Cap 14 Conditii

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Autor Pov

-Felicity ce cauti aici ?intreba bland Mary
Toti  par socati de aparitia lui Felicity .Ea nu era tocmai fiinta magica preferata a  lui Aisa .Felicity nu era razboinica a Amazinului renuntase la acest titlu  cu mult,mult timp in urma ,de ce nimeni nu stia .Acum ea lucra ca un fel de mercenar platit,adica facea misuni pt Amazini in schimbul unei sume de bani ,era singura si unica fiinta magica care facuse asta vreo data .Multi credeau ca tocmai de aceea o face pt a fi diferita de toti ,alti spuneau ca face acest lucru datorita felului ei de-a face misiuni .Si anume Felicity se juca cu sentimentele prazi ei influentandu-I sip e cei din jur .De exemplu intr-una dintre misiuni  ca sa ajunga la tinta ,l-a facut pe  un apropiat al acesteia sa se indrgosteasca de ea ,cea ce pt ea e o joaca .Dupa terminarea misiuni ,desi baiatul era nevinovad  Felicity nici nu l-a bagat in seama ,spunand pur si simplu  zloganul orcarei finite magice “Intr-o misiune nu se pun sentimente !”ceea ce era adevarat .Nici o fiinta magica nu putenea sentimente reale in misiune ,pt ca  te puteai atasa de “prada”ceea ce nu era bine ,insa Felicity ducea totul l-a extreme ,ii facea o deosebita placere sa se joace cu sentimentele fiintelor ,bune sau rele si apoi sa le zdrobeasca  fara mila .Din cauza acestui lucru fusese numita “Regina de gheata” sau “Inima rece”.Desi multora le parea imposibil Felicity nu fusase asa din totdeauna  ,odata fusese una dintre cele mai supuse ,destoinice si puternice razboinice ale Amazinului ,tregandu-se dintr-o familie de razboinici vechi ,Felicity era o comoara de zahar si misiunile ei erau mereu indeplinite fara victime ,insa dupa moarte familiei  ei ,pe cand ea avea doar 20 de ani ,ea a disparut o perioada de timp ,cand nimieni nu mai avea sperante ca v-a fi gasit ea a reaparut in Magiz dar era schimbata radical devenind ceea ce este astazi .
-Regina Mistica m-a chemat pt a-mi vorbi !raspunse dulce
Fata de fiintele magice Felicity avea un deosebit respect ,dar pe toate celelate le considera inferioare
-inteleg ,pai inca nu s-a terminat sedinta asa ca ia loc !Felicyt se indreapta catre canapea si se aseaza .
Toti privesc confuzi ,dintre toate fiintele de ce tocmai pe ea ?
Dar inainte sa gaseasca vreunul raspunsul la intrebare usa de la camera de sedinta este deschisa si  membri consiliului salutandui se indeparteaza catre curtea principala la masini ..
Bella Pov
Slava Cerului ca se terminase sedinta nu stiu cat mai puteam suporta .Era curat dejavu  si asta ma termina .In timpul sedintei a trebui sa vorbesc mult si sa explic membriilor Consiliului ce anume am vazut .Toti isi dadusesera cu parerea despre ce ar putea fi acel lucru ,dar in final singura concluzie a fost ca trebuie sa stam cu ochii in patru  ,pt orice eventualitate .Spre  norocul meu  Aisa era destul de pusa la punct cu situatia ,astfel ca s-a descurcat sa ofere informati suplimentare,  lasandu-ma sa respir.
Impreuna cu Aisa si cu  Cler pasesc usor pe usa camerei de consiliu intrand in holul mare unde ne asteptau toti .Il caut cu privirea pe Dyn sa vad daca s-a intors ,dar  un chip imi stranseste interesul .Felicity !Ce cauta ea aici?
Familia mea ne zareste si se ridica in picioare ,toti purtand pe fata o privire confuza  si pot sa pariez a are legautra cu Felicity .La randul ei se ridica si face o mica plecaciune
-Bine v-am gasit Regina Mistica ,ordonati !zise ea aplecandu-se cuvincios dupa plecaciune in semn de respect .
-Felicity ,vreau sa vorbesc cu tine in biroul meu  !zise Aisa arantandu-i prima usa  de la etaj din fata scarilor .
-Sigur Regina Mistica !
Ce doua pleaca impreuna spre scari  .
-Bella ?
-Da ,Aisa?
-Dute dupa familia Cullen si adui aici !Aisa si Felicity disparura in birou
Ma intorc catre Mary privind confuz
-Familia Cullen a plecat?
-Da Bella ,au spus ca se duc sa i-a ceva de acasa si se intorc !Dar vad ca nu s-au intors inca !
-Bella vrei sa ma duc eu dupa ei ?intreba Chip
-Nu e inregula ma duc eu !Ne vedem mai tarziu !
Am inaintat cativa pasi
-Bella?
-Da Emy!
-Ti-am luat o masina noua  e in partea dreapta sub  tipla .
-Ai pus-o si la tipla ?Emy serios nu vreau !!!
-Bella nu mai comenta si dute !
Inainte sa pot fugi Melani m-a prins de antrebrat .Ciudat nu stiam ca era langa mine
-Mel ,ce e ?Ma privea ciudat
-Bella nu intra pe usa din  fata !
-De ce nu ?
-Doar nu o face ,intra pe fereastra,e mai bine de spate  ! s-a uitat la mine ochii stralucindu-i si pentru o clipa devenira de un verde-albastrui ,dar imediat disparutra si Melani iesi din camera .
-Ce naiba a fost asta?
Toti priveau ciudat in urma lui Melani
-Mary ?
-Nu stiu draga mea ,Melani vede portalele deschise ,dar in ultimul timp am senzatia ca ceva ii se intampla !
Nick a luat-o la fuga dupa ea
-Mai bine dute Bella si poate ca ar fi mai bine sa respecti ce a zis Melani !spuse Mary serioasa
Am luato la fuga catre garaj .
Peste 9 min
Intram pe aleea   din fata casei ,dar nu se vedea nimic ,liniste si pace !Cum era zica aia a detectivilor ?A da poate prea liniste !
Am coborat din masina ,hotarata sa ma duc pe intrarea din fata ,dar la doi pasi m-am ragandit
„Si acum ce faci Bella ?Intri pe fereastra? Intrebarea e pe care?”M-am apropiat de casa  .”Fereastra!Fereastra !Care fereastra?”
<< Doar nu o face ,intra pe fereastra,e mai bine de spate>>
„De spate? Cum adica de spate?…..La naiba MeLANI LA CE TE-AI REFERIT ??!!!…….”
Priveam ferestrele .Ce naiba fac acum ,cum adica de spate ?De spate …tine de paza in …spate!Bingo !!!Am luato la fuga spre spatele casei si am gasit o fereastra de doi metri pe mijloc .Asta e ,de unde naiba o fi stiu Melani de fereastra din spate ?!
Am sarit pe cladire , si am apasat usor mana pe sticla crapanad-o destul incat sa intru si prizand-o cu scutul ca sa nu cada jos ,facand zgomot .
Am  intrat pe casa scari .Nu se auzea nimic din casa .
Am coborat usor  spre sufragerie .
-Hey ,e cineva? Nici un raspuns .Ma simt ca intr-un film vechi de groaza ..
-Alo Esme !Rosalie!Edward!Carlisle!Jasper !Cineva!
Nici un raspuns .Deja ma inebunea tacerea asta !
Am intrat in sufragerie  ,nu era nimeni !
Oare or fi la vanatoare ?
Ma indrept sovaielnic spre usa ,pasind usor pe pardosea .Unde or  fi ?Daca li s-a intamplat ceva ?
Un curent rece mi-a strabtut  spatele  ,m-am rasucit pe un picior intorcandu-ma spre scari .
Eram pe cale sa ma indrept inapoi spre usa cand incep sa aud  un sunet jos ,de pasi .
Privesc spre scari pregatita sa atac ,incet o umbra incepe sa se arate ,devenind tot mai mica cu fiecare pas facut .
Ce Dumnezeu?
Un mic piciorus paseste pe ultmia treapta si in fata mea apare o fetita de 5-6 anisori ,tragand dupa ea un ursulet de plus .
Paseste usor jos ,ridicandu-si caputul si privind la mine .Ochii i s-au marit si un zambet sters i-a traversat chipul .
-Bella !zise ea cristalin ,zambind usor
Isi stranse ursul in brate si se indrepta spre mine
-Esti exact asa cum mi-am imaginat !Cum era……..a da ,ca o papusa !O papusa de portelan ,mult prea fragila !
Ce ……………
-Bella imi pare bine ca te vad!Semeni perfect cu descrierea !
Ea se indrepata spre mine repede si voios
-Numele meu e Darcy !
Era chiar in fata mea  acum,A apucat ursul cu o mana si l-a ridicat sus
-El e Barry ,prietenul meu !Il am de cand eram mica ,e cel mai simpatic urs ,mereu vorbesc cu el si e foarte amuzant,odata ………….
Fetita continua sa  povesteasca dar eu nu o auzeam .Cine era ea si de ce deodata nu ma mai pot misca .Bella revinoti !!!!!!Esti fiinta magica si te sperie un copil !
-Si Berry e foar……………
-Darcy !o intrerupsei eu
-Ce cauti aici ?
-Am venit cu familia mea ………..la munca!
-Si unde sunt ei ?
-Erau pe-aici pe undeva !zise ea facnd ochii mari si uitandu-se imprejurul ei
-Dar Darcy ,nu e nimeni aici !am incercat sa-i explic
-Poate nu-i vezi tu !Dar sunt aici!zambi ea
-Darcy ,ce cauti in aceasta casa !?
-Ti-am spus am venit cu familia !
-Darcy nu e nimeni aici !!
Fetita  chicotit cristalin apoi a dat negativ din cap
-Chiar esti incapatanata !Bine inteles ca sunt aici ,te privesc !
Am intors capul in toate directile ,nu era nimic
Ea inceput sa rada
-Ce?intreb confuza
-Esti nostima !!!Avea dreptate ,nu ma mir ……..
-Darcy ,uite sa zicem ca „Ei” chiar sunt aici !Unde sunt membri  familiei din aceasta casa !?
-O ,pai noi ne-am gandit  ca e mai bine  sa-i ducem intr-o vacanta !
-Ce?Darcy unde sunt?incerc sa fiu calma ,dar  ceva ma nelinisteste
-Ti-am spus intr-o vacanta !
-Darcy ,unde sunt prieteni mei ?
-De ce vrei sa stii ,asa de tare?
-Pt ca vreau!
-Cine  sunt  ei !?intreba ea lasand capul intr-o parte si fixandu-ma cu privirea
-Darcy ,te rog ,spune-mi cine esti si ce ai facut cu ei !
-Dar ti-am spus ,sunt Darcy si ei sunt intr-o vacanta !
Ma uit la ea infiorata .Cine este copilul asta ?
-Bella stii lor nu le plac intrebarile !Mai bine pune alele !
Ma indepartez usor de ea indreptandu-ma spre usa
-Bine , ce vrei de la mine ?
-Simplu iti transmit un mesaj !Nu te amesteca mai departe decat trebuie ,nu mai incercati sa dezlegati misterul ,se v-a dezlega singur !Concentrativa pe aparare !Transmitei Reginei Mistice  sa se concentreze pe aparare si sa isi cheme spionul acasa !Cam asta ar fi ..o da si inca ceva  lasa-l pe Edward in pace si v-a fi bine !
-Poftim?Nu imi spui tu  ,”voi” ce sa fac!Si nu-i fac nimic lui Edward !
Darcy a dat din cap negativ
-Nu la asta ma refeream !Adica sa te indepartezi de el !
-N-am de gand !
In urmatorul moment toate ferestrele s-au spart ,dar nu vedeam  pe nimeni !
Darcy ofta si se duse in celalalt colt al camerei incepand sa gesticuleze din mana de parca ar mangaia pe cineva ,dar nu era nimic acolo .
-Lasa ,lasa a glumit !Bella nu e frumos l-ai enervat !
„Bella?”
„Aisa?”
„Bella asculta-ma ,am auzit tot „
„Cum?”
„Melani..uite e mai complicat ,dar nu conteaza acum .Bella cerele in schimbul conditiilor lor ,mambri familiei Cullen „
-Darcy?
-Da?
-Sunt deacord cu conditile tale ,dar vreau in schimb membri familiei Cullen !
-Nu se poate!
-Ba da daca vreti sa le respectam !
Darcy s-a intors cu spatele apoi a revenit
-Bine ,dar trebuie sa juri pe Amazin !
La naiba stia ca orice ar fi o fiinta magica nu isi poate incalca juramantul .
„Bella fa-o !!”
-Jur pe Amazin sa respect conditile !
-Si ce-a cu Edward ?intreba simplu
„Aisa ce fac?”
„Nu stiu Bella !Ce simti pt el ?”
„Nu stiu ,dar nu vreau sa-l pierd!”
-Bella?intreba Darcy
Lacrimile incepusera sa apara in ochii mei .Ridic usor cpul si o privesc in ochii ,fata ei se schimba devine trista
-Plange!soptit ea
-Darcy sentimentele mele sunt foarte confuze acum !Nu pot sa-ti promit nimic !aproape ca imploram .Patetic ,ma justific pt nimic .De ce plang?
Darcy  intoarce capul intr-o parte si apoi revine
-Bine ,nu jura ,dar ar fi mai bine sa stai departe de el ,crede-ma imi vei multumi !Darcy se intoarce  gata sa plece
-Hey ,familia Cullen !
Darcy s-a intors catre mine si mi-a aatat fereastra .O dubita  neagra a  intrat pe alee si din ea au fost azvarliti familia Cullen ,apoi dubita a disparut .Mi-am intors privirea ,dar fetita disparuse !
Am luato la fuga catre familia Cullen
Cnad am ajuns in fata lor erau inconstienti .Toti erau pe jos ,parca in coma .In urmatoarea clipa  o masina mare a intrat pe alee .Era din Magix
Din ea au coborat 6 fiinte magice .Unul dintre ei ,un baiat cam de 20 ani a venit catre mine si a facut o plecaciune
-Comandant Suprem sunt Elan  Drew unul dintre capitani Magixului ,am fost trimis impreuna cu un echipaj  de Regina Mistica  sa v-a aducem acasa
 in siguranta !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu