Cap 15 Incepe !

sâmbătă, 27 octombrie 2012


-Bella esti ok ?intreba Aisa de indata ce am intrat pe usa in birou
-Da sunt bine !
M-a imbratisat usor apoi se indeparta pe fata ei inca citindu-se ingrijorarea
-Sigur?
-Da Aisa ,sunt ok !Unde e familia Cullen?
-In cabinetul de sus ,se ocupa Mary de ei .
-Ok ,ma duc sa-I vad !m-am intors catre usa cand vocea ei m-a oprit
-Bella ,asteapta!
-Ce este?
-E vorba de misterul asta !
-Ce e cu el ?
Aisa sa uitat catre mine si m-a invitat sa i-au loc
-Vroiam sa iti spun ca am hotarat sa nu ne mai implicam deloc in acest mister !
-Ce ,Aisa………
Aisa ridica palma si ma opri
-Asculta-ma inainte ! E cel mai bine asa ,tu trebuie sa iti ti promisiunea …….
-Dar voi nu ati promis nimic ………..
-Bella asculta,intradevar noi nu am promis nimic ,dar e mai bine asa crede-ma .Oricum totul se v-a dezvalui la momentul potrivit .Ideia este ca am urmat sfatul mici tale prietena Darcy si am gasit o mica ceata de vanatori de magie clandestini .
-Adica impotriva Amazinului ?
-Exact!
-Dar credeam ca nu mai exista nici o astfel de grupare !Eram uimita ,de cateva deceni apele se linistisera ,astia de unde mai aparusera ,era bizar ,dar in mod ciudat Aisa nu parea preocupa catu-si de putin
-Se pare ca mai exista o armata…………
-Armata ?Cum adica armata ?Aisa in cazul asta trebuie sa lom imediat un excadron si sa………
Aisa chicotit amuzata
-Calm Bella ,calm !Asculta pana la capat !Da ,o armata ,dar aici intervine partea amuzanta se pare ca avem pe altcineva care se ocupa de aceasta situatie ,iar noi ne vom ocupa numai de partea limitata,adica de micile cete din jur .
-Stai ,stai,stai..adica avem un spion prin aceasta armata ?
Aisa izbugnit in ras ,apoi redeveni serioasa
-De fapt e o poveste amuzanta si cred iti v-a convenii de minune !Uite cheama-i pe toti in sufragerie si o sa va explic !
……………………
Peste 20 de min
Autor Pov
In sufrageria Amazinului era intalnire generala .Gardieni ,Cler,Mary ,Ane Marie ,Anabella ,Mark ,Cornelia ,Bella,Aisa ,toti se aflau acolo .
-Aisa cred ca poti sa incepi ,draga mea! propuse Mary
-Inregula cred ca e timpul sa stiti adevarul !
-Ce adevar ?intreba Ane Marie
-Adevarul care urma sa iasa la suprafata peste vreo 2 luni ,il veti afla acum .Dar inainte ,Felicity !striga Aisa ,iar usa se deschise si inuntru intra Felicity zambitoare
-Misiune indeplinita ,Regina Mistica !Ati avut dreptate !
-Multumesc Felicity !Explica-ne exact ce ai vazut !zise Aisa devenind dintr-o data serioasa la fel si Felicity
-Ia stati ne explici si noua te rog ,Aisa !
-Asa vroiam sa fac Bella !zise Aisa confuza privindu-si sora
Bella era asezata pe una din canapele alturi de ceilalti numai ca spre deosebire de ei ea era foarte ingrijorata pt ca stia despre vanatorii de magie .Ii se pare ciudat ca Aisa nu pae ingrijorata deloc ,ba chiar i se parea foarte bizar mai ales dupa toate aceste episoade .
-Nu !Vroiam sa zic sa ne explici unde ai trimis-o pe Felicity si te rog sa nu sari nimic !explica Bella dar parea mai mult un ordin
Vocea ei fusese serioasa si puternica nu lasa loc de ocolit subiectul
-Inregula Bella ,ai dreptate !Felicity te rog sa iei loc pana le explic !
Felicity s-a asezat pe unul din fotolile asezate langa canapele
-Inainte de intalnirea cu consiliu am contactat-o pe Felicity pt o misiune de supraveghere .Cu cam 2 saptamnai inainte de intoarcerea Bellei mi s-au semnalat ,de catre echipe ale Magixului trimise in misune , ca intr-una dintre dimensiunile nelocuite si anume dimensiunea 145 ……….
-Adica Zexy , dimensiunea care consta intr-o padure infinita ?intrerupse Nick
-Da ,mersi ca ne-ai lamurit !zise Aisa zambind ironic
-Scuze ,continua!
-Deci ,asa cum ziceam se pare ca au sesizat un anumit lucru care seamana cu cea ce a descris Bella .
Toti si-au atintit privirile catre Aisa ,dar aceasta se opri indreptandu-se cate geam si tragand draperia inalta si lunga de culoare rosie
-Melani apasa butonul!a ordonat Aisa ,iar Melani a diparut reaparand langa fereastra din partea cealalta a camerei .Atins butonul amplasat pe perete si toate ferestrele incepura sa fie blocate de grilaje mari elegante de culoare rosie sangeriu .
Melani se reintoarse la locul ei de langa Nick
-Pt ce e asta Aisa ?intreba Cornelia
-Ca sa fim siguri ca nu ne aude nimeni si nimic !Deci acum presupun ca pot continua .Echipa din Magix a urmarit acele „umbre” pana intr-o poienita si acolo au zis ca au vazut cum „umbrela „ incep sa prinda contur transformandu-se in fiinte si apoi ca prin minune echipa a disparut
-atunci tu de unde ai aflat !?intreba Chip
-Se pare ca n-au disparut chiar atunci ci adoua seara deci au avut timp sa imi trimita un raport ,pe care cineva a incercat sa il i-a de pe computerul meu .Se pare ca a incercat sa imi sparga parola si culmea comform Insititutului Magix de Spionaj semnalul de la calculatorul operat venea din Zexy.Si acum daca ii permiteti lui Felicity ……….
Felicity se ridica usor in picioare si cu un aer serios privii in spre ei
-Regina Mistica m-a trmisi sa cercetez acel lucru ,iar spre norocul meu inca de la venirea mea in acele partii am inceput sa observ acele creaturi .Se pare insa ca nu sunt chiar creaturi ci o armata de aproximativ 400-600 de fiinte magice antrenate ……………………………
-Poftim?????????????o intrerupsera toti pe Felicity
-Da este adevarat o armata de fiinte magice care sunt antrenate pt a lupta impotriva vanatorilor de magie …………………..Felicity se opri brusc la un semn al Aise care a continuat
-Gruparea se nu meste Ama245Ice ,ei sustin ca lupta comform standerdelor Amazinului .De parca noi am fi o macelarie .
-Aisa nu inteleg de ce sa infinteze cineva o grupare ,cand este treaba Amazinului sa se ocupe de partile rele ?intreba Ane MARIE
-Nici eu nu stiu Ane MaRIE !Dar ce stiu sigur este ca au niste antrenori desavarsitit si ca aceste 400-600 de fiinte magice sunt o veche elita de razboinici ………….
-Stai tu vrei sa ne spui ca nu sant niste copii fara minte ci niste razboinici vechii ?Cine le-a spalat creierul ?se repezi Emy
-Ata ma intreb si eu Emy !Nu stiu cu ce i-am suparat atat de rau de-au hotarat sa faca ceva atat de nesabuit incat sa ascunda informatiile de Amazin si sa infiinteze o grupare care nu are sens .
Aisa era dezamagita in tot acest timp in care a condus Amazinul multi razboinici vechi au apreciat-o ,de fapt toate fiintele si nu doar magice ,erau multumite de munca ei si-a Amazinului ,aflarea despre acesta grupare o descurajase ,dar nu vroia sa arate asta prefacandu-se calma .
-Regina Mistica ,cred ca mai trebuie sa va spun ceva !zise Felicity
-Ce anume ?
-Pai trebuie sa stiti ca ……..Felicity scoase din maneca vestei un micro-film ……….aveti anumite cunostinte in aceasta grupare ,v-as recomanda sa luati o pastila inainte sa va arat !
Bella Pov
Ce naiba spune Felicity?
Ce cunostinte ?Normal ca-i cunosteam daca erau fiinte magice si pe deasupra si razboinici .Atunci de ce pare asa serioasa !?
-Felicity la ce te referi?
Felicity ofta
-Pastila ?
-Felicity n-am chef de prostii ,spune-ne odata ce vrei sa zici !ordona Aisa .Se pare ca tot calmul disparuse
-Bine !
Felicity ii inmana lui Aisa filmul .
-Emy punel pe ecran !
Ecranul televizorului e imens intotdeauna am considerat asta .
Emy a pus micro-filmul in computer ,iar pe ecran au inceput sa apara poze .
In multe din ele apareau razboinici antrenandu-se .Unii dintre ei imi erau familiari ,chair lucrasem cu ei
-Oare la ce Dumnezeu se gandeau?ofta Mary
Peste cateva poze Felicity s-a pus in fata ecranului
-Urmatoarea este cea care incepe seria socurilor !
Pe ecran au aparut un grup restrans de fiinte care priveau spre un tip cu o harta in fata
Ma pregateam sa intreb ce e asa special cand in urmatoarea clipa poza se schimba si tiul nu mai avea harta pe ochii .Charlie !!!!!!!!!!!!!!
-Nu imi vine sa cred !!zise Aisa privind ecranul
Charlie?Tatal meu?E chiar asa nebun??
-Si inca n-am terminat !atrase atentia Felicity
In urmatoarea clipa alta poza lumina ecranul ,iar picioarele mele s-au inmuiat ….nu era posibil!!!Nu puteau fii in viata!!!!
Cum se poate?!
Dyn Pov
Am vazut negru in fata ochiilor .Nu se putea sa traiesca !Sunt morti !
Simteam cu pamantul mi se misca de sub picioare !
Cum e posibil asa ceva ?!
Ea e inviata !Ei sunt inviata!
Inima imi bubuia in urechii si pulsul imi crestea treptat .Ciudat pt o fiinta care nu are nevoie de puls !
-Aisa asta nu e posibil !!!a tipat Emy
Aisa privea inmarmurita poza ,iar langa ea Bella aparopae ca lesinase
-Bella !Am reusit sa rostesc si imediat toata atentia s-a indreptat spre ea
Bella s-a ridicat usor de pe canapea .Fata ii era galbena iar buza de jos ii tremura .
-Bella !a apucat sa sopteasca Aisa inainte ca Bella sa-i cada in brate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu