Cap 21 Povestea unei iubiri si inceputul catastrofei .Part 2

duminică, 28 octombrie 2012


Part2
Vantul trecea peste mine ca o tornada .Cadeam  cu o viteza inimaginabila .Bajbaind am tras  manerul si am desfacut parasuta.Viteza a incetinit  si  am inceput sa cobor incet .Vantul imi  flutara usor prin par  si puteam vedea pasarile care treceau pe langa mine fara sa le pese ,puteam vedea , munti  care forma o coloana de  stanca inconjurand  o mica parte de lume .Am privit in jos  cu teama distanta inca era  considerabila   dar puteam zari cateva  casute  in mijlocul nimicului .Am ridicat capul si am cautato pe Iren  dar nimic .’Of Doamne sper ca nu a patit nimic!”Am simtit telefonul vrabandu-mi in buzunar si imediat l-am scos .Nicolas la naiba nu puteam sa vorbes aici trebuie sa fie ecou .Dar daca  nu  vorbesc  se v-a ingrijora si  v-a crede ca am patit ceva”Alo Renesmee,cioc,cioc e cineva acasa?Ai sarit de pe ditamai stanca si ai pierduto pe Iren plus faptul ca nu stii unde esti !!!Deja ai patit ceva !!!”m-am plexnit eu mental .Am deschis telefonul si l-am pus la ureche tinand-ul cu umarul pentru ca la parasuta aveam nevoie de ambele maini
-Alo!am soptit eu
-Dragoste, de ce vorbesti asa?Esti bine de ce nu ai semnal m-am chinuit 30 de minute ca sa dau de tine !?
-Aa….eu cu Iren am iesit la o plimbare!am soptit in telefon in timp ce priveam cum coboram si deja  incet incepuse sa prinda contur cate ceva
-Si de ce soptesti?
-Pentru ca sunt …….. foarte multi ursi !Jur ca daca as fi avut mana libera m-as fi plesnit .Bravo Renesmee grozava explicatie!
-Ursi?Renesmee unde va plimbati voi ?Ce se intampla ?
Firar, uram sa il mint dar ce era sa ii spun ?Ca mama lui  o luase un pic pe aratura si ca nu o mai recunosteam  sau ..o da asta e buna
„Pai vezi tu Nicolas am acceptat de nebuna sa merg intr-un loc in care habar n-am ca ma v-a astepta  si mama ta  s-a transformat   intr-o persoana necunoscuta ,apropo acum sar cu parasuta in ditamai prapastia .Tu ce faci ?”Da sigur  ar fi foarte incantat !
-Ne plimbam prin padure …..si……a….ce spui Nicolas nu te mai aud …ne vedem acasa pa !
-Rene……………..
Am inchis telefonul dar inainte  sa il pot lua de la ureche  a alunecat si mi-a cazut in gol
Bravo acum nu mai ai  nici telefon !Deodata jur ca as vrea sa vina o rafara de vant si sa ma duca la cumparaturi .
Am oftat  resemnata   si am privit in jos .Totul devenea din ce in ce mai clar ,desi cu cat mai clar era cu atat mai infricosator mi se parea .Copacii erau de un verde inchis  si soarele de-abia patrundea  printre ei .In mijlocul lor era un tunel cu case  vechii .Deci ala era satul .Parasuta era la mai putin de 5 metri de sol .In sfarsit , m-am uitat dupa Iren si am zarit-o aterizand pe sol .Cand in sfarsit am atins   pamantul   am  am oftat usurata .Mi-am dat parasuta jos .Am  vrut sa o strang dar Iren mi-a prins mana .M-am intors catre ea dar nu am recunoscuto ,ochii ei erau salbatici si deja capatau o nuanta alba chiar daca era in plina zi ,fata ei era incordata  si maxilarul era strans puternic .
-Las-o ! Nu ne mai trebuie !Haide ! mi-a poruncit ea si eu doar am urmat-o .Mergeam  incet in spatele ei .La cateva secunde am iesit dintre copacii  si am vazut intrarea in sat .
Deodata Iren s-a oprit chiar in fata intrari
-Aici a inceput totul !  a soptit ea ,fara sa se intoarca  spre mine
-Aici?
-Da acest sat…a fost sfarsitul vietii mele !
Fara sa mai spuna ceva Iren a inaintat si eu am luat-o  dupa ea
Era o singura straduta principala si  in fiecare parte a ei erau case vechi , parasite  si unele chiar daramate .Iren s-a oprit din nou si mi-a aratat o casa de pe tanga micuta  dar totusi construita mai deosebit  decat celelalte
-Asta a fost casa mea si a surori mele!
M-am uitat mai atent la ea si fara  sa imi dau seama m-am apropiat de ea pana am ajuns in dreptul unei asa zise cutii postale .
Am sterso usor cu mana de praf si  am vazut ca pe ea scria cu litere mari de tipar
-Familia  Drew!am soptit eu ce scria pe cutie
-Da,eu si sora mea .
-Iren poti incepe sa povestesti ?
-Da, dar nu voi povestii constant  , vom mege de-a lungul satului .
Atunci mi-am amintit pentru prima data  de puterea mea ,as putea sa o folosesc   sa vad exac ce s-a intamplat .Imi amintesc ca odata Nicolas a spus ca  cele 12 neamuri au toate o putere comune  pot arata unui altuia  imagini s-au evenimente si asta  inseamna ca eu avand aceiasi putere intr-un fel as putea sa le vad .
-Iren ?
-Da?
-Ai putea sa imi arati ?
Iren a intors capul spre mine si chiar si prin masca  aceea rece am putut vedea confuzia din ochii ei .
-Cum?Adica as putea dar tu nu poti vedea !
-Ba da , vezi si eu  am o putere asa !
Ochii lui Iren  s-au marit considerabil
-Serios?
-Da, insa nu am lucrat  foarte mult cu ea si am uitat   ca o am , aproape!
-OO…pai in cazul asa  cred ca ar fi mai util !Iren s-a apropiat de mine si  mi-a atins mana   deodata acele case daramate , vechii, ponosite si mucegaite au disparut si a aparut un nou sat .Dar inainte sa apuc sa vad mare lucru m-am intors la realitate
-Ce s-a intamplat ?
-Puterea ta e  mai dezvoltata decat credeam s-ar putea sa pot face mai mult decat sa iti arat imagini.Inainte sa pot intreba ceva Iren mi-a apucat mana si in jurul nostru  a inceput sa se extinda un scut pana ne-am trezit parca intr-o bula .
-Ce e asta ?
-Un scut de forta cu ajutorul puterii tale vom intra chiar in centru povestii .In urmatorul moment  eram  iar in acel sat nou , numai ca de acesta data   simteam ca putem sa ne deplasam .Am incercat sa ies din  scut dar Iren m-a oprit
-Nu ,daca iesi din scut   nu o sa mai te poti intoarce  decat dupa ce se termina povestea  si eu nu te pot insoti .
Am dat din cap si am ramas  nemiscata , nu vroiam sa raman  singura pe aici .
-Totul incepe in acest oras in anul 1580 .M-am  mutat aici impreuna cu sora mea Dora care avea  16 ani .Parinti nostri murisera  amandoi intr-un acident asa ni se spusase  atunci nsa am aflat mult mai tarziu ca au  fost ucisi de banditi .Uite !
Iren mi-a ratat o birja  care se oprise in fata acelei case   langa care fusasem mai devreme  .Ne-am apropiat incet de ea si am putut  sa vad mai clar  doua fete ce coborau din ea .Una dintre ele era matura  bine definita , imbracata intr-o rochie lunga  neagra cu o palarie pe cap  iar cealalta o fata micuta , supla  cu parul  roscat  , imbracata intr-o rochie  tot lunga rosie .Imediat ce au coborat   doua doamne  care priveau si ele spre noile venit impreuna cu  jumatate de sat s-au apropiat  .
„-Buna ziua bine ati venit la noi in sat  !”Le-a urat una dintre ele imandule un cos cu paine .
„-Multumim, bine v-am gasit numele meu este Iren Drew iar aceasta este sora mea Dora Drew!”
In timp ce oamenii le faceau urari de bun venit in sat , am intors capul spre Iren   care privea parca vrajita la sora sa .
-Iren?am intrebat eu speriata
-Era atat de mica si eu atat de naiva credeam ca aici ne v-a fi mai bine !
Fara sa mai spun nimic  mi-am  intors privirea spre cele doua  care intrau in casa .
-Iren ce se intampla ?
-Nimic , docamdata ,totul incepe deabia peste o saptamana !Haide !
Bula incepe sa se miste   din ce in ce mai repede  pana am intrat intr-un fel de  lumina si ne-am oprit tot in fata casei
-Acum se intampla ,la o saptamana dupa ce ne-am mutat in sat .De cand venisem observasem ca Dora nu e in pielea ei dar  ma gandisem ca este din cauza schimbarii de  mediu  si nu am observat felul ciudat in care  se purta .
Inainte  ca Iren sa mai spuna ceva s-a auzit o voce din casa
„-Am plecat la scoala  „
„-Bine sa ai grija  de tine „
Dora a mers incet pe strada si noi am urmato  a ajuns in fata unei cladiri mari   impunatoare si s-a oprit .Inainte sa  intre in curte doua fete au venit la ea
„-Dora , toata lumea e  incantata de curajl tau nimeni nu a avut curaj inaite sa faca asa ceva !” a tipat una dintre ele iar eu m-am uitat la Iren care tinea mainile stranse in pumni si ochii fixati pe fata aceea .
„-Ei ce sa zic v-a fi bine „ a spus Dora  cu  umatate de gura
-V-a fi bine pa naiba!vocea ridicata a lui Iren m-a speriat  si am intors incet capul spre ea .Privea  cu  mahnire la sora sa care zambea mandra
-Ce se intampla ?
-Vei vedea!
Inainte sa pot zice ceva  m-am trezit in fata unei case  parasite .
-Iren ne-am intors in………..
-Nu !Uite!
Ceea ca imi arata Iren era un grup de copii care se indreptatau  spre casa in frunte cu Dora .
-Ce  face ?
Am intors capul spre Iren dar ea nu mi-a raspuns   privea doar in fata
„-Doamne lor si domnilor , baieti si fete  ne-am adunat astazi aici pentru a o incuraja pe minunata Dora care v-a intra in aceasta casa de unde nimeni nu a mai iesit vreo data  .Curajoasa noastra colega insa nu s-a lasat mai jos sio vrea sa intre si sa ne demonstreze ca v-a si iesi !”
Am ramas  cu privirea fixata pe tipul care spusase asta .
-Ce e cu aceasta casa ?
-Decand am ajuns in sat oamenii ne-au  spus sa stam departe de ea pentru ca oricine intra acolo nu mai iese  dar  mie nu prea mi-a pasat de aceste „prostii” cum le spuneam la vremea aceea .Sigur nici nu stiam ca sora mea v-a face acest pariu .
-Pariu?
-Da  vezi tu asta   se intampla dupa ore in ziua pe care am vazuto mai devreme . Eu terminasem treaba si vroiam sa o i-au pe Dora de la scoala sa megem sa ii i-au  o rochie noua asa ca m-am dus la scoala dar profesorul mi-a pus ca deja au plecat toti colegii din clasa ei .Una dintre fete care mai era la scoala si care stia despre ce e vorba mi-a spus ca  :doi tipi o pussera pe Dora  la  un pariu .Daca intra in aceasta casa  si iesea era  stapana tuturol din clasa dar daca renunta era sclava lor .Sigur Dora trebuia sa refuze insa u a facut-o mai ales ca la fel ca mine nu credea in asa ceva .Cum am aflat  de acest lucru  am luat-o la fuga spre acst loc .Priveste!
M-am uitat catre Dora care era  cat pe ce sa intre in casa cand am auzit o voce
„-Dora nu !”era vocea lui Iren care tipa  fugind incoace
Am incercat sa ma uit dupa ea dar Iren mi-a intors privirea
-Nu ,uitate acolo !
Dora auzind vocea  surori sala s-a intors catre ea .
„-Iren?” Privirea mea s-a  marit cand   am vazut cum usa se crapa incet   si o mana iese dinspre ea si o apuca pe Dora , aceasta scotand un tipat  ascutit
-Dora!!!!!!!!am tipat si eu si Iren (nota:cea  din amintiri ) deodata si fara sa imi dau seama  am iesit din scut
-Renesmee!! a tipat Iren in urma mea incercand sa ma prinda fara succes.M-am trezit inafara scutului si am intors capul  catre Iren
-Ce fac  ?
-Ti-am spus sa nu iesi termina poveste!Intra dupa ele ! a spsus ea  stins  apoi a disparut .Am intors privirea catre  Dora si am vazut cu e azvarlita in casa spre groaza celor ce  priveau apoi am vazuto pe Iren fugind in spre usa si eu am luat-o dupa ea  intrand amandoua in aceea casa a ororilor .Dar daca vroiam sa ma intorc acasa  trebuia sa termin povestea asta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu