Cap 13 Adunare

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Razelele zilei au rasarit din negura noptii gasindu-ma la fel de treaza cum m-au lasat .Noapte mi se paruse insuportabil de lunga ,nu putusem nici macar sa atipesc ,dar sa mai si dorm !!
Cioc,cioc,cioc……..
-Intra!
-Buna dimineata Bella !imi ura Anabella intrand in camera si inchizand usa elegant .
-Buna dimineata !S-a intamplat ceva ?
-Nu doream doar sa mai vorbim ..sti tu !
I-am transmis un zambet cald iar ea mi l-a intors venind spre mine si sezanduse pe marginea patului .
-Ce fac ceilalti ?
-Pai ,Emy ,Melani ,Nick si Chip se antreneaza cu Mark ,Aisa ,Cler si Mary pregatesc masa ,familia Cullen viziteaza Amazinul impreuna cu Cornelia ,iar eu sunt aici si vorbesc cu tine ..
Zambi si eu mi-am stapanit un chicotit .
-Si Dyn ?intreb parka trezita din vraja
-A plecat ca de obicei!
-A plecat?Ce unde?
-O da ,pai vezi Aisa mi-a spus ca el pleaca in fiecare dimineata la plimbare pana in jur de 10 :30.
Asta e ciudat ,nu stiam ca are acest obicei ,dar cum as fi putut sa stiu cand eu am stat doi ani si ceva plecata .
-Bella esti bine?
-Scz ,doar ca s-au schimbat si inacelas timp au ramas la fel multe .
-Da asa-i !Bella pot sa te intreb ceva?
-Intreaba !
Anebella se foii putin si apoi zambi
-Ce simtit pt Edward?
Ce?
-Poftim?
-Pai nu stiu pareti apropiati …
-Ca prieteni !am intrerupt-o eu
-Esti sigura ca el asta crede ?
Acum am inceput eu sa ma foiesc
-Nu chiar ,adica………….Anabella jura ca ce-ti voi spune acum nu vei mai spune !
-Ok,ok jur !
-Vezi tu el mi-a zis ca………..ma iu…iube……
-Iubeste ?Ti-a zis ca te iubeste ?intreba ea uimita
-ahm!
-oh Bella …………Anabella s-a lasat usor in jos si m-a imbratisat
-Cum ai reactionat ?
-Nu prea bine ,mai ales dupa sarut !
-Sarut?Ce sarut ?Te-a sarutat ?Anabella parca impietrise
-Da si nu numai o data !Am lasat capul in jos rusinata ,oare ce v-a crede acum despre mine ,doar sunt fiinta magica ce Dumnezeu!!!!
Tacerea s-a lasat in camera
-Ce s-a intamplat ?intreba ea cu voce stinsa
-Poftim?
-Corpul tau cum a reactionat ?
-Pai mi s-au aprins semnele si m-a strabatut o durere puternica ……….
-Cat a durat durerea ?
-Nu mult se oprea brusc !
-Ciudat!se oprea singura?
-Da !
Am ridicat usor capul ,Anabella ma privea confuz
-Ti-a placut Bella ?
-Ce?Cum adica SA IMI PLACA ?
-Stii prea bine ce vreau sa zic !spuse serioasa fixandu-si ochii in ai mei .M-am uitat la ea si am raspuns sincer
-Nu stiu ,pe de o parte nu ,m-am simtit mizerabil ,dar pe de alta parte m-am simtit ciudat de mandra ……………
Anabella ma privit indelung si a oftat
-Bella ,spune-mi,tu ce simti pt el ?
-Nu stiu …..poate atasament ,prietenie …
-Dragoste?
-Nu stiu !
Linistea ne invalui din nou
Cioc,cioc,cioc,cioc……………
-intra !am soptit dar stiam ca a auzit .Usa s-a deschis si Mark a aparut in camera
-Hey,scuze ca intrerup sedinta fetelor ,dar e gata masa !
-Coboram imediar Mark !spuse Anabella fara sa se intoarca
Mark m-a privi curios si confuz apoi pleca .
In urmatoarea clipa Anabella s-a ridicat si-a disparut pe hol .
Ce a fost asta?De ce s-a suparat?
Ma ridic domol din pat si ma indrept spre baie.Pun mana pe maner gata sa il rasucesc cand usa este trantita brusc de perete .
-Cornelia!Ce faci ?intreb confuza
-Scuze ca dau buzna asa Bells ,dar Aisa ma trimis sa iti spuns ca in jumatate de ora Consiliul Magic se intalneste aici !
-Ce?De ce?
-Bella nu prea e normal ce se intampla nu crezi ?intreba sceptica
-Bine ,ma imbrac in uniforma si cobor !
Cornelia a disparut in urmatoarea clipa
Oftand am intrat in baie.Cand am terminat dusul mi-am luat halatul de baie pe mine si m-am indreptat catre dulap .O da am uitat sa specific dulapul meu era cat camera si poate chiar mai mare si tinand cont de dimensiunile camerei putea devenii terifiant .Am deschis usile pliante care deja scartaiau din cauza nefolosiri de mult timp .Dulapul era plin de haine si incaltaminte care mai de care mai sofisticata ,mai rafinata mai idioat de scumpa .Cornelia aproviziona tot Amazinul cu haine si asta uneori ,ba mai bine zis mereu e o problema .Am pasit spre singurul perete gol si am apasat pe butonul verde din dreapta .Peretele s-a miscat si s-a deschis in doua bucati .In spatele peretelui se aflau toate costumele oficiale ale Amazinului :uniforma de antrenament,uniforma de misune,uniforma de intalnire ale Amazinului ,uniforma de judecata a Amazinului si in cele din urma uniforma pt Consiliul Magic .Uniformele noastre erau diferite intre ele ,asta insemnand ca fiecare familie avea altfel uniforma ,continand semnul sau simbolul acelei familii ,insa cea a membrilor Consiliului erau identice toate purtand semnul Amazinului .Numai cele trei puteri ,reprezentate de mine Cler si Aisa aveau uniforma un pic schimbata ..Insa modelele erau date din generatie in generatie si nu se schimbau ca ciorapi .Uniforma Amazinului pt Consiliul era formata dintr-o rochie lunga alba peste care se adauga un palton cu margi aurii ,reprezentand dreptatea ,iar la incheietura paltonul avea un smarald rosu care reprezenta pacea .Uniformele celorlalti membri erau mai simple .La barbati consta intr-un costum negru peste care se aduga o capa ceremoniala .La femei era un simplu costum negru pe care Aisa mereu spunea ca seamana cu costumele de doliu .Ce vrem si noi daca pe vremea cand s-a infintat Consiliul era criza de materiale ,vorba lui Chip
Dupa ce m-am imbracat mi-am peptanat parul si am mers catre sufragerie .
Cand am intrat pe usa un fulger de durere ma lovi .Imi aminteam scena asta .Toti membri Consiliului asteptandu-ma sa apar numai ca atunci era…………………………..
Aisa pov
-Regina Mistica cred ca ar trebui sa incepem !a zis Leonora
-Imediat Leonora,imediat !
Oh Bella unde esti !!!??
„Coboara acum !”mi-a transmis Melani telepatic
„Mersi „
In clipa urmatoare Bella intra pe usa ,dar se opri brusc !
Stiam ce se intampla ,dar numai ea putea opri asta .Pasesc incet catre ea zambind cald .Ochii ei sclipesc de mahnire ,stiu ce simte ,groaza ,durere,indurerare,razbunare,ura !!
-Bella ,gata?intreb preocupata de starea ei
-Da!spuse stins
-Esti sigura ca vrei sa stai la sedinta ,nu e obligatoriu ?
-Sunt Capitanul Suprem este indatorirea mea sa particip !zise serios
Oh Dumnezeule ,de ce vroia sa se tortureze singura n-am sa inteleg nici cand !
-Inregula !
Am apucat-o usor de dupa umeri si-am conduso pana in mijlocul multimii .Mary ne-a vazut si-a a anuntat intrarea
-Membri Consiliului sa pofteasca in sala de sedinte ……………………………..
Melani pov
-Ce stau atat au trecut deja 3 ore!!!!se planse Chip si intradevar si eu muream de curiozitate sa stiu ce au vorbit
-Rabdare Chip ,dragule!a spus Mary preferand sa stea cu noi si nu la sedinta ,zicand ca treaba ei acolo s-a terminat in urma cu 8 ani cand a sosit Aisa si a inceput sa se construiasca un nou „cabinet”
-Rabdarea e detronata de curiozitate Mary !raspunse el bosumflat ,iar Mary zambi ne considera pe toti copii ei ,de cea ce din pacate nu avusase parte cu adevarat .
-Stiu dragule ,dar nu putem sparge usa ca sa-i scoatem mai repede !
-A nu ?Aduc sabia sa o crapam putin !zise Emy deja ridicata in picioare
-Emy !o certa Mary
-Bine !
Recunosc ca si eu eram la fel de curioasa ca si ceilalti ,ce or fi discutat atat de mult timp !
Am simtit doua maini calde apacandu-mi usor umeri .
-La ce te gandesti ,iubito ?intreba o voce duioasa.Iubeam aceasta voce si nu vroiam sa taca vreodata
-La nimic special ,doar ca sunt curioasa despre ce vorbesc !
Buzele lui Nick mi-au conturat usor urechea trimitandu-mi un fior pe sira spinarii
-Nu stiam ca esti asa curioasa iubito !
-Nu stiai multe !l-am tachinat eu
-A zau ?Si ce anume ?spuse el sarcastic crezand ca le stie pe toate .Stiam ca Nick o interogase pe Emy despre mine inca de la inceput si acum credea ca stie tot .Ei bine dragul meu .mai vedem noi ,hai sa vedem cat de tari ai nervi !
-pai de exemplu nu stii ce maiou port acum pe dedesubt !
-Cel roz cu pisicute albastre ,cumparat de mama ta inainte sa vi in Amazin ,dintr-un targ de dantela !sopti el in urechea mea
Am inghetat ,are cumva schenar cu infra-rosu in ochii ?
-De unde stii ?
-O iubirea mea ,e maieul tau preferat si sincer si mie imi palce mult ! soptit senzual ,iar eu inrosii .Da ,da eu si Bella !Numai ca eu inrosesc de la tample pana la marginea zambetului .
-Ai rosit ,ti-am spus ca atunci cand rosesti e un fel de portocaliu deschis ,ador culoarea asta !Ma intreb cum ti-ar sta tie pe piele hm…………?
Stiam ce face vrea sa se joace cu mintea mea ,ii place sa faca asta ,bine atunci ,tu ai vruto!!!!!!
-Bine ,bine deci stii ce culoare am maieul ,dar nu stii lucruri mai importante !
-Cum ar fi ce ?Lenjeria intima e de culoare……..
-Taci !Nici nu vreau sa stiu de unde sti tu asta !am zis repede iar el chicotit
-Atunci ce nu stiu ?intreba increzut
-Pai de exemplu cati iubiti am avut inaintea ta si cu cati m-am sarutat !Nu trebuia sa-i vad fata ca sa stiu ca acum e orbit de gelozie si nervi
-A fost vreunul …………
-Hey Romeo si Julieta ce palavragiti voi acolo ?intreba Emy uitandu-se zambind catre noi .Eu i-am raspuns la zambet .
-Melani cati au fost ?Numele ,prenumele si adresele lor complete acum !!!!!!!!!!zise Nick ridicandu-se in picioare in fata mea cu furia brazdandu-i fata .Nu imi venea sa cred el chiar ma crezuse ?Mi-am muscat limba ca sa nu izbucnesc in ras .
-Melani zii!!!!!!!!Nu puteam sa cred ce adorabil era Nick cand era gelos
-Nick ce s-a intamplat !?intreba Emy uitnadu-se socata la el .Toti ceilalti ne priveau ca pe maimute
-Cum ce s-a intamplat ?Cati iubiti a avut Emy ?Cum ii cheama?Si unde ii gasesc ca sa port o discutie nonverbala cu ei ?
Emy se uita la mine si izbugni in ras .Nick priveste confuz catre ea apoi catre mine
-Ce-i?
-Sora mea si iubiti!!!Vezi sa nu Melani nici nu stia bine definitia acestui cuvant !!!!zise ea printre rasete ,iar toti au urmat-o chiar si eu
Nick se uita la mine cu o sclipire ciudata in ochii
-Deci nu au fost iubiti inainte mea ?
-Si nici dupa ! chicotit eu
In urmatorul moment eram stransa in brate cu dragoste
-Slava Cerului !!!!rasufla el usurat
-Da slava Cerului ca nu a trebuit sa se duca dupa ei altfel omora jumate din populatia masculiana a unui oras!chicotit Chip
Iubitul meu ridica privirea si imi saruta crestetul
-Te iubesc !
-Si eu te iubesc !
-Vai ,ce peisaj duios avem noi aici !!!!!!s-a auzit o voce dulce si fermecatoare din spre usa
Toti am privit in directia usii .Felicity !!!Ce cauta ea aici ??

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu