Cap 27 Familia Laiden-Familia Cullen

duminică, 28 octombrie 2012


Renesmee Pov
-Esti gata iubito ? a intrebat  Nicolas in timp ce deschide usa de la dormitor
-Nu prea  !Eram  emotionata si in acelasi timp imi era frica .Daca nu o sa-l placa pe Nicolas?Prostii!!!Mai bine zis daca  lui Nicolas nu-I v-a placea de ei !!!?Calmeaza-te Renesmee!
-Dragoste o sa fie bine !m-a incurajat Nicolas saruntadu-ma pe obraz
-Si daca nu o sa fie ?
-O sa fie ,iti promit !am dat usor din cap si cu o ultima suflare am coborat .


Edward Pov

-Mai avem mult? a intrebat Alice pt a mia oara
-Ti-am spus déjà ca nu stiu o sa vedem !a tipat Emmett de-a dreptul furios
-Pai tot zici asta de  10 minute !!a ripostat Alice scotand limba la el
-Si am sa continui sa zic daca nu taci!!!!
-incetati odata !
-Scuze Esme!au zis in cor
“O haide odata vreau sa vad casa !”gandea Alice  mahnita
.Am oftat plictisit de vreo 70 de min ,mergeam prin padurea  asta  imediat dup ace iesisem pe autostrada si habar nu aveam unde mergeam .
-Iubitule ?s-a auzit voce dragi mele sotii langa mine
-Da ,iubito ?
-Crezi ca  ,el e bun pt Renesmee?a intrebat suparata
Pai mai rau ca Black n-are cum sa fie
-Nu stiu ,o sa vedem iubire!i-am luat mana intrea  mea si i-am zambit incurajator
Ea mi-a raspuns  si in urmatorul moment am fost bombardat cu  voci,atat mintal cat si verbal
-Am ajuns!!!a tipat   Emmett
-Yeyyyy!a tipat si Alice
Am coborat din masina ajutand-o si  pe Bella  sa se dea jos
-Wowwww!am auzit vocile familiei mele in cor .M-am intors cu fata la ei si am ramas socat.In fata noastra se intindea o ca….un castel  cu gradini de trandafiri  si  pomi fructiferei (casa familiei Laiden-de vacanta):
-Mama!!a soptit Alice uimita
-Amice da stiu ca nu se incurca  cu banii!a zis Emmett uimit uitandu-se in partea cealalta  de-a noastra ,confuz am intors capul si am inghetat pe o alee imensa stateau parcate 4 bijuterii auto :2 Bugatti Veyron,unul negru si unul  alb decapotabil, un Ferrari si un Mercedes-Benz SLR McLaren .
Emmett  aproape ca saliva la masini iar Jasper avea ochii cat cepele .
S-a auzit o usa deschizandu-se si  toti ne-am intors spre  locul de unde venise sunetul
-Bine ati venit !!


Rosalie  Pov

-Bine ati venit !!ne-a urat Serghei  ,venind spre noi impreuna cu Iren .
-Serghei,Iren!am spus eu si m-am indreptat spre ei imbratisandu-I
-Bine ai revenit  draga mea ! mi-a urat Iren
M-am intors catre familia mea care primeau  un pic stanjenita .Carlisle a preluat initiative si-a inaintat formal
-Bine v-am  gasit eu sunt Carlisle Cullen si ei sunt familia mea .Sotia mea Esme, fiica mea Alice si partenerul ei Jasper , ei sunt Edward si Bella ,parinti lui Renesmee ,fiul meu Emmett si pe Rosalie déjà o stiti .
-Ne bucuram de cunostinta !Eu sunt Serghei Laiden  si aceasta este sotia mea Iren !Serghei s-a arpopiat de ei si  le-a pupat mana lui Esme ,Alice si Bella ,iar cu baieti a dat mana si spre  nesurprinderea  mea au ramas  masca .Iren s-a apropiat si ea si le-a zambit atat de cald incat  cred ca mai aveau un pic si se topeau .
-Ne bucuram ca ati ajuns cu bine !a spus Iren inca cu zambetul pe buze.Am auzit multe despre voi  !a continuat ea dulce
-Si noi ne bucuram sa va cunoastem !a raspun Esme  bucuroasa
-Draga mea de ce nu poftim oaspetii in casa se face cam frig!
-Desigur ,poftiti!
Iren   i-a fofptit spre casa  si a venit in spatele meu
-Ati calatorit bine ,Rose?
-Da numai ca limuzina s-ar putea sa aiba mici zgarieturi!am recunoscut eu amintindu-mi sofatul lui Emmett.Irean chicotit incet
-Nici o problema!
Am  intrat in casa si nu am putut sa nu observ ca, casa era cu mult mai mare si mai frumoasa decat cea din Elvetia .Serghei ne-a poftit in sufragerie ,unde i-am vazut pe  Ane si pe William asteptandu-ne .Le-am zambit si ei mi-au raspuns  deodata
-Ei  sunt copii mei :fiica mea Ane si fiul meu William .
-Ne pare bine de cunostinta !au zis amandoi zambareti intr-un cor
-Si noua!a raspun Esme .
William la fel ca si tatal sau le-a  sarutat mainile  lui Esme ,Bella si Alice ,cu baietii a dat mana sip e mine m-a imbratisaT ,ceea ce nu prea i-a convenit lui Emmett si eu deabia m-am abtinut sa nu bufnesc in ras .
Ane s-a dus  si le-a  imbratisat pe fete iar baietilor le-a zambit si pareau un pic topiti ,si nu in sensul  de flirt ci din contra de caldura pe care ea o evapora in aer  si apoi  nici nu vreau sa ma gandesc ce su gandit Doamnele Cullen cand William le-a sarutat mana .Bietul Edward !Bine Rose nu rade !Edward s-a intors la mine  radicand din spranceana iar eu am dat din umeri
-Au venit déjà,deci!Toti am intors  ochii spre scarile de unde cobora Cristal
-Ea este fiica mea Cristal !a prezentato Serghei si  ea a zambit  grandios
-Ma  bucur de cunostinta!
-Si noi !a spus Bella  vesela
-Si Renesmee unde este?a intrebat Alice
-Coboara imediat !a spus Ane
-Ma duc sa-I chem. ….s-a oferit Cristal dar pana sa plece s-au auzit pasi pe scari .

Nicolas Pov

Emotii….emotii
Doamne daca nu ma plac ?Daca zic ca sunt prea batran?Se poate intampla  .Doamne ajuta-ma nu as putea sa stau departe de Renesmee nici macar 2 zile .Cand a plecat sa se intalneasca cu ei am fiert de gelozie stiind ca v-a fi si tipul ala acolo dar mai presus inima parca mi-a fast strapunsa de un cutit cu fiecare secunda , nu stiam ca pot simti asa ceva !Daca l-a noi e asa ,la fiintele magice cum o fi sa te desparti de cel iubit?Nici nu vreau sa stiu defapt!!
-Gata iubito?mi-am intrebat raza de soare inainte sa pasim in scarile care duceau la sufragerie
-C…cred!!
-Sunt langa tine ,dragoste!
-Te iubesc !
-Si eu dragoste mea !

Rosalie Pov
-Mama,tata !a spus Rnesmee coborand ultima treapta si alergand catre ei
-Scumpo!au zis Edward si Bella in cor si eu imbratisato
In urmatorul moment pe scari a coborat Nicolas si toate ptivirile s-au intors spre el.A trebuit sa imi musc buza ca sa nu  fac o criza de ras la  ce fete au facut familia mea!
-Bine ati venit!ne-a urat el cu o voce cristalina si cu zambetul pe buze  dar puteam sa jur ca era emotionat pana la lacrimi
-El este fiul meu Nicolas ……a  inceput  Serghei
-Si logodnicul meu ….a terminat Renesmee
Nicolas le-a zambit si s-a apropiat de ei le-a saruta mana doamnelor ,inafara de mine bineinteles ,lasa ca vede el  si a dat mana cu baieti ,se pare ca e un gest  obsnuit aici.Cand a ajuns la Edward puteam sa jur ca  Renesmee nu mai avea aer
-Imi  pare bines a va cunosc domnule si doamna Cullen !a spus el formal
Edward si Bella au schimbat o privire  intre ei si i-au zambit amandoi
-Si noua Nicolas !Dar spune-mi Edward te rog , sunt sigur ca suntem apropiati de varsta .
La asta nu m-am putut abtine si mi-a scapat un chicot pe care l-am acoperit  cu o tuse
-Esti bine draga?m-a intrebat Iren ,abtinundu-se si ea sa nu rada de  situatia asta
-Da doar…..o ..tuse !am imitat eu
sERGHEI NE-A ZAMBIT SI NE-A INVITAT SA LUAM LOC .
-Este foarte frumoasa casa !a zis Esme
-Da de fapt palatal ! a continuat Alice
-Multumesc frumos !a zis Iren  zambitoare
-Deci daca am inteles eu bine , Ane si cu mine avem treaba !a spus Alice vesela si toti ne-am uitat ciudat la ea cu exceptia lui Ane si Edward care parca stiau despre ce e vorba
-Ce treaba?a intrebat Jasper
-Cum ce treaba …nunta!!!a tipat ea si a fugit catre Ane
-Haide arata-mi !a topait Alice
-Alice….a incercat Esme sa spuna dar in urmatoare clipa Ane s-a ridicat si a luato cu Alice la fug ape scari
-Nu iti face griji Esme sunt sigura ca fetele noastre seamana foarte mult ……a spus Iren chicotind
…………………………………………….
O perioada buna am vorbit despre tot felul de chestii   si se parea ca Edward era mai mult decat incantat de Nicolas I Bella la fel vazand cata grija are de Renesmee
-Hey ,ce  cu toate medaliile alea ?!a spus Jasper si uitandu-se catre un perete cu  un dulap plin de medalii
-Pot sa ma uit ?
-Sigur Jasper!la invitat Serghei
Jasper s-a ridicat si  s-a dus catre el
-Mama…capitan ….comandant…curaj ……wow……,1829,1830,1828    Ale cui sunt?a intrebat el surprins
-Multe dintre ele sunt ale mele si ale lui William ! a spus Serghei
-Dar  cele mai multe ale lui Nicolas mai ales cele de dupa  1810
Nicolas a zambit timid  si toata familia mea s-a uita la el surprins
-1830   ?a intrebat Emmett apoi a izbugnit in ras
-Wow Edi viitorul ginere e mai batran ca tine !
Toti am inceput sa radem cand de sus s-a auzit voce lui Alice
-Nu se poate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu