Cap 3 Ramas bun casa

luni, 29 octombrie 2012


Razele plapande ale soarelui intrau prin perdeau alba din camera .Nu vroiam sa ma trezesc ,nu vroiam sa-i vad pe toti tristi ca plec.Nu vroiam s-o vad pe mama aproape plang sau pe tata zambind fortat dar cel mai mult nu vroiam sa-l vad pe Jake suferind.In timp ce ma gandeam cum as putea sa reduc din suferinta lor un chiocanit rapid si usor s-a auzit la usa .
-Intra !Pe usa a intrat matusa mea Alice incercand sa zambeasca
-Buna dimineata  somnoroaso !
-Buna dimineata !
-Hai ridicate din pat trebuie sa te imbraci !
-De ce plecarea era mai pe seara !
-Da asai insa Edward a modificat-o ,diseara v-a fi furtuna si nu ar vrea s-o prinzi pe drum !Mi-am dat ochii peste cap ca si cum ar fi posibil sa patesc ceva .
-Pai atunci la cat plec ?
-Peste 10 minute astfel  vei fii in Londra pana sa inceapa furtuna.Of minunat acum plec si mai devreme
-Bine ,totusi cu ce ma imbrac ?
Alice a chicotit si mi-a aratat o husa pusa  pe pat  .M-am ridicat somnoroasa si am desfacut-o.Sub materialul de fas al husei se afla  o pereche de blugi albastri cu talie joasa si o bluza mov scurta cu decoltetu in forma de v .
-Ou multumesc Alice !
-Vroiam sa iti dau defapt o fusta insa Edward si Bella nu m-au lasat !Of Slava Domnului pentru parinti mai ales stiind gusturile la fuste ale matusei Alice
-E ok asa !
-Bine imbracate ai fix 7 minute !
-Minunat fara presiuni !
-Hei  eu sunt clarvazatoarea e treaba mea sa fac presiuni !a scos limba si a iesit din camera.
M-am apucat sa ma imbrac si am terminat in 3 minute ,am luat un elastic si mi-am prins parul la spate.Ouu am uitat sa-mi fac bagajul m-am indreptat catre dulap si l-am deschis era gol
-Mama !bineinteles ca ea fusese ma intreb totusi cum a trecut fara s-o aud asnoapte.Ma rog am iesit din camera si-am coborat pe scari  lundu-mi adio de la fiecare lucru din casa .Am deschis usa de la garaj si acolo erau toti cu exceptia lui Jake.
-Buna dimineata scumpo !mi-au urat toti
-Aa buna dimneata !Unde e Jake ?
Mama s-a uitat la tata urat cu o privire gen « Ti-am spus ca nu o sa-i placa »
-Cred ca inca doarme !Nu stiu de ce aveam senzatia ca nu e nici o furtuna diseara ci ca de fapt le era frica de cum v-a ractiona Jake dar nu am spus nimic in definit poate eram mai bine asa .
-Bine !i-am imbratisat pe toti si m-am urcat in masina cu o ultima privire spre scari spre dormitorul lui Jake
-Nu-ti face griji Nessie il punem sa te sune cand se trezeste .A spus Alice  in timp ce mama se uita urat la ea nu-i placea sa mi se spuna Nessie de aceea toti imi spuneau mai mult scumpo sau dragut-o sau corcitura cum mi-a spus Emmet in gluma inaite ca tata sa-l tranteasca de perete .
Am inchis usa de la masina le-am facut cu mana ,apoi tata s-a apropiat de geam
-Poftim !a spus el dandu-mi o cutiuta argintie .Desfa-o cand ajungi in Londra .Am inchis geamul si am plecat catre aieroport  si apoi catre  Londra lasandu-mi casa familia si iubitul in urma

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu