Cap 12 Primul aliat

luni, 29 octombrie 2012


Part1
Soarele  navalise pe fereastra camerei mele .Incet m-am dat jos din pat si m-am indreptat spre baie  .Dupa ce mi-am facut un dus si m-am spalat pe dinti m-am imbracat cu o pereche de pantaloni crem ,o bluza  gen sacou si o pereche de botine am iesit  din camera
-Alo e cineva pe aici? Am intrebat cand am  vazut sufrageria goala .M-am indreptat catre bucatarie  ,cand am intrat am vazut pe frigider  un bilet .
Buna dimineata somnoroaso ,sper ca ai dormit bine !Eu si Emmett suntem   plecati la vanatoare .
Micul dejun e  in pe masa in caz ca nu ai vazut inca .
Pofta buna si o zi frumoasa!
Cu drag matusa ta preferata Rose
Am chicotit cand am citit ultima parte , Rose si Alice nu o sa inceteze niciodata.
Mi-am mancat micul de jun  mi-am luat telefonul si l-am sunat pe Nicolas
-Buna  dimineata dragoste!
-Buna dimineata Nicolas !Ce faci ?
-Mai nimic astept ca o printesa sa coboare din palat !a spus el amuzat
-Nicolas esti deja aici ?De ce nu mai sunat ?
-Nu stiam daca esti gata si nu vroiam sa te deranjez ,si apoi stiam ca ma vei suna cand esti pregatita ! a spus el vesel
-Cobor imediat !
-Tu, parca am zis ca asteptam o printesa?a zis el parand confuz
-Si eu nu sunt o printesa?
-Pentru mine esti !a spsu Nicolas sincer si dragastos
Am inchis telefonul si am iesit din casa incuind usa ,stiam ca Rose trebuie sa mai aiba o cheie altfel nu aveau cum sa intre  acum doua zile  .Am fugit pe scari mai mult ca un vampir decat ca om.Am iesit din bloc si in fata lui ma astepta masina lui Nicolas  ,care a coborat imediat ce m-a vazut si a venit catre mine  lundu-ma in brate
-Cum a fost duminica ta ?m-a intrebat el
-Luuuuungaaaa!Dar a ta ?
-O eternitate! A spus zambind
Mi-am apropiat  buzele de ale lui si ne-am sarutat pasional .Nicolas s-a indepartat incet si a oftat
-Cred ca trebuie sa mergem la scoala !
-Da ,haide !
M-a condus pana la masina si mi-a deschis usa apoi s-a urcat si el si a apasat aceleratia
Part2
Rosalie Pov
Nu imi venea sa cred  !Renesmee ,nepoata mea  se imbratisase cu un tip si nu numai ca se imbratisasera dar se si sarutasera .
Tocmai veneam  ,singura de la vanatoare pt ca Emmett se hotarase sa mai ramana .Cand am ajuns in fata  blocului am  vazut parcat un Ferarri dar nu l-am bagat in seama ,bine poate l-am bagat acum serios masina era superba .Oricum ma pregateam sa intru in bloc ca sa vad daca Renesmee mai e acasa ,cand am vazut-o iesind din bloc si vroiam sa ma duc la ea .Dar apoi un tip a iesit din masina si s-a indreptat catre Renesmee zambind .Eram deja blocata   cand am vazut ca se imbratiseaza .El a intrebat-o ceva ,dar nu am auzit ce, si Renesmee i-a raspuns .Apoi i-am vazut cum se saruta si am ramas incremenita.Tipul a rupt sarutul ,apoi a condus-o la masina si i-a deschis usa , s-a urcat si el si au plecat disparand din vedere .Ramasasem parca trasnita de ce vazusem .Mecanic m-am indreptat spre apartament si am deschis usa .M-am asezat in fotoliu si am privit pereti.
Asa eram si acum privind peretii .Cine era tipul ala ?Si de ce il saruta Renesmee ?
Am ramas prinsa in ganduri pana cand s-a auzit usa deschizandu-se si am crezut ca  a sosit Emmett dar cand m-am intora am vazut-o pe Renesmee
-Ce cauti   acasa?
-Am terminat cursurile?!
Ce?Confuza  am intors capul catre peretele opuse unde se afla ceasul .Ora 3 ?
Cnad trecuse timpul asa repede?O nu Emmett de ce nu a ajuns inca?
Speriata m-am repezit catre telefonul de pe masa lasand-o pe Renesmee confuza  in fata usii
Trrrrr
-Alo!
-Emmett unde naiba esti ?
-Buna si tie dulceata!mi-am dat ochii peste cap ,numai de glumele lui Emmett nu aveam chef
-Emmett unde  esti?
-Hei , calmeazate Rose !Carlisle m-a sunat si m-a rugat sa ma ocup de niste afaceri in Bruxelles .
Starea de liniste m-a invadat imediat
-Cand te intorci?
-Voi fi langa tine cand te trezesti !
-Ha,ha foarte amuzant !Drum bun !Te iubesc!
-Cine nu ma iubeste?
-Emmett nu ma face sa vin pana acolo sa te pocnesc!
-O ,hai Rose glumeam !Si eu te iubesc …hey idiotule !
-Emmett Cullen ce ai zis?
-Ce?Scz iubito nu tu  un ….tip!
-Bine pa !
-Pa Rose!
Emmett,Emmett ce ma fac cu el!?
M-am intors in sufragerie unde Renesmee inca statea la usa  confuza
-Ah Renesmee eram un pic confuza nu am vrut sa te supar !
M-am scuzat eu iar ea mi-a zambit timid
-Nu e nimic Rose ,doar ca m-am cam speriat !
Bine acum vine acum!Am oftat lung
-Renesmee trebuie sa vorbim !
-Despre ce ?a intrebat cu o oare care curiozitate
-Despre baiatul  care a venit sa te i-a azi! Am spus serios
Ochii lui Renesmee s-au ingustat si a inceput sa tremure  .Groaza m-a cuprins indata ce se intampla?
Renesmee Pov
Matusa Rose parea socata cand am intrat in casa ,a intors capul incet  catre mine   uitandu-se dubios cu ochii mariti
-Ce cauti acasa ? intrebarea ei era confuza
-Am terminat cursurile!?am incercat eu sa explic dar mi-a iesit mai mult ca o intrebare.Rose a intors  catre ceasul din cealalta parte a camerei care  arata ora trei .Ma intrebam ce facuse pana acum de nu observase cat e ceasul ?Am inconjurat camera cu privirea sperand sa gasesc ceva care sa imi d-ea un indiciu ,dar nimic ! Ochii mei sau  intors catre canapeaua din piele neagra dar ea nu se mai afla acolo .M-am iutat din nou prin camera si am observat-o langa masa  unde era pus telefonul vorbind cu cineva .S-a intors incet catre mine cu ochii plini de  usurare dar si totala confuzie
-Ah Renesmee eram un pic confuza nu am vrut sa te supar !
I-am zambit  timid
-Nu e nimic Rose ,doar ca m-am cam speriat !
A oftat   lung deparca cineva  ii luase aierul
-Renesmee trebuie sa vorbim !
-Despre ce ? eram chiar curioasa despre ce vroia sa vorbesca Rosalie cu mine
-Despre baiatul  care a venit sa te i-a azi !Am simtit cum ochii mi s-au ingustat in timp ce groaza imi patrundea prin corp .Am inceput sa tremur involuntar in timp ce ma uitam in ochii lui Rosalie care ma priveau cu neputinta .
Impietrita de groaza asa cum eram nu imi trecea prin minte decat o posibilitate .Sa fug!!Sa fug  departe de privirea curioasa  a lui Rose sa scap de toate remuscarile pe care le aveam in legatura cu Jake .Dar nu puteam groaza si teroarea pusesera stapanire pe trupul meu ,nu ma puteam misca nici macar respira, imi era teama  vroiam ca in acest moment sa se sfarseasca totul ,imi doream ca un fulger sa vina din cer si sa puna  capat groazei .In minte au inceput sa mi se  deruleze imagini cu fata lui Nicolas un  Nicolas terminat de plecarea mea de pe lume ,sfasiat …….nu , nu ,nu ,nu  tipau si inima si mintea mea zbatandu-se sa iasa de sub stapanirea groazei .Nu , nu, nu n-am sa-l las singur pe Nicolas n-am sa plec sa-l las sa  sufere nu imi pot permite asta nu .Fara sa imi dau seama am inceput sa plang ,erau lacrimi de groaza de spaima de suparare dar cel mai mult de dragoste .De o dragoste curata interzisa din cauza unei stupide legende .Suspinele imi ieseau una dupa alta am perceput  cum lumea mea se prabuseste .Am simtit   doua brate reci  infasurandu-se in jurul meu in timp ce un  cap imi mangaia parul  incercand sa ma calmeze
-Linistestete Renesmee te rog ! o voce cristalina imi soptea in ureche dar nu puteam sa ma linistesc  era prea multa groaza in jurul meu
-Te rog Renesmee totul o sa fie bine !
Printre suspinuri am gast puterea de a o contrazice
-Ba nu o sa fe nimic bine !cuvintele au iesit parca strangulate din gatul meu
-Te rog , te rog ! a zis vocea cristalina cand suspinele au inceput sa iasa mai puternice .
Am simtit cum o mana imi mangaie obrazul .
-Renesmee v-a fi bine !
Am incercat sa ma calmez dar nu reuseam .Genunchi mi s-au inmuiat  , partea umana din mine a preluat controlul  si pur si simplu am picat auzind un ultim cuvant  in urma mea
-Renesmee! A spus o  voce ingrijorata
Part 3
O lumina  stralucitoare se juca pe fata mea  scotandu-ma  din intuneric .O mana rece mi-a atins obrazul dar ochii mei refuzau sa se  deschida .
-Renesmee  trezestete !
Incercam dar ochii refuzau asta fiecare parte din corpul meu refuza asta.Am adunat toata puterea pe care o mai aveam in corp  si m-am trezit .In fata mea statea  matusa Rosalie uitandu-se  ingrijorata  .
-Rose! Am zis eu    cu rasuflarea taiata.Ea s-a uitat la mine de parca  ar verifica daca sunt lucida
-Esti chiar treaza ?
-Da asa cred !De ce au fost multe   alarme false ?stiam ca uneori vorbeam in somn ca mama dar nu mi se mai intamplase decat la cosmruri asa ceva ori eu chiar nu visasem nimic doar negru
-Nu chiar nu au fost mai mult tipete !am vazut cum fata I s-a crispat de parca suferea  pentru ceva dar pentru ce eu eram aia care se purta ca o nebuna .
-Si au fost si cateva cuvinte………
Oare ce zisasem ?
-Ce fel de cuvinte ?
-Pai……………………. Ezita nu era de bine
-Zi-mi Rose , ce cuvinte ?
-Ai spus intr-una un nume Nicolas ,si apoi ai  spus ca noi iti  distrugem viata ,ai spus ca ne urasti!
Wow !Asta era de rau nu imi uram familia ii iubeam la nebunie pe toti  dar tot acest stres ma facuse sa spun cuvintele astea care erau o blasfemie  curate cum as putea sa imi urasc familia ei sunt pentru mine totul !
-Renesmee….Vocea lui Rosalie  m-a trezit din meditatie
-Da?
-Chiar  sunt printre  cei care ti-au distrus viata ? ochii mei s-au marit ,m-am apropiat de ea si am luato in brate
-Nu Rose tu esti departe de asa ceva esti  …cea mai buna prietena a mea !Cum poti sa crezi ca te-as putea vreodata  ura ?A ridicat capul si mi-a zambit
-Atunci pe cine urai?
-Nu urasc pe nimeni Rose erau niste cuvinte ce nu puteau fi controlate va iubesc  pe toti !am luato din nou in brate  apoi m-am  indepartat
-Bine Renesmee nu vreau sa te supar dar cine e  Nicolas?
-Ah … banuiam ca o sa ma intrebi !
-Deci?
Am luat o gura mare de aier  si am incercat sa gasesc cuvintele potrivite pentru ai explica
-Rose  ,Nicolas  pentru mine e totul e ca si cum …….nu stiu exact dar stiu ca fara el eu nu as putea trai pentru mine e mai pretios ca oxigenul !am inchis ochii  incercand sa  ma  linistesc pentru a putea explica in continuare .
-Eu nu nu pot sa imi imaginez viata fara el il iubesc Rose nu am mai simtit sentimental asta pentru nimeni alcineva nici macar pentru Jake .Vezi pe Jacob mi s-a impus sa-l  iubesc cu Nicolas e altceva il iubesc eu ……. Nu stiu cum sa iti explic stiu doar ca am nevoie de el pentru a trai !
Ochii lui Rose ma priveau socati dar fericititi .S-a aplecat si m-a luat in brate
-O.. Renesmee  e asa de frumos cum l-ai descris se vede ca il iubesti da nu inteleg de ce nu ne-ai spus?
-Rose fii serioasa  crezi ca  mama si tata ar fii acceptat ?
-Renesmee nu aveau incotro !
-Da numai ca ..mi-e frica Rose !
-Of …
S-a aplecat si mi-a mangaiat obrazul .
-Scumpa mea  nu are  de ce sa iti fie frica sunt sigura ca ar intelege !
-Ha….Rose  daca nu  s-ar fi bagat mama si tata ar cum ar fii fost altfel ….
-Renesmee nu o sa poti sa te intalnesti pe ascuns cu el toata viata ! Si apoi ………..
-Ce ?
-Renesmee realizezi ca   in cele din urma el o sa moara si v-a  trebui sa gasesti pe  cineva care sa il transforme  ……..
Am incercat sa ma abtin pe cat de mult posibil sa nu  rad , dar cand a pomenit cuvanrul moarte aproape ca imi ieseau fulgere din privire .
-Rose , nu spune prostii!m-am rastit eu la ea
-Renesmee scumpo oamenii imbatranesc si mor asta e firea lor!Bine deja ma inebunea,poate ca trebui sa-I spun …….in definitiv stiu ca ea nu ar spune nimanui nimic .
-Bine Rose uite…………Nicolas nu e om !privirea lui Rose era zapacita asa ca am coninuat .Rose Nicolas face parte din neamul Stellarius ei sunt…………………………………….
I-am explicat lui Rose cam doua ore la inceput jur ca credea ca sunt nebuna dar in timp ce povestea curgea a inceput sa creada ce ii spuneam .Ma intrebase tot felul de lucruri dupa ce terminasem cum ar fii :si  cand l-ai cunoscu ?sau I-ai intalnit deja familia? Ori Esti sigur ca nu au toti  probleme mintale?Bine inteles ca l-a intrebarea asta am marait la ea iar raspunsul a fost :Hei , doar verificam ! Si iata acum dupa  trei ore si dupa o gramada de interogatori Rose intelesese tot si se plimba nervoasa prin camera .
-Renesmee ai de gand sa le spui parintilor tai ?
Am facut o miscare scurta si ingrozita din cap iar ea a oftat .
-Deci presupun ca asta inseamna ca este doar secretul nostru nu ?
-Da doar al nostru !
-Lui i-ai spus?
-Rose …cum crezi ca as putea ?
-Bine nu inteleg de ce  sa nu poti ?
-Rose el ….nu stiu cum v-a reactiona !Nu vreau sa il pierd !In plus el e atat de neegoist incat daca ar crede ca imi e mai bine cu Jacob decat cu el m-ar indemna sa ma intorc mai ales daca la mijloc e familia mea !am oftat trista Nicolas cu siguranta ar face asta
-O ……..Wow  cred ca il intrece  pe Edward cu mult …….nu credeam ca este posibil !Matusa avea dreptate chiar il intrecea pe tata !
-Bine, uite atunci  vom colabora  eu nu o sa le spun nimic  si am sa te ajut ..iar cand vei considera ca este timpul le vom spune impreuna .I-am sarit in brate lui Rose si am strans-o cu putere
-Multumesc matusa mea favorita!
-Ura am invinso pe Alice !am bufnit in ras in timp ce Rose se bucura ca un copil ce primise o ciocolata .
Deci lupta pentru dragostea mea interzisa incepea si aveam de partea mea cel mai  bun aliat posibil .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu