30.Dragoste

duminică, 28 octombrie 2012


Renesmee
Masina inainta in noaptea stralucitoare  .Copacii deschideau in fata mea asemenea unui  tunel verde.Zambetul imi  impodobea fata inca de cand plecasem din Legios si nu  puteam sau mai bine zis nu  vroiam sa-l fac sa dispara .
-Iubit-o ,la ce te gandesti ?m-a intrebat Nicolas uitandu-se la mine cu acelasi zambet fericit ca al meu
-La nimic important!Sunt doar fericita!Nicolas si-a dezvaluit dinti perfeti ,albi si mi-a ridicat mana ducand-o catre buzele lui si sarutand-o usor .
-Si eu sunt fericit dragostea mea si promit sa te fac fericita pt eternitate!
-Stiu iubire!m-am apropiat de el si l-am sarutat pe obraz .Am revenit usor in scaunul meu  fixandu-mi ochi in poala si gandindu-ma ca numai cu cateva ore in urma purtam ce mai frumoasa rochie de mireasa si eram cea mai fericita si emotionata persoana .Acum insa in locul rochei albe de dantela si safin  purtam o roche neagra cu margini  inflorate sis pre usorarea mea decent .Ca veni vorba de decent nici nn\u vreau sa ma gandesc cum v-a fi cand vom ajunge !Numai gandul la  asta si ma inrosesc ca o rosie .Eu si sotul meu in sfarsit singuri …..O nu nu Renesmeee revino pe pamant …Respira!!!
-Iubire esti ok?Te-ai inrosit ingrozitor!
-Da sunt bine!am spus eu balbaind fara sa intorc fata
-Atunci uitate la mine !mi-a ordonat el iar eu am intors usor capul
Nicolas m-a studiat cu atentie apoi a chicotit
-Ce?
-Te gandesti la seara asta, nu ?
-De unde stii?am intrebat surprinsa .Chair eram asa de evident?
-Dupa privirea ta !nu stiu ce s-a intamplat dar Nicolas s-a intristat brusc
-Ce e ?am intrebat in timp ce am ridicat mana mangaind-ul obrazul .
El si-a asezat mana peste-a mea
-Renesmee ai luat in calcul si ce ti-am spus acum ceva timp despre noi ?despre ce vorbea ?
-La ce te referi ?am intrebat dezorientata ,Nicolas imi povestise multe
-La …..atunci  cand am vorbit in camera de hotel .
-Adica dupa Sally ?Nicolas a chicotit dar apoi expresia lui s-a schimbat iar
-Da atunci !
Am incecat sa imi amintesc despre ce vorbisem atunci …………….”Dar sa zicem ca eu si cu tine vom avea un copil………………….Nu as putea naste de doua ori avand in vedere ca nu sunt stellarius ?……………. nu iubito pt ca eu sunt si acest lucru……………Uite sa luam exemplu oameniilor daca ei  fac acest lucru si se protejeaza nu este nimic dar daca un stellarius ar face la fel ca ei adica s-ar proteja ar exista sansa ca el sa nu mai poata avea copii…………….Acum depinde  de la stellarius la stelarius dar  in mare majoritate daca fac asta de doua trei ori nu cred ca se mai poate face ceva .Tocmai de aceea nu se intampla asta…………………….”O doamne !!!Nicolas se referee la copilul nostru  !!!!!Idioata,idioata,idioata am uitat !!!Nicolas nu poate avea decat un singur copil sau mai bine zis o singura nastere indifferent daca eu sunt sau nu stellerius !!Asta inseamna ca nu putem risca nimic ………………….dar oare sunt gata sa fiu mama?
-Renesmee nu e  obligatoriu!mi-a atras  Nicolas atentia iar eu l-am privit confuz
-Seara asta nu trebuie sa …sti tu !am lasat capul in jos rusinata .Nu e correct vedeam ca isi dorea si eu imi doream si vedeam deasemenea ca Nicolas isi dorea un copil ,dar oare eu eram pregatita pt asta ?
Un copil !!
-Deci  ti-a placut nunta ?a incercat Nicolas sa schimbe subiectul
-Da ..ANE SI ALICE S-AU DESCURCAT MINUNAT!
-Da asa e !Ce ti-a placut cel mai mult ?
-Pai rochia ,Biserica ….multe dar mai ales colierul a fost foarte dragut din partea lui Iren sa……
-Renesmee faci parte din familie iar ala e din familia noastra !m-a interrupt Nicolas
-Stiu mi-a spus ca l-a purtat ea si Ane si Cr……………Cristal?am intrebat inconstienta .Cristal?………” Este colierul nostru de familie si eu si Ane si Cristal ne-am casatorit purtand-ul”Cristal?Oare Iren o fi gresit cand a spus ?Cristal nu era casatorita …unde sa-l poarte ?
-Iubire ?m-a intrebat Nicolas vazand ca sunt total paralele cu realitatea
-Renesmee ce s-a intamplat?a intrebat ingrijorat
-Iren a spus ca l-a purtat si Cristal dar Cristal nu …………..am incercat sa spun pierduta
Nicolas a oftat
-Deci nu stii?!
-Ce sa stiu ?am intreabt intorcandu-ma spre el
-Crede-am ca Cristal ti-a spus cand ti-a destainuit povestea  ei !
-Ce sa imi spuna?
-Cristal a fost casatorita cam pentru 3 ore !
-Ce?
-Acum cativa ani de zile ,la o sedinta de-a Legiosului Cristal l-a intalnit pe Erich(Nota :se citeste Erih)
-Cine e el ?
-Un nenorocit !Vezi Cristal s-a indragostit de el de prima data cand l-a vazut dar el nu era Stellarius ci  Fecuss.
-Ce-s aia?
-Niste creature oribile ,exact opusul nostrum .Rai misei ,tradatori ,creature care fac numai rau si carora le place distractia “Rece” cum ii zic ei .Asta insemanand  :violuri,batai,crime,spargeri, fara sa le pese defapt de nimic doar de distractie .Am ramas masca !Cristal si astfel de ….nenorocit!?
-Erich  era unul din capitani principali ai armatei conducatorului lor Ingmar ,care ii lasa sa faca ce-I ducea capul far sa nu atraga atentia Legiosului ,ce-a ce nu reuseau .Consiliul i-a avertijat de mai multe ori dar nu vroiau sa inteleaga .Ei traiesc toti intr-un oras numit Fecussan .Am fost o singura data cu Serghei acolo si m-am simtit ca in iad .Totul era plin defum ,focuri peste tot  si batai ca sa nu mai spun de bieti oamenii sau finite inferioare lor care erau adusi si torturati ……………Sunt cele mai terifiante idioate si fara  scrupule fiinte !Traiesc doar pt placere carnala si distrugeri ….mi se intoarce stomacul pe jos numai cand ma gandesc …………
-Ce s-a intamplat?am intrebat terifiata
-Cristal s-a indragostit de el  si i-a daruit toata inima sa dar imediat dupa nunta inainte de luna de miere el a plecat  pt totdeauna .Probabil ca nu-I placea viata de familie .
-Si Cristal?
-A fost zdrobita ,s-a inchis si mai mult in ea dar pana la urma si-a revenit  si a continuat sa traiasca ,i-a cerut lui Serghei cum ne cum sa scoata actul de divort si intru cat el disparuse i-am falsificat semnatura .Cred ca a fost singurul lucru illegal pe care l-am facut vreodata!
-Nu imi vine sac red biata Cristal !
-Da ,poate e mai bine ca nu s-a intors altfel  era mort pana acum !
-Dar nu inteleg  …nu ati spus nimic?
-Am incercat dar Cristal il iubea si asta o deranja crunt ,ea spunea ca el e altfel decat ceilalti !Vezi sa nu !Toti sunt la fel !
Nu imi venea sa cred  ,Cristal suferise cat pt zece vieti eterne si toate astea pt ca isi dorea o familie .Ah ce idioata sunt  toti si-a dorit o familie si mie imi e frica de-a fi mama!Nu poate ca nu voi fi mama perfecta dar nu am sa risc nimic!Nu am sa astept sa fiu mama si nu o sa il las pe Nicolas sa astepte sa fie tata !!
M-am intors catre Nicolas care privea atent la drum .I-am luat mana usor ,tremurand de emotie si i-am indreptato usor catre coapsa mea .El a tresarit si s-a uita confuz ,dar eu doar i-am zambit si i-am facut cu ochiul ……………………………………………………………………
Cand in sfarsit mi-a fost dezvaluit locul spre care ne indreptam am incremenit  Scotia .Tara verde si albastra in acelasi timp .Eram incantata pesajele Scotiene erau unele dintre cele mai frumoase .Recunosc la inceput ma asteptam la Grecia ,Jamaica dar Scotia !!NU m-as fi gandit nicodata desi de mult imi dorisem sa o vizitez .Vibram de fericire in timp ce masina mergea printre creste de munti inconjurate de apa .Ochii mei fugeau in toate partile nestiinde unde sa priveasca prima data !
La un moment dat Nicolas a incetinit masina aici era in jur de 7 seara si soarele apunea usor in apa cristalina ,asta insemanand ca mersem ceva ore si ca acum ne apropiam de destinatie .
-Nicolas crezi ca am sansa sa vad mostru din  loch ness?
Nicolas a chicotit
-Sigur iubito putem sa mergem la o baie cu el !Dar de unde atata interes ?
-Stii mie mi se spunea Nessie !Si cand am fost poreclita asa mama s-a enervate si  a zis ca fiica ei nu e monstrul din Loch Ness!Nicolas a chicotit iar
-Pai nu pot sa zic ca nu ti se potriveste!
-Ce vrea sa insemnea asta ?Am gatul lung?
-Nu dragoste amandoi sunteti rari !Am zambit amandoi veseli
-Deci cine te poreclise?
-A…paii…Jacob!
-Ah…si eu care credeam ca era lipsit de inspiratie!Nicolas a continuat sa rada si i-am multumit lui Dumnezeu ca nu s–a suparat .Masina s-a oprit
-Am ajuns!m-a anuntat el
-Serios ,nu vad nimic!!!
-Oh …iubire chiar ai nevoie de o vizita la oftalmolog!a ras el  iar eu m-am prefacut suparata
-Nu mai vorbesc cu tine !am spus incrucisandu-mi bratele la piept
-Bine pt ca oricum nu vroiam sa vorbim!in urmatoarea clipa Nicolas imi intoarse fata spre el si m-a saruta .Mainile mele ii trecura usor prin par ,in timp ce gurile noastre se alinau reciproc .Noroc ca pe aici nu sunt  tiruri.Nicolas s-a indepartat usor lasandu-ma sa respire si mi-a zambit!
-Gata doamna Laiden?
-Da domnule Laiden!
Nicolas a coborat si mi-a deschis usa .Am  coborat si eu si spre uimirea mea afara era chiar cald cu o usoara aidiere de vant .
Nicola a dechis porbagajul si a luat bagajele .Se pare ca Ane si Alice le redusesera drastic pt ca aveam numai  4 ,ceea ce e o priemiera pt ele.
Nicolas a luat doua genit pe umeri ,una in mana si in aceiasi mana  una cu roti .
Mama , stiu la cine sa apelez cand o sa schimb becul in viitor !am chicotit usor
Nicolas a venit si cu mna libera a luato pe a mea si m-a tras dupa el .Am intrat printre doi copacii si Nicolas a dat cateva crengi la oparte .In cateva minute am putut zarii o casa  INCONJURATA DE VEGETATIE .Era construita in stil modern  zidita cu piatra .De sub ea  curgea o casacada suberba care se vedea  de pe o tereasa .
-Iti place?
-E atat de frumoasa!Cat vom sta aici?
-Cat vrei !Daca doresti putem sa facem aici sarbatorile !
-Singuri ?am intrebat  confuza
-Nu vrei sa stai singura cu mine  dragoste?a intrebat Nicolas prefacandu-se ranit
-Pai nu stiu esti de incredere ?
-Spune-mi tu sunt?a intrebat dulce si eu nu m-am putut abtine sa nu il sarut pasional
-Sa inteleg ca sunt!a chicotit el
Am  coborat  spre casa si  am trecut pe un pode de lemn  care ducea spre intrare.Odata ajunsi la usa Nicolas a scos cheia din buzunar si a deschis .Din casa  a iesit un aer racoros si proaspat .Am intrat inauntru  si stilul in care era decorata era clar a lui Ane .Era un stil modern ,stilat ,luxos.
Nicolas m-a condus prin casa si mi-a aratat fiecare colt din ea ,am ramas impresionata de imensitatatea ei si de peisajul oferit de natura.Am ajuns  in cele din  urma  in camera noastra „conjugala”.Era la fel de moderna ca si  casa dar avea ceva diferit .In timp ce in casa lucrurile erau astfel aranjate incat sa arate peisajul deafara ,aceasta  nu avea nici cea mai mica vedere afara ba chiar pe un perete al camerei se afla un geam pictat care daca nu stiai ca esti in inima naturii ai fi jurat ca te afli in New York.Daca prin geam din cand in cand nu ai fi zarit si verde ai fi uitat unde te afli .
-Wow!Cine a pictat asta?Nicolas a ridicat usor mana  timid
-Tu?Stii desi Iren mi-a spus ca tu desenezi nicodata u te-am vazut !
-Pai presupun ca pot sa iti fac un portret !a chicotit Nicolas
-Ar fi bine!
Ne-am zambit unul altuia  .Emotiile ma macinau  pe interior si ma simteam   molesita .
-Ti-e foamne dragoste?m-a intrebat Nicolas zambind timid.Da dar nu de mancare
-Un pic !
-ok ! Nicolas m-a sarutat pe obraz si  a iesit din camera
Imediat ce nu l-am mai auzit am inchis usa .M-am dus in baie si am sunato pe Ane.
-Alo?a intrebat ea
-Ane?
-Renesmee ce faci ,ati ajuns deja ati facut prostii?a chicotit
-Foarte amuzant Ane!Trebuie sa ma ajuti !!
-Bine,bine ,bine cum?
-Pai ,cum fac sa incep…..
-Sa incepi ce?a intrebat confuza
-Seara…..
-Seara?Renesmee vrei sa spui cum incepi partida ?
-Ane!m-am rastit eu in timp ce ea murea de ras
-inceteaza!
-Bine..bine..scuze dar ..nu ma …pot abtine!a spus printre hohotele de ras
-Ane!O sa sun pe altcineva daca nu ma ajuti !
-Bine gata!Unde e Nicolas acum ?
-Sa faca mancare …
-Chair iti e foame?a intrebat ea confuza
-Nu de mancare………. am soptit eu iar Ane iar a izbugnit in ras
-A-ne!
-Bine ..deci mai intai preateste- te ,aranjeaza-ti parul un pic valvoi apoi i-a din valiza rosie un halat de baie .Acopera-ti lenjeria si cand Nicolas intra in camera  lasa halatul sa cada usor pe cobor ,dute spre el provocator sarutal si cred ca de aici stii ce sa faci ……..
-Bine!
-Respira Renesmee!
-Ok mersi ..
-Renesmee?
-Da?
-Daca e fata o cheama Ane!a zis ea si apoi a inchis
Am zambit si imediat am iesit din camera tragand valiza rosie dupa mine .Baia era in acelasi stil cu camera in special peretele care arata o parte de oras .
Am deschi valiza si am luat un halat alb si un piepten.M-am imbracat cu halatul si mi-am  aranjat parul mai rebel .Am respirat lung cand am auzit usa de la dormitor deschizandu-se .
-Iubire?Esti in baie?a intrebat el
-Da ies imediat !
Am pus mana pe clanta si am deschis ………………
Interzis minorilor .Cei care citesc o fac pe propriul risc !!!!!
Am iesit din camera  cu halatul pe mine  .Nicolas tocmai punea tava cu mancare pe o masa si se afla cu spatele la mine .Am mai  facut cativa pasi si Nicolas s-a intors spre mine si a inghetat
-Ai facut dus dragoste?a intrebat el confuz .In loc sa-i raspuns  mi-am pus mainile pe umeri si am alunecat usor halatul in jos .Nicolas a ramas petrificat uitandu-se cum aluneca halatul pe corpul meu lasand la iveala lenjeria rosie care nu acoperea mare lucru .
-Rene……a incercat sa spuna Nicolas dar apoi a tacut brusc .Tremurand  m-am dus catre el si l-am sarutat adanc pe buze jucandu-ma cu buza lui infrioara .Nicolas a gemut incet ceea ce mi-a facut corpul sa fiarba .Mainile mele a ajuns la tricoul lui si ii l-am rupt .Nicolas a zambit usor apoi parca trezit dintr-un vis  mi-a apucat picioarele si m-a ridicat in brate in stilul miresei ,pastrand inca sarutul.M-a asezat pe pat si a coborat cu saruturile  pe gatul si clavicula mea .S-a oprit in scobitura gatului si alins usor pielea apoi a continuat saruturile pe piept pe maini si inapoi pe gat.Corpul meu ardea  de dorinta si cu mainile bazbaind am ajuns la pantaloni se la fel ca si tricoul i-am rupt.Pieptul lui Nicolas se lipea de al meu in timp ce ne sarutam  pasional .Saruturile imi ardeau piele si imi dadeau furnicaturi pe sira spinarii.Nicolas si-a coborat usor mainile pe soldurile mele  si fara sa se gandeasca de doua ori a rupt lenjeria minuscula care imi acoperea corpul .Am gamut usor de dorinta iar el mi-a sarutat gatul iar si iar .In urmatoarea clipa amandoi eram dezbracati pusca .Isi simteam fiecare trasatura a corpului lipita de-a mea .Amandoi gemeam usor sub inensitatea saruturilor si mangaierilor pasionale.
-Esti sigura iubito?a intrebat el cu patima in voce
-Da! am raspuns repede
Nicolas a intrat usor in mine .O durere mi-a strapuns corpul creend cateva lacrimi in ochii mei.Nicolas mi-a sarutat ochii stergand lacrimile .In timp durerea a devenit placere iar gemetele mele s-au intensificat.
Amandoi eram prinsi in focul patimei mangaindu-ne reciproc constant.
-Te iubesc dragostea mea !a spus Nicolas ,am incercat sa-i raspund dar cand am deschis gura o placere imensa m-a cuprins .Ajunsasem la cer ,Nicolas mi-a gemut  numele  si i-am simtit propria lui placere ……………………………………….
Aprobat minorilor
M-am trezit in bratele puternice ale lui Nicolas si mi-am amintit seara trecuta.Corpul m-a furnica numai la simplul gand .
-Neata dragostea mea!a spus Nicolas iar eu m-am intors cu fata spre el
-Neata!Cum ai dormit!?
-Minunat cu tine in brate tu ?
-Ca un bebe !Nicolas mi-a zambit
-Ca veni vorba de bebe!Nicolas si-a dus mana catre burtica mea lasand in urma o dara de foc .Mi-a atins usor burtica si cand am simtit un tremurat  am tresarit
-E……… am incercat sa zic ceva dar nu puteam
-Da dragostea mea e copilul nostru il simti ?
Mi-am dus mana pe burtica si am apasat usor .A tremurat usor iar
Inima mi s-a umplut cu iubire .M-am uitat la Nicolas care era beat de iubire si admiraitie
-E copilul …
-Nostru!a terminat el mangaindu-mi obrazul si sarutandu-mi fruntea
-Multumesc dragoste ,nu ma puteai face mai fericit!
Am zambit cald…copilul meu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu