Cap 2 Adapteaza-te Isabella!

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Edward pov
Eram o statuie ,o statuie ce inghetase  in fata acelui chip de inger .Indata ce Charlie a iesit pe usa  s-a deschis portiere masini si din ea a iesit …..aceea frumoasa fiinta .Parul sau de mahon ii cadea usor pe umeri iar ochii ei de ciocolata topita priveau  , cu o ciudata sfiala spre casa .Ochii mei refuzau sa isi i-a privirea de la  aceea fiinta  ce imi iesise in  cale
-Edii!!!!
-Edii!!!!!!!!
O lovitura , pe obrajul meu  m-a trezit la realitate
-Auu..ce?am intrebat eu nervos
-Amice  , te blocasei ! a zis Jasper uimit iar  Emmett a izbugnit in ras
-Edii o place pe Izaaaa!!!Haha ..ma doare burta!
-Inceteaza Emmett nu o plac nici nu stiu  cum arata ma uitam la  masina !am mintit eu
-A daaa?a intrebat Alice uitandu-se la mine suspicios
-Da!
-pai bine atunci, apropo a vazut cineva ce culoare au ochii Isabellei ?a intreabat ea confuza
M-am incruntat ,nu stiam ce vrea sa faca
-A…negrii albastri ,….nu ver
-Alice sunt caprui !am tipat eu fara sa ma gandesc
-Ahaaa!a zis ea si toti au inceput sa rada
-Gata vine Charlie !a spus Carlisle
O doamne acel inger v-a sta aici in Forks.Aici!Aici unde stau eu !!E clar ea v-a fii calaul meu

Bella
Pov

-Bella mi-a fost asa de dor de tine!a spus Charlie si m-a imbratisat .Muschii mei s-au incordat  indata “Linisteste-te Bella !!!”
-Si mie ………….
Charlie s-a indepartat de mine cu un zambet idiot pe fata .O te rog !
-Ma bucur ca esti aici Bells !
Am incecat sa imi formez un zambet dar parca buzele mele refuzau sa joace pana si teatru  .
-O sa fie atat de distractive Belle ca in vremurile bune !a spus Charlie radiind de fericire
-Cand au fost alea?am intrebat sceptica si am vazut cum ii s-a sters zambetul de pe fata .Ei Da stiu sunt rea dar credeti-ma o merita
Charlie s-a uitat la mine apoi a izbugnit in ras asa de neprevazut incat  m-a speriat .
-Esti…..asa….o …figur…figura …Bella!a spus el printre rasete .
-Sa mergem in casa vreau sa te prezint cuiva !Charlie m-a tras dupa el spre casa si indata ce am intrat nu am mai simtit nici un miros .O deci are rezerve de ASO .Casa asta era sa cum am vazut-o ultima oara .Nimic schimbat ceea ce imi dadea o senzatie groaznica de tristete.
Am intrat in sufragerie si am vazut 7 pesrs……………vampiri?
M-am uitat socata la Charlie care privea fericit catre ei si ei ii zambeau inapoi
-Bella ei sunt familia Cullen !
Familia Cullen ha?Ceea de vegetarieni ?O da de multe ori  Aisa ii spusase lui Aro ca ar vrea sa ii cunoasca ,dar se pare ca Aro al nostru e cam „uituc”cand vrea .
-Incantati de cunostinta Isabella ,eu sunt Carlisle Cullen  iar acestia sunt famlia mea !Sotia mea  Esme ,a spus vampirul blond aratand catre doamna de langa el ,cu fata in forma de inima si cu valuri de par de culoarea caramelului.I-ma zambit incet apoi Calisle a continuat
-Fiul meu Emmett si fiica mea Rosalie ,a spus aratand catre o pereche din dreapta sa ,baiatul era solid si inalt  cu parul negru  cret iar fata avea un corp de fotomodel  ,bine  definit  si un par auriu  care ii cadea usor pe spate.Daca ar fi avut ochii albastri mi-ar fi adus aminte de Cornelia ,totusi chiar si asa nu puteam sa neg ca nu era frumoasa din contra arata minunat de altfel ceva obsnuit pentru vampiri  ,ei erau pradatorii inascuti si trebuiau sa atraga prada insa spre bucuria mea sau mai bine zis a lor  nu atacau oamenii altfel va spun sincer ca era  facuti cenusa pana acum .Nu support astfel de creature care fura viata altuia pt a si-o intretine pe a lui ,e drept si stiu ca si ei mentin ciclul natural dar tot nu pot sa ii inghit prea bine insa ii apreciaez pe cei care vor sa se schimbe .Am dat usor din cap iar Emmett mi-a zambit  vessel in timp ce Rosalie  a inchinat usor  capul .Imm da ori timida ori   increzuta dar cu mine nu-I v-a merge si nu petru faptul ca  fiintele magic ear fi asa chiar invers intr-o fiinta magica poti gasii numai lucruri bune si rar lucruri proaste.
-Ea este Alice si el este Jasper ,a continuat Calisle aratandu-mi  un cuplu simpatic din spatele lui.Jasper era inalt , cu parul de culoarea mierii de albine si fata era micuta  de statura cu parul negru de abanos aranjat in toate directiile ca un arici .Alice imi zimbea cu gura pana la urechi iar Jasper se uita la mine oarecum cu  superioritate .Care e problema ?Ce i-am facut?Coplicati mai sunt vampire astia .Am schitat un zambet  rapid si m-am intors catre Carlisle
-Iar el este Edward ,mi-a zis Carlilse aratand catre un baiat de langa fotoliu ,era inalt si subtire nu prea voinic  ,cu parul castaniu dezordonat .Am zambit usor iar el mi-a raspuns cu un zambet larg  ceea ce recunosc m-a speriat
-Incantata de cunostinta numele meu este Isabella Maria Swan ,dar prefer Bella !am spus eu zambind si aproape ca am izbugnit in ras cand am vazut ce fete au facut .Nu era ceva nou vocea unei finite magice era in acelasi timp dulce ,amuzanta ,formala si autoritara era ceva normal  de asemenea  vocea noastra ,persoana noastra avea ceva ce ii face ape toti ceilalti sa o respecte ,Cum spuneam ceva obsnuit dar totusi figural lor ma amuza pareau confuzi ,socati si in acelasi timp onorati .Ciudat rau !Desi sincer nu ma mir deoarece Charlie traise atat de mult printre  aceste finite separate de  magie incat se adaptase , astfel  ca putea sa isi controleze  tota fiinta magica din el si sa para normal .
-Bine ai venit Bella!a spus in cele din urma Esme zambindu-mi
-Carlie ne-a vorbit mult despre tine!a continuat Carlisle
-Serios?am intrebat  un pic banuitoare
-Ihmm !Ne-a spus totul despre tine si  Lumea Magica !a zis Esme continund sa zambeasca.
-Pofrim?am intrebat ca sa fiu sigura ca auzisem bine
-Care lume……am incercat sa acopar cu neintelegere tonul vocii mele surprinse .Nu imi vine sa cred  ca Charlie incalcase regula , adica stiu ca aveam oarecum voie sa spunem  mai ales pt ca nu erau oamenii dar pt numele lui Dumnezeu de unde stia ca acesti vampiri nu vor spune nimic
-Nu stiu despre….
-Bella draga mea stiu !a spus Charlie vinovat
-Pardon ?Cum adica stiu ?Charlie ai idee ca ai incalcat o regula ?tonul vocii mele se schimbase brusc devenind autoritar
Familia Cullen se uita cu regret la Charlie
-Bella  linisteste-te nu o sa spuna nimanui!
-Da Bella nimanui promitem !a spus Carisle serios
-De unde stiu ca pot avea incredere in voi?am intrebat dar continund sa ma uit la Charlie
-Bella ei stiu cam de 3 ani de zile si nu au spus nimic ! bine asta ma enerva dar trebuia sa ma calmez
Am  expirat  incet apoi mi-am fortat buzele sa formeze un zambet  si m-am intors catre ei
-Imi pare rau  , dar  tin mult la reguli !am spus eu zambitoare iar familia Cullen  s-a relaxat vizibil
-Deci daca inteleg bine  ea ar trbuie sa ne avute !a intrebat acel tip Jasper  badjocoritor

Edward Pov
O Jasper ai dat-o in bara .Stiam ca el nu e deacord cu venirea Bellei si asta din cauza orgoliului sau de Texan care spunea ca nu are nevoie de ajutorul nimanui mai ales de al unei fete dar in realitate ii era frica ca nu cumva Bella sa fie mai buna de cat el .Dupa parerea lui asa era misiune sa mai ales ca e vorba de Alice .
Dar nu mi-am imaginat ca o sa fie asa direct
Jasper inca se uita  superior la Bella ceea ce ma enerva la culme adica pt numele lui Dumnezeu imi venea sa il pocnesc.Doamne ce e cu mine ?Nici nu o cunosc bine!
-Jasper ….l-a atentionat Esme
-I-a stati  despre ce vorbeste ? a intrebat Bella confuza.Ea nu stia ?
-Bella …familia  C ullen are nevoie de ajutorul  tau intr-o lupta .a spus Charlie uitandu-se la fiica lui  rugator
-De asta mai chemat?a intrebat ea  confuza si mi s-a parut ca poate chiar bucuroasa intr-un fel .Ce Dumnezeu?
-Nu!!!!a sarit Charlie ca ars
-Dar daca tot ai venit poti sa ne ajuti ?a intrebat el .
Bella s-a intors spre noi ganditoarea
-O hai nu avem nevoie de ajutor,nu stim ce poate! a spus din nou Jasper  dar inainte sa  il arunc in zid Bella s-a uitat la el cu o privire de te-ar putea omora
Bella s-a apropiat de el cu pasi siguri
-Asculta aici desteptule am fost  mai bine antrenata de cat  tot batalionul tau la un loc plus faptul ca am calcat pe  en campuri de lupta .Tu cam pe cate campuri de  lupta ai fost baietasi ?
Jasper s-a infuriat iar Alice se pregatea sa il prinda de brat si sa ii dea vreo 4 palme sa isi revina
-Chiar si asa sunt mai bun ca tine !
-A da?Demonstreaz-o !a spus Bella si aluat pozitia drept in fata lui
-Nu dau in fete !
-Pt ca nu poti !
-Jasper..l-a avertizat Alice dar in clipa urmatoare Jasper a prinso de gat pe Bella
-Jaspe dai drumul !!!!am marait eu neputund sa ma mai abtin
Vroiam sa il toc bucatele nu are nici un drept sa se atinga de ea .
-Ata poti ?a intrebat Bella inca zambind
Jasper a marati si a dat sa ii i-a mana Bellei insa ea a ferito si a incrucisato in jurul gatului lui
-Iti mai dau o sansa da-mi drumul iti dau drumul !
-Nici gand tu ai vruto capitane!a spus el pe un ton de badjocora si apoi  a desfacut mana din jurul gatu-lui Bellei si-a dus-o catre  trunchi vrand sa o rasuceasca insa Bella i-a prin ambele maini si i lea sucit
Jasper a marait si a inceput sa fuga in fata  ca sa o izbeasca de perete .Bella a zambit si profitand ca  Jasper se pregatea sa fuga cu ea in perete aaaa

Bella Pov
Jasper  tocmai se pregatea sa  fuga spre perete dar inainte sa poata am sarit pe genunghi lui si mi-am luat avant apoi am sarit in peste capul lui si si m-am dat peste cap in aer el urmandu-ma din cauza ca ii tineam mainile foarte strans si nu putea sa Scape .M-am rasucit in aer si am cazut pe vine dand cu spatele lui Jasper  tare de podea .EL a scos un sunet de durere si eu ia-m dat drumul la maini apoi cu spatele la el m-am ridicat si m-am invartit astfel incat sa fiu cu capul  in spre el apoi m-am aplecat usor vazandu-l cum  statea intins la pamant si  isi ducea mainile la spate sa verifice ceva.Probabil daca are vrun os  rupt ,da stiu a fost un pic cam tare dar el a vruto
-Doare?
-Un pic !Bine presupun ca m-am inselat !a spus el printre gemete de durere
-Da ……uite cum facem nu ma mai subestima niciodata si spatele tau v-a fi intreg da?
-El a dat usor din cap si eu  am trecut de el indreptundu-ma spre usa
-Bella?a intrebat Charlie
-Ma duc sa imi i-au bagajul!am raspuns eu simplu si am iesit afara
O doamne   nu e cea mai buna  introducere dar si-a meritato
-Bella?m-am intors si am observato pe Alice fugind dupa mine
-imi pare rau Alice  nu am….
-O nu iti face probleme a meritato !a spus ea si mi-a zambit si eu i-am raspuns sincer  cu un alt zambet
-Vrei sa te ajut?
-Pai cred ca o sa am nevoie de ajutor !
-Crezi?a intrebat ea confuza
-Da ..nu mi-am facut eu bagajele le-am primit odata cu masina cand am plecat din Phoenix
-Din Amazin?
-Da!
-ok!
Am zambit si m-am indreptat catre masina
-Apropo iti iubesc masina!a spsu ea mangaind-o ca pe un copil
-Aaaa multumesc!
Am desfacut porbagajul din cheie si am crezut ca fac infart ,era plin  si asta spune multe din moment ce in porbagaj incap cam 6 valize mari
-Doamne!am spus eu
-Yupi o sa avem ce despacheta !a tipat  Alice fericita si a batut din palme
Gata clar e sora lui Cornelia!!


Edward
Pov
Imediat ce  Bella a iesit din casa Alice a urmato spunandu-i lui Jasper ca asa merita si Rose a aprobato .Ciudat ea e de obicei nepasatoare!
-Imi pare rau Charlie !s-a scuzat Jasper imediat ce Emmett l-a ridicat de jos.Da stiu ca Bella are putere nu gluma!
-Nu-i nimic Jasper dar uite un sfat nu te contrazice cu fiica mea nu o sa iti fie bine!a spus Charlie si a chicotit
-M-am cam lasat purtat de val ,imi pare rau !
-Asa  ar si trebuii!l-a certat Esme iar el apus capul in jos
-Sper ca nu e suparata!
-Nu iti face griji Jasper la cum o stiu pe Bella nu se supara doar dintra-atat!a spus Charlie
In  urmatoare clipa Alice si Bella au intrat pe usa razand .Wow i trece repede
-Hey !a spus ea cand a revenit in sufragerie cu doua valize in mana
-Bella imi pare rau !
-Nu-i nimic Jasper ,te iert !Scz de spate!a spus ea si a inrosit .A inrosit ??????Doamne ce frumoasa era cand facea asta !Era perfecta ..nu nu ce tot spun acolo!!!?
-Nu-i nimic nu trebuia sa fiu un ticalos !
-Bine deci suntem chit ?a intrebat ea cu o voce dulce .Doamne ma intreb daca si buzele ei or fi la fel de dulci ?
Edward Anthony Masen Cullen  ce naiba aia?
-Da suntem chit !

Bella Pov
-Da suntem chit !A spus el iar eu am zambit
-Ok atunci !Aaa imi arata si mie cineva unde e camera ?

Edward Pov
Isi musca buza la naiba fata asta vrea sa ma omoare ?Raspuns da!!!
-Iti arat eu !a spus Alice vesela stiind ca ea s-a ocupat de decorarea camerei lui Bella
.Ea i-a zambit si a urmato pe scari
-Bella?a intrebat Carlisle.Ea s-a oprit pe  scara si s-a  uitat la noi
-NE ajuti deci ?A intrebat el cu speranta  stia ca cu ajutorul Bellei nimic nu ne-ar putea oprii
-Cu ce mai mare placere!Ne-a zambit tuturol si a urcat  scara
-O fata minunata Charlie!a psu Esme zambind
-Multumesc!
-Da cu siguranta stie sa loveasca!a chicotit Emmett
-Pare de treaba!a zos Rose si toti am ramas surprinsi
-CE nu am voie la o parere?
Ma pregateam sa spun ceva cand
-Movvvvvvvvvvvvvv!!!!!a  tipat Bella de sus

Bella Pov
Mov,mov,mov,mov ce-a mai  nesuferita culoare .De ce tocmai mov???
-Bella nu iti place?a intrebat Alice si pot jura ca daca ar putea ar plange
-Ba da dar e …mov!
-Da si ?
-Nu imi place movul !am spus eu incet
Detest culoarea asta !
-Ohhh..n-am stiut !Imi pare rau ,Charlie a spus ca …
Charlie ,bine inteles
-Alice e ok numai ca ……
-Stiu azi e vineri ce zici daca maine mergem si luam alta vopsea si vopsim camera ?a intrebat ea zambind
-Ar minunat!am raspun eu ,orice era mai bine de cat mov
-Yuppi mergem la cumparaturi !!!!!!!!
Ohhh ..cumparaturi
Alice a luat-o la fuga pe scari si eu am ramas in camera mov respirand usor .Mi-am auzit telefonul ticaind in buzunar si l-am deschis .Aveam un mesaj de la Emy .L-am deschis si am citit
„Adapteaza-te Isabella !!”da bun sfat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu