Cap 13 O prietenie castigata

luni, 29 octombrie 2012


Trecuse o saptamana de cand  Rosalie si Emmett stateau la mine .Era sambata dimineata si noi ne aflam la aeroportul din Londra.In aceasta saptamana eu si Rose pregatisem diverse planuri de “lupta”.Bine inteles ca Rose insistase sa il cunoasca pe Nicolas si pana la urma cedasem .Il rugasem pe Nicolas sa vina acasa pt a o intalni pe matusa mea si sigur ca a venit .La inceput am fost un pic ingrijorata dar Rose  l-a „iubit” literalmente de cand  l-a vazut .Insa bine inteles ca Nicolas nu a fost scutit de intrebari de genul „Sper ca ai ganduri serioase cu nepoata mea ,nu?”la care eu pur si simplu ma bagam sub masa .!Dar Nicolas raspunde cu cele mai sincere cuvinte incat  pana si Rose ramanea socata .
-Zborul catre America  v-a pleca de la poarta nr 5 .Va rugam sa va imbarcati !
-Pa draga mea  ,sa ai grija de tine!mi-a spus Rose in timp ce ma imbratisa
-Sigur ca o sa am !i-am zambit eu
Emmett a venit si m-a strans si el in brate
-Sa ai grija ce faci  ,pustoaico !
-Sigur Em !
Rose m-a mai strans odata in brate si mi-a soptit la ureche
-Sa ai grija si de Nicolas !mi-a facut cu ochiul iar eu i-am zambit
-Ce susotiti voi acolo?
-Treburi de fete , Emmett, nu te baga ! i-a raspus Rose
-Bine hai Rose ,trebuie  sa plecam !
Rose s-a desprins de mine si l-a urmat pe Emmett pe coridor
-Pa  scumpa mea !a strigat ea in urma
Am asteptat sa vad avionul lor decoland si apoi am plecat spre casa familiei Laiden ………………………………………………………………………….
Am parcat in fata  casei .Am iesit din masina si in jur era o liniste  mormantala ,ciudat de obicei  auzeai muzica lui Ane sau jocurile lui  William ,acum insa nimic.
Am inchis masina si m-am indreptat spre scari ,am sunat la sonerie dar nu mi-a raspuns nimeni  asa ca am intrat .M-am asezat pe una din canapelele din sufragerie  .
-Ce cauti aici?s-a auzit o voce din spre scari .Am ridicat capul si in varful scarilor se afla Cristel
-Buna ,Nicolas a spus ca ne vedem aici !am explicat buimaca
-A da ,mi-a spus ca s-ar putea sa vii .Sunt plecati la o conferinta a clanurilor  si vor intarzia   .
-In regula o sa astept !am intors capul spre fereastra  ,privind copacii
-Ma rog fa ce vrei ! raspuns ea rece apoi s-a asezat pe cealalta canapea  si a da drumul la televizor .Cateva minute bune a fost liniste ,eu privind copacii si Cristal stirile .
-Ce falsa e tipa asta de la televizor !Se vede ca si-a facut  multe operatii estetice ,uitate la ea e siliconata ca un balon !a spus Cristal cu o voce badjocoritoare si a ras .
Nu i-am raspuns ,  privind incontinuare pe fereastra
-Stii Renesmee ai putea vorbi mai mult ,ca doar nu esti muta!acum eu sunt aia rea ?Dar stai cumva mi-a stiut numele?
-Cristal nu stiu de ce te porti asa frumos cu mine dintr-o data !am replicat eu un pic amar
-Nu ma port frumos  ,doar am facut o remarca!a spus ea dur.
-Ma rog!
Din nou liniste.
-Renesme ?
-Da !
-De ce ma urasti ?
-Nu te urasc Cristal !Tu cea care uraste aici !i-am spus eu dur.
-Nu te urasc !
Bine la asta chiar nu ma asteptam
-Nu?
-Ah..bine inteles ca nu  ,nu am motiv sa te urasc !
-Cristal atunci de ce te porti asa cu mine !?
-Pt ca esti o straina!a spus ea dur
-Nu inteleg  !am spus eu confuza
-Nici nu trebuie!a replicat dur
Am intors capul in spre ea  dar ea se uita fix la televizor
-Cristal de ce nu iti plac strainii?
Ea a ezitat
-Pt ca nu stii nimic despre ei !
-Bine atunci poarte ar trebui sa stii ceva despre mine .Eu..
-Oprestete  stiu tot despre tine ,Nicolas ne-a povestit!
-Atunci de ce consideri ca nu stii nimic despre mine ?
Cristal s-a enervat si s-a ridicat de pe canapea
-Nu intelegi nu am fost niciodata asa ,intotdeauna mi s-a parut ca stiu oamenii ca pot afla ce gandesc doar uitandu-ma la ei ,dar m-am inselat !a tipat ea si a dat cu piciorul in televizor acesta inzbindu-se de perete.Am ramas socata „Bravo, Renesmee ,ai infuriat-o !Acum urmezi tu dupa televizor !”
Cristal s-a  intors spre mine si am putut vedea ca ochii ei sunt albi .M-am infiorat, stiam ca ochii lor devin asa doar la miezul noptii ,dar acum e miezul zilei .
-Cristal  nu am vrut sa te enervez !
-Tu…tu nu stii nimic despre mine ! a urlat ea
-Atunci spune-mi poate te ajuta !am spus calm
-Acum esti si  psiholog !?a spus ea oarecum amuzanta iar eu am zambit
-Poate?
-Nu ai intelege !a soptit ea
-Incearca-ma!
-Nu e cea mai blanda poveste !m-a avertizat ea
-Pot rezista !am spus serioasa
Cristal s-a asezat pe canapea si privea in gol
Pt o clipa am crezut ca nu imi v-a spune dar apoi
-M-am nascut in anul 1781 in Franta intr-un conac de la marginea Parisului dar poveste mea incepe mai tarziu .Era in vara anului 1800 ..Mama si tata erau plecati in oras ca in fiecare seara de duminica .Eu ramasesem singura cu fratii mei mai mici Jean-Luc si Pier .Se facuse  miezul noptii iar parintii nostri nu mai veneau .Baieti se dusesera la culcare iar eu ramasesem sa ii asetept  .Pe la ora 1 jumatate s-a auzit  cineva ciocanind la usa .Am coborat din camera mea si m-am indreptat sa o deschid crezand ca mama si tata si-au  uitat cheile acasa .Am deschis usa dar in fata ei nu erau parintii mei , ci fratele tatei ,unchiul Alfred .
-Buna seara  ,unchiule !Cu ce te pot ajuta ?
-Draga mea am venit sa iti dau o veste proasta !Pot sa intru ?
-Da sigur ! El a intrat in casa si s-a dus direct la  bar unde si-a turnat un pahar de whisky .destul de rar pe vremea aceea .
-Unchiule ce s-a intamplat ?
-Parintii tai au murit,calcati de o trasura in centrul orasului!a spus el fara un pic de regret in voce  dar nu imi dadusem seama pe atunci fiind ca eram prea distrusa de pierderea parintilor .Eram o adolescenta de 19 ani  si nu imi  mi-am dat  seama de marsavia unchiului meu atunci cand s-a apropiat sa ma consoleze si  intr-un mod „parinteste” imi atinsase sanii si fundul ………………Cristal s-a oprit pentru o vreme si a expirat usor parca incercand  sa se calmeze apoi a continuat ………………. Imi amintesc si acum chipul ala blestemat :un barbat in jur de 45 de ani cu un chip demonic cu o mustata neagra ca sufletul lui si o cicatrice ce-i brazda fata din frunte pana la obraz .In aceea seara  distrusa ,terminata de moartea parintilor am mers la culcare .A doua zi cand m-am trezit unchiul meu vorbea in sufragerie cu un domn .
-Unchiule ce s-a intamplat ?am intrebat eu dupa ce s-a terminat conversatia
-A buna dimineata draga mea !Acesta este domnul Wolerd !mi l-a prezentat el pe domnul de langa el ce ma sorbea din priviri
-Este directorul  celei mai mari si  mai bune scolii internat si a venit sa ii i-a pe fratii tai!
-Ce?am intrebat eu socata.
-Draga mea fratii tai au suferit mult din cauza pierderii si ar fii mai bine daca o vreme ar sta departe de casa .mi-a spus el parand sa regrete ca face asta dar era numai un teatru ieftin pe care eu nu il sesizam
-Dar unchiule ……. am incercat eu sa protestez insa el a venit langa mine si si-a pus degetul pe buzele mele  trasand incet conturul lor
-E mai bine asa ,draga mea ! m-a spus el iar eu l-am crezut .Chiar in aceea dimineata  fratii mei au plecat la asazisul internat ,care defapt ,am aflat mai tarziu  ca  era o scoala militara pentru copii orfani  ce urmau sa lupte in razboiul lui Napoleon .
Primele cateva zile a fost bine numai atingeri usoare ale unchiului pe sanii ,fund, solduri si cateodat sarutari pe obraji un pic prea aproape de buze .Dar atunci eram naiva credeam ca cunosc oamenii si mi se parea ca unchiul nu vrea decat sa ma ajute asa ca l-am  invitat sa stea cu mine in casa parintilor mei .Mare greseala !Intr-una din zile mi se facuse tare dor  de fratii mei asa ca m-am decis  sa   imi rog unchiul sa ma duca sa-i vad .Asa ca l-am asteptat pana in creerii noptii sa vina de la  asazisele intalniri care de fapt insemanu carciumi si jocuri de noroc .Cand a sosit in sfarsit acasa m-am ridicat de pe canapea si l-am strigat
-Unchiule ?
Blestematul mi-a zambit  diavoleste ,poate si pentru ca purtam numai pijamaua mea de matase
-Da , draga ? m-a intrebat el in timp ce se apropia de mine si isi dadea cravata jos
-Unchiule ma intrebam ,  ai putea sa ma duci la fratii mei ?
-Sa te duc la ei ?
-Da sa ii vad !
-Pai nu stiu draga mea ?
-Te rog fac orice !l-am implorat eu
-Orice? A intrebat misel
-Da!am raspuns eu nestiind ce  o sa imi ceara
A venit spre mine si m-a tras pe canapea cu el
-Pai draga mea ar fi o cale prin care sa ma imbunezi ! a zis el si  mi-a atins sanii apoi a inceput sa imi desfaca nasturii de la pijama .Atunci mi-am dat seama pentru prima dat ce dorea de fapt unchiul de la mine .M-am tras din mana lui si i-am dat o palma sperand sa inteleaga ca nu o sa fac asta niciodata .Bleatematul s-a infuriat si s-a urcat peste mine .Ma smuceam cat puteam si tipam dar degeaba era mai puternic .Imi rupea hainele si ma lovea cu brutalitate si cu cat ma zbateam mai tare cu atat ma tortura mai  dureros …….In aceea seara m-a violat pentru prima oara si nu a tinut cont nici de  rudenie , nici de faptul ca sunt virgina absolut de nimic pur si simplu a fost iadul meu pe pamant .
De a doua zi m-a incuiat in Beci aducandu-mi o data pe zi o cana de apa si o coaja de paine .Dar in schimb ma viola in fiecare seara cand se intorcea de la carciuma si uneori si dimineata .Eram dezgustata  de mine ca nu puteam opune rezistenta  si de fiecare data  iadul devenea din ce in ce mai rau .Asa am  trait timp de un an de zile .In ziua cand implineam 20 unchiul imi spusase ca imi pregatise ceva special si ma trimisese sa ma spal inaintea de  ,asa cum spunea el „placerii de ziua ta „ .Dupa ce am terminat sa ma spal  am iesit din baie si el ma astepta in fata usii
S-a apropiat de mine si mi-a soptit la ureche
-Ihhhh…mirosi  atat  de frumos incat imi e greu sa ma abtin  dar trebuie .Acum draga mea diseara ne vor vizita trei domnii ,prietenii de ai mei cu care te vei purta foarte frumos , pt ca si ei la randul lor impreuna cu mine iti vor oferii ceva special ! am ramas blocata si o frica cum nu mai simtisem pana acum m-a invadat .Blestematul  m-a dus inapoi in Beci insa eu nu aveam de gand  sa  mai indur ceva asa ca mi-am facut curaj iar atunci cand nemernicul a venit sa imi aduca cana cu apa si coaja de paine , m-am ascuns dupa usa si cand el a intrat in incapere  i-am dat in cap cu unul din grilajele de la geam . S-a prabusit la pamant insa nu era mort pentru ca striga ca din gura de sarpe
-Catea  nenorocita !Cand te prind te vei ruga  de mine sa te crut si nu o voi face!
Impietrita de spaima am inceput sa fug !Am fugit  timp de doua zeci de minute inainte ca nenorocitul sa ma gaseasca intr-o padure si sa sara pe mine .Am inceput sa urlu  si sa ma zbat dar de geaba  .
-Ti-am spus ca te prind catea! Atunci a inceput sa imi rupa hainele si eu stiam ca de data asta v-a fi mult mai crunt decat oricand .Si asa a fost cand in sfarsit s-a ridicat de pe mine  eu eram terminata fizic si pshic
-Ti-a placut nu catea !Sigur era mai bine daca asteptam sa fim 4,dar asa m-am bucurat numai eu de tine ! s-a apropiat si mi-a lins obrazul
-Ai gust bun catea! Mi-a spus el si atunci am stiu ca va urma din nou asa  dar nu mai puteam suferii mai bine moarte decat vie  cu el
-Omoara-ma!am strigat eu
-Taci din gura nenorocit-o !O sa te omor cand am eu chef dar deocamdata  vreau  sa mai profit de tine !a zis el mangaindu-mi obrazul
-Bine inteles ca vrei sa ma profiti , ce femeie sanatoasa s-ar uita la unul ca tine ? am zis eu gafaind
-Taci din gura idoat-o!a urlat la mine si am simtit un picior in burta si  sangele care imi iesea pe gura .
-Esti un nenorocit !Nimeni nici macar un animal nu s-ar uita la tine!
-Taci catea! A urlat el din nou la mine  si am ami primit un picior dar de data asta in cap
-Omoara-am dracu nenorocitule !am tipat eu la el
-Catea nenorocita vrei sa morii?Bine te omor !In acel moment am simtit un cutit  strapungandu-mi pieptul fix in inima
-Poftim catea , morii ! a urlat el
In acel moment  o negura neagra ma inghitea dar apoi am simtit o atingere  pe cap
-O sa fii bine copila ! mi-a spus o voce blanda apoi am  simtit ceva strecurandu-se printre buzele mele .O durere sfasietoare mi-a cuprins corpul dar ciudat parca aceea durere  ma invia .M-am trezit n casa familiei Laiden care m-a primit cu bratele deschise in familia lor .Cam asta a fost povestea mea
Eram socata  Cristal avusase o viata atat de grea incat nu ma mir ca  nu  mai are incredre in oamenii .
-Cristal ce s-a intamplat cu fratii tai?
-Am murit in luptele lui Napoleon ! a spus ea  trista
-Cati ani aveau ?
-Pier 18  si Jean-Luc 17 !
-Si  cu acel ticalos ce s-a intamplat ?
-A fost incercui de 3 tipi care l-au batut pana a murit !
-Ce tipi?
-Chiar aceia  care urmau sa vina  de ziua mea ! a spus ea ferm
-Tu ?
-Da eu i-am angajat .I-am vazut cum ii curma viata si l-a sfarsit am  l-am lasat sa ma vada numai pentru a vedea groaza din ochii lui .
-Si cu aceii tipi ?
-Au fost impuscati!
-Tu?
-Nu pistolul din mana mea ! m-am abtinut sa nu rad pt ca parea serioasa
Cristal  s-a intors spre mine dar de data asta in privirea ei vedeam doar durere si tristete .
-Imi pare rau Cristal !m-am ridicat si m-am dus catre ea ,apoi am luato in brate si spre surprinderea mea nu a protestat
Si-a pus  capul pe umarul meu si a oftat
-Imi pare rau Renesmee nu trebuia sa ma port asa cu tine ,dar …….n-am nici o scuza!
-E  in regula Cristal !
-Nu esti suparata ?
-Nu !
-Esti prea buna!Si eu eram odata ca tine si  uite ce am patit!
-Dar acum ai o familie iubitoare ,care tine mult la tine !
-Da…ai dreptate !
S-a desprins din imbratisarea mea si s-a uitat la mine zambind.Era prima oara cand o vedeam zambind si parca stralucea .
-Deci cum era cu prietenia aia? A intrebat ea un pic jenata
Eu am incremenit
-Vrei sa fim …prietene?
-Daca mai e  disponibila oferta ?
-Sigur! Am spus eu cu  zambetul pe buze.
Ea ma imbratisat  calduros
-Multumesc!Sunt atat de bucuroasa ca Nicolas si-a gasit pe cineva ca tine !
-Multumesc Cristal!Apropo ai  dreptate !
-Cu ce ? a intrebat ea confuza
-Tipa aia chiar e falsa!
Cristal a izbucnit in ras si eu am urmat-o .
Peste 2 ore
Vorbisem  cu Cristal despre o  gramada de lucuri si realizasem ca eram foarte asemanatoare ,imi pusase deasemenea intrebarii despre mine ,pe care orice prietene trebuie sa le stie cum ar fii “Culoarea preferata” .Nu era singura care mi le  pusase  si  Ane ma intrebase aceleasi lucruri  in aceea zi la cantina  cand Cristal lipsise
Am auzit masinile familiei Laiden parcand in fata casei si in urmatorul moment eram stransa  in brate  de Nicolas
-Iubito esti bine ?a intrebat el in timp ce m-a analiza de parca vroia sa vada daca mai sunt intreaga
-Da sunt bine eu si Cristal doar vorbeam !am zis zambind si dandu-I un sarut la care nu am primit raspuns deoarece Nicolas ca majoritatea familiei erau inghetati
-Vorbeati ?a intrebat Ane
-Da ne-am imprietenit !a spus Cristal  zambind
-Cristal ….tuu…tu zambesti ? a ntrebat socat William  iar eu si Cristal  am izbucnit in ras si dupa o perioada  ni s-au alaturat si ei
E clar o sa avem de dat niste explicatii dar ma bucur  ca am castigat o nou prietena
-Stai ce s-a intamplat cu televizorul ? a tipat William  vazand bucata mare de plastic si sticla zacand fara suflare pe covor .William a  fugit catre el si l-a strans in brate
-Nu ma parasii ,am nevoie de tine ajunsasem la ultimul nivel ! a  zis el disperat iar noi ceilalti ne-am uitat unui la altii si am izbucnit in ras iar.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu