Cap 17 Deux jours et commence (Doua zile si incepe)

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Edwad pov
Aisa disparuse lasandu-ma singur  pe balcon  si mai confuz ca niciodata .
Am oftat lung si m-am intors sa  intru in casa  ,dar  cand am facut inca un pas in fata mea a  aparut Anabella .Parul ei  negru ii flutura in vant ,fata ii era  dura iar in privire ii se putea citi furia .
-Anabella ce s-a intamplat ?
Ea nu a raspuns  ,doar se uita la mine
-Ce i-ai facut Bellei in hol?a  intrebat nervoasa
-Nimic ,iti jur!
Anabella a ridicat mana si fara sa imi dau seama ma aflam inafara balustradei ,atarnand  in timp ce Anabella ma strangea de gat .
-Ce faci ,dam drumul!m-am zbatut eu
-O crede-ma ca asta vreau !zise ironic
-Anabella iti jur ca nu i-am facut nimic Bellei !Ea   ma sarutat ,apoi a inceput sa-I curga sange pe mana ………..
-STIU !a  zis ea
M-a saltat in sus dandu-mi apoi drumul pe podea
-Scuze ,mi-am pierdut firea !
M-am ridicat de pe pardoseala prevazator .Anabella s-a intors cu spatele  si s-a  indreptat  catre usa
-Anabella stai!
S-a oprit brusc ,darn u s-a intors
-Ce-i?
-Ce se intampla ?De ce toata lumea pare asa de ingrijorata !?
Se facu liniste  pt cateva minute
-Edward ,vrei un sfat parintesc ?
-Sigur !
-Consideral  dat de cineva care a trecut prin multe .Edward  ar fi bine  ca tu si familia ta sa  dispareti pt o bucata de vreme !
-poftim?
-uite ….a spus ea intorcandu-se spre mine cu o expresie grava…..ceva se intampla acum si ar fi bine ca voi sa nu ramaneti aici ……….
-Nici vorba !am intrerupt-o .Bella are nevoie de mine si voi ramane aici !N-ai decat  sa ma ameninti sau sa ma arunci de la balustrada ,pt ca n-am sa plec !
Anabella m-a privit sceptica
-Presupun ca e inmormantarea ta !Fa ce vrei ,dar macar nu iti implica familia !
-Ei vor ramane aici tin la Bella la fel de  mult ca si mine  ,asa va –a trebui sa te obisnuiesti !
-Edward nu intelegi te joci cu focul !s-a rastit ea
-Imi place sa ma joc cu focul !
Anabella  m-a analizat din cap pana in picoare apoi s-a intors si a disparut .
Am oftat  si m-am intors sa ma uit la padure .
Aisa Pov
-Nu  nu nu nu nu ,aaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!  A tipat Bella  zbatandu-se din toate incheieturile
-Bella calmeazate !Te rog !am incercat sa o linistesc ,dar continua sa se zbata si sa tipe .Stiam ca o doare ,stiam ca e distrusa ,dar trebuia sa se opreasca .
-Isabella stop!!!!a tipat Mary
-Mary adu sedativul !
Am apucato pe Bella de umeri  lipind-o de saltea  in timp ce Mary a venit cu sedativul  si  i la injectat in vena  de la incheietura maini
Bella a scos un scancet si  si-a domolit miscarile pana  a adormit .
Am iesit impreuna cu Mary din camera  si m-am sprijinit de zidul din fata usi
-Aisa esti bine ,draga mea?
-Daca sunt bine?Cum as putea sa fiu bine  cand o vad in halul asta ,cand o vad cum sufera ?Cand…cand vad ca se repeta istoria si ca nu o pot proteja pe Bella nici de data asta ?Cum sa fiu bine Mary?
M-am lasat sa alunec usor pe podea .Mary a venit catre mine si m-a apucat de umeri
-Aisa ,stiu ca e greu dar trebuie sa fim tari !Bella are nevoie de noi !
-Stiu Mary ,dar nu vreau sa o mai vad suferind !
-Nu v-a mai suferi draga mea ,ai cuvantul meu !
Bella Pov
Negura incepe sa dispara incet ,incet ,stiu ca in curand ma voi trezi  ,dar imi este frica  .Ce se v-a intampla cand voi fi treaza !?
Durerea acum era una muta ,stiam ca exista ,dar  nu o simteam, insa cand voi fi treaza  aceasta imi v-a rasuna in piept .
-Bella ?Bella ma auzi ?a intrebat o voce cristalina ,ingrijorata
Cine e aceasta voce ?De ce nu-i pot raspunde ?
-Bella ,draga trezestete !
-Bella  haide odata !!!!
-Bella haide verisoara trezestete !
Atatea voci si toate diferite .
-Isabella deschide ochii in acest moment!a rasunat o voce  tremurata de parca ar plange
Stiam vocea ,o cunosteam atat de bine ,imi era atat de draga .Pritena mea cea mai buna …ei ii apartinea vocea .
Dar ce cauta ea aici !?Se pare ca cine a zis „Curiozitatea e mai ceva ca moarte” a avut  dreptate pt ca incet  ochii mei au permis intrarea luminii eliminand  negura .Pleoapele mele au inceput sa se dezmorteasca  si sa-mi elibereze ochii .O lumina puternica  a patruns in ochii mei ,dar dupa cateva secunde ea s-a diminuat  lasandu-ma sa vad chipurile care ma inconjurau .
-Bella ,draga !!am auzit  o voce cu un acent frantuzesc ,iar in urmatorul moment eram stransa in brate cu putere .
-Of Bella ,ma petite ![micuta mea] Ce bine ca te-ai trezit !
Mirosul de liliac m-a patruns si chiar daca nu as fi recunoscut acentul(cea ce ar fi imposibil)tot as fi stiut despre cine e vorba
-Jyan!am stranso si eu in brate  cu putere
-Of  Bella  micuto !Jyan mi-a dat parul la o parte de pe frunte sarutandu-ma pe crestet .Ai ramas  tot tres jolie !(foarte draguta).Ma strans iar in brate ,clatinandu-ma usor
-Mama s-o sufoci !s-a a uzit un chicot scurt
Deabia atunci mi-am dat seama ca nu suntem singuri in camera  si am intors capul .In partea stanga stateau Mary si Melani zambind usor ,iar in partea dreapta statea vechia mea draga prietena Alyxis.
-hey !am soptit catre toti
In urmatorul moment Alyxis ma strangea in brate impreuna cu Jyan
-Ce bine ca te-ai trezit !Imi era atat de frica !
Amandoua ma balansau ba la una ,ba la alta si desi stiam ca tin la mine acest lucru nu facea decat sa ma ameteasca si mai tare
-Dragele mele lasatio un pic sa se linisteasca !le-a avertizat Mary probabil dandu-si seama ca nu prea imi fac bine
-Of ,scuze!zise Alyxis jenata  despartindu-se de mine .Jyan   s-a despartit si ea din imbratisare lundu-ma de mana .
I-am zambit cald apoi m-am intors catre Mary si Melani
-Unde sunt ceilalti ?
-Sunt in sufragerie ,te asteapta sa te trezesti !a raspuns Mary
-Ce mi s-a intamplat?
-……………Ti-ai pierdut constiinta pt ceva timp ……………….a explicat Mary ezitanta
-Bella nu iti mai amintesti , ma cherie ?(draga mea ) intreba Jyan strangandu-mi mai tare mana
-Ce sa-mi amintesc ?
-Bella  ……………………….incerca Alyxis sa spuna ceva ,dar se bloca imediat
-Ce s-a intamplat?Vroiam sa obtin un raspuns
Jyan o privi confuza pe Mary
-E din cauza sedativului isi v-a amintit incateva momente Jyanine !explica ea
Ma priveau ciudat parca asteptand sa se intample ceva  ,dar cel mai ciudat ma privea Melani .Era panicata ,indulerata  ,tulburata toate acestea refletandui-se in privire
-Mel ,ce e ?De ce ma privesti asa ?
Mel ingheta
-Nimic Bella ,nimic !spuse repede
Lasa privirea in jos rusinata
-Ce se intampla ce imi ascundeti ?
-Bella nu te ingrijora  totul v-a fi bine !imi promise Mary atingandu-mi usor spatele
In urmatoare clipa usa se deschise si inauntru intrara Rick si Erick
-Baietii !!!!!!am exclamat fericita
Ei au zambit si s-au repezit la mine lundu-ma in brate si sufocandu-ma tot odata
-Bells !!au exclamt amandoi fericiti
I-am strans la randul meu in brate .Dupa cateva minute mi-au dat drumul incetisor
-Bella ce bine ca te-ai trezit !exclama Rick
-Da Belly ne-ai cam bagat in sperieti pe toti !chicotit Erick
-Erick stii ca te iubesc ,dar daca imi mai zici Belly o patesti !l-am amentitat in joaca iar el a chicotit
-S-a facut Belly…Bella!
Nu m-am putut abtine sa nu chicotesc ,il iubeam pe Erick intotdeauna ma facea sa rad .
-Mes Enfantes  ,ce ma fac cu voi ?!(copii mei)chicoti  Jyan
-Nu stiu mama  ,acelasi lucru ma intreb si eu in fiecare zi !spuse Erick  in gluma facandu-ne pe toti sa radem .
……………………………………………………………………………….
Aisa Pov
-Ce facem acum Aisa ?
-Nu stiu Danon ,dar trebuie sa gasim ceva !am spus trantindu-ma pe scaunul din biroul meu
-Poate ca am putea lua legatura cu  ceilalti si sa le spunem sa incete ……..
-Danon nu vreau sa ma amestec in aceasta chestie ,e treaba lor daca isi risca vietile ……….
-Dar Aisa …..
-Nu asculta-ma ,sunt sigura ca toti au fost avertiza-ti si in plus ai vazut si tu ,toti sunt razboinici vechii ai Amazinului ,sunt adulti in toata firea si trebuie sa isi asume actiunile …….
-Si atunci ce facem ………
-Nimic ,ii lasam sa isi termine misiunea !
Danon se incrunta la propunerea mea ,stiam ca nu-i place  ,dar nu aveam de gand sa intervin in nici un fel .
-Bun deci nu intervenim ,dar daca se intorc in Magix ,ce facem?
-La ce te referi ?intreb confuza
-Stii bine ca la ei ,daca se intorc in Magix ……….
-Nu se v-a intampla nimic !
-Dar Bella …Dyn ……..
-Dyn e barbat in toata firea ,iar Bella acum sunt sigura ca va primi vestea mai bine !
Danon ofta si tranti in fotoliul de langa semineu
-Sper sa fie ………chiar  si dupa mai mult de doi ani  nu stiu  ce a avut  in cap …………..
Autor Pov
E o seara fara stele in padurea din Zexy
Sub  cerul liber doar in corturi dormeau acum 50 de fiinte magice ,iar 2 stateau de paza langa foc .
-Sigur nu vrei sa dormi ?intreaba unul pe celalalt
-Nu  Aron ,sunt bine !
-Esti sigur  n-ai mai dormit de ceteva saptamani , care e problema?
-Nu e nici o problema ,numai ca daca ma culc visez …….
-Si ?
-Cand ma trezesc imi dau seama ca sunt numai niste vise !spuse el  deznadajduit
-Capitane nu te inteleg ,te inchizi in munca  de cand te stiu ,ce se intampla ?
-Aron stii ce inseamna sa iubesti ?
Aron dadu usor din cap
-Inca nu …………..
-Atunci nu poti sa stii ce insemna asta !Capitanul isi ridica usor mana  lasandu-l pe Aron sa-i priveasca antrebatul .Acesta ramase socat pt cateva minute
-Nu …nu..nu stiam !
-Nu multa lumea de aici stie !completa capitanul zambind amar
-Unde e ?
-Acolo unde ne vom intoarce noi peste 2 zile !
Aron se uita ciudat  catre el
-Explica-mi ceva !Ce visezi?
Capitanul  ridica privirea spre cer
-Visez ca  e in bratele mele  si cand ma trezesc nu mai exista .E ca si cum ai trece din rai in iad ,fara sa simti fizic dar simti ca sufletul iti arde !
Mary Pov
Coboram catre sufragerie impreuna cu  Bella
-Mary ?
-Da draga mea ?
-Stii mereu am vrut sa te intreb de ce  o strigi pe Jyan  ,Jyanine si nu ca noi toti ?
-Pai cred ca pur si simplu imi e greu sa o strig asa !!am ridicat din umeri
Bella a chicotit  in timp ce paseam pe ultima treapta  din hol .si intram in sufragerie
-Bella ?a spus Aisa usurata si toata atentia s-a indreptat spre noi
-Bella !!!!a exclamat Danon si Bella a fugit in bratele lui
-Danon ce ma bucur sa te revad !
-Si eu scumpo !!zise el dandu-i parul de pe fata
Bella a zambit ,dar apoi fata ei a devenit grava
-Bella esti bine ?o intreba Danon
-Eu ….eu………imi amintesc !sopti ea si imediat toti eram in jurul ei
-Bella esti bine ?intreba Aisa disperata
Bella nu raspunse doar se indrepta spre fereastra privind
-Se intorc?sopti ea
Aisa se uita catre mine apoi se intoarse si inghiti in sec
-Da !raspunse ea si deja baieti erau in spatele Bellei pt a o prinde ,insa nu se intampla nimic
-Cand ?soptit din nou Bella
-Peste doua zile ! raspunse Aisa
-Atunci v-a trebui sa fim pregatiti !
Toti ne uitaram unul la altul
-Pregatiti ,ma petite?intreba Jyanine
-Da sa-i primim cum se cuvine !Bella se invarti pe un picor si se intoarse cu fata spre noi .Ochii ei erau negri si din  interiorul lor tasneau flacarii .Bella se uita la noi
-Unde este familia Cullen ?
-S-au dus sa-si stranga niste lucruri din casa ,se muta la noi pt o perioada !raspunse Melani
Pe buzele Bellei  se  imprima un zambet razbunator
-Perfect !sopti ea apoi iesi din camera
Toti ne uitaram spre Aisa care privea la randul ei la noi
-Sacre bleu asta  nu-i de bine ![Cerule] sopti Jyanine
Explicatii:
Hey cred ca va datorez niste explicatii in legatura cu personajele noi .Erik ,Rick ,Jyanne(prescurtare Jyan) ,Danon  si Alyxis  formeaza familia Dason .Ei sunt o fosta familie din Magix care s-a mutat  departe  de catica ani din cauza munci lui Danon care este  ambasador  .Ei sunt foarte apropiati de Amazin ,Danon si Charlie fiind fosti buni prieteni (de ce nu mai sunt vedeti afla )pe langa acest lucru Danon a fost si fostul profesor de scrima al Bellei si i-a devenit ca un unchi .Alyxis  a fost colega lui Bella la Orhideea (la liceu) si a ramas ca o sora pt aceasta .Erik si Alyxis s-au intalnit datorita Bellei si acum sunt casatoriti .Asa cum probabil v-ati dat seama Erik si Rick  sunt frati  naturali ,parinti lor fiind unii dintre putinele  cupluri care au put avea 2 copii in loc de unul cu era normal pt fintele magice .O da si Rick e indragostit de Cornelia numai ca ea nu stie =))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu