Cap 22 Revenire part 2

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Aisa Pov

-Regina Mistica ce se intampla ?intreba Richard  privindu-si fiul care se uita pierdut spre padure .Trebuie sa recunosc ca intr-un fel imi parea rau de el ,stiam la ce durere e expus ,dar nu puteam sa uit ca din cuza lui Belle fusase la un pas de moarte ..
-Nu stiu Richard ,de ce nu iti intrebi fiul ?!
Richard s-a uitat catre Antonio
Ne intorsasem in living dupa ce il prinsesem pe Antonio  , ma intrebam unde se dusasera Bella si Edward .
-La vazut cineva pe Den ?intreba Sonia privind prin toata camera  cautandu-si perechea
„Da chir unde e Den ?”se intreba Nick  ,insa inainte sa-i pot raspunde Den intra pe usa
-Sunt aici scumpo !Den se indrepta spre Sonia si o lua de mana
-Unde ai fost ?intreba ea confuz
-Sa  i-au un pic de aer !spuse privind catre      Antonio apoi catre noi cu mahnire
„Ce Dumnezeu vrea si asta?!!!!”tipa Emi nervos
„Calmati-va copii!”ne incuraja Mary
-Haideti sa ne asezam si sa uitam de nefericitul eveniment !spuse Mary continund sa calmeze spiritele
Toti s-au asezat inapoi pe canapele cum eram inainte de intamplare .Antonio a fost singurul care a ramas in picioare la geam ,dar nici nu am instat sa se aseze .
„Draga mea poate ar trebi sa nu le spui de inlocuirea Consiliului docamdata ,s-a cam stricat momentul „ma sfatui Mary ,iar eu am inchinat  usor din cap in semn de aprobare .
-Aisa totusi nu mi-am vazut fata ,unde e Bella ?!intreba Charlie  privindu-l pe Antonio
-Da unde e Bella ?intreba si Den ironic
Toti ne-am uitat ciudat la el
„Stie ,s-a intalnit cu Bella si Edward cat timp a fost afara !”ne anunta Melani enervata
-Deci ?continua Charlie
-Bella  este ……………….a incercat Mary sa spuna dar Den nu a lasato
-Este cu iubitul !zise el si toti  il privira socati ,chiar SI Antonio se intoarse catre fratele lui privindu-l nervos
-Nu e iubitul ei !suiera  el  nervos
Den il privi si ridica din umeri
-Imi pare rau fratioare ,dar Bella asa la prezentat !
Antonio marai catre fratele sau apoi isi ridica privirea catre noi .I-am intalnit privirea direct .Era mahnit ,suparat,indulerat  intr-un cuvant terminat ,dar  nu imi permiteam sa simt mila fata de el .
-Regina Mistica despre ce vorbesc baietii ?intreba Richard
-Cred ca se refera ;la familia Cullen !am zis zambind tensionat
-Familia Cullen ce e cu ea ?intreba Charlie
-Se pare ca Edward e iubitul Bellei !suiera Den
-Edward ? intreba Charlie apoi izbugni in ras
-Nu nu baieti nu cred ca ati inteles voi  bine !spuse Charlie inca chicotind
-Asa  mi-a spus Bella!zise Den
-Te-ai intalnit cu ea ?intreba Brianna
-Da ,afara era cu iubitul ei !
Toti s-au intors spre mine
-Aisa …………….spuse Charlie
-Da Charlie ?
-E adevarat?intreba el nervos
Mi-am suprimat un zambet
-Ma tem ca da Charlie ,Bella si Edward ies impreuna !am zis incercand sa nu  ma dau de gol
Charlie  a izbugnit pur si simplu
-Nu imi vine sa cred ,e chiar  minunant !!!!Unde naiba ii este capu!!!!tipa Charlie invartindu-se prin camera
Mary s-a tensionat si o vedeam luptand cu dorinta de-al despica pe Charlie ,la fel ca si gardieni care se stapaneau cu greu mai ales Chip .Aqua inspira si expira incercand sa se calmeze ,Cler facea acelasi exercitiu in timp ce numara  dungile marmurei ,ma bucuram ca Dyn  ,Mark si Anabella nu-s aici pt ca nu cred ca ar fi rezistat  sa taca chiar si pt binele planului .Chiar si eu ma  luptam cu dorinta de-ai astupa gura lui Charlie care nu se mai oprea …….
-Nu imi vine sa cred i-am ajutat ,iar ei mi-au corupt fiica ………………..
„Opriti-l sau …………”tipa Vida deja adusa catre margine
„Calm draga mea calm !” am zis incercand in acelasi timp sa ma conving si pe mine
-Nu imi vine sa cred cat de iresponsabila ,nepasatoare ………….
-Indragostita……la intrerupt Nick pe    Charlie care i-a aruncat o privire incruntata
„Bravo Nick !”a zis Vida zambindu-i
-Charlie inloc sa iti jignesti fiica poate ar tebui sa dai dovada de intelepciune si sa taci !a zis Mary tonul ei tradand clar furia pe care o simtea .Charlie a tacut privindu-l pe Richard .
Antonio  a fixat usa cu privirea  in timp ce isi inclesta pumni
„Acum ce a mai facut Bella ?”intreba Vida  vesela ,ii placea sa-l vada pe Antonio suferind

Bella Pov

Sarutul lui Edward devenea din ce in ce mai usor de suportat .Pielea ma furnica mai incet  ,nu ma mai arda asa tare ,insa golul din inima si durerea inca existau .Dar asta nu ma putea opri .
Edward imi atingea usor buzele in timp ce  ma tinea in brate ,iar eu il strangeam de par apropiindu-l si ma mult ,practic lipindul de mine .Nu stiam ce cu mine ,dar in bratele lui gaseam alinare ,era ca si cum tocmai suferisem un acident,arzand de durere  si el era anestezicul meu  personal .Imi amortea ranile ,dar nu le vindeca ..Simteam ca nu e bine si stiam asta ,ma purtam exact ca o …………….nici nu am cuvinte sa ma descriu .Dar razbunarea era prea   afrodisiaca ,am ametea  .
Eram prinsa prea mult in ganduri ca sa imi dau seama  ca in runda nostra de saruturi  ne adusase aproape de sala in care se aflau ceilalti .Edward continua sa ma sarute nebuneste si eu i raspundeam cu inflacarare ,nu stiam care e mai afectat pana la urma de sarutul asta ,eu ,Edward sau Antonio
Am ridicat usor capul lasandu-l pe Edward sa-si continue atacul asupra gatului .Capul meu s-a sprijinit de perete  si abia atunci mi-am dat seama ca eram la cativa pasi de usa dupa care se aflau ceilalti ,dar nu m-am oprit ,desi eram aproape .Stiam  ca Antonio simte din ce in ce mai puternic durerea si in acelasi timp ce simt eu ,eram constienta ca asta il omoara.
-Bella !s-a auzit o voce socata care nu era nici de cum a lui Antonio .
Edward s-a indepartat usor lasandu-ma sa-l vad in fata mea pe Danonn care ne privea inmarmurit .
Am last privirea in pamant si m-am inrosit ,era asa jenant .
-Edward familia ta te astepta in sala de bal ,dute !i-a spus el aruncandu-i o privire dezaprobatoare
Edward m-a privit trist pe sub gene si a plecat .Am ridicat usor capul spre Danonn si am primit aceiasi privire
-Isabella !mi-a zis el numai numele ,dar deja aveam senzatia ca ma  certase ore intregi .
Fara sa mai spun nimic am luato la fuga catre camera mea nu inainte sa il aud din living pe Antonio soptindu-mi numele si pielea  a inceput sa ma furnice .

Emy pov
Dupa 10 minute

Eram asezati  toti asezati in sufragerie ,asteptand …ce anume nu stiu !
„Mary ,ce ar fi sa inventam o scuza si sa-i facem sa plece !!”am implorato eu mintal
„Nu draga mea trebuie sa o astptam pe Aisa sa  se intoarca !”spuse Mary
De ce intarzia Aisa atata ,cu fiecare secunda in care respira acelasi aer cu ei imi eram mai greu sa ma stapanesc sa nu-i atac .Oricat ma concentram  dorinta de razbuna era puternica .
Atat de puternica ,ii simteam gustul .Vroiam sa-i despic in doua ,sa le rupt capetele ,sa-i torturezi prin atatea metode ……………………..in timp planurile mele de razbunare mi se invarteau prin cap am simtit o durere cumplita care m-a lovit ,dar in acelasi timp m-a trezit la realitate
„Emy controleaza-te !!!”imi ordona Cler telepatic
M-am uitat confuza la familia mea
„Frumoase imagini vizulae surioara…foarte….animate!!”mi-a zis Melani oftand
Ups ,se pare ca gandurile mele  zburasera si pe la ei .
Am lasat capul in jos rusinata .
Am simtit o atingere pe spate ,nu trebuia sa ma uit stiam ca e Chip .
„Nu-i nimic Emy ,toti suntem asa ,stiu ca e greu ,dar trebuie sa ne concentram ,pt Bella sa nu-i stricam planurile „
Am oftat si i-am raspuns”Stiu”
Mana lui s-a plimbat usor pe spatele meu incercand sa ma calmeze ,desi pt mine avea tocmai efectul opus .Era atat de greu sa stiu ca e asa aproape de mine si ca nu stie ce simt cu adevarat ,dar nu aveam de gand sa stric o prietenie  asa de frumoasa pt un simplu impuls .N u era posibil ca ceea ce simt eu pt C     hip sa fie dragostea unei fiinte magice ,il cunosteam si il placeam diniainte sa ne transformam ,probabil ca aramas in obsnuinta sa-l iubesc sunt sigura ca atunci cand unul dintre noi va intalni adevarata iubire totul se va sfarsi ……cred si totusi sper sa nu …………………

Mary Pov
Hai Aisa ,unde esti ???
Ce o dura atat sa vorbeasca cu  cu Consiliu pardon cu jumatate din Consiliu.
-Mary ?m-am trezit la realitate si am ridicat capul catre vocea care ma striga ,Brianna
-Da ?am raspuns cat de dulce am putut
Brianna mi-a zambit
-Am putea sa vorbim intre patru ochii ,te rog ?!
M-am uitat surprinsa la ea  si amd at din cap mai mult robotic ,apoi m-am ridicat usor si am conduso catre iesire  in spre coridoar .Cler ma avertizat telepatic
„Mary ai griji pe unde o lu………..”
„Stiu !”
Am iesit cu Brianna pe hol si  m-am pozitionat langa o fereastra .
-Poti sa zici Brianna suntem singure !am zis intoracandu-ma spre ea
-Mary am o mare rugaminte la tine !
-Te ascult !
Brianna  s-a dat usor in spate si  a luat o expresie dura
-Vreau sa vorbesc cu Bella ………….
-Brianna veti vorbi si cu Bella mai ……..
-Vreau acum !zise ea categoric
-Acum nu se poate ! am scuipat parca vorbele pline cu venin
-Mary stii ca tin la Bella ca la propia mea fiica ,dar daca il raneste pe Antonio sunt dispusa sa……..
-Sa-l raneasca !Ce coincidenta ,adica asa cu a facut Antonio cu ea !!!am tipat ne mai putund sa ma prefac
-Antonio n-a avut de ales !a zis Brianna  de data asta calma si privindu-ma direct in ochii
-Sti ca nu i-am fii facut rau Bellei intentionat !
-Crede-am ca stiu !
-Mary ,te rog  stii ca Bella imi e ca o fiica !
-Ei bine tu pt Bella esti………………….era pe cale sa zic tot ,sa le spun cat de urati erau de familia mea ,de Bella ,dar inainte sa pot  o voce calda si subtire m-a inrerupt
-Brianna !a spus Jiannine
Fata ei era calma ,dar stiam ca sub ea clocotea ceva
-Jiannine ,ma bucur sa te vad ,draga mea !a zis Brianna intanzandu-se sa o imbratiseze
Jiannine i-a intors gestul
-Ma cherie ,cred ca trebuie sa e intorci ,Aisa  a revenit cu Consiliul si te asteapta !
-In regula ,mi-a parut bine sa te revad Jiannine !Brianna s-a intors catre mine si a zambit
-Continuam discutia alta data !a plecat si peste cateva clipe am auzit usa de la living deschizandu-se si apoi  inchizandu-se la loc .
-Esti bine Mary ?ma intreb Jiannnine punandu-si mainile dupa umeri mei
-Da bine ca ai venit altfel ii ziceam tot !am oftat
-Calmeaza-te !Totul va fi bine !
-Nu stiu cum are tupeul sa-mi ameninte  copii !
-Stiu ,dar nu iti face griji ,vor plati !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu