Cap 2 Plecarea

luni, 29 octombrie 2012


Stateam in camera asteptand ca mama si tata sa-mi dea vesti despre ce i-au spus lui Jake .Apoi BANG !Usa s-a trantit de perete si a aparut Jake
-Renesmee spune-mi ca nu e adevarat ce a spus Bella !Spune-mi ca nu pleci, ca nu ma parasesti !tipa la mine ,nu credeam ca se v-a intampla vreodata asta .Am incremenit uitandu-ma la fata lui pe care nu io puteam citi .Era dura rece plina de ura,gelozie dar si iubire si disperare .
-Jake eu….
-Tu nimic Renesmee spune-mi numai daca e adevarat !E adevarat ?m-a luat de brate si ma zguduia in timp ce tipa la mine .Spune-mi !imi ordona el
-Jake te rog lasa-ma !am implorat eu in timp ce lacrimile imi curgeau pe obraz
Apoi tata mama si toata familia mea a intrat pe usa .Tata m-a smuls din stransoarea lui de unde mama m-a luat in brate in timp ce Jasper si Emmet il tineau pe Jacob .
-Jacob iesi din camera !i-a ordonat tata stand in fata mea protector.Insa Jake nu-l asculta maraind catre mine de parca turbase .Mi-am pus fata pe umarul mamei si am inceput sa plang in timp ce mama , bunica si matusile mele incercau zadarnic sa ma linisteasca .Suspinele mele ieseau unul dupa altul impreuna cu o gramada de lacrimi .Am ridicat capul de pe umarul mamei si i-am intalnit privirea apoi sa calmat insa avea o privire distrusa ,sfasiata de durere .A iesit din camera fara a spune nimic.
-Scumpa mea esti bine ?a intrebat tata
-Daaa ! am spus suspinand
Mi-am pus din nou capul pe umarul mamei si din padure s-a auzit un urlet disperat ………………………………
Familia mea plecasera dupa Jake in padure.Ramasesem intinsa pe pat intrebandu-ma cum din ce mai frumoasa zi a mea a devenit cea mai oribila .Apoi un chiocanit in usa mi-a atras atenti .
-Nessie,pot sa intru !
-Sigur Jake intra !Eram constienta ca fata mea era mai mult decat ingrozita insa nu puteam face nimic.Jake a venit frustrant de incet langa mine si s-a asezat pe pat
-Imi pare rau pentru scena de mai devreme doar ca nu pot sa imi imaginez ca tu esti singura…. undeva simt ca inebunesc numai gandidu-ma !A lasat capul jos uitandu-se la covor.Mana mea s-a miscat si a luat-o involuntar pe a lui asa cum faceam cand era suparat
-Jake nu sunt suparata doar ca imi doresc atat de mult sa merg la Londra !Insa daca tu nu vrei ,nu ma duc !
-Ce..cum nu adica nu nu vreau sa nu te duci !Doar ca mi-ar fi placut sa vin si eu cu tine .Aau misiune imposibila nici in ruptul capului tata nu ar fi permis mai ales dupa scena de adineauri
-Jake …… stii ca as vrea sa vii dar…. tata …….
-Stiu Nessie dar imi promiti ca vei veni in fiecare weekend acasa ?
-Poti sa pui pariu !S-a ridicat si si-a zdrobit buzele de ale mele intr-un sarut,insa cum eu semn cu mama si nu imi ajunge atat m-am aplecat pe el intinzand-ul in pat si am inceput sa-l sarut salbatic.
-Nessie pana o sa pleci tu maine o sa ma omoare Edward esti prea atragatoare deabia rezist si nu imi faci treaba tocmai usoara ! Am zambi seducator in timp ce Jake a oftat
-Mai bine plec inainte sa ma inebunesti !S-a ridicat de pe pat si s-a indreptat catre usa .
-Nu primesc un sarut de noapte buna ?
-OH….bine !S-a aplecat catre mine si si-a atins incet buzele de ale mele apoi s-a indepartat
-Atat !am intrebat incrucisand mainile
-Primesti mai mult maine !A zambit apoi a iesit din camera
Da, maine! Nu stiam daca, sa fiu fericita ca plec la facultate ,sau sa-i implor pe mama si pe tata sa poata veni si Jake cu mine .M-am intins in pat incercand sa adorm dupa tot ce s-a intamplat azi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu