocea la telefon dar a fost fericit pt ea .Renesmee si-a cerut scuze pt tot ce s-a intamplat si i-a explicat situatia ,Jake a  intels si a spus ca oricum atunci in zilele alea cu el nu era de vorbit ,marturisindui  ca  a fost nervos si ca atunci cand  s-a indragostit  de Alma  s-a linistit intelegand imediat ca se inselase amarnic in privinta lui Renesmee .In principiu toti erau bine si se bucurau de viata ….poate cu mici exceptii .Dupa ce Nicolas ii spusese De Cristal acum 2 ani Renesmee incercase sa o intrebe de mai multe ori dar ea raspundea simplu”A fost de mult”Se vedea ca ea inca sufera dar dupa cateva luni de refuzuri Renesmee a renuntat .
Renesmee a tingea usor un globulet cazut in timp ce il aseza inapoi in brad .Doua maini i-au inconjurat talia si a sarutato pe ceafa .
A zambit  si desi vroia sa isi sarute sotul si-a amintit de pisica si s-a intors cu expresie irascibila pe fata .
-Nicolas ,de unde ti-a venit indeea cu pisica ?a intrebat suparata
Nicolas a inghitit in sec stiind ca nu e de bine si balbait a incercat sa se apere
-Dragoste….sti ca nu pot sa rezist acelei fete de catelus…….Renesmee isi privea dur sotu desi inauntru ei radea cu lacrimi
-Si ce te-ai gandit tu hai sa facem in casa  haita junglei !
-O …hai dragoste ca nu e asa rau !
-Nicolas are deja in Legios doi papagali ,un caine si un hamster .Apoi in Elvetia  mai are un catel ,doua pisici si un iepure iar acum i-ai mai dat si un motan !!
-O hai dragoste putea fi si mai rau ,putea sa ceara o maimuta !a zambit Nicolas vinovat
-O ce???????Nici sa nu pronunti cum acest animal in preajma sa ,sa nu cumva sa-i dai idei !
-Bine……a spus Nicolas indepartandu-se cate un pic de Renesmee
-Si  inca ceva ,gata cu animalele daca mai aud ca i-ai mai luat ceva jur ca o sa o incurci !
Nicolas se uita speriat la sotia sa si Renesmee deabia se abtine sa nu rada
-Ce o sa imi faci?
-Pai….asta!a spus ea impingandul pe canapea si acesta tragand-o dupa el .Au aterizat amandoi imbratisati si Renesmee a izbugnit in ras apoi si-a sarutat sotul pasional .Buzele ei se uneau incet cu ale lui dansand impreuna
-Sfant sange de caprioara nu in fata copilului !a tipat Emmett intrand cu Renatta in camera si punandu-i mana la ochi.Renesmee cu Nicolas s-au indepartat  stanjeniti .In cateva secunde aproape toata familia a intrat in camera
-Sf Doamne Emmett ce tipi asa!a intrebat Jasper  imbracat doar intr-un halat la fel ca si Alice
-Jasper ce …….a incercat sa intrebe Cristal si Jasper ar fi inrosit daca puteau .
Emmett s-a uitat  invidios la Jasper
-La naiba Rosalie toti sarbatoresc numai eu nu !!!!!!!!a tipat el
-Ce vrei sa zici Emmett ?a intrebat confuza Rose
Emmett a facut ochii de catelusi
-Ce zici sa ne jucam de-a mama si de-a tata !a zis el dar in urmatoarea clipa capului s-a intors la 180 de grade
-Emmett !!a tipat Rose infuriata  iar Emmett a luato la fuga cu Rose dupa el
-Doamne Dumnezeule ce se intampla aici ?a intrebat Carlisle intrand cu Serghei si Edward in camera ei fiind singuri cae mai lipseau
-Mami cu tati se papa reciproc !Matusa Rose il pocneste pe unchiul Emmett iar matusa Alice si Jasper tocmai faceau baie !a spus Renatt razand si toti se uitau uimiti la ea .De la etaj insa
-Nu Rose…nu aia..orice dar nu aia……!!!!!!!!!!!
Toti au izbugnit in ras in timp ce a venit randul Renattei sa fie confuza.Ea fugit catre Renesmee carea intampinato cu bratele deschise
-Mami ,Emmett i-a bataita ?
-Da draga mea ced ca Emmett i-a bataita !a spus Renesmee chicotind .
Uffff ce familie !!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu