Cap 26 Impreuna

duminică, 28 octombrie 2012


Nu mai aveam rabdare sa aterizeze avionul  ,vroiam pur si simplu sa sar din el si sa imi strang logodnicul  in brate .Tocmai  aterizasem si asteptam sa se opreasca avionul
-Renesmee linistestete!a spus Diadora amuzata de  nerabdarea mea
-Nu pot !!
-O doamne dragoste asta !a zis ea si dintr-o data s-a intrastate
-S-a intamplat ceva?
-Nu numai ca imi e odr de sotul meu .a spus ea simplu scuturand un pic din umeri
-Esti casatorita?
-Hmmm
-Si unde e ?
-In misiune ,impreuna cu  fiul meu !
-In misune  ,de cand?
-De  3 ani !
-Ce ?Diadora  s-a uitat la mine si mi-a zambit
-Misiunile pot dura mult timp!
Dintr-o data inima mea a luato razna ,daca Nicolas v-a fi trimis vreodata in misiune .3ani  fara el ?Lacrimi mi-au aparut in coltul  ochiilor
-Scumpo nu plange !a zis ea si  mi-a sters lacrimile
-Scuze numai ca ……
-Hay stiu ,iti este frica  pt Nicolas .
-Eu..eu nu cred ca as rezista  trei ani !
-Scumpo  Nicolas nu v-a trebui sa plece de cat in cazuri extra urgent  ,ceea ce acum e  chiar imposibil
-Dar sotul tau ?
-Renesmee  el  e spion si  fiul nostru  i-a calcat pe urme de aceea au plecat ,trebuie  sa urmareasca pe cineva  …dar totul e bine .
-Stai  stiu ca Legiosul are anumite meseri dar nu inteleg Nicolas e
-Nicolas e cel mai mare din familie deci ii  v-a lua locul lui Serghei cand acesta v-a dorii sa plece  asta inseamna ca v-a intra in Consiliul celor 12 Neamuri ,deci v-a fi un fel de conducator .Intelegi ?
Am dat simplu din cap  .Trebuia sa ma calmez  important e prezentul sic el mai important este ca in cateva minute voi fi in bratele logodnicului  meu .
Avionul s-a oprit   si pasageri au inceput sa coboare .NE aflam in Germania .Dupa ce am trecut de controalele aeroportului am iesit in parcare cautand cu privirea familia Laiden
-Ii vezi ?a intrebat  Diadora
-Nu !
-Stiu ca venim ?
-Da!
-Renesmee!!!am auzit  o voce calda,blanda  si cristalina
M-am rasucit dupa ea si l-am vazut pe Nicolas alergand spre mine
-Nicolas!am strigat si eu  apoi am luato la fuga inspre el
M-am aruncat in bratele lui si el m-a strans  tare la piept
-Renesmee!si-a infundat fata in parul meu iar eu  mi-am pus capul pe umarul lui .Mainile lui ma tineau strans langa el iar ale mele ii cuprindeau gatul .
-Hmmm!Imi pare rau ca deranjez copii dar ……….recunosteam vocea asta era Iren  m-am desprins incet de Nicolas chiar daca el a oftat  nemultumit .I-am zambit cald si m-am intors catre Iren
-Iren !a spus si i-am sarit in brate
-Buna scumpo,bine ai venit !
-Renesmee !a tipat Ane  aparand din spatele meu .M-a imbratisat strans
-Buna Ane!
Ea nu a spus nimic numai mi-am zambit  cald
-Renesmee bine ai revenit draga mea! a zis Serghei aparand langa Iren
-Multumesc Serghei !El a venit si m-a strans in brate
Renesmee  ! au zis Cristal si William aparand si ei  langa mine
-Ati venit toti ?
-Bineintels draga mea doar suntem o familie!a spus Iren si Serghei a aprobat
Am samtit doua brate cuprinzandu-mi  talia  pe la spate
-Mi-a fost dor de tine !a spus Nicolas
-Si mie !
Dintr-o data m-a intors  spre el si ma- sarutat .Mana mea  i-a urcat in par tragandu-l mai aproape  ,cotopindu-ne
-Oh ce frumos!am auzit-o pe Ane mormaind vizatoare  si ceilalti au inceput sa rada


Rosalie Pov
-Ati luat tot ? ne-a intrebat Esme pt a mia oara la aeroport
-Da Esme!am raspuns in cor
-bINE SA MERGEM ! a zis Carlisle si  a urcat pe scara avionului
O asta v-a fi un zbor lung
-La ce te gandesti Rose?
-La nimic iubitule !l-am sarutat usor apoi mi-am urmat familia in avion .

………………………………………………
7  ore de zbor !Ajungeam mai repede daca alergam zau asa !Am oftat plictisita
-Ma scuzati domnisoara ,doriti ceva?m-a  intrebat   pt a  nu stiu cata oara  stewardesa
-Nu ,nu doresc absolute nimic!am spus eu rece ceea ce a facuto sa isi desprinda privirea de la Emmett sis a plece
-Rosalie poarta-te frumos!mi-a zis Esme
-Cum de nu v-ati plictisit ?
-Simplu  avem rabadare! a spus Jasper  citit o carte despre ….wow surpriza “Razboiul Civil”
-A da si  ce spune cartea aia ca ati pierdut s-au castigat?
El a zambit  superior
-De fapt spune ca am fost o puetere…………………..blah,blah,blah .Te rog fieti mila si aterizeaza odata
Stimati pasageri ,am ajuns  deasupra  aeroportului  din Germania si vom ateriza ,va rugam sa va puneti centurile .
In sfarsit!!
………………………………………………………………….
Cand am iesit afara din aeroport  ne uitam dupa  masinile trimise de familia Laiden
-Nu vad pe nimeni !a spus Esme si toti am aprobato
-Rose suno pe Renesmee !a zis Jasper
-Ok !chiar in momentul in care ma bregateam sa scot telefonul un  barbat cam de 40 de ani  a venit ctre noi
-Entschuldigen Sie mich bist du die Cullens?(Buna ziua ,dumneavoastra sunteti famili Cullen)
-Bine  cine stie germana ?a intrebat Emmett
-Edward ?a intrebat Carlisle
-Pai…bine incerc . Hallo Sir geben wir Familien Cullen(buna ziua domnule da noi suntem famili Cullen)
-Eine willkommene!(o bine at venit ) Ich habe Ihr Auto ist in der Halle warten (Am primit masina dumneavostra va asteapta in hangar)
-Auto?
-Ja auto !da masina)
-Entschuldigen Sie mich nicht irgendwie mehr?( ma scuzati nu cumva sunt mai multe?)
-Nicht allein! (nu una singura) Folge mir nach!(urmati-ma)
-Edward ce a zis ?a intrebat Emmett
-Mergeti dupa el !
L-am urmarit pe barbat pana la un hangar acoperit
-Hier(aici)
A deschis  hangarul si am incremenit .Bine ma asteptam eu la ceva…dar totusi
-Woooowwwww  !au zis ceilalti in cor
-Eu conduc !a tipat Emmett si s-a indreptat spre  limuzina rosie
-Wow e Ferrari ! a tipat el indata ce a intrat
……………….
Renesmee Pov

Familia mea urma sa vina in 3 ore ,tocmai ne anuntase cineva ca parasisera aeroportul .
Profitam  de  orele libere in care Ane nu imi facea capul calendar cu nunta ,pt ca era prea ocupata cu pregatirile pt vizita familiei mele , asa ca citeam o carte in camera mea .Bine de fapt a mea si a lui Nicolas si nu e chiar o camera e cam de 3 ori mai mare ca una  .
Usa s-a deschis si Nicolas a aparut in prag
-Iubito aici esti !Nu te gaseam !
-Ei mai gasit !a zambit si in clipa urmatoare era in fata mea
-Deci ce citeste cu atata interes  viitoarea mea sotie ?Nu ma puteam abtine sa nu zambesc cand spunea sotie .In timp ce eu visam  mi-a luat carte din mana si s-a uitat la titlu
-“Jane Eyre” de Charlotte Bronte.A citit ele duios
-Da am gasito in biblioteca .E interesanta !
-Serios ? a intrebat el uimit .Mie mi s-a parut ciudata !
-Ai citito ?am intrebat uimita
-Da imediat dupa prima publicare  ! a psu simplu dand usor din umeri
-Poftim ?
El s-a aplecat spre mine si mi-a atins obrazul
-Da dragoste am citito in anul 1847 imediat dup ace a aparut !eu am ramas socata iar el a chicotit
-Mereu uit  cat esti de batran !am chictotit
-Da …serios ?Pai daca tu uiti cat sunt eu de batran  uit si eu ca sunt un Gentleman  .
Tocmai ma pregateam sa intreb   ce legatura are cand  m-a luat pe sus si m-a pus in pat .
Inima a inceput sa imi bubuie in urechi .M-a sarutat pasional pe buze apoi a coborat pe gat si a urcat spre ureche .Jur ca puteam sa imi numar  aerul din plamani pt ca  se micsora cu fiecare jumatate de secunda .Mainile lui Nicolas au urcat incet pe trunchiul meu apoi mi-au capturat mainile si mi-leau pus deasupra capului.Buzele lui se jucau cu urechea mea  apoi aucoborat din nou pe gat ,sarutand si dezmierdand tot ce gaseau in calea lor .Doamne plamanii mei !Respiratia mea  disparuse complet ,amainile mele  erau prinse deasupra capului   si nu le puteam misca iar buzele mele erau blocate cu ale lui .Dorinta clocotea in interiorul meu  si tocmai atunci el s-a oprit
Mi-a zambit   si s-a ridicat de pe mine
-Deci  Gentleman  sau nu ?Tu alegi dragoste !
-Gentleman  !am soptit eu  ragusit desi la dracu imi placuse acest lucru  dar bietii mei plamanii nu mai suportau  o runda.
-Asa ma gandeam si eu !a chicotit  si mi-a sarutat fruntea
-Deci   sunt mai bun decat  Edward Rochester ?
-Asa nu stiu dar  esti  mult mai bun decat pot suporta plamanii mei !am  spsu inca incercand sa imi recapat respiratia
Nicolas  a zambit mandru apoi m-a luat in brate
-Te iubesc dragostea mea !
-Si eu te iubesc Nicolas !
-Copii  au venit coborati !!a strigat Iren de jos
Cand naiba trecusera trei ore ?Oh acum e acum dar important e ca suntem impreuna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu