Cap 21 Povestea unei iubiri si inceputul catastrofei.Part 3

duminică, 28 octombrie 2012


Am intrat in casa urmand-o pe Iren .De indata ce am fost inauntru usa s-a trantit  .Iren privea speriata in toat partile dar  ma indoiesc ca vedea ceva nici eu nu puteam vedea mare lucru in aceasta bezna .Dar puteam  mirosi si miroasea a………………….sange!Deodata luminile s-au aprins si  Iren a tipat ingrozita iar eu am inghetat .Peretii albi erau  prlini de sange  de sus pana jos .Iar podeaua era si improstata tot cu sange .Iren privea terifiata in toate partile  si tipa dupa sora ei  dar nu se auzea nimic .
Privind in jur am inceput sa  aud niste pasi indreptandu-se spre noi  apoi o voce din capatul  holului in care ne aflam
-Mai,mai ce avem noi aici ?
Am intors capul spre aceea voce.Un barbat in jur 28 de anii o privea pe Iren cu ochii lui rosi curiosi .Vampir era vampir!
-Dora,unde este sora mea ! a tipat Iren cu o voce terifiata
-Hmmmm….Dora  pai…nu stiu cred ca a ajunc la masa deja!In urmatoarea clipa vampirul se afla in spatele lui Iren tinandu-i gatul cu o mana
-Acolo unde vei ajunge si tu !
-Nu! A tipat eu si el s-a oprit .M-a auzit ?Vampirul a  eliberat-o pe Iren  in timp ce aceasta a cazut la pamant .Atunci mi-am dat seama ca vampirul nu se uita la mine ci prin mine.M-am intors si in spatele meu pe o scara inaltata statea o femeie  .
-Dar Rady………
-Nici un dar tu ai mancat destul azi insa fratele meu nimic , du-io lui !
-Si el a mancat si in plus  femeia asta miroase de imi lasa gura apa !
In urmatoarea clipa femeia e langa el trantindu-l la pamant
-Idiotul , daca nu era fratele meu acum erai mor si  putrezit! Barbatul a  dat din cap si imediat ce a fost eliberat a disparut .
-Tu! A tipat   ea catre Iren facandu-ma sa tremur.Vino cu mine !
-Nu unde este sora mea ?Te rog ……………..
-Am zis sa vi cu mine ! Iren s-a ridicat de jos si a incercat sa fuga la usa  dar femeia   a ajuns in fata ei si-a trantit-o la pamant .
-Unde crezi ca pleci ? s-a rastit ea iar Iren  s-a tarat usor in spate
-Te rog nu stiu ce vrei de la mne ?Vreau doar sa imi i-au sora te rog !
Femeia s-a uitat ciudat la Iren apoi  a pasit incet  spre ea
-Tu nu intelegi nu ie asa ?!Sora ta nu mai e !!!
In aceea clipa Iren  a scos un tipat ascutit  si ca si cum lume s-a sfarsit a cazut la pamant  murdarindu-sa peste tot cu sangele de pe podea .
Eram incremenita si desi eram vampir casa asta imi  trezea ce mai adanca frica  .Coloanele de marmura care trona in camera erau toate sangerii  usiile erau rupte si peretii crapati iar din colturi in colturi vedeai paienjenii    mari utanduse la tine  si spunanduti ca de aici nu ve mai iesii .Femeia  a ingenunchiat in fata lui Iren  in timp ce aceasta parea sa aiba o criza .Iren  a ridicat capul si s-a uitat la ea  cu ochii osi de plans  si cu o fata incgrozita  brazdata de un sentiment de ura .
-Omoara-ma!a  zis ea  si femeia s-a uitat parca mandra, la ea
-As vrea dar ai putea fi foarte valoroasa pt mine! A zis ea si i-a zambit
Iren  s-a tras mai in spate iar femeia a inceput sa rada .
-Da cu siguranta ai fii o alegere buna !Eithan !a tipat ea si in clipa urmatoare  un  baiat in jur de 20 de ani  intra in  camera
-Cu ce te pot ajuta Rady !
-Am gasit  o   noua recruta  Eithan !a spus femeia si a aratat spre  Iren care statea ghemuita intr-un colt .
-Ea?Cred ca  glumesti ?Nu cred ca v-a fi cine stie ce razboinic !
-Eu cred ca  v-a fii !
-Nu ai de gand sa o transformii?a intrebat baietul confuz
-De ce ?Ca apoi sa se intoarca impotriva noastra si sa trebuiasca sa o eliminam ?Nu in nici un caz !
-Dar trebuie antrenata !
-Si v-a fii!
-Doar nu sugerezi  sa o  antrenam atata timp cat este  om !
-Ba da !
-Dar nu v-a rezista!
Femeia  a ridicat din umerii
-Asta e daca rezista bine daca nu ……….
-Rady  e o nebunie !
Femeia s-a dus catre el  si i-a ridicat barbia cu un deget
-Vei face ce zic eu s-au vei muri chiar acum !
Baiatul   a dat din cap  iar femeia i-a zambit
-Bravo ,acum  fati treaba !Apropo unde e fratele meu?
-Sa manance !I-am dus adolescenta de mai devreme !
Iren  s-a ridicat in picioare si a pocnit zidul  .Baiatul s-a uitat confuz  iar femeia a zambit
-Era sora ei !i-a explicat ea
-E salbatica !
-Bine inseamna ca v-a rezista si v-a fi o provocare pentru tine ! Mult noroc !
Ea  s-a intors catre Iren  i-a zambit si  apoi  a disparut
Acel tip s-a indreptat catre Iren  si  s-a uitat la ea .
-Ce vrei de la mine ? a intrebat ea terorizata
-Sa incepem !
El s-a repezit la ea  si a prins-o de gat ,Iren a tipat iar eu m-am repezit catre el  dar apoi pur si simplu au disparut .M-am trezit  pe un hol lung  plin de sange .
-Nu te rog nu …………………….
-Te rog , te rog …………….
De peste tot se auzeau tipete  animalice  .
-Nu ……………..
Tipatul se din spate am intors capul  si am vazut o fata  vampir  care era tarata de un  alt barbat .In capatul celalalt al  holului era aceea femeie Rady    impreuna  cu un barbat care semana cu ea .
-Spark  ce naiba faci ?
-A incalcat regurile !
-Ce a facut?
-S-a opus antrenamentului !
Cei doi fratii s-au uitat unul la altul
-Omoar-o! Au spsu ei  deodata
-Nu va rog nu ! a implorat fata dar in urmatorul moment i-a rupt capul si i-a sfaramat corpul pur si simplu.Am tremurat involuntar ….erau niste animale !
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……………………………….un alt tipat s-a auzit  din apropiere .Vocea aceea era al lui Iren .Am incremenit  .
-Ce se intampla?A  intrebat acel Spark
-Eithan o antreneaza pe aceea femeie !a spus  femeia nonsalant
-Acel om ?Ma mir ca a rezistat atat  antrenamentele lui Eithan sunt dure !Aproape ca nimeni nu suprevietuieste.
-Da se pare ca e puternica !
-Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu……………………………..
S-a auzit din nou vocea lui Iren si fara sa mai astept am fugit catre locul de unde se auzea .Am intrat intr-o camera  veche mucegaita cu un miros puternic de sange  proaspat dar si vechii .M-am uitat peste tot prin camera si am vazut-o pe Iren intinsa pe jos  in timp ce acel tip arunca pietre in ea .Iren tipa de durere de fiecare data cand  piatrele o atingeau .Era plina de sange   si implora iertare .Am tremurat instantaneu si m-am intors catre tip  am incercat sa  ating dar mana mea atrecut pur si simplu prin el .
-Te roggggggggggg……..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Am  intors capul catre fereastra nu puteam sa mai ma uit .Iren a continuat sa tipe timp de cateva minute apoi  s-a auzit  o bubuietura puternica  apoi  multe tipete .M-am intors  catre Iren si   am  vazut cum  pe usa au intrat  doi  baietii in uniforma   care s-au repezit catre Eithan si l-au pus la  pamant .Unul dintre el s-a dus catre Iren si s-a uitat la ea
-E om……ce facem cu ea ?
-Ia-o cu noi !Doamne ce i-au facut!
-Deabi mai respira  ma mir ca a supravietuit !
Dintr-o data   peisajul s-a schimbat si m-am trezit  intr-o  sala mare  alba  cu capac de sticla .Legios l-am cunoscut din   picturile  din biroul lui Serghei .Wow chiar e foarte frumos !M-a uitat in toate partile si am vazut acei doi baietii din casa  alturi de ………….Iren .O Doamne !!Fata ei era plina de taieturi   si  cicatrici  iar corpul era acoperit de sange si tremura .
-Domnule !au spus acei baietii .Le-am urmarit  privirea  pana la  un alt excadron  care intra impreuna   cu trei persoane  printre care se afla si Serghei .
-Raportati !
-Domnule am  neutralizat  armata si am adus  sefii acestei operatiunii !
-Si ea ?a intbat Serghei furios  privind-o pe Iren.Ea tremurat si fata lui dintr-o data  s-a imblanzit
El s-a apropiat de  ea si i-a atins obrazul insangerat
-Cum te cheama?
-Iren ! a soptit ea privindul in  ochii
-Ce nume frumos ! a soptit el duios
Un zambet mi-a inflorit pe fata si dintr-o data m-am trezit in corpul meu in acea casa  numai ca acum numai exista nici un miros de sange
-In sfarsit !  Am crzut ca  nu iti mai revii !Te simti bine scumpo!?
In fata mea era Iren  cea normala  uitandu-se la mine cu ingrijorare
M-am repezit la ea si amluat-o in brate
-Sunt bine ! Imi pare rau eu nu trebuia sa ies..
-Shhh,calmeazate nu s-a intamplat nimic mi-a fost frica numai sa nu te sperii pre tare !
-Cat cat te-au torturat asa ?
-Am stat in aceasta casa cam 5 saptamani inainte ca  Legios sa intervina !
-Cum ai rezistat ?
-Nu stiu ! Au fost si torturi mai rele decat cea cu pietrele  dar  nu cred ca ai fi vrut sa le vezi !Nu?
Am dat dn cap si Iren mi-a mangaiat parul
-Ce   vroiau sa faca ei ?
-Ei?
-Da cei doi frati !
-Aaaa…Rady si Ray   ,vroiau sa creeze o armata de  vampirii razboinici  cu talente puternice care sa ii invinga pe  Volturi sa sa prea tronul .Insa ei nu stiua de Legios asa ca nu  s-au asteptat la un atac .
-Deci nu nou-nascutii?
-Nu ,in nici un caz!
-Dar pe tine de ce nu te-au transformat ?
-Pentru ca  deja avusasera probleme cu niste razvratiti .
-Iren putem pleca acsa?
-Sigur!
Am iesit afara si ne-am indreptat spre casa .
………………………………………………………..
Cum am intrat in casa doua brate puternice  m-au strans  tare .
-iubit-o esti bine ?a intrebat  Nicolas
-Acum da ! am spus si l-am strans si eu in brate
-Draga mea unde ati fost?a intrebato Serghei pe Iren sarutand-o scurt pe buze
-I-am povestit lui Iren cate ceva !
-Renesmee  ti-am luat ceva !a tipat Ane venind cu o plasa de la Victoria Secret
-Ane ! am tipat eu si Nicolas deodata
-Ce? A intrebat   Ane   de parca tocami ne-a spus  cat e ceasul
……………………………………………….
Peste doua ore soarele deja apusase si toti stateam  in sufragerie  povestind  tot felul de lucruri .
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
-Cine e ?m-a intrebat Ane
-Rose!
-Raspunde ! mi-a spu Nicolas zambind
-Alo Rose ?
-Renesmee…m-au prins !Trbuie sa ……………….aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
-Rose!Rose?Rose!!!!!!!!am tipat eu in receptor dar nu am primit nici un  raspuns
-Renesmee ce s-a intamplat?
-Au prins-o !!!!!am soptit eu si am dat drumul telefonului  din mana ,acesta izbindu-se de podea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu