Cap 10 Familia Laiden

luni, 29 octombrie 2012


Lumina dimineti a strabtut fereastra  ,jucandu-se pe fata mea .
Soare de dimineata cine l-a inventat ?Mi-am ridicat patura deasupra capului   si am incerac sa adorm din nou …………….
-Trezestete dragoste !
-Nicolas….cum ai intrat ?am intrebat cascand
-Cheia a ramas de aseara la mine !Haide sus din pat somnoroaso !
-Pffuuuuuuu ……………..nu !am protestat eu dar  el doar a ras
-Pai daca nu te dai jos din pat chiar acum  am sa te duc la mine acasa in pijamale !Nu a asteptat raspunsul meu m-a ridicat in brate si s-a indreptat cu mine spre usa
-Bine ,bine ma trezesc !
-Asa ziceam si eu !M-a lasat jos si m-am indreptat catre baie ca sa imi fac un dus
Dupa ce am terminat toaleta am iesit in camera si am deschis dulapul  “Cum sa ma imbrac  ?” Am inceput sa caut prin dulap ceva potrivit ..puf ce e potrivit cand cunosti parinti iubitului tau ….iubit ce bine suna .Dupa minute bune de cuatare am gasit : o perche de blugi albastru  inchis ,un plover  alb  , o pereche de sandale negre cu  toc mediu si un lantic  de argint cu un pandantiv  alb  cu negru
.Nu era  cinestie ce si tocmai asta vroiam nu  vroiam sa ies prea mult in evidenta.
Am iesit din camera si m-a invadat un miros placut de tarte .M-am indreptat catre bucatarie  si am vazut doua farfuri cu tarte asezate pe masa .Nicolas era  langa frigider  cu siropul de ciocolata in mana zambindu-mi.
-Masa e servita my lady!
Am ras si m-am asezat la masa
-Bine i-a sa vedem ce ai facut tu aici !
-Pai presupun ca  nu o sa fie formidabil din moment ce nu am mai mancat mancare de vreo 150 de ani !a zis el simplu dar eu am inchetat 150 de ani?Atunci mi-am dat seama ca nu stiam de fapt nimic despre Nicolas ca persoana incepand cu varsta
-Nicolas te superi daca te intreb ceva?
-Sigur ca nu !
-Deci…aaaa ..cati ani ai?
Nicolas a chicotit .Pfu..macar nu s-a suparat
-Pai am aproape  300 de ani .A spus el  zambind stanjenit
300 !!!Nici macar tata nu era asa batran.
-Renesmee esti bine?
-Da, doar ma gandeam .Stii eu nu am decat zece ani si iubesc un tip care are 300, e un pic ironic !am zambit involuntar in timp ce Nicolas radea cu o sclipire ciudata in ochi
-Deci revenind iti place mancarea? Am luat o muscatura zdravana din ceea ce pregatise  Nicolas si am ramas impietrita de gustul  acesteia .Era  pur si simplu  uimitoare
-Nicolas este fantastica !El a radiat de fericire .
-Multumesc !Renesmee  trebuie sa imi cer scuze  eu……..
Nicolas s-a incruntat si a chicotit frustrat
-Eu mi-am permis stii sa te  numesc ‘iubito “ fara sa e intreb si mi pare rau deci vreau………..Nu l-am lasat sa continue era asa dulce cand isi cerea scuze pentru ceva ce el credea ca e gresit
-Nicolas  iubire nu trbuie sa iti ceri scuze pentru asa ceva doar noi suntem impreuna de acum  poti sa imi spui cum vrei!zambetul de pe fata lui Nicolas sclipea  de fericire  si inima mea pur si simplu a sarit din piept cand el s-a aplecat si m-a sarutat .Nu era la fel ca toate saruturile lui , era mult mai pasional , mai putin retinut si  dragostos  incat parca vroia sa puna in el toata dragoste lui .Trrrrrrrrrrr.
La naiba acum s-a gasit cineva sa sune !Nicolas a  rupt sarutul si a oftat  apoi si-a scos telefonul din buzunar
-Ce-I Ane?…..Acum?…………..Bine!……….Da bine venim………Prea tarziu deja ai facuto !
-Ce s-a intamplat Nicolas?
-Ane mi-a spus ca familia mea  e nerabdatoare sa te cunoasca
-Este?puteam sa jur  ca  sunt  rosie ca racul
-Sigur ca este ,esti o persoana  minunata !el mi-a zambit cald
-Mergem?
-Da  !
Am coborat amandoi la parcare blocului unde ne astepta un Lamborghini negru
-Nicolas asta e al tau ?Pot sa jur ca la scoala aveai un Ferrari !
Nicolas a ras apoi mi-a deschis portiera  si s-a urca si el in masina
-Deci masinile?
-Pai avem  destu de multe in garaj asa ca le schimbam dar Lamborghiniul e preferatul meu.
Drumul a decurs   placut ,Nicolas mi-a pus intrebari  despre familia mea si i-am raspus incercand sa ocolesc cat de mult subiectul Jacob .
-Deci familia ta este apropiata de tine ?
-Da toti suntem apropiati .
-Si crezi  ca ii vor cunoaste curand ?
Socul  m-a cuprins instantaneu si  un frison de frica mi-a strabatut  corpul .Nu ma gandisem niciodata la acest lucru sincer nici nu ma mai gandisem la familia mea in ultima vreme .Am inghitit in sec .
-Dragoste esti bine?
-D…da
Nicolas a oprit masina si mi-a luat fata I maini intorcandu-ma catre el in ciuda obiectiei mele
-Renesmee , ce e ineregula ?Am zis ceva gresit ?
-Ce… nu !Doar ca stii…..nu stiu cum v-a reactiona familia mea cand v-a afla!
Nicolas s-a incruntat .
-Nu crezi ca m-ar placea ?
O doamne ce fac ?Nu pot sa ii spun de Jacob daca ma paraseste?
-Nu sigur ca te-ar placea !Numai ca familia mea e un pic prea protectoare.
-Renesmee e inregula nu le voi da vreo data  motiv sa se indoiasca de mine !Renesmee Cullen  , te iubesc asa cum n-am crezut vreo data ca e posibil……….Nicolas se uita in ochii mei cu cea mai sincera privire………..Dragoste sa nu crezi vreo data ca pentru mine e doar un joc sau  o aventura  !Renesmee  , eu ….noi nu suntem oamenii , nu semanam deloc cu ei  .
Nicolas a oftat si si-a indreptat capul spre geam privind absent copacii..Nu stiam cum sa reactionez eram blocata.
-Renesmee ……. Noi nu ne putem indragosti decat odata in viata e ceva biologic si atunci cand te indragostesti e imposibil sa te razgandesti .
-Si parteneri sunt obligati sa aiba aceleasi sentimente ? imi era frica ,frica de a fi din nou  voi fi obligata sa iubesc .Nu vroiam asta vroiam sa iubesc eu, nu destinul meu .Nu ii vedeam fata lui Nicolas dar puteam sa jur ca era suparat  si cand am realizat asta inima mea s-a frant .De ce ii fac asta?El nu merita asta ,ma iubeste , nu are nici o legatura cu  legende stupide .Doamne de ce il fac sa sufere nu vreau asta il iubesc !Il iubesc si il fac sa sufere!Ce fel de iubire e asta ?……..Nu ma intereseaza de legende , de destin eu il iubesc si  nu imi pasa cui se datoreaza asta .
-Nicolas !
-Nu Renesmee e ok …..daca tu nu ai aceleasi sentimente …..
Nicolas  era gata sa iasa din masina  dar nu aveam de gand sa il las .M-am ridicat  si m-am asezat cu genunchi peste el.Nicolas a fost socat dar nu a protestat
-Nicolas  , iubire bine inteles ca simt la fel.Te iubesc nu vreau sa fie o aventura vreau sa fie o viata , te vreau pe tine mereu toata eternitatea .Era doar o intrebare stupida iarta-ma!
Nicolas nu a raspuns dar si-a unit buzele cu ale mele .Ne-am sarutat   cateva minute bune  pana cand s-a auzit o bataie in geam.
-Hei parumbeilor nu aveti de gand sa intrati in casa?
Ane era sprijinita de capota masini si se uita la noi .Nicolas a oftat si apoi a chicotit in timp ce eu am rosit .Deabia acum am realizat ca suntem in fata casei familiei Laiden
-Hai dragoste ,se pare ca sora mea e foarte buna la a strica cheful!
-E…haide v-am lasat 10 minute nu ?Si apoi Iren e nerebdatoare sa o cunoasca pe Rensemee si Serghei la fel ,aproape ca a iesit ea sa te roage sa ii dai lui Renesmee aer .Doar e jumatate om nu?
Ane a chicotit dar eu eram mai imbujorata  ca o rosie .
Am iesit din masina si ne-am indreptat spre scari .Casa familiei Laiden se afla intr-o padure exact ca ale noastre .Acoperisul era facut din sticla total  iar 75% din pereti casei erau din sticla .Culorile erau pale variind in  bejuri .
-Iti place?ma intreba Ane vesela
-Da este deosebit !
Casa era mobila mare majoritate cu mobila alba si marou .Am pasit pe un coridor larg si am intrat in sufragerie .Pe canapea l-am zarit pe Wiliam care fara sa isi despreinda privirea   de la jocul video  mi-a facut cu mana si m-a salutat
-Buna Renesmee !Scz ca nu ma ridic dar  sunt pe cale sa dobor recordul ! Ane si-a dat ochii peste cap si ma invitat sa  stau jos,dar pana sa ajung la canapea o  voce dulce  matura  mi-a rostit numele si in fata mea a aparut o doamna de statura medie supla cu parul  roscat cam ca al lui Nicolas si ochi albastri  si m-a strans in brate
-Imi pare bine sa te cunosc draga mea !Numele meu este Iren!am strans-o la  randul meu in brate si cand ne-am despatit i-am adresat un zambet ce speram sa fie macar pe jumatate la fel de  sincer si dulce ca al ei .
-Si mie imi pare bine sa va cunosc ,doamna Laiden!
-Te rog sa imi spui Iren draga mea ,doamna imi spun numai pacienti si tu deja faci parte din familie ! nu puteai sa nu observi bunatatea si sinceritatea din glas ca sa nu mai spun ca parca  eram unul din copii ei .
-Bine Iren!
Ea mi-a zambit si mai senin daca era posibil apoi  cativa pasi m-au facut sa ma intorc .De mine se apropia cu pasi calculati un barbat cam de 29 de ani   , cu parul  noanta alunei ,ochii albastri  ,imbracat la costum ,zambindu-mi prietenos.
-Buna draga mea !Numele meu este Serghei Laiden dar tu  o sa  imi spui Serghei !mi-a spus el in timp ce imi stangea mana dreapta intre ale lui.Eram un pic socata  nu ma asteptam ca tatal lui Nicolas sa fie atat de tanar si  aratos .Aflasem de la Erica  ca domnul Laiden e judecator la tribunal si ca sotia sa  era psiholog la  o mare clinica din Anglia.Insa chiar daca banuiam ca sunt  tineri  nu ma asteptam sa arate chiar asa,pareau mai de graba  fotomodele,  iesite din comun de frumoase .
-Multumesc domn…Serghei!El mi-a zambit si ma invitat sa ma asez .M-am indreptat spre prima canapea si Nicolas s-a asezat langa mine.
-Deci Renesmee am auzit ca faci parte din celebra familie de vegeterieni …..a inceput Serghei….de mult doream si eu si membrii Consiliului se ii cunoastem dar Volterra dintr-un anumit motiv a tot amanat .Serghei a chicotit  usor probabil pt  ca Nicolas i-a povestit ce relatie este intre  familia mea si Volturri  .
-Deci Renesmee cum este dieta asta vegetariana in principiu? M-a intrebat Wiliam care  se dezlipise de televizor si se asezase langa Ane
-Pai  nu stiu exact cum sa explic , pur si simplu inlocuim sangele de om cu sangele de animal .
-Si nu va este greu ?
-Ba da la inceput dar totul dispare in timp !
-Gata,gata nu vrem ca Renesmee sa se simta ca la interogatoriu !a spus Iren zambind
-Corect !a aprobat-o Serghei .Deci Renesmee  cum este la facultate ?
-Bine , a fost un pic mai greu la inceput dar acum e bine !
-Ma bucur sa aud asta ! a spus Iren.Si ai vreun hobby draga?
-Nu chiar ,tata a incercat de cateva ori sa ma invete sa cant la pian dar nu se prindea de mine !am zambit
-Pian ce frumos …si  Ane canta intr-o perioada la harpa dar acum s-a cam plictisit ! a zis Iren un pic trista
-Hai , mama daca vrei pot sa ma reapuc !a incurajat-o Ane
-Ar fi minunat sunt sigura ca lui Renesemee iar placea sa te auda cantand
-Da ar fi minunat Ane !am zis eu radiind
Au continuat sa imi puna intrebari si eu sa le raspund lejer
-A  deci a venit ! s-a auzit o voce  din capatul scarilor .Am ridicat privirea si am vazut-o pe Cristal  coborand  scarile atat de elgegant incat spuneai ca este un fotomodel pe podium .
-Buna Cristal! I-am zambit cald dar tot ce am primit a fost o privire inghetata
-Deci tu esti vampirita aia ..parca Ren..m…e .
-Renesmee!
-Ma rog oricum o sa uit dupa primele cateva minute ! Cristal s-a asezat pe una dintre canapele si se uita la televizor in timp ce Iren o privea dezaprobator
-Nu o lua inseama pe Cristal desi nu doarme ,mereu  e parca trezita cu fata la cearceaf ! a spus Wiliam si toti am inceput sa radem
-Ha , ce sa spun Wily foarte amuzant !a spus Cristal sarcastic si amar
-Ti-am spus sa nu m-ai imi spui asa !s-a ratoit Wiliam
-Ma rog !Deci Ren… oricum o fii  sunt curioasa cum e sa fii o  …cum sa zic….a da sugatoare de sange ?Cristal a zambit badjocoritor .Nicolas a marait puternic
-Cristal,Renesmee  e vegetariana !Te rog sa nu o jignesti!a certat-o Iren
-O …serios deci Renesmee cum ziceai ca e ?
-Cristal!a marait Nicolas
-O te rog lasati vampiroa……fata sa vorbeasca!
-Cristal nu am baut sange de om niciodata si nici nu am de gand !
-De ce ?
-Voi de ce nu transformati oamenii de exemplu ?
Cristal a marait si s-a uitat la Nicolas
-I-ai spus ?
-Nu ,nu ma bag !I-am spui lui Renesmee numai  ce trebuie sa stie ! a pus Nicolas
-Serios si ce anume trebuie sa stie domnisoara vampirica?
-Ce vrea ia !a spus rastit Nicolas
-Cristal calmeazate Nicolas i-a povestit de familia noastra si de Legios! a spus Serghei calm
-I-ai spus !!Ai inebunit !?
-Cristal   nu e nici o regula care sa interzica sa spunem cuiva din familie !a spus Serghei
-Din familie ?!
-Da Renesmee face parte din familia noastra de acum ! a zis Iren hotarata
-Din a mea nu !Nu o vreau in familie ! Cristal mi-a aruncat o privire rece dar nu am vrut sa ii dau satisfactie si i-am zambit
-E in regula Cristal sunt sigura ca in timp ne vom imprietenii!am spus eu sincera .Familia Laiden s-a uitat la mine socata dar mi-au zambit toti .
-Eu nu prea cred!a spus Cristal badjocoritor
Am ridicat din umeri si am zis:
-Pai nu poti sa stii ce se v-a intampla !
-Ba uite ca pot ,tu si eu nu vom fii prietene nicioadata!a rostit furioasa
-Gata Cristal !s-a rastit Serghei in timp ce s-a ridicat .
-Esti pedepsita !Du-te sus imediat !a continuat el in timp ce Iren se uita dezaprobator la Cristal
Ea nu a mai zis nimic mi-a aruncat o privire rece si a disparut sus pe scari
-Imi pare atat de rau Renesmee!a spus Iren trista .Sper ca nu ti-ai facut o privire proasta despre noi !
-Nu in nici un caz ! am spus eu zambind
-Multumim Renesmee ,Cristal e ..un pic dificila !mi-a zis Serghei
-Inteleg ,nici nu va imaginati cat i-a luat matusei mele sa o accepte pe mama!am spus zambind
-Atunci chiar semeni cu mama ta !a zis Wiliam si toti am inceput sa radem
Dupa incidentul cu Cristal  nu s-a mai intamplat nimic .Familia Laiden  s-a purtat foarte frumos .Serghei , Wiliam si Nicolas mi-au pus intrebari despre familia mea ,Iren si Ane au pregatit cina si desi le-am rugat sa le ajut m-au refuzat .Dupa cina Iren mi-a aratat cateva poze  si mi-a cerut o poza pentru panoul  lor de  familie .Am fost socata dar am acceptat bucuroasa ..
-Ma bucur ca te-am cunoscut draga mea !mi-a spus Iren
-Cu siguranta ca  Nicolas nu putea face o alegere mai buna !a replicat Serghei
-Ai dreptate dragule !
Puteam sa jur ca  sunt rosie
-O haideti , o faceti sa se inroseasca !a  chicotit Wiliam
-Cred ca trebuie sa o duc pe Renesmee acasa inainte sa o inrositi de tot ! a spus Nicolas  si m-a tras afara .
-Scz nu trebuie sa te superi uneori  sunt prea ….
-Nu Nicolas sunt foarte draguti !
El mi-a zambit si m-a condus  la masina
………….
-Deci ne vedem maine ?am intrebt eu  in fata blocului
-Renesmee de ce  pui intrebari la care stii deja raspunsul ?
-Ok !Ne vedem maine !Te iubesc !
-Nu compara un ocean intreg cu un mic parau !a spu el si mi-a zambit
Am coborat din masina  si am urcat  spre apartament.Am scos cheia din geanta si am incercat sa deschid usa dar nu merge .Am apasat pe clanta si usa era deja deschisa ..Am intrat in casa pregatita sa gasesc un hot si am aprins lumina
-SURPRIZA !au tipat Rose si Emmett in cor iar eu am incremenit  .Ce cautau aici ?Oare Alice vazuse ceva?Dar cum ?Orice ar fi voi afla incurand !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu