Cap 23 Revenire part 3

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Autor Pov
Soarele apuse peste Amazin lasand loc lunii sa-si faca jocul .Linistea venise odata cu seara   si parc natura mutise .Nici macar zgomotul facut de greiieri  nu se mai auzea .
Pe balconul Amazinului Aisa privea catre padure cu ochii inganduratii .
-Aisa !se auzi Mary in spatele ei
Aisa se intoarse si ii zimbi continund apoi sa se uite la padure .Mary se apropie de ea si ii atinse umarul
-Draga mea de ce nu dormi ?o intreba ea cu voce materna
-Nu pot Mary ,credeam ca daca ies afara o sa ma i-a somnul ,dar acum a disparut detot .
-Imhh!ingana Mary privind si ea catre padure
-Draga mea pot sa te intreb ceva ?intreba Mary
-Sigur ca da !spuse Aisa zambind amuzata
-Chiar crezi ca e bine sa ne jucam cu familia Laiden …………..
-Ohh!spuse Aisa si ofta lung
-Nu ,dar nu au ce sa ne faca !
-Crezi ?intreba Mary ridicand din spranceana
-Nu stiu ,dar nu o putem abandona pe Bella !spuse Aisa privind-o in ochii
Mary zambi
-Stiu draga ,nici nu vroiam asta ……………………
Intre timp in camera Bellei
Bella isi fremanta mainile in aer in rimp ce privea tavanul de deasupra  sa.Era intinsa in pat incercand sa doarma ,dar nu reusea .Mii de ganduri o incercau si nu-i dadeau pace ,iar ea nu stia ce sa faca .
Familia Laiden parasise de ceva timp Amazinul ,dar cu toate asta Bella inca le simtea prezenta .
Intr-un final a alunecat in somn
Bella Pov
Eram inconjurata e copacii ,de mii si mii de copacii .Nu stiam unde ma aflam ,nu stiam ce caut aici .Dintr-o data din spatele meu se aude un zgomot  surd ,facut  parca de o creanga rupta .Intorc capul in aceea directie si zaresc o silueta iesind dintre copacii.Antonio !Prul ii flutura in vant asemeni unui zeu ,era imbracat in hainele de comandant  din Magix ce ii completau frumusetea emanand putere .Privirea ii era atintita pe a mea ,buzele stranse intr-o linie  dura se rasangeau usor in timp ce se apropia ,ca si cum ar vrea sa vorbeasca ,dar nu putea ..Incercam sa ma misc  ,sa ma indepartez dar nu puteam ,picioarele imi erau incepenite acolo .Am rasuflat de cateva ori incercand sa ma calmez in timp ce Antonio se opri la cativa metri de mine .Trebuia sa ma concentrez sa-l infrunt ,dar nu stiu de ce nu puteam.
-Bunaziua Bella !a zis  privindu-ma in ochii
-Bunaziua Antonio !am zis incercand sa-mi calmez vocea tremuranda
Antonio  ma privea cu ochii seriosi ca de sicla .
-Ce  mai faci Bella?intreba el apropiindu-se usor de mine
-Sunt bine multumesc !Tu ?intreb indiferenta
El zambi stramb apoi pasind gratios  se indrepta catre un copac   si privindu-l vorbi calm si indiferent
-Ce fac ?Pai de fapt incerc sa inteleg o mare enigma !spuse el  incrucasandu-si mainile la piept si desi era cu spatele la mine stiam ca  se incrunta
-Ce enigma ??intreb surprinsa  insa de data aceasta voce ma tredat tremurand
Ma simteam atat de nesigura pe mine ,crezusem ca va fi diferit ca voi putea sa fiu rece ,dar aparitia lui neasteptata ma lasase fara arme
-Enigma esti tu !spuse si in cateva clipe fara sa imi dau seama ajunsase in fata mea si imi ridicase barbia  astfel incat sa-l privesc in ochii
Plamani mei s-au oprit   .Incercam in zadar sa imi recapat controlul ,pur si simplu disparuse redevenisem Bella cea mica si speriata care are nevoie de el
-Mereu ai fost o enigma Bella ,dar acum egnima se refera la felul in care te comporti !
-Ma comport ?am intrebat confuza si el a zambit angelic
-Te comporti ca o fetita careia ii este frica de iubire si se ascunde dupa minciuni !
-Ce tot spui ?
-Bella ce e intre tine si Edward ?
M-a privit in ochii .Verdele  lui mult pre intens arde cu flacari de dorinta ,de dragoste ,de iubire ,de intelegere si de suparare in acelasi timp .
-Nu te intereseaza pe tine !am zis incepand sa imi recuperez tonul  enervat
-Hmmm!mormai el frecandu-si usor tamplele ca si cum ar avea o migrena
-Stii ceva ai dreptate !sopti pana la urma ,iar eu ma blocai
-Ce?
-Ai dreptate nu ma intereseaza pt ca face  parte din alt plan …………….
-Plan ?am intrebat confuza
Antonio a schitat un zambet
-Da plan !Plan !De unde stia ,nu nu  putea stii ,sau……………
-Nu inteleg ,la ce plan te referi ?!
Antonio se apropie usor  ,ridica usor mana si si-o  trecu prin parul meu .Un val de furnica turi mi s-au raspandit prin corp
-Nu-l iubesti ,te folosesi de el !zise el coborandu-si mana pe gatul meu
-NU e adevarat !am protestat cu vocea  tremuranda
-Ba da !spuse el ochii  stralucindu-i de revolta
Am incercat sa ma trag iar   ,dar nu am reusit
-Bella ……..nu ma poti minti !zise el apucandu-ma de brat
-Nu te mint ,il iubesc pe Edward !am soptit
Ochii lui Antonio parca luasera foc
-Nu-i adevarat !tipa el si disparu de langa mine
M-am uitat in toate partile ,dar se facuse intuneric .Am auzit un sunet in spatele meu si m-am intors ,lumina revenise numai ca acum era o lumina sumbra nu ca la inceput calda si primitoare .Antonio statea langa un copac privind in adancurile padurii .
-Nu-l iubesti !sopti el de parca incerca sa se comvinga mai mult pe sine
-Ba da !l-am contrazis eu simtind cum imi revine vocea
-Bella …………sopti el
Se intoarse catre mine privind spre pamant
-De ce vrei sa ma distrugi ?intreba cu vocea dura
Nu stiu ce s-a intamplat in acel moment ,dar parca vocea mi-a revenit brusc si-am explodat .
-Pt ca tu si familia ta ,m-ati distrus !!am tipat
Antonio a ridicat capul privind surprins
-Te-am aparat !a suierat el
Am pufnit
-M-ati aparat ,nu va pasat de mine !De Amazin si sora a fost lovitura de gratie !
Antonio m-a privit confuz
-Nu inteleg ………a incarcat sa continue ,dar nu l-am lasat
-Nu va ajuns sa ma distrugeti  pe mine ,sau  Amazinul ,sora l-a distrus pe Dyn ,l-a facut bucati,iar voi crai albi de la rasarit veniti acum si aveti pretentia sa va primit cu onoruri militare …………Nu va e rusine ,ar trebui sa va primim in sabi ,pe voi si pe cei ce v-au ajutat !am tipat  sau ma bine zis am urlat
Antonio ma privit socat
-Asta crede-ti voi ca am vrut sa va distrugem ?A pufnit .Bella esti viata mea ,esti tot ce am  ….mi-am dat ochii peste ,putea fi mai  stupid de-atat ……….Vivian nu a vrut sa-l raneasca pe Dyn ,pe numele lui Dumnezeu cum va venit asemenea idee ,stiti bine cat il iubeste ………..
-Antonio zi-mi unde sunt si cum m-ai adus aici !?
-Nu te-ama dus eu Bella tu mai chemat !a zis venind spre mine
-Nu-i adevarat !am tipat scrasnind din dinti
Antonio chicoti
-Ba da ,este !
-Minti de ingheata apele Velary  !
Antonio a inghetat
-Velary ?a intreba ironic
-Vreo problema ,domnule comandant ?am intrebat folosind clar vocea de superior
Antonio a ras
-Cum iti permiti sa razi !?
-Bella nu esti superiorl meu aici !Suntem doar noi ………..m-a apucat de mana ,dar eu m-am retras
-Oriunde sunt ,mereu iti sunt superior !
-Nu-i adevarat !spuse el apropindu-se si lundu-mi mana din nou
De data asta nu m-am mai putut retrage eram deja sprijinita de un copac
-Velary lasa-ma !!am tipat
-Si daca nu vreau !ranji el
-Daca nu vrei poate tatalui  tau i-ar placea sa afle cum fiul sau nu respecta oridinele !
Antonio zambi
-Of Bella ,dragostea mea ,stii esti adorabila cand incrci sa faci pe sefa cu mine !
-Nu fac pe sefa,sunt sefa ta !m-am rastit
-Bine !zise zambind
S-a apropiat de mine  si cand era la cativa milimetri de buzele mele ,mi-a venit o idee
-Edward !am soptit intentionat
Antonio s-a oprit brusc
-Edward!a zis privindu-ma sceptic
-Deci el merita sa-i spui pe nume !a continuat
A disparut de langa mine si a reaparut langa copacul unde fusase mai inainte ..Cu o singura miscare a maini l-a atins si copacul  s-a rupt in trei
-Edward!sopti el
-Stii daca nu era Charlie nu l-as fi cunoscut pe Edward !am zis eu incercand sa mai pun sare pe rana
Antonio nu raspunse ,dar in urmatoare clipa aparu langa mine
-Stiu !Bella ……te iubesc !a zis calm lasandu-se in jos spre buzele mele
Nu mai aveam unde sa scap ,ma tinea prea strans  ,am incercat sa tip ,dar degeaba asta nu l-a facut decat sa se apropie mai repede
Era ata de aproape apoi………………
M-am ridicat brusc in sezut gafaind
-Bella ,esti bine ?am intors capul Edward era langa mine privindu-ma speriat
-Sunt bine ,ce…ce cauti aici ?
-Te-am auzit tipand si am intrat in camera !
-Oh!
Am expirat usor fusse doar un vis …cred
In living dupa cateva minute  
Autor Pov
Nu era mai  devreme de 2 dimineata ,cand toti se reunisera in living
Aisa o priva pe Bella   ca toti ceilalti ,numai ca ea o privea tematoare
-Ti-a facut ceva in vis ?intreba Emy pe sora sa
-Nu ,dar am senzatia ca a fost adevarat !zise Bella uitandu-se in jos
Familia Cullen era in jurul ei ,Edward o tinea de mana ,iar restul familiei sale ra in fata ei .toti in pijamale treziti de tipatul Bellei
-Pt ca a fost  adevaat !spuse Aisa  si toti se intoarsra spre ea
-Cei ca voi au abilitatea de-a intra in visul celuilalt !
-Asta inseamna ca Bella e expusa !spuse Chip
-Da ,dar numai daca doarme singura !continua Aisa
-Deci …………..asta inseamna ca trebuie sa dorm cu cineva ?intreba Bella confuza
-Intr-un fel ,asta inseamna ca trebuie sa dormi cu Edward !
Bella se uita la Edward care o privea la fel de confuz
-Trebuie sa dormi cu  un barbat ,ca sa nu mai poata intra in visele tale !
-Oh !spuse Bella
-Deci de aceea m-am trezit cand a intrat Edward in camera .concluzina Bella
-Da !
-Oh ,asta va fi interesant !spuse Cornelia  privind pe sub  gene
-Da va fi !Spuse Aisa
-Va fi o lupta !incheie Danon

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu