Cap 17 O seara la hotel

duminică, 28 octombrie 2012


Masina s-a oprit in fata  unui hotel gigantic  .
-Nicolas aici vom sta?
-Da !De ce nu iti place?a intrebat confuz
-Nu……adica imi place !
-Bine!
Nicolas s-a dat jos din masina si in  cateva milisecunde era in fata portierei mele deschizand-o.M-am dat jos din masina si el s-a dus sa i-a bagajul din porbagaj
-Dragoste a nevoie de toate gentile sus?
-A…?
M-am indreptat spre porbagaj si am inlemint .Ane exagerase acum  ……erau peste  5  genti in porbagaj, unde or fi incapand ?
-NU!am spus eu repede  si Nicolas a chicotit
-Pe care vrei sa ti-o iau ?
-A….pe……asta!am spsu eu aratand   catre o geanta rosie
-ok!
Nicolas a luat geanta lui si pe a mea spoi am mers catre hotel .
Usile s-au deschis in fata noastra si am inghetat era minunat , absolut minunat !
In fata  mea era un  hol imens  cu coloane de marmura.
-Wow!
-Iti place? M-a intrebat Nicolas in timp ce m-a luat de mana
-Da!
Mi-a zambit si  m-a tras dupa el spre receptie
Acolo o domnisoara tanara cita o carte,Nicolas a  apasat pe clopotel
-Bine ati venit la Hotelul Paradis ,va pot ajuta?a intrebat ea fara sa ridice  privirea din carte
-Da , avem orezervare pt o camera ! Indata ce a auzi vocea logodnicului meu fata a ridicat capul si a ramas  impietrita
-A… sigur , pe ce  nume?
-Laiden.
Tipa deabia si-a luat privirea de la logodnicul meu si s-a uitat in calculator
-Da ..am gasit domnul si doamna Laiden ?Fata a scrasnit din dinti si s-a uitat urat la mine .Care e problema ei ?
-Da aceea , ne puteti da camera va rog , fara sa va uitati asa la sotia mea ?tonul lui Nicolas era rece si aproape ca am izbugnit  in ras cand am vazut fata tipei  .
-Desigur!
A deschis sertarul si aluat o cheie pe care i-a imanato lui Nicolas apoi a luat formularul
-Va rog sa completati!
Nicolas a luat pixul de pe masa si a inceput sa scrie .Tipa inca se uita urat la mine  si imi arunca cate o privire otravita.Bine gata !Daca vrea sa se joace , ne jucam .Mi-am dus usor mana pe spatele lui Nicolas si l-am mangaiat iar el a zambit in timp ce completa formularul .Fata s-a inrosit si aproape scotea fum pe nari .Am coborat mana usor pe umar  frecand-ul incet .Nicolas a terminat de completat si mi-a dat formularul sa il semnez .Am luat pixul din mana lui zambind si m-am uitat spre bucata de hartie .In tip ce cautam locul in care trebuie sa semnez am vazut cum duduia din fata noastra ii da lui Nicolas o hartie roz pe care scria „Sally „un numar de telefon si „suna-ma”Ce ……?Capul meu pocnea de nervii ce tupeu.Dar inaint sa reactionez Nicolas i-a impins hartia inapoi si tipa a inghetat .Am zambit si am semnat apoi i-am dat formularul inapoi.
-Sa aveti o sedere placuta !a spus ea cu jumatate de gura
Am zambit , Nicolas m-a laut de mana si am plecat  spre scari .Am aruncat o privire in  spate si am vazut cum tipa, blonda deabia acum observasem, se rasucea de nervi .Mi-am sufocat un chicot si am intors capul spre Nicolas care ma privea amuzat
-Cred ca  nu e obsnuita sa fie refuzata ! am spus eu zambind
-Da pai ar trebui sa se obisnuiasca cat vom sta noi aici ! a spsus zambind
-Totusi era draguta !
-Serios? A intrebat confuz
-Nu ti s-a parut ?
-Renesmee cum ai vrea sa vad cum arata cand eu stiu ca tu esti numai a mea  ,aa?
-Nu stiu, cum ?
-Habar n-am si numai tu  esti de vina mi-ai luat total privirea , nu ca inainte ma oboseam sa ma uit ! a spus el serios
Iar eu am zambit .Am urcat pe scari tinandu-ne de mana .Ne-am oprit la al doilea etaj si am luat-o pe coridor spre ultima usa .
-Am ajuns ! a anuntat Nicolas si-a deschis usa
Bine , deja era prea mult camera era minunata , hotelul era grozav numai cu receptia stateau prost.Camera era aproape toata alba cu mici exceptii.
-E superba!
Nicolas a asezat bagajele langa sifonier si  m-a laut in brate
-Ma bucur ca iti place dragoste !a spus si mi-a sarutat fruntea
-Cat stam aici ?
-Pai, trebuia sa stam pana maine dar daca vrei putem sta mai mult !
-Nu, nu cred ca mai rezist sa o vad pe Sally cum se da la tine !
-Pe cine ?
-Receptionera !Nu ai vazut ce scria ?
-Pai indata ce am dat de cevantul suna-ma nici nu mai m-a interesat .
L-am sarutat usor pe buze  lasandu-ne in voia dorintei .Cand ne-am desprins  unul de altul Nicolas zambea
-Te iubesc dragoste!
-Si eu te iubesc !
-Renesmee te superi daca ma dus sa ma incarc ?
-Nu  iubire , sigur ca nu !
-In regula ma intorc repede !mi-a sarutat  obrazul si a disparut pe fereastra
Mi-am scos telefonul din buzunar si am sunat-o pe Rose
Trrrrr
-Buna scumpo ce faci ?
-Hey Rose sunt bine !Tu ce faci?
-Sunt la spa!
-Spa?
-Da hotelul la care m-am cazat are spa!Tu unde esti?
-Tot la hotel!Este minunat , cu exceptia receptiei!!am spus eu rece
-De ce?
-Pt ca s-a dat la logodnicul meu ?!
-A deci e o  ea! A chicotit Rose
-Noroc ca Nicolas nu a bagat-o in semana.
-Stiam !
-De unde ?am intrebat eu confuza
-Te rog Renesmee ai vazut vreo data  cum te priveste?
-Ai dreptate !
-Bine deci unde mergeti ?
-Nu stiu, Nicolas mi-a spus numai ca e o casa de vacanta a familiei .
-Si nu stii unde ?
-Nu.Dar tu unde te aflii Rose ?
-Sincer nu prea ma intereseaza , e mai bine sa nu stiu asta ii va diminua viziunile lui Alice!
-Rosalie stii ca poti venii la noi nu ?
-Da scumpo,dar e mai bine asa !
-Bine !am spus infranta
-Hey unde e Nicolas?
-Sa se incarce!
-Ok , culcate scumpo , trebuie sa fi odihnita pt cand vine Nicolas ! a chicotit Rose iar eu m-am inrosit
-Rosalie!
-Haha…glumeam scumpo!Noapte buna!
-Mersi Rose noapte buna si tie !
Am inchis telefonul si m-am indreptat spre baie tragandu-mi geanta dupa mine nu prea aveam chef sa aleg acum pijamaua.Am deschis usa de la baie si am intrat era imensa aproape cat camera .Mi-am facut baie apoi m-am spalat pe dinti .Am desfacut bagajul sa imi caut o pijama si am inlemnit.Toata valiza era plina cu lenjerii de corp minuscule si cateva pijamale odios de scurte si transparente
-Doamne!am tipat eu
In  coltul valizei era un bilet de la Ane
„Hey Renemsee stiam ca vei alege prima data aceasta valiza asa ca am vrut sa iti fac o surpriza ……sper ca iti plac  lucrurile si sunt sigura ca lui Nicolas ii vor  place mai mult !O noapte frumoasa draga !”
-Ane!!!!!!!!!!am tipat eu
-Iubito esti bine? L-am auzit pe Nicolas in spatele usi.O Doamne deja se intorsase ?
-Ce s-a intamplat?
-Aa…..eu…eu!
-Iubito ce se intampla ?
-Nicolas ai putea  sa imi aduci alta valiza ?
-De ce dragoste?
-Pt ca……
-Renesmee ce e?
-Nimic doar ca ……. nu prea pot imbraca hainele astea
-Iubire orice ar fi sunt sigur ca nu e asa de rau !
-Nici n-ai idee !Nu ma pot imbraca in aste sunt prea….
-Prea?
-Nicolas te rog!
-Bine o sa ma duc sa iti aduc alta valiza  !Sper sa nu fie si receptionera jos!
-Stai Nicolas lipitoarea aia mai e  la receptie?
-Aa. Cred ca da !De ce ?a intrebat el oarecum amuzat
La naiba nu o sa il las sa coboare cu Sally-Belly acolo jos .
-Bine!
M-am intors la valiza si am cautat cea mai decenta tinuta.Am gasit o pijama formata din maiou si pantaloni scurti..mult prea scurti ca sa nu mai spun ca in zona bustului avea parti din dantela dar ori asta ori un maiou rosu descheiat sub sani si o pereche de tanga.Doamne jur pe tot ce e mai sfant ca Ane vrea sa ma omoare .Mi-am pus halatul de la ea pe deasupra care nu imi era de mare folos pt ca nu se lega .
-Nicolas poti sa inchizi ochii te rog ?
-Ok!
Am deschis usa de la baie si l-am cautat pe Nicolas sa vad daca are ochii inchisi .Sfinte …..Nicolas nu purta tricou ……………….Cineva vrea sa mor!Pun pariu ca astea sunt blestemele lui Sally .Stateam si ma holbam la bustul gol al logodnicului meu si inghiteam in sec .Bine recunosc era musculos  nu ca Jake si Emmett dar nu ma pot plange .
-Gata,iubito?m-a intrebat Nicolas inca cu ochii inchisi si deabia atunci am realzat ca inca era in fata usi .Am zburat imediat in pat si m-am acoperit cu  patura .Nicolas a deschis ochii si s-a uitat spre mine confuz
-Imi este frig! A fost raspunsul meu inteligent la o intrebare nespusa
-Ok!
Nicolas a venit catre mine si s-a aplecat sa ma sarute .Am inghitit in sec cand am vazut ca pieptul lui se uneste cu al meu si chiar si prin patura am putut simti muschii sai pe piele mea de sub „pijamaua”mult prea subtire.Cand ne-am desprins din sarut Nicolas zambea iar eu eram rosie ca focul .El a chicotit si s-a apropiat din nou de mine m-a sarutat inca o data numai ca de data asta incerca sa imi traga patura de pe mine .I-am prin mana  si el a inceput sa rada
-O,hai dragoste sunt digur ca nu e asa rau si mai facut curios.Mana lui incerca sa se elibereze din a mea dar  nu il lasam .S-a ridicat de langa mine si a incercat sa ma ridice si pe mine crezand ca patura v-a aluneca dar eu am prin patura  si mi-am infasurato in jurul meu
-O hai Renemsee! a ras probabil ca ii placea jocul
A tras de patura si piciorul meu a alunecat pe dupa gamba lui cazand amandoi in pat cand Nicolas a  mai tras odata de data asta cu  mai multa putere.Am cazut in pat eu desubtul lui total neacoperita .Aveam ochii inchisi neputand da ochii cu el.In camera era liniste se audeau numai bataile neregulate ale inimii mele.Am deschis ochii incet si l-am vazut pe Nicolas uitandu-se la pijamaua mea pot jura ca eram rosie ca racul .El a ridicat privirea catre mine si parca a oglindit-o pe a mea  vazand numai :dorinta , dragoste si rusine .Nicolas s-a uitat  la fata mea si apoi ……………Pe toti Dumnezeii Nicolas a inrosit !!!Chiar a inrosit !
-Imi…aaa..im……aaaaa….imi pare…..rau! a spus el balbait
-Aaaa..bine! am spus eu total  pierduta
-Imi imaginam ca Ane a pus ceva  …..dar nu …asa e…….. a incecat el sa spuna in timp ce se ridica de pe mine
-Si crede-ma asta e cea mai cuminte! Am soptit eu
-Serios?Nicolas s-a uitat la mine si a inrosit din nou
De data asta nu m-am putut abtine si desi si eu  inrosisem am izbugnit in ras
-Ce? A intrebat confuz
-Tu…..tu…. rosesti!am spus printre rasete
-Ba nu ! a spus el repede si si-a intors capul iar eu am continuat sa rad
-Ba da !
-Ma duc sa ma spal pe dinti! A spus repedesi a zbugit-o in spre baie
Am profitat  de ocazie si m-am dus catre telefon trimitandu-i un mesaj lui Ane
„Cand te prinde te omora !Nu imi vine sa cred ce e in geanta rosie !Vrei sa fac infart?”
Raspunsul a venit imediat
„O haide stii ca  ma iubesti si apoi nu te-a pus nimeni sa iei geanta rosie nu ?”
„Toate sunt la fel ?”
-„M….DA!!!!!numai ca geanta rosie  are mai multa  dantela , in celelalte o sa gasesti matase !!”
„Vrei sa ma omori?”
„Muhahaha…poate ca da !!Hai recunoaste ca  iti plac si cred ca Nicolas deja imi multumeste pana la cer si inapoi!!!”
„Nu  prea cred dupa felul in care a inrosit”
Ups am zis-o!
„Ce????A inrosit Nicolas??????Doamne sunt mai buna de cant credeam !!!!!”
„Nu e amuzant Ane cred ca te-ai aliat cu Sally!!!!”
„Cine e Sally ?”
„Nu conteaza oricum  sunt suparata pe tine !!!!”
„O hai o sa iti treaca doar ma iubesti si apoi  sunt sigura ca lui Nicolas nu ii pare rau !”
„Te amuza nu ?„
„Mda!!!Haaahaaaa”
„Nopate buna Ane  sper sa ai cosmaruri cu dantela !!!!!”
„Nu prea am de gand sa dor in seara asta merg la cumparaturi cu Cristal!Mai vrei niste dantela?”
„Hahaa pa Ane!”
„Pa Renesmee sa  nu faceti tu cu Nicolas prostii!”
Am inchis telfonul cateodata fata asta era imposibila .Mam indreptat catre pat si m-am invelit..Nicolas a iesit din baie si Slava Domnului ca avea tricoul  pe el .S-a pus in pat fara sa spuna un cuvant
-Esti inregula iubitule?
-Da! A spus el cu jumaate de gura iar eu am chicotit
-Vrei sa mai rosesti putin?
-Nu e amuzant Renesmee eu niciodata , niciodata nu am inrosit .In 300 de ani nici macar o data !a spus el promt
-Se pare ca am alte efecte asupra ta !am chicotit eu
-Din pacate da ! a oftat
Mandra de mine parca am uitat de toata rusinea si m-am pus deasupra lui Nicolas
-Mie imi plac aceste efecte!
El s-a uitat la mine socat apoi a zambit
-Si mie imi place acest lucru ! a spus el aratand catre pijamaua mea care se vedea
Am inrosit si el a ras
-Vezi si eu am efecte asupra ta ! M-am aplecat spre el si l-am sarutat dulce timp de cateva minute
-Te iubesc Renesmee!
-Si eu te iubesc Nicolas !
El mi-a sarutat fruntea si am adormit pe pieptul lui .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu