28 Pregatiri pt ziua cea mare

duminică, 28 octombrie 2012


Renesmee Pov
-Nu se poate…………………………………a tipat Alice
-Ce s-a intamplat ?a itrebat  Jasper ingrijorat
-Nu iti face griji Jasper sunt sigura ca Alice doar a vazut laboratorul de moda al lui Ane .A explicat Iren
-Laborator de moda ? a intrebat Rosalie
-Da draga mea  ,Ane are la etaj un laborator de creatie  !
-O atunci se explica !a chicotit Esme
Alice Pov
Am ajuns in rai ……………………………….
Coloane de marmura  alba se intindeau deasupra mea  ,creend un infinit .Tavanul era de sticla si mascat de un acoperis  fals care ii permitea sa se vada prin el cerul dar  nu si de-afara  .Pe fiecare coloana erau asezate cateva dulapuri in  forma de scari pe care se aflau anumite lucruri .In mijlocul salii trona un birou urias de un rosu  inchis si cu alb .In anumiti pereti erau scobite gauri si amanajate astfel incat sa  se formeze ca un dressing pe care erau asezate n+1 modele de haine .Intre-un colt un dulap imens era umplut de schite  cu tot felul de lucruri .In spatele biroului adica in fata mea acum se aflau doua ferestre imense cat tot peretele de inalte ,erau acoperite de perdele din matase rosie  de sus pana jos .Sub picioarele mele gresia alba stralucea de curatenie .
-Wow!am soptit surprinsa .Acesta era raiul meu
-Iit place ?m-a intrebat Ane
-Glumesti ?Este superb !Tot este al tau ?
-Imhh !E creat de mine si este tot numai al meu !a zambit ea vesela admirand incaperea
-Nu este corect vreau si eu !!!!!!!Am spua busuflandu-ma iar Ane a chicotit
-Deci vrei sa iti arata planurile de nunta ?
-Le-ai si facut ?am intrebat surprinsa
-Da,mai trebuie sa le pun in practica !Vrei sa ma ajuti ?
-Sigur!
-Ok uite ………………..Ane a zburat catre birou apoi s-a intors cu niste schite in mana
-Asta este Biserica ………….am vorbit cu Legiosul si ne vor lasa sa facem nunta in vechiul oras iar acolo este o Biserica pe care vreau sa o amenajez exact asa ……..Ane mi-a intins o schita iar eu am luato zambit si am ramas  muta .Era superb parca  era desprein din basmul Craiasa Zapezii
-Wow…..
-Iti place ,ce ma bucur ……..Uite asta este sala in care v-a avea loc petrecerea m-am  gandit ca nu toti invitatilor nostri le v-a placea frigul !
-E minunata !!!
Ane a zambit vesela iar eu  i-am raspuns
-Si rochia de mireasa !Zambetul i-a palit un pic
-Am facut ceva dar nu sunt inca sigura !
-O        haide arata-mi !!!!!am topait eu
-Bine !
Ane a mers inainte pana la un perete si l-a apasat pana cand a a aparut un mic buton .M-am apropiat de ea
-Ce faci ?
-O e  dulapul in care imi tin creatiile importante !Ane a apasat butonul iar pertele a inceput sa se deschida .Pana cand  a disparut  o mare parte din el in spatele celelalte .In spatele lui se afla un tunel adanc rosu  cu un  sir  de fier prins de sus pe care se afla o husa .Ane a apucat husa si a deschiso iar eu am ramas masca
-Deci?
-Vreau si eu ! a fost tot ce am putut sopti
Renesmee Pov
Intalnirea decurgea mai bine decat ma asteptam Nicolas si tata se imprietenisera imediat .Rosalie ,Esme ,mama ,Cristal  vorbeau cate in luna si in stele ,Serghei ,Carlisle ,Jasper  si Emmett vorbeau despre Legios  iar tata Nicolas si William se uitat la medali si vorbeau despre armata .Se pare ca si William fusase  comandat in armata ca si Nicolas dar putin mai  tarziu 1850  .Conducea armata  intr-o raita cand fusase impuscat de un tradator din echipa si fusase gasit de Nicolas ,aruncat intr-un rau si l-a transformat .Povestea lui era printre cea mai blanda pe care o auzisem in familia Laiden si sigur mai era si a lui Serghei care a fost de la inceput un Stellarius numai ca a fost abandonat de parinti sai ,ceva ce nu e deloc normal pt ei , apoi luat si crescut in Legios  iar in cele din urma a devenit  un membru important datorita puterii lui ,a dreptati de care dedea dovada si a intelepciunii.Aerul rece al serii imi mangaia fata iesisem putin afara sa ma relaxez
-Scumpo ?am auzit voce mamei si m-am intors spre ea
-Ce faci aici mama?
-Pai de cautam !
-Da?
-Ihh….vroaim sa iti spun ca imi pare rau !Am gresit mult fata de tine !Ai dreptate eu …nu am facut decat sa te oblig sa il iubesti pe Jacob si tu n-ai avut ce face!Si imi pae rau !Poti sa ma ierit ?Ea se uita la mine trista  si jur ca daca ar fi putut plange ar faceo .Lacrimile mi se formasera in coltul ochiilor dar nu erau de tristete
.M-am dus catre ea si am imbratisato strans.
-Multumesc mama !
-Nu trebuie sa imi multumesti scumpo vreau sa fii fericita .Mi-a zambit si mi-a sarutat crestetu
-Sunt fericita !am soptit si am stranso iar in brate
…………………………………………………………………………………………………
A doua zi
Renesmee Pov
Soarele imi mangaia fata cu razele sale bland imbibandu-ma sa ma trezesc.Am deschis ochii incet  si am dat peste cel mai mununat  chip
-Buna dimeneata  dragoste !Cum ai dormit ?
-Ca un  bebelus !Tu ?
-N-am putut sa adorm ,te-am privit pe tine ! mi-a mangaiat  usor obazul si eu iar am rosit .Urasc asta !!!!
Nicolas a chicotit si m-a sarutat pe obraz
-Unde sunt ceilalti ?
-Pai Ane si Alice n-au mai  iesit  din laborator ,Iren  si Esme sunt in gradina  plantand ceva ,Bella ,Rosalie si Cristal sunte pe terasa vorbind , Carlisle ,Jasper ,Emmett si Serghei au plecat in Legios,sa fac a cunostinta cu Consiliul ,iar Edward si William  vaneaza .
-Vaneaza?am intrebat confuza
-Da adica impusca  animale …a spus Nicolas  fastacindu-se
-Ce fac ?
-Linisteste dragoste !m-a rugat el
-Dar impusca niste fiinte nevinovate !!!!
-Pai daca vrei pot sa imi pun o coada si niste coarne si sa fac pe caprioara sunt sigur ca tatalui tau iar convenii !a chicotit el dar il credeam in stare
-Nu !!!am zis repede si m-am infofolit in bratele sale
-Tu nu pleci nicaieri ,cine are nevoie de animale ?
Nicolas a inceput sa rada si m-a strans mai tare in brate .
Am stat asa poate ore dar cui ii pasa  eram fericita asta pana cand………..
Bangggg!
Usa de la camera s-a deschis brusc si Ane cu Alice au intrat in camera .
-Haide Renesmee !!Au zis ele si m-au smuls din bratele minunatului meu logodnic  care era impietrit de surprindere
-Ce faceti ?am tipat eu prinzandu-ma de asternuturile de la pat incercand sa ma intorc la Nicolas
-O hai  Renesmee mergem la proba !!
-Ce nu !!!!!!am tipat eu prinzandu-ma de marginea patului
-O ba da !!!!a tipat Alice si a inceput sa ma gadile pana mi-am dat drumul .
-Dati-mi drumul !!!!!m-a zbateam eu in timp ce ma duceau catre camera torturii
Nicolas  iesise si el din camera dar tot parea inghetat
Esme ,Iren ,mama,Rose si Cristal intrasera in casa
-Ce se intampla ?a intrebat Esme
-Ajutor !!!!am tipat in  timp ce incercam sa ascap din bratele lor
-Doamne Ane dai drumul !a zis Iren
-Scuze mama dar avem treaba !In clipa urmatoare s-au deschis portile iadului   si am intrat in pierzania mea !
-Nicolas te iubesc !am zis inainte ca portile sa se inchida la loc si   coloanele de marmura sa ma inghita
…………………………………………………………………………………
-Nici nu ma gandesc !!!am tipat eu la cele doua  surori malefice
-Dar Renesmee  e minunta !a  zis Alice vesela
-Minunat de mic !!!!
-O hai Renesmee probeaza !!a zis Ane
-Ane stiu ca esti maiestra hainelor  minuscule dar eu cu asta nu ma imbrac!!!!!
-O  ba ai sa te imbraci !a tipa Alice
-Ba nu !!!!am tipat eu
-Fetelor nu o mai torturati !!!a tipat Rosalie de dupa usa alba
-Nu va bagati !au zis cele doua surori  malefice in cor
-Bine Renesmee ,uite i-a asta si probeazo !!a spus vesela Alice dar in realitate era frustrata pt ca de 40 de min ma cert cu ele in privinta lenjeriei intime pt nunta .Adica zau am auzit eu de  cuvantul mic dar ata era  mocroscopica
-Nu !Altceva !
-Bine altceva si promiti ce orice ar fi o sa il imbraci ?a intrebat Ane
-Da !
-Bine !Alice a zburat catre un dulat si a scos o………………………O Doamne ce am facut !!!???????(Nota cea din imagine e prima )
……………………………………………………………….
Era seara dinaintea nuntii iar eu clocoteam de emotii !Maine urma sa fie cea mai importanta zi din viata mea ,o sa ma marit cu cel pe care il iubesc !Cu Nicolas ! Inima imi galopa in piept si genunchi mi se inmuiau .Ne aflam cu toti in egios iar inviati trebuiau sa soseasca maine  dimineata la prima ora .Ane  cu Alice faceau ultimele pregatiri  iar ceilalti le ajutau .Eu  statea in pat si vroiam sa imi vad logodnicul pe care nu il mai vazusem de dimineata si o sa il mai vad maine la ceremonie asa era traditia si eu simteam ca fierb de dorul revederii .
-Renesmee de ce nu te-ai imbracat ?a tipat Alice la mine
-Nu vreau sa merg Alice !
-Hei ,o sa ne distram si baietii se distreaza nu noi de  ce nu am faceo ?
-Stiu dar ……..
Alice a venit langa mine pe pat
-Ai emotii ?
-Da!
-Renesmee e ceva normal maine te casatoresti ,dar o sa fie totul bine !
-Asta daca nu o sa ma impiedic in fata altarului si o sa cad in nas !
Alice a chicotit
-Se vede ca esti fata lui Bella si ea zice la fel …..dar iti promit ca totul v-a fii bine !Acum hai sus ,ne asteapta fetele la parter !
-Si pana la urma unde mergem ,Legiosul nu are cluburi !
-Stiu Annett ne-a pus la dispozitie elicopterul  asa ca mergem  unde vrem .
Annett  era conducatoare Consiliului celor 12  si cea mai puternica dintre ei  .Era  o femeie in varsta de 30 de ani si era tare simpatica .
-Vine cu noi ?
-Imhhh ,ea ,Diadora si Adelaide
-Toate ?
-Da haide te asteapta sus!!!
-Bine!
M-am dus in baie si m-am imbracat cu rochia scurta pe care mi-a dat-o Ane dar eram prea obosita sa ma comentez oricum nu ma ascultau ,asa ca ce rost are ?
Dupa ce  am terminat am coborat pe scari .Legiosul era un oras miririf .Era vechii dar totusi incredibil de ingrijit.Avea multe cladiri si chiar si hoteluri pt turisti ,bineinteles din lumea noastra .In mijlocul acestor cladiri se afla  Tribunalul Consiliului unde  , Consiliul se reunea pt sedinte,baluri sau  pt a judeca ceva .Noi ne aflam acum in cladire de oaspeti .Ane vobise cu cei din Consiliu si toti fusesera mai mult ca incantati ca fiul lui Serghei sa se casatoreasca in Legios .Cum spuneam Ane si Alice facusera toate pregatirile iar acum ma indreptam spre petrecera Burlacelor .
Am ajuns la parter si le-am vazut pe toate asteptandu-ma .
-In sfarsti !a spus Alice
-Scuze!
-Hei haide sa mergem !!!!a spus Ane si ne-a aratat elicopterul care ne astepta afara
Ohh v-a fi o noapte lunga !!!
………………………….
-Aterizam !!!!! atipat Ane vesela si toate am zambit .Am aterizat in fata unui club  plin cu lume
-Ane ,nu e prea aglomerat ?a intrebat Esme
-O nu v-a faceti griji am inchiriat un separeu !
Am intrat in club si puteam simti toate privirile alea scarboase ale baietilor pe mine .M-am apropiat mai  tare  de Diadora si a chicotit
-Scumpo stai pe langa mine altfel voi fi nevoita sa il chem pe Nicolas  sa  te scape !
-Pai nu ma supar daca il chemi de-acum  ,imi e dor de el !
-O scumpo stiu !Dar gandestete  dupa nunta  o sa fiti doar voi doi  !Diadora  mi-a zambit iar eu am oftat
-Am senzatia ca mai e mult pana atunci !
Am mers prin multime pana la intrare   .Ane si Alice au intrat primele apoi  noi le-am urmat .Clubul era  atat de plin incat daca aruncai un ac cadea in capul cuiva .
-Scuzati-ma ! am incercat sa ma strecor prin multime si s-a ajung la fete care deja intrasera catre separeu
-Scuzati-ma!am spus cand din greseala am calcat pe cineva .
-Te scuz daca imi dai nr tau de telefon !a spus o voce din spatele meu  .M-am intors si am vazut un baiat in jur de 19 ani cu par blond si ochii albastri stersi .Mi-a zambit si mi-a facut cu ochiul  iar eu m-am crispat de desgust
-Scuze ,trebuie sa plec !
-Yo..unde te gabesti ?grozav mai e si rapper pe deasupra
-Trebuie sa ajung pe cineva din urma  !si sa le omor ……..am continuat in minte
-O hai ce  zici sa dansam  un pic ?
-Nu mersi !eram gata sa fug la propriu cand tipul  mi-a pus mana  pe fund .Dintr-o singura  miscare m-am intors si i-am dat un pumn ce l-a trantit la pamant
-Sa nu mai faci in viata ta asta !Ai inteles?am tipat iar idiotul a dat din cap .Am inceput din nou sa merg de data asta insa impingandu-i ca sa ii dau la o parte .
Cand am ajuns la intrarea in separeu fetele radeau
-Da ,da ce sa zic ,foarte amuzant sa vezi ce amuzant v-a fi cand v-a afla Nicolas !am spus eu pe un ton amenintator spre Ane ,care a incghetat pe loc
-Stai linistita Ane  ,pun eu o vorba buna pt tine !a spus Annett iar Ane s-a relaxat vizibil
-Multumesc Annett mi-ai  salvat  hainele !
Mi-am dat ochii peste cap iar Alice  m-a impins cate  masa
-O hai mireasa suparata i-a loc !
Ne-am asezat  in jurul mesei si am inceput sa vorbim .La scurt timp un chelner  a venit la noi
-Cu ce va pot servi doamnelor ?
-Pai aducetine  3 sucuri de fructe,2 cockteiluri Loco ,1 suc de cocos si 5 cockteiluri Blood!a comandat Ane pt toate .Chelnerul si-a notat apoi a plecat
-5 cockteiluri Blood?a intrebat Rosalie amuzata
-Pai trebuie sa pastram aparentele si asa e mai amuzant !toate am ras si in scurt timp chelnerul ne-a adus bauturile
-Noroc!am spus toate si am ciocnit
In clipa urmatoare un alt  chelner a intrat in separeu
-Nu mersi tocmai am comandat !a spus Alice dar  baiatul nu a baato in seama si s-a apropiat de masa
-Tu esti surd!?a intrebat Rosalie
El s-a  uitat la ea si i-a facut cu ochiul iar Rosalie s-a chircit de scarba .In urmatoarul moment s-a urcat pe masa si si-a tras de sort pana a ramas numai in niste  semipantaloni de piele !
-Aaaaa!a tipat Ane  si si-a pus mana la ochi  incepand sa rada .
Celelalte se uitau la el uimite inclusiv eu care impingeam scaunul  cu piciorul de coltul mesei ca sa ma  dau mai inspate .
-Care dintre voi frumoaselor e mireasa !?a inrebat el si eu deja faceam pe mine de „frica „
Toate au arata catre mine iar el  s-a apropiat
-Nu nu nu eu sunt mireasa ,ea a plecat in cosmos !!!!am tipat si am impins scaunul in perete
Tipul a coborat jos de pe masa si a venit cate mine .S-a oprit in fata scaunului si s-a intors cu spatele apoi a inceput sa de-a din fund in fata mea.Eu m-am facut mica pe scaun incercand din ras puteri sa nu vars
Nu stiu daca din cauza tipului sau a fetei mele dar fetele au izbugnit in ras .Da foarte amuzant eu mor de greata si voi de ras .
Tipul  s-a intors  catre  si mi-a laut mana punand-o pe pieptul lui .Iuuu si nu am dezinfectantul la mine .
-Eu sunt  Mars si voi fi sclavul tau !a  spus el senzual dar mie mi s-a parut ca suna ca un zgariat de pisici
-Nu e nevoie !am zis eu incercand sa imi trag mana
-Ba da my lady !! Mi-am tras mana si mi-leam  pus pe piept ca un fel de scut .El  s-a apropiat mai mult si   a inceput sa isi miste bazinul deasupra picioarelor mele
-Ihhh!a scrancit eu si am intors capul scarbita
-De ce nu dasezi cu mine draga mea ? m-a intrebat el si m-a tras in picioare incepand sa se frece de mine .Gata oficial  imi e rau !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tipul se frecat de picioarele mele goale si eu simteam ca o sa imi vars matele .Mi-a ridicat  mainile  deasupra capului si a inceput sa se lase in jos si sa se ridice frecandu-se de ele .
-Doamne!am tipat eu scarbita
-Iti place stapana?m-a intrebat senzual din nou ca zgariatul de pisici
-N….nu am apucat sa termin pt ca  el si-a smuls pantalonul ramanand doar  in chiloti apoi si camasa .O doamne!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M-am lipit de perte iar el a venit in fata mea
-O sa-ti indeplinesc toate visele !!
-Nu nuu!Sunt bine asa !!!!
Tocmai se apropia mai mult de mine si eu ma rugam ca printr-o minune sa apara Nicolas si sa-i rupa oasele
-Hey cutu cutu!Tipul s-a intors catre Cristal catre flutura o bacnita pe sus iar eu indata ce s-a indepartat am luato la fuga spre baie .Am trantit usa in urma mea  si m-am repezit la ghiuveta  incercand sa nu vars .
Peste cateva miute cand greata incepuse sa imi dispara usa s-a deschis si Annett a  venit spre mine
-Hey esti bine ?
-Da!
-Sigur pari cam verde la fata !
-Pai nu ma mir dupa  aia!
Annett a  chicotit
-Nu iti face griji Cristal  l-a zgornit
-Da mersi pt ajutor !am spus ironica
-Glumsti eu iti auzeam doar tie tipetele nici nu a uitam !a zambit ea
-O Doamne vreau sa merg acasa !
-Hei haide am venit sa ne distram !
-Cred ca m-am distrat destul pt o singura seara !
Ea s-a uitat ganditoare apoi a zambit ca si cum se prinsese de ceva
-Ce zici de un pact ?
-Pact?
-Imhhh.Tu t intorci acolo si ne distram iar eu te ajut sa te razbuni pe Ane pt asta !
-Stiia?
Annett a dat din cap
-Oh bine atunci !Si care e planul de razbunare ?
-Pai e suficent sa ii spui lui Nicolas si hainele lui  Ane s-au ars !
-O pedeapsa capitala !Imi place !
-Haide acum !Annett m-a tras dupa ea  afara
Nicolas Pov
-Am castigat !a tipat Jasper
Castigase pt a treia oara la poker .
-Bine Jasper ,i-ai !a spus Carlsle dandu-i jetoanele lui
-Hei ce or face fetele ?a intrebat Emmett
-Nu stiu probabil beau ceai !a spus Jasper.
Pt petrecerea burlacilor ne retrasesem intr-un club de poker si chiar ne-am distrat .Am vorbit am comentat meciul ,ma rog ceva normal insa mie tot la Renesmee imi statea mintea .Ce o face acum ?
Renesmee Pov
Dupa   ce am isit din baie  am mers la masa si am vorbit cu celelalte apoi am hotarat sa dansam .Dansam toate in grup si ram constiente ca baieti ne urmareau de la spate .La ora 12 am hotarat ca e timpul sa ne intoarcem in Lgios .Cand am coborat din elicopter  baieti erau deja acolo si ne astepatu
-Hey cum a fost?a intrebat William
-Bine ne-am distrat !a zis mama sarutandu-l pa tata pe obraz
-Si unde ati fost ?a intrebat Emmett
-E la o cafea !a zis Cristal  chicotind
-Noaptea ?
-Da ce are?
-Renesmee esti bine pari cam verde la fata ?a intrebat Carlisle
-Da?Pai cred ca mai bine m-as duce sa ma culc …dar mai intai imi i-au o pastila de greata !
Am inceput sa merg catre intrare
-Ce e cu ea ?a intrebat Seghei ingrijorat
-Prea multa cafea !au raspuns toate in cor
………………………………………….
Dupa ce mi-am facut un dus,ca sa imi alung senzatia aia de murdarie de pe corp si mi-am dezinfectat mana , m-am pus in pat  si am inchis ochii visand la ziua de maine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu