Adevarul invinge timpul

luni, 29 octombrie 2012



Part 1 


Povestea se petrece ca sa zic asa  in paralel  cu Inchisoarea Pierduta
Felicity King Pov
Adoram ploaie ,mereu reusea sa ma linisteasca  si sa ma relaxeze  .Cu toate ca ceea ce se intampla acum afara e mai mult o furtuna usoara ,tot nu puteam sa-mi  deslipesc ochii de pe fereastra .
-Domnisoara King ?
-Da ,Bellita !
-Imi cer scuze ,dar  am terminat si voi pleca acasa acum !
-Sigur ,dute !Vrei sa-ti chem un taxi ?
-Nu multumesc domnisoara ,a venit sotul meu !
Am aprobat din cap ,iar ea mi-a zambit si a plecat .Bellita era menajera mea de mai bine de 5 ani .Era din rasa naebis si venise in  Magix pt a castiga ceva mai multi bani .De altfel multe fiinte ca ea lucrau pt fiintele superioare ca noi  ,fiintele magice .Avea  25 de ani  si 2 copii ,uneori ma gandeam ca era asa norocoasa . Sigur muncea ca sa se intretina pe ea si familia ei ,dar avea un sot care o iubea si niste copii minunati .Erau niste fiinte  tare caudate fizic samanand mult cu niste pantere pe  doua picioare , fara mustati  si cu  par  la fel ca noi .Erau chiar inspaimantatoare la prima vedere ,dar aveau un suflet de aur .
Uneori mi-as fi dortit sa fiu si eu ca ea  ,adica sigur sunt o fiinta magica ,multi ma judeca ca una  anormal de frumoasa ,am banii si am putere ,iar cuvantul meu pt multi e lege  ,sau ma rog mai mult numele meu e lege .Si la ce imi folosesc ?Nu mai am pe  nimeni !Viata mea a fost  dintotdeauna un dezastru !Toate astea m-au impins incet ,incet catre pierzanie .Nici macar  nu sunt o fiinta magica autentica daca stau bines a ma gandesc .Fiintele magice sunt   in general  iubitoare ,clame,drept ,rabdatoare ,calde  etc
Eu ?Ei bine nu ma consider rea ,dar  nu  sunt nici calda  .Prefer sa fiu rece ,atenta si foarte dura ,desi nu a fost din totdeauna asa ..Acum   multi ma numesc Regina de gheata sau Inima Reca , si ce ,imi pasa?!Nu nici macar   cat negru sub unghie .Si apoi chiar imi merit numele ,sunt singura fiinta magica care este mercenar .Adica fac misiuni pt Amazin pe bani .Sigur nu pt ca as avea nevoie de ei ,dar trebuia cumva sa justific de ce am iesit din garda Amazinului . Ma rog pe scurt fata de celelalte fiinte magice eu nu imi fac datoria doar de dragul de o face ,o fac cu scarba cu scarba ca nici o fiinta inafara de noi nu ar trebui sa existe  Respect Amazinul ,dar nu ma supun lui ,respect fiintele magice dar le evit  ,iar  pe celelalte fiinte inafara de stellariusi ,care sunt aproape fiinte magice ,le tratez cu dispret..
Nu a fost dintotdeauna asa ,cand eram tanara………..cu mult timp in urma  ,cu toate ca viata nu imi fusase roz niciodata nu gandeam asa .Atunci aveam parinti  ,aveam un tata care ma iubea  mai presus de orice ,chiar daca eu il uram  si o mama ,o  mama   dupa care tanjeam atat de tare ,dar care ma respinge de fiecare  data .De ce imi uram  tatal ?Din cauza ei !
Blestemul meu si al familiei mele Christine Walks ..O fiinta magica fara scrupule ,o nenorocita , o ticaloasa pe care eu o detest din toata inima .
Ea…imi luase tot ce aveam ,distrusase tot !
De cand  ma stiu pe lume tatal meu avea doua preocupari eu si Christine .Aceea nenorocita fusase mereu in preajma noastra si mereu luase  locul si atentia care ar fi trebuit sa fie a mamei mele .Tata era  obsedat de ea ,o venera si numele ei era mereu pe buzele lui alaturi de al meu .Nici un loc pt mama .
Imi amintesc ca inca de cand aveam  3 observasem atasamentul tatalui meu fata de ea .O privea orbeste ,ca un  orb care vazuse soarele ,vorbea despre ea in continu si  intotdeauna  o bagase in viata noastra .
Fulgerul a luminat cerul ,iar vantul a inceput sa bata cu putere ,salcia din fata casei mele se lasa din ce in ce mai jos   atingand pamantul .Apa curgea   incontinu formand o plasa  ca de abur    .Asa cum  stropi de apa  picurau ,amintirile mele au inceput sa curga.

“Aveam trei ani si topaiam frenetic prin concul familiei mele  ,tinand in brate ursuletul meu roz de plus .Era seara  si imi cautam parinti ca sa-mi citeasca o poveste  .M-am dus catre camera parintilor mei si am deschis usa mama isi pieptana alene parul blond in oglinda .Nu era fiinta magica era un lesius  ,o ramura a elfilor ,dar era cu singuranta cea mai  frumoasa mama ,cel putin pentru mine .
Eram asa mandra ca era mama mea si o  iubeam  asa de tare
-Mami ,mami,mami! Am  strigat in timp ce topaiam spre ea 
Ea s-a intors catre mine ,privindu-ma cu acei ochii albastri seci
-Ce e Felicity?!intreba ea rece
Am intins bratele mele micute catre ea ,dorind din tot sufletul sa o strang in brate ,dar ea nu a schitat nici macar o miscare si  deja dadea semne de iritare
-Spune odata ,ce doresti ? m-a repezit ea
-Vroiam…….vroiam doar sa-mi citesti o poveste!am soptit  uitandu-ma la podea si strangand ursuletul in brate .
-Nu am timp de asa ceva ,spunei tatalui tau !mi-a ordonat  
-Dar mama……….am inceput aproape plangand
-Pleaca! A tunat ea
Am iesit fugind din camera si am coborat scarile .In sufragerie era lumin asa ca m-am indreptat intre-acolo
Indata ce am intrat l-am vazut pe tatal meu mangaindu-I usor obrazul lui Christine .Copil fiind nu am luat la socoteala gestul si m-am dus catre el
-Tati !am soptit inlacrimata 
Indata ce m-au auzit tata si Chrisine au intors capetele  spre mine zambind .
-Aici era puiul meu !Vino la tati !imi spuse el zambindu-mi si intinzandu-se dupa mine
M-a prinse in brate si m-a aseza pe genunchi lui  sarutandu-ma pe  obraji si pe frunte
-De ce plangi ,puisor ?intreba el ingrijorat   mangaindu-ma pe par
-Mama nu vrea sa-mi citeasca o poveste !am soptit in timp ce  2 lacrimi incepusera sa fuga pe obraji
Tata  le-a sters imediat si  m-a sarutat din nou pe frunte
Stiam ca tatal meu ma adora ,nici nu avea cum altfel ,eram singurul lui copil   si o copie perfecta a sa .Ochii  verzi-albastrui ,parul atat de blond incat parea alb ,fata ovala ,buzele pline , pana si la temperament eram a lui , mandra ,incapatanata si infipta ,nimeni nu ma putea convinge sa nu fac ceea ce vroiam sa fac .
-Nu plange ,ingerasul meu iti vom citi noi povestea ! sopti el lundu-ma pe un brat  in timp ce cu celalat o prinse pe Christine de dupa umeri .Nu vroiam sa imi citeasca ea ,eu o vroiam pe mama ,dar de fiecare data cand ii spuneam asta tatalui meu  ,ma privea  astfel incat sa nu lase loc de comentari .
Christine era razboinica si  dupa mine nu sclipea de frumusete  .Parul   maroniu inchis  ,ochii verzi pal ce mi se pareau asa de  comuni ,fata in forma de inima si buze subtiri si neatractive .Nu intelegeam de ce tata  spunea ca era frumoasa ,dupa mine chiar si la aceea varsta ,mi se parea ca mama era de  cel putin 10 ori mai frumoasa .
Imi amintesc ca Christine era foarte apropiata de mine  si  intotdeauna ma lua in brate si ma saruta  ,dar eu o respingeam nu vroiam ca ea sa stea in  preajma mea  si cu atat mai putin in preajma tatei .
In aceea seara dupa ce mi-au citit povestea ,fiecare citindu-mi cate un paragraf,m-au sarutat amandoi pe frunte .
-noapte buna fluturas !mi-a spus tata si apucat-o  pe Christine de mana iesind din camera .Atunci am stat ore in sir privind in intuneric “

Un suspin mi-a iesit din  gat .Doamne Cat o detest ,niciodata nu am inteles de ce tata o adora .Era urata ,iar el era un zeu .Nu am inteles niciodata de ce o inselase pe mama cu ea .
Un alt fulger a luminat cerul  si o alta amintire m-a tragulgerat.
“Aveam 13 ani  si era in plina vara .Ii propusasem tatei sa mergem  undeva la munte si el acceptase cu placere ,insa trebuia sa-mi inchipui ca va veni si ea .
-Mama ,nu inteleg !
-Ce anume ?a intrebat sec in timp ce se privea in oglinda
Eu  si cu ea stateam la masa ,iar tata si Christine    priveau luna putin mai in fata .
-De ce acepti asta ?am intrebat  gesticuland spre ei
 A ridicat ochii din oglinda si s-a uitat la mine  sfidator
-Felicity ,dute la ei si lasa-ma ! raceala din vocea ei era deja un lucru obsnuit ,dar privirea aceea enervata de-abinele m-a infricosat
S-a ridicat de la masa si a plecat .
Christine vazuse scena si  se apropie de mine
-Scumpo ,esti bine ?intreba ingrijorata
-Ce-ti pasa ?am replicat rece
-Felicity ,nu-I vorbi asa !  m-a dojenit tata venind langa ea
Am simtit cum mi se urca sangele in cap si imi fierbe  .M-am ridicat de pe scaun si i-am privit cu ura
-Daca  tot iti pasa asa mult de ea ,de ce naiba nu pleci odata cu curva ta si nu ne lasi in  pace ??
-Felicity King !s-a rastit tatal meu in timp ce Christine  avea o expresie de agonie pe chip
-Nu iti permit sa………….
-Nu  tata eu nu iti permit !Nu iti permit sa imi mai distrugi viata!!Vreau si eu o familie normala ,cu parinti care sa se uibeasca si sa nu stea impreuna doar de dragul  aparentei .Uneori ma intreb de ce m-ati mai facut !!!!am tipat cat m-au tinut plamani apoi am plecat de-acolo ,sau mai bine zis am fugit “

In aceea seara l-am auzit pe tatal meu spunandu-I mamei ca trebuie sa sfarseasca teatrul  .Nu am inteles ,nici acum nu stiu la ce exact s-au referit tot ce stiu e ca  afara am gasit-o pe  Christine si aceea a fost seara in care  i-am spus totul pe fata
“-Scumpo ,esti bine ?intreba ea apropiindu-se de mine
-Lasa-ma !am tipat la ea dandu-ma in spate
-Felicity ,eu vreau doar…………..
-Doar ce ,tarfa !?
-Felicity ……….. in glasul ei se citea agonia ,dar nici ca imi pasa
-Stii ce ,esti o tarfa si intotdeauna asta vei fi !Iar eu te urasc si sper sa mori in chinuri !
!am zbierat la ea si apoi am fugit”

Apoi  ea a disparut .Nu a mai venit pe la noi  si eu eram la inceput in culmea fericirii .Dar dupa cateva zile mi-am dat seama ca atmosfera nu se schimbase  .mama era tot rece ,iar tatal meu pe langa faptul ca avea momente la care se uita la mine cu dezamagire ,avea aceiasi atitudine nepasatoare fata de ea  ,iar eu ei bine eu  il  evitam pe cat posibil ..
Dar la  7  ani  dupa aceea  tatal meu avea sa moara in razboi ,iar mama mea sa de-a bir cu fugiti .Oricat am implorato sa ramana ,sa ma i-a cu ea  ……………
-Te rog ,nu ma lasa singura !am implorato incercand sa o i-au in brate
M-a impins
-Maturizeata-te Felicity ,nu mai esti o fetita  !N-am nici un motiv sa te i-au cu mine !apoi  fata I s-a luminat si cu lacrimi in ochii a soptit
-Imi pare rau pt tot ce ai patit  in acesti ani ,eu sunt de vina !Dar nu am avut alta scapare ……..mi-a fost frica !
Si apoi a plecat”

Niciodata nu am mai vazuto  si nici nu vreau sa o vad .Orice ar fi ,ori ce  ar fi facut tata  ,nu trebuia sa ma lase in urma .Nu iti abandonezi copilul ,dar ea nu era fiinta magica si asta a contribuit foarte mult la desgustul  pe care il am fata de fiintele inferioare noua .
Pe Christine am revazut-o imediat dupa ce a plecat mama ,practic m-a implorat sa o las  sa-mi fie aproape ,iar eu  am respins-o cu  toata ura  Dupa asa-zisa inmormantare a tatei ,pt ca niciodata nu  i-am gasit corpul ,mi-am impachetat cateva haine si am plecat din Magix
Am  umblat singura ,indulerata ,dimensiune dupa dimensiune,regat,tara, oras ,stat, continent  ,strabateam dimensiunile fara sa-mi pese ,fara sa ma opresc ,fara sa stiu unde ma aflu sau incotro mergeam.Eram singura ………………..
Dupa cam  2 ani de umblat  fara oprire ,fara sa dorm,fara sa mananc ,fara sa stau o clipa am ajuns  in mijlocul unor vanatori de magie .Puteau sa ma omoare ,dar nu au facut-o .Conducatorul lor  se numea Denter si ei bine………………….chiar daca imi e rusine sa recunosc am cazut in  plasa lui .M-a vrajit ,mi-a dat senzatia ca totul e bine ,ca ma va proteja ,iar eu i-am raspuns ca o tampita crezand in disperarea singuratati ca imi gasisem alesul .Nu era asa  ,nu-l iubeam si nici el pe mine .Vroia sa ma foloseasca impotriva  Amazinului ,dar stia ca pentru asta trebuie sa fiu a lui cu totul .Mi-a propus sa ma marit cu el ,am acceptat ,iar in seara de dinaintea nuntii noastre  mi-a  marturisit ca vrea sa se culce cu mine .Am ezitat spunandu-I ca nu pot , ca trebuie sa ne casatorim ,dar el nu acceptat un refuz .M-a trimis sa ma pregatesc  si atunci m-am privit in oglinda
Ce faceam ?Ce deveneam ?Aveam de gand sa ma daruiesc unui barbat care nu  era alesul meu ,pe care nu il iubeam ?Dar el ma iubea !Sau nu ?!
Nu stiu cat am stat acolo ,dar  mintea mea parca  tocmai iesise din perioada de repaus .Mi-am amintit de tata ,de mama ,de Christine .La ce imi trebuia iubire?La ce imi trebuia ales ?Pt  mama si tata nu a functionat ,de ce ar merge pt mine ?
Cu inima stransa am hotarat .Aveam de gand sa ma daruiesc lui .Inima mea imi urla sa nu fac asta ,dar nu o ascultam .Am coborat la parter sa-mi gasesc   viitorul sot si atunci l-am auzit vorbind cu cineva
“-Dupa seara asta ,ea imi va apartine ,voi face din mica proasta tot ce voi vrea .O sa o pun sa ne ajute .Vom ataca Amazinul ,vrom prelua puterea .Desi suntem putini fata de ei cu ajutorul  ,tarfei vom invinge !
-Cum ziceti domnule !
-Acum scuza-ma Valtor  ,dar ma asteapta  si doar nu vreau sa astepte .Norocul ei ca e frumoasa ,poate asta ma va face sa fiu mai bland cu ea asta seara ,dar daca nu sper sa poata rezista .L-am auzit razand cu  celalat .Radeau de mine ,de prostia mea ,iar Valtor il intreba daca ma poate avea o noapte dupa aceea  .Sangele mi-a ars in vene ,nu am mai stiut ce fac .Ura de-acum adunata cu cea veche ,m-au stapanit .
Am intrat in  camera unde erau ei
-A draga mea tocmai veneam la tine !imi spunea Denter zambindu-mi
Nu mai vedeam decat rosu in fata ochiilor ,il vroiam mor ,vroiam sa-l omor si exact asta am si facut .
M-am apropiat de ei  si am zambit
-Dragul meu ,e timpul …….
Denter a zambit
-Sa mergem  in camera ! a soptit el
-Nu aici !
-Aici?intreba confuz
-Da ,de ce sa mai murdarim si camera cu  bucatile tale ,oricum o sa-I dau foc mai tarziu ,am sa ard tot!
Ei nu au inteles
-Ce  tot spui ,femeie ?!a tipat la tine
-Vorbesc despre moartea ta  si a alor tai !
Si atunci am atacat pe Valtor l-am terminat asa de repede ca nici nu a avut timp sa clipeasca ,iar pe Denter  in cateva secunde  .Ura din interiorul meu pulsa ,nimic nu ma putea opri .Eram o fiinta magica puternica ,nascuta din sangele regal al tatalui meu ,iar  ura care ma domina imi scotea la suprafata puterea .Eram o masina de omorat .
In aceea seara am  i-am omorat pe toti  ,iar apoi am ars  tot ce am gasit ,dar inca o data eram singura .
Dupa doua zile de  plans am revenit in Magix ,mi-am luat o casa ,pt ca nu aveam de gand sa locuies in conacul familiei si am inceput sa ma gandesc .Primul lucru a fost sa-mi dau demisia din garda .Le-am spus ca daca au nevoie de mine voi veni ,ca sa justif   ce castig cu asta le-am cerut banii in schimbul  misiunilor .In realitate vroiam doar ca ei sa ma  evite ,sa nu imi puna intrebari  despre ce facusem si sa ma lase in pace .Asa s-a si intamplat ,iar in rarele cazuri in care aveam misiuni eram o adevarata pramatie .Imi placea sa zdrobesc   sufletele victimelor ,sa le fac sa aiba incredere in mine si apoi sa le zdrobesc .Mai ales pe cele ale barbatilor !O si cate inimi frante lasasem in  urma mea ,dar nu imi pasa nu mai eram cea de alta data .
Acum la  200 de ani pot sa spun ca nu am nici o implinire sufleteasca  ,desi am avut ocazia sa am .
Mi-am gasit alesul la putin timp  dupa ce  ma intorsesem ,dar l-am respins cu ura si in cele din urma si el a inceput sa ma respinga ,mai ales fiindca era dezgustat de mine .El era fiu de razboinici ,care murisera  in lupta ,dar spre deosebire de mine el a avut ce sa ingroape .Era ,bland,drept si iubitor ,dar stiam ca eu nu sunt destul de buna pt el .Iar dupa un timp si el a inceput sa creada asta .Vazandu-ma cum ma joc cu  inimile bvarbatilor ,vazandu-ma cum le zdrobesc apoi ,a fost prea mult pt el si de unde incerca din tot sufletul  sa ma faca sa il accept a inceput sa ma evite .Alesul meu …….si inca o data s-a dovedit ca eu nu eram facuta pt a fi iubita  .
Acum el este o persoana importanta  peste dimensiunile magice  si peste fiintele ca noi ..Dellan Starr vice-comandantul ,adica subordonatul lui Antonio Velary
Dap ,uneori ma gandeam cum ar fi fost daca nu l-as fi respins .Imi imaginez asteptandu-l sa vina de la Comandament si sa il intampin la usa ,sarutandu-l .Imi imaginez cum mi-ar fi spus ca ma iubeste ,apoi  ar fi luat pe micutul nostru copil in brate ,intrebandu-l cum a fost la scoala .Dar  asta era doar imaginatia mea .Pt ca desi stiam ca  ar fi putut sa ma ierte daca i-as fi ceruto nu vroiam asta .Vroiam sa mor la timpul meu singura ,fara ca cineva sa ma jeleasca ,atunci cand as fi fost ucisa .
Fulgerul lovi din nou pamantul  ,era atat de tarziu ,dar nu vreau sa dorm  ,pt ca defiecare data am cosmaruri ,asa ca asta iesise din rutina mea  .Nu am nevoie de somn ,fiintele magice dormeau numai de dragul de-a visa frumos .Eu nu pot sa visez frumos .
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sar brusc din fotoliu si ma uit la  spre telefon .Cine  naiba suna la ora asta ??
Ridica receptorul si aproape ca marai
-Da ?
-Si eu ma bucur sa te aud Felicity !spuse vocea sarcastica
-Ce dracu vrei Starr?intreb nervoasa
-Nu vorbi asa cu mine si stai linistita nu te-am sunat ca sa te implor sa ma primesti in bratele tale .Regina M vrea sa vi in Amazin urgent
-Bine am sa vin imediat !l-am repezit
A tacut pt o clipa
-Felicity ……………..a inceput cu o voce dulce ,dar i-am inchis
Nu am nevoie sa imi aminteasca ca sunt aleasa lui  si cu atat mai putin sa  imi spuna ca ma iubeste .Prefer sa raman la stadiul de dispretuire reciproca
Ma indrept catre camera .Ce o vrea Regina M la ora asta de la mine ?O misiune urgenta ?Dar are atatia alti  ,de ce ma vrea pe mine ?
Pfuuu ,asta imi  lipsea in seara asta !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu