Cap 1 Vestea

luni, 29 octombrie 2012


Stateam singura in camera mea uitandu-ma cum cad frunzele din copac .Nu imi placea toamna natura murea si oameni imbatraneau ce-a ce pe mine nu ma deranja avand deja 19 ani de 3 ani mai exact m-am nascut acum 10 ani .Mama tata si Jake erau foarte grijuli cu mine si imi dadeau tot ce doream.Uneori cred ca daca iasi fi spus mamei sau tatei ca am jefuit o banca mi-ar fi spus « Fetita mea a crescut mare a jefuit o banca sunt atat de mandru /a de tine micuto »Acest anotimp intodeauna imi provoca melancolie si ma facea sa ma gandesc la multe lucruri deasemenea era asa tare sa ma pot gandi la ce vreau fara ca tata sa imi citeasca gandurile (mostenire de la mama).Ma uitam pe tavan cand o voce m-a strigat
-Renesmee Carlie Cullen coboara imediat !Ups mi-a folosit tot numele oare ce facusem?
Am coborat incet scarile iar in sufragerie ma asteptau mama si tata tindu-se de mana ca doi indragostiti proaspat, chiar si acum dupa atatia ani.
-Hai Renesmee nu te mancam !a spus mama cu vocea ei cristalina .Am coborat jos in timp ce imi dadeam ochii peste cap .
-Unde sunt toti !am intrebat eu vazand sufrageria goala
-La vanatoare !mi-a raspuns mama
-Si Jake !
-I-am spus ca trebuie sa vorbim ca de la parinte la copil cu tine !Mi-a raspuns tata in timp ce mama isi dadea ochii peste cap
-Deci ..l-ati alunga ! mama a chicotit
-Daca vrei sa-i zici asa !a spus tata dandu-mi raspuns la intrebare
-Bine ce este ?
-Pai scumpa mea stim cat de mult ai vrut sa mergi la scoala si mai mult la universitate asa ca am hotarat sa te inscriem la universitatea din Londra .Nu imi venea sa cred ! O Doamne la universitate !
-O mama ,tata multumesc !am spus sarindu-le in brate
-Cu placere scumpo ! au vorbit ei in acelasi timp
-Dar stati in Londra e soare si voi nu veti putea iesi decat noaptea!
Ei s-au uitat unul la altul si apoi mama a spus
-Scumpo nu o sa venim cu tine tu te duci noi ramanem !
-OOO nu-i nimic mama tot va iubesc ! Un zambet mi-a aparut pe fata
-Stim iubito si noi ! a spus ea sarutandu-ma pe obraz
-Dar Jake vine si el ?l-a intrebarea mea tata a marait puternic
-Edwrad !l-a certat mama Nu scumpo Jake v-a ramane cu noi !a spus mama uitandu-se catre tata .Am uitat, lui tata nu-i prea placea ideia de a sta singura cu un baiat intr-o casa cu atat mai mult intr-un pat .Mai ales de acum 2 saptamani de cand cu sarutul meu salbatic experimentat pe Jake tata il vazuse in mintea lui .Prostavanul numai la el se gandea , de atunci tata nu mai ne-a lasat singuri undeva ca sa nu mai spun de ora de predica « Dece nu trebuie sa saruti un baiat cand stii ca tatal tau e un cititor de minti » ultimele cuvinte fiind ale mele .Noroc cu matusa Rosalie cu Alice si cu mama altfel si acum as fi in ora de morala.
-Mami ,tati dar cum ii spunem lui Jake !
-Lasa asta pe seama noastra !a spus mama

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu