Cap 22 Prizoniera

duminică, 28 octombrie 2012


-Drati-mi drumul !Acum!am tipat eu pentru a mia ora la ele
-Imi pare rau ,Rosalie ,dar nu iti vom da drumul pana nu ajungem la  familia Cullen!a spus Zafrina in  timp ce imi arata tot felul de imagini ca sa nu pot scapa .
-Zafrina  te rog !Da-mi drumul !
-Imi pare ru Rose ii sunt datoare lui Carlisle !
-Dar ti-ai platit datoria atunci cu Renesmee !
-Rose nu inteleg ,de ce ai fugit de ei zau!
-E mai complicat !Te rog !
-Nu te obosii mi s-a explicat cate ceva ,dar totutusi ……
-Ok…..Nu imi venea sa cred ca voi spune asta
-Bine l-am tradat pe Emmett si de aceea am fugit!
-Serios? A intrebat Senna
-Bineinteles ca nu ne minte ca sa ii dam drumul!a explicat Kachiri
-Proasta incercare Rose!Nu iti dam drumul pana nu ajungem la familia Cullen !
-Si cum crezi ca vor reactiona oamenii din avion cand ma vor vedea  legata ?
-Dar cine a spus ca mergem cu avionul ?
-Poftim !
Deodata  vederea mea a revenit si in fata mea a aparut o barca  .
-Cred ca glumesti?
-Nu vorbesc serios , pe apa ai fugit , pe apa te intorci!
Am dat de naiba !
Renesmee
-Scumpo linistestete sigur este bine!incerca Iren sa ma calmeze  strangandu-ma in brate.
-Da Renesmee calmeazate !
-Ane are dreptate , trbuie sa fi calma !
Trecusera 4 ore de cand primisem telefonul  si eram foarte ingrijorata din  cauza lui Rose .Oare ce s-a intamplat ?
Baieti plecasera  sa i-a pe cineva de la Legios  si inca nu se intorsesera
-Renesmee totul v-a fi bine! Imi spunea in continuare Iren
-S-au intors baietii!
In clipa urmatoare  Nicolas era langa mine si ma tinea in brate
-Gata ,iubito v-a fi bine !
Am intors capul catre el si i-am vazut privirea ingrijorata
-Va fi bine?am intrebat  sceptica
-Da  v-a fi !
-Renesmee!am auzit vocea duioasa a lui Serghei strigandu-ma  bland si am intors capul catre el .
In partea drepta a lui statea o femeie care la prima vedere  te facea sa tremuri dar indata ce mi-a zambit m-am linistit .Nu vroia sa imi faca rau .
-Ea e Diadora !Este un  ajutor al Legiosului cu ajutorul ei  vom stii ce s-a intamplat cu Rosalie!
-Vede viitorul?am intrebat  confuza
-Nu draga , dar mi-ar placea sa pot!
-Diadora poate localiza orice persoana si poate vedea cu cine si spre ce se indreapta
-Asta  daca am  un lucru al acelei fiinte s-au pe cineva care  o cunoaste !In cazul  tau este vorba de tine draga !
-Ooo…..
Diadora mi-a zambit si s-a apropiat de mine
-V-a fi usor .Apropo Iren arati minunat si voi fetelor ce mari v-ati facut !
-Multumim !au spus Cristal si Ane in acelasi timp
-Draga crezi ca ne poti ajuta!?a intrebat Iren
-Sigur , draga!Acum , Renesmee  vreau sa te gandesti la matusa ta  si Nicolas stiu ca iti e greu dar indeparteaza-te draga!
-Dar si eu o stiu pe Rose! A protestat Nicolas
-Nicolas , te rog!
-Bine !Nicolas a oftat si s-a despartit de mine  apoi a pasit mai in spate .M-am uitat la el si mi-a zambit incurajator
-Bine, acum scumpo inchide ochii si  imagineazati-o pe Rose !Am aprobat din cap si am inchis ochii
Rosalie…….Rosalie……..Rosalie………..Rosalie………….Rosalie…………Rosalie………Rosalie
-Am prins un fir , continua !
Rosalie…….Rosalie……..Rosalie………..Rosalie………….Rosalie…………Rosalie………Rosalie
-Gata !
Am deschis ochii si i-am intalnit privirea lui  Diadora , era laba si privea parca prin mine
-Era  in America de Sud si vroia  sa treaca spre Africa cand trei vampirite au prins-o .Vor sa o duca la familia ta .Sunt adunati intr-o poenita intr-un oras numit  Forks..Sunt   18  vampiri si  8  din cei care isi schimba forma..Cele trei fete care  au prins-o pe matusa ta se numesc Senna, Kachiri si Zafrina .Vor ajunge in poiana  la doisprezece noaptea azi.
Dintr-o data ochii Diadorei s-au stins si au devenit negrii.
-Renesmee cine sunt acele femei?
-Clanul Amazoanelor au fost  si in ziua in care au venit Volturile pentru mine .
-Si ceilalti?
-Presupun ca sunt  tot aceia de  atunci..
-Ce facem acum Rose nu v-a  rezista  , prea mult cu tatal lui Renesmee!a spus Nicolas
-De ce ? a intrebat Diadora  care parea confuza ca toti ceilalti
-Tatal meu citeste gandurile !
Toti au paruut sa inteleaga
-Mai au si alte puterii?a intrebat Serghei
-Pai matusa mea Alice vede viitorul , mama mea proecteaza un fel de scut  iar  unchiul meu Jasper controleaza sentimente !Iar  Zafrina stiu ca poate sa  te deruteze aratandu-ti imagini , cat despre ceilalti nu stiu cine mai e ca sa va spun.
-Deci nu ar trebui sa ne ingrijoreze sunt imunii nu ?a intrebat William
-Da !a spus Serghei gandindu-sa la ceva
-Stai, stai , Serghei nu cred ca ar fi bine sa va duceti voi !Am un sentiment ciudat mai bine trimiti doi gardieni de la Legios  ar fi mai sigur  asa ! a spus Diadora
-Nu vreau sa ma duc eu ! a spus Nicolas
-Nu!am raspuns repede speriata numai de gand
-Renesmee are dreptate scumpule apoi nu te vor mai privi bine !Serghei  ar fi mai bine cum a zis Diadora ! a explicat Iren
-Bine !
Serghei a scos din  buzunar un telefon mobil si a format un numar
„-Alo!…..
……-Paiton am nevoie de ajutor !……
…..-Da.Imi trebuie doi  gardieni de la Legios ! …….
….-Nu !…….
……-Da sigur !……..
…..-I-as prefera pe Adelaide  si  Frantz……..
-Da , multumesc!”
Serghei a inchis telefonul si s-a intors spre noi
-S-a rezolvat  ma voi suna si le voi da indicatile necesare .Intre timp noi ar trebui sa o asteptam pe matusa lui Renesmee  in  Seattle .Am fi mai aproape  de ei si apoi putem pleca ,dar nu in Londra  si e prea de parte sa ne intoarcem aici .
-Atunci unde mergem ?a intrebat Iren
-Puteti venii la mine ! a spus Diadora
-Eu  am o casa la margine Americii cu Europa ,putem sta acolo!
-Nu, Diadora nu am vrea sa deranjam !a spus Iren
-Ce deranj ?Stati linistiti si apoi vreau sa stau cu voi poate va mai sunt de ajutor !Nu mai spun  ca imi place la nebunie actiunea !Si apoi vreau sa o sprijin pe Renesmee stiu cum e sa ai probleme cu familia!Ea mi-a facut cu ochiul si eu am zambit
-Multumim Diadora,iti ramanem datori!a spsu Serghei formal
-Nici sa nu aud si voi ati facut la fel pt mine , plus ca mi-ati salvat viata ! a spus ea si le-a zambit tuturol
-Bine deci sa impachetam ! a spus Ane
Asta e  a inceput ………………….
Rose
Pov
Doamne mergem de ore intregi cu barca  .
-Unde ma duceti?m-am rastit eu
-Acasa!a spsu calm  Senna care se uita pe o revista
-Va rog…
-Nu mai incerca Rose ne apropiem de Forks !a spus Zafrina
-Forks ?Ce cautam in Forks?
-Pai acolo avem intalnirea cu ceilalti !
-Ceilalti?Care ceilalti ?
-Vei vedea , nu iti face probleme noi vrem binele ! a spu Kachiri
-Binele cui ?am soptit eu dar ele nu mi-au raspuns
Acum incepe provocarea sper numai ca Renesmee e bine macar nu  stiu pe unde e deci nu au ce afla dar familia Laiden?Nu ei nu vor afla despre Laiden-i  , voi face tot ce e nevoie !Orice!!
…………………………………………….
Peste cateva ore
Ajunsasem pe tarm  de mult timp si acum mergeam printre copacii .Bine de fapt ei ma conduceau si eu mergeam pentru ca nu vedem nimic .Dintr-o data am simtit cum ies undeva apoi  multe voci si in cele din urma un strigat de copil pe care il recunosteam oriunde
-Rose!Emmett!
-Pentru numele lui Dumnezeu ce ati legat-o asa , parca ar fi o criminala !a  protestat  Emmett
-Emett e mai bine asa !a spus Edward
-Dar, macar dati vederea pentru Dumnezeu !a zis si Esme
Deodata am putut vedea foarte clar poenita in care ne aflam era cea in care venisera si Volturile.,iar in fata mea stateau o gramada de persoane .
Era clanu  Denali, Nomanzii Europeni ,Benjamin si Tia  din Clanul Egiptean , Peter si Charlotte si bineinteles gasca de catei .Am marait  puternic la toti dar mai ales la familia mea , pentru ca,nimic  ciudat, dar pe ei eram cea mai nervoasa
-Rose?a intrebat Emmet indurerat ca si ceilalti membrii ai familiei mele , dar eu nu am facut decat sa ii raspund cu o privire rece .
-Rosalie , esti fiica mea  si imi pare rau ca trebuie sa spun asa dar  spunene unde e Renesmee sau……..
-Sau ce ma rapiti?A corect tocmai ati facut asta !
-Rosalie  spuna-ne unde e Renesmee  ……a spus Jasper incercand sa  ma  calmeze
Dar eu  ii trimiteam in continu  valuri de furie ceea ce nu ii placea
-Nu va spun nimic!Nu aveti de cat sa ma omorati !am tipat eu si potaia aia mare si idioata a marait si s-a apropiat de mine
-Asculta blondo , spune-ne unde e Nessie ori…….
-Orice ?Imi dai si mie o porecla asa stupida ?
In clipa aceea el a marait si s-a repezit la mine !Zafrina a incercat sa il opreasca si chiar daca el s-a ferit eu  am profitat de ocazie si m-am dezlegat mana dreapta apoi l-am apuca de gat .
-Rose!!
-Jacob!!!
Tipau toti in timp ce si eu si el maraiam
Dintr-o data 4 umbre au iesit din padure .Volturile .Alec , Jane ,Felix si Demetri
-Carlisle ce se intampla aici ?a intrebat Jane privindu-ne pe toti
Asta e am intrat deja in razboi .A inceput si sper sa se termine curand .M-am gandit la un singur nume,Renesmee, inainte de-ai transmite lui Edward cat de mult il urasc………

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu