Cap 15 Eram odata fericita

duminică, 28 octombrie 2012


Groaza ,groaza si iar groaza nu mai asta simteam si sufletul meu era atacat de intrebari.”De ce trebuia sa  suferi pt dragoste , de ce era asa complicata viata?De ce fericirea cere sacrificii?”Intrebari care nu au niciodata raspuns .Acum cateva zile mi se pare ca sunt in rai , descoperisem o noua prietena si  aflasem sensul  verbului „a iubii” ,dar  nu fericirea nu putea dura mult pt ca  unor negru s-a abatut asupra mea zguduind  totul in calea sa .Hmm…ce ironica e viata  atatea planuri s-au  spulberat din cauza  unor oamenii pe care ii iubeam dar pe care acum aproape ca ii urasc .
Seara!Asa era acum afara si asa era si in sufletul meu ., o negura groasa care se intindea la nesfarsit iar soarele si speranta nu-si  mai faceau simtita prezenta .Luminile  de pe autostrada imi intrau in ochii facandu-ma sa ma trezesc din visare .Am intors  usor capul catre dreapta  acolo unde se afla chipul  celui ce urma sa imi devina sot..Chipul lui odata fericit acum era brazdat de o tristete pura  .L-am privit in liniste cateva minute  ,imi doream sa ma priveasca si el sa vad ce gandeste dar privirea lui era pierduta  in intunericul noptii.Mi-am  sufocat  un oftat si m-am intors cu privirea catre fereastra .Acum cateva ore nu era  asa eram fericitii amandoi  , dar  printr-un singur telefon lumea mea s-a prabusit .Stand acolo  in intuneric privind pe fereastra mi-au revenit in minte  aminiti de acum  cateva zile si au inceput sa mi se deruleze in fata ochiilor
Dupa ce plecasem de la familia Laiden ,Nicolas imi spusase ca are o surpriza pt mine .Mersasem cu masina cap 40 minute  pe autostrada  apoi cam 10 pe un drum  forestier care s-a oprit brusc .
-Am ajuns?am intrebat eu confuza iar Nicolas a chicotit
-Nu ,dar de acum mergem pe jos !
-Bine  imi plac drumetiile!am spus entuziasmata iar Nicolas a chicotit din nou
-Ce-i ?
-Esti prima fata  de la care aud asta ,mai ales tinand cont ca esti in rochie  !
A da rochia de la Ane pe care insistase sa o port .Nu  ca mar deranja ,era foarte draguta :orochie  albastru inchis lunga ,dreapta,fara spate ,dar trebuie sa recunosc ca in momentul in care Ane a scos pantofii am crezut ca lesin .Bine auzise eu de pantofii inalti dar astia erau prea inalti chir si pt mine .Tin sa specific ca acum il depaseam pe Nicolas in inaltime cu cativa centrimetri si pt mine nu era deloc placut.
Nici nu observasem ca Nicolas imi deschisase portiera si astepta sa cobor
-Nicolas , nu cred ca pot merge prin padure cu pantofii astia!
Nicolas a izbucnit in ras
-A de aceea erai mai inalta ca mine si eu care credeam ca ai mai crescut !a spus el amuzat
-Nu e amuzant o sa imi sparg capul!
-Nu spune prostii iubito  ,nu iti vei sparge capul te voi prinde eu !
Am dat din cap insemn ca nu  iar el mi-a zambit cald si linistitor
-Pai , daca nu vrei sa mergi cu pantofii de la Ane poate o sa mergi cu cei de la mine!
Cred ca a citit  confuzia pe feta mea pt ca in urmatoarea  secunda  disparuse din fata mea
-Nicolas!
-Da! A spus el stand in fata mea cu o cutie in mana.
-Doamen  , esti prea rapid uneori!
A chicotit si a desfacut cutia pe care o avea in mana .
-Inchide ochii!
Am zambit si i-am inchis ,Am simtit  cum imi scoate pantofii din picioare si mi le atinge delicat .Am tremurat  la senzatie  data de atingerea lui .
-Deschide ochii iubire!
Am deschis ochii si m-am uitat  in jos .Eram incaltata cu o pereche de pantofi negri cu bareta si un toc destul de mic .
-Nicolas sunt superbi !am ridicat privirea catre iubitul meu care zambea satisfacut
-Ma bucur ca iti plac .Stiam ca Ane o sa exagereze cu incaltamintea asa ca am fost cu la cumparaturi . Nicolas  s-a apropiat si m-a sarutat usor pe buze .
-Mergem ?
-Da!
Am coborat din masina si  am  luat-o la pas .Era  asa de frumos,  copacii aveau o noanta neobisnuita de verde iar  soarele care apunea le facea frunzele sa para de aur .
Dupa cateva minute de mers , am zarit o lumina la iesirea dintre copacii
-Acolo e?
-Da!
Inainte  sa iesim dintre copacii ,Nicolas s–a oprit si m-a sarutat dulce  timp de cateva  secunde
-Esti gata ?
-Da! Am spus  entuziasmata
Am pasit afara in lumina si am ramas cu gura cascata .In fata noastra se intindea o poienita  .In capatul ei se afla un lac destul de mare iar pe el oglindindu-se in apa limpede era un yacht .Peste tot era inconjurat de flori si lumanari .
-Iti place ? m-a intrebat Nicolas la ureche
-Doamne este ata de frumos !
-Ma bucur ca iti place dragoste !Ai mai fost vreodata pe o barca ?
-Pe o barca am fost pe asa ceva nu !Asta-i pt tine barca?
Nicolas a chicotit si sunetul s-a revarsat in urechile mele
-Haide!
Am mers impreuna catre yaht si Nicolas m-a ridicat in brate ca sa pot ajunge la scara
(nu ca ar fi fost nevoie ,puteam sa sar dar de barbatii)Pe yacht era aseazata o masa cu lumanari si petale de trandafir  .
-Nicolas ai facut toate astea pt mine?
-Nu le-am facut pt  Fenric al viii-lea!a chicotit el
-Nu e amuzant !
M-a condus  la masa    si mi-a tras scaunul ca sa ma asez
-Multumesc!
El a chicotit  si s-a asezat la masa .Mi-a zambit cald si mi-a luat mana intrea lui
-Cred ca asta e prima noastra intalnire ! am spus eu rosind
-Prima  si ultima!a spsu el serios
Parca m-a trasnit fulgerul  .Doar nu ma parasea ?De ce ?Ce facusem ? incepusem sa suspin fara sa imi dau seama
-Iubito linisteste ! m-a indemnat el deja speriat parca
-Dragoste nu la asta  ma refeream !Te iubesc si sa nu te indoiesti de asta!El a venit in spatele meu si mi-a sarutat gatul .Instantaneu m-am calmat
-Mai bine?
-Da!Iarta-ma Nicolas eu ……
-Shhh..e inregula  nu  trebuia sa ma exprim chiar asa……..dar e  ceva ce nu am mai facut pana acum si  imi pierdusem  speranta ca o sa mai fac vreodata
Eram confuza nu stiam la ce se referea .Nicolas a venit in fata mea si s-a asezat in genunchi apoi a scos o cutiuta mica din buzunar  iar eu am inghetat
-Renesmee Carlie Cullen  de prima oara de cand te-am vazut mi-am simtit  sufletul zburand . Tu ai fost ca o  raza de soare ce mi-a luminat viata , fara tine si acum as fi fost prins in intuneric !Ai fost raza mea  de soare, ingerul meu pazitor ,ai fost si vei fi tot ce mi-am dorit vreodata .Ai vrea sa imi faci  deosebita onoare de a devenii sotia mea ?
Eram inmarurita  !Nicolas ma  privit  in ochii in tot acest timp  si acum ma privea parca mai insistent .
Renesmee pt Dumnezeu reactioneaza  !
-Renesmee iubito ?
-Da!Da vreau ! aproape am tipat eu cand  mi-am recapatat vocea
Nicolas  m-a ridicat in brate si m-a sarutat .Cand m-a lasat inapoi jos  a desfacut cutia si a scos un inel absolut uluitor .Eram  elegant finut , din aur alb cred si cu pietricele roz .
El mi-a  zambit stramb si mi-a pus inelul pe deget
-Nu mi-a esit exact cum am planuit eu !s-a plans el ,lasand capul in jos rusinat
Mana  mea i-a ridicat barbia
-A iesit perfect !
El a chicotit
-Nu  prea cred ,am uitat pana si sa desfac cutia cand te-am cerut !
-Nu mai conteaza!Te iubesc!
-Si eu te iubesc dragostea mea !
El m-a sarutat pasional pana am simtit ca raman fara aer
-Nicolas la ce te-ai referit cu  intalnirea ?
-Am vrut sa spun ca daca tu ai acepta, ce-ia ce ai facut , nu vor mai fi intalniri vor fi cine romantice intre un sot si o sotie .El mi-a zambit iar eu i-am raspuns tot cu un zambet
-Deci de acum  incolo ma mai asteapta astfel de surprize ?
-Ca aceasta cina cu siguranta da , cu logodna ,imi pare rau dar de acum in colo vei fi numai a mea doamna Laiden !
-Nici nu as vrea altceva !
………………………………………….
Au trecut cateva  ,minute ,ore, zile tine mai tinea cont?Luna pusase stapanire pe aceea mica bucatica de rai , dar cui ii pasa?Mie una nu !Eram prea ocupata ca sa imi priviesc viitorul sot si sa ma intreb cum de sunt asa norocoasa ca sa mai observ ceva!Fusese o seara magica ,  minunata .Eram atat de ferecita  , incat nu imi incapeam in piele .Toata  noaptea  vorbisem cu viitorul meu sot .Ce bine suna! Zorii zilei se revarsau peste noi si o noapte nedormita isi spune cuvantul pt parte umana . Eram obosita vroiam sa ma culc dar imi era frica ca ma voi trezi si voi realiza a a fost doar un vis .Unul frumos!
-Iubito trebuie sa te culci! Mi-a zis ingerul meu in timp ce ansam pt a mia oara  in fata soarleui care nu de mult fusase luna
-Nu vreau!am protestat eu lasandu-ma mai adanc in bratele lui
-Nu vreau sa plec de aici !
-Nu trebuie sa plecam ! mi-a soptit el la ureche .M-a ridicat in brate  si  m-a condus catre o usa .Eram prea obosita  asa ca nu am vazut mare lucru  , am simti doar cum Nicolas m-a asezat pe un pat  si mi-a sarutat ploapele deja inchis
-Somn usor dragoste !
…………………………………………………………………………
Aceea seara imi v-a ramane  intotdeauna in minte .In urmatoarele zile am fost in paradis .Ne-am plimbat am fost la picnic cu  noua mea familie .Am  aflat ca sa cum jucam noi
baseball,familia Laiden jucau football dar nu am putut  vedea cum se desfasoara un meci pt ca  ei juacau numai in zilele cu ceata ,explicatia simplu :era mai greu sa te orientezii cea ce lor le placea mai mult .Ma apropiasem foarte mult de noua mea familie   si ca sa  fiu o Laiden in toata  puterea cuvantului primisem o bijuterie  cu stema familiei :  o stea cu patru colturi si cinci sulite care aratau spre cele cinci elemente scrise in latina pe marginea  ei .Fiecare stema  era lucrata in aur si platina .Trebuie sa recunosc ca bijuteria cu stema familiei mele  nu o mai purtam deoarece mi se rupsase inchizatoarea si era la reparat atunci cand eu am plecat in Londra .Deabia atunci am mi-am dat seama rusinata ca nu  observasem niciodata  stema familie Laiden pe care toti o aveau pe o bijterie permanent .Ane ,Cristal si Iren aveau fiecare cate un colier diferit cu stema ,Wiliam a vea o bratara asemanatoare cu cea purtata de  membrii familie mele , nu era chiar la fel dar semana modelul ,Nicolas avea un lantic cu stema (scz pt diminutiv dar nu mi se pare  normal sa zic lant), iar Serghei nu avea bijuterie ci un ceas de buzunar purtat in permanenta cu stema pe el .Eu am primit o bratara , tot de argint  care m-a fermecat imediat prin eleganta si simplitatea ei .Imi amintesc ca atunci cand Nicolas mi-a pus-o pe mana Wiliam a inceput sa fluiere si toti am izbucnit in ras .Dar binele nu dureaza la nesfarsit caci  un telefon a stricat totul
Eram cu Nicolas   si ne plimbam dupa cursuri cand telefonul meu a sunat  , cand am vazut ca era Rose am fost un  pic socata la inceput  pt ca de obicei ma suna mai pe seara iar acum era  deabia ora 3 .
-Alo Rose !Ce s-a intamplat?
-Renesmee trebuie sa plec!Nu mai e de stat aici, au inceput sa banuiasca !Am inghtat instantaneu
-Ai gasit scuza!
-Nup !O sa inventez ceva !
-Unde te duci !
-Nu stiu urmam planul !Renesmee trebuie sa pleci din Londra !Spunei lui Nicolas ,plecati impreuna!
-Dar Rose ce sa ii zic?am intrebat disperata
-Adevarul !Spunele adevarul !Renesmee tin la tine cu siguranta  te vor intelege iar Nicolas te iubeste nu te v-a parasi.N-ai alta obtiune !
-Bine ….am sa incec, noroc !
-Multumesc scumpo !Ai grija de tine!
Am inchis telefonul   .Nu mi se putea intampla mie !
-Iubito ce e?m-a intrebat Nicolas
-Eu ..eu …..Nicolas putem merge la familia ta trebuie sa va spun ceva !
-Sigur!M-a luat de mana si m-a condus la masina in urmatoarle zece minute ,timp in care nu am scos o vorba ,eram in fata familiei Laiden
-Renesmee ce s-a intamplat ? m-a intrebat Serghei ingrijorat ,  imi devenise ca un tata si Iren ca o mama eram ingrozita de cum vor reaction cand vor afla .Am tras aer in piept si am inceput sa le povestesc .
………………………………………
Cand am terminat  am ridicat privirea si spre mare mea mirare nimeni nu ma  privea in vreun fel ,numai Nicolas era inghetat langa mine
Iren a venit si m-a strans in brate
-O scumpo linistestete  , tot v-a fi bine , tu faci parte din familie acum si nimic nu  v-a schimba asta !
Toti mi-au zambit si am rasuflat  usurata , dar  persoana care vroiam cel mai mult sa ma sa imi zambeasca era ingheta langa mine .In  urmatoarea ora baieti au facut planuri , eu si Nicolas trebuia sa plecam o vreme  , de oarece eu refuzasem cu stupoare sa vb cu familia mea .Urmau sa  vina si ei dupa noi  la  2-3 zile .Irean Ane si Cristal nu ma scapasera din imbratisari parca facand cu tura .Cand am fost gata am plecat cu Nicolas  inspre o casa a familiei Laiden .
Ei asta e prezentul  cel dureros .De cand  le marturisisem povestea Nicolas  nu a mai scos o vorba  .Trecusera ore de atunci .
-Renesmee!am inghetat cand i-am auzit  vocea si am intors capul intalnindu-i privirea trista
-Spune ceva te rog nu mai suport tacerea asta!
-Nicolas …imi pare atat de rau!
-De ce ?
-Pt tot ,trebuia sa  iti spun  de la inceput dar mi-a fost frica !Nu trebuie sa  ma ajuti  , pot pleca singura  ………….Intr-o stare de agonie    m-am repezit sa scot inelul de pe deget dar Nicolas mi-a prins incheietura
-Sa nu faci vreo data asta! A spsu el ferm .Renesmee , iubirea mea pt tine nu s-a schimbat , trebuia sa imi spui mai de mult acest lucru .Nu ar fii schimbat nimic !
-Am crezut ca ma vei parasii ….eu..
-Shh! A spsu el cu un deget pe buzele mele
-Nu te voi parasii niciodata !Te iubesc !Nu imi pasa daca familia ta ma acepta sau nu , nu imi pasa daca trebuie sa ii rup capul acelui varcolac , nu imi pasa de nimic atata timp cat te am pe tine!Te iubesc !
-Si eu te iubesc ….
Am vrut sa continui dar  buzele lui se aflau pe ale mele sigilandule .M-a sarutat incet si pasional .Apoi   mi-a zambit  cald
-Iarta-ma nu trebuia sa nu iti vorbec , dar am fost prins in ganduri !
-Despre mine ?
-Nu , mi-am dat seama ca nu stii nimic despre viata mea dinainte de asta .Cred ca a venit timpul sa iti spun si povestea mea ! a spsu el trisit
-Promitem insa ca asta nu v-a schimba nimic!
-Nicolas nu  se v-a schimba nimic indiferent de ce imi vei spune , te iubesc!
Hey Sper ca v-a placut sau o sa va placa !
Aceste sunt bijuteriile familiei Laiden
Iren
Ane
Cristal
Colierul lui Cristal are acel cap de mort deoarece simbolizeaza viata ei de dinainte de familia Laiden, nu stiu daca mai apuc sa pun asta in fic asa ca am tinut sa specific.
Wiliam
Nicolas
Serghei
Renesmee

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu