23..Prima lupta

duminică, 28 octombrie 2012


Rosalie
Volturile inaintau catre noi in timp ce eu si Jacob eram pregatiti sa ne omoram reciproc
-Jane nu este cea ce voi credeti!a spus Carlisle pe un ton de pace
-Atunci ce este?a intrebat Felix amuzat
-Starngeti cumva o armata ?a intrebat si Alec
-NU , noi doar incercam sa o gasim pe Renesmee !a raspuns Esme bland
-Renesmee ?O da …..Dar ce s-a intamplat ?a intrebat Jane pe un ton fals dulce ca mierea
-A disparut !a raspuns Edward
-Serios ?Imi pare atat de rau!continua Jane pe acelasi ton
-E..cine stie ….poate nu-i mai place dieta vegetariana !?badjocorii Felix
-Felix! La dojanit Jane cand a vazut cum toti vampirii se intorc spre ei
Felix a zambit sarcastic si s-a uitat pentru prima data la mine si la Jake ,care nu slabeam nicunul stransoarea .
-Si cu ei ce se intampla ?intreba Demetrie uimit
-Am avut o mica disputa !a explicat Carlisle
-Ce disputa ?intreba Jane
Carlisle a oftat infrant stia ca nu are cum sa le ascunda adevarul
-Noi credem ca fiica noastra , Rosalie stie unde se afla , dar nu ne spune !
-Oooo…….probleme in familie !a spus Felix zambind amuzat
-Inteleg Carlisle !Atunci nu te superi daca Felix se v-a duce sa cerceteze un pic zona ,nu?Doar sa ne asiguram ,procedura , stii cum e !a zis Jane pe un ton mieros care imi provoca greata
-Sigur Jane ,nu avem nimic de ascuns !
-Vom vedea !a raspuns Felix si apoi a luat-o la fuga prin padure
-Jake , da-i drumul !a spus Sam si s-a intdreptat spre el.Sam l-a prins pe Jacob de un brat si din spatele gatului pana unde se strangeau degetele mele .Jacob marait si eu mi-am inclestat mai tare degetele in gatul lui si el in al meu
-Terminati !ne-a ordonat Esme si pot jura ca daca ar fii putut plange ar fi facut-o
-Jacob da-i drumul acum ! a tipat Emmett venind spre mine .Emmett s-a pozitionat in spatele meu si a facut aceiasi miscare ca si Sam .Si-a pus mana pe bratul cu care il tineam pe Jacob si cealalta mana in jurul gatului meu si incerca sa ii dea jos degetele lui Jacob
-Terminati amandoi ! a ordonat Edward , si puteam sa jur ca :Alec , Jane si Demetri de-abia se abtineau sa nu rada
-Zafrina , i-ai vederea lui Jacob !a ordonat Edward si Sam a aprobat
-Nici gand ea sa fie……..
Dar nu a apucat sa termine pt ca Zafrina i-a luat vederea
-Iubito d-ai drumul ! mi-a ordonat Emmett in soapta dar mana mea s-a strans si mai tare in jurul lui
-Rosalie ! a tipat Sam
-Zafrina ! a strigat Carlisle
Deodata in fata mea a aparut o cascada imensa in care eu cadeam din gol tinand in mana un sarpe .Prima reactie a fost sa ii dau drumul dar mi-am amintit ca era doar o iluzie .Insa sarpele a inceput sa coboare in spre gatul meu si a scos un sunet neobisnuit si era cat pe ce sa ii dau drumul cand iluzia a disparut si m-am intors in poiana cu mana tot la gatul potaii .Inainte sa pot sa strang mana mai tare Emmett mi-a tras-o de la gatul lui Jacob , stransoare fiind diminuata din cauza iluzieie .Mana lui Emmett mi-a prins bratul la spate ca intr-o menghina in timp ce palma din jurul gatului meu a fost inlocuita de antebratu lui care imi tine fata usor ridicata in sus.
-Emmett! Am tipat eu in timp ce Sam il tara pe Jacob inspre haita ,el fiind inca sunb influenta iluziei pe Zafrina i-a aratat-o .
-Rose te rog inceteaza !tipa Emmett la mine in timp ce eu ma zabateam sa scap
-Zafrina linisteste-o !
-Nu pot !Nu imi mai merg puterile !!a tipat ea insapaimantata
Bella?Am intors capul catre ea dar si ea avea aceiasi fata confuza ca ceilalti
-Bel……se pregatea sa intrebe Jasper care incerca in zadar sa ma calmeze in timp ce incerca sa ma prinda de brat dar nu reusea pt ca ma zbateam
-Nu fac , absolut nimic!a spus Bella disperata
-Poate va pot ajuta ! a spus Jane dulce si in clipa urmatoare o durere mi-a strapuns corpul .Ma simteam de parca era rupata in bucati si am scapat un strigat animalic.Focul din interiorul meu ma ardea si ceva din aier ma sugruma , toate aceste senzati ma doborau la pamant pana cand am cazut in genunchii .Ii auzeam pe toti cum striga catre Jane sa inceteze si parca trecusera ore de chin cand de o data durerea a incetat si ma gandeam ca Jane s-a oprit dar in schimb am auzit un strigat
-Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!
A tipat Jane in timp ce a cazut la pamant , tavalindu-se de durere .
-Incetati ! a urlat Alec gata sa atace si toti am intors privirea catre Kate , care a dat din cap in semn ca nu ea a provoca asta .
-AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!a urlat din nou Jane si in jurul ei a aprut un cerc de foc
Toti am incremenit in timp ce Alec incerca cumva sa isi scoata sora apoi focul s-a oprit brusc si Jane a cazut cu mainile pe iarba de parca ar cere indurare si a inceput sa respire sacadat
-Jane esti bine ?
A intrebat-o Alec cazand langa ea
-Eu…eu …….
Dar inainte sa poata raspunda un vant a lasat copacii in jos iar din padure s-au auzit pasi .Frunzele scartaiau sub pasul apasat al cuiva .Emmett ma tinea strans la spate ca si cum urma sa ma puna in spinare si sa fuga cu mine .In alte conditii l-as fii plesnit sau sarutat dar acum nu era posibila nici o varianta .
Toti ne uitam inceremeniti in spre o parte a padurii unde copacii parca formasera un tunel .Am intors privirea catre Benjamin care privea si el la fel de socat ca toti ceilalti .Capul meu s-a intors din nou spre padure si am zarit o umbra .Prima oara am crezut ca ,cumva este Felix apoi din intuneric in fata noastra a aparut o fata .
Edward Pov
Priveam la fel de inmarmurit ca si ceilalti cum umbra ,capata conturul unei fete ce se apropia de noi .Se apropiase destul de mult insa nu o puteam percepe din cauza vantului care o luase razna ,la fel ca si gandurile celor de aici .
„Dumnezeule ce se intampla , in viata mea nu am vazut asemenea putere!”gandea Tanya speriata
„Cine e tipa asta ?Si de ce are puterea mea plus acest lucru?”se intreba Kate
„Nu am mai vazut asa ceva !”gandea Carlisle
„Fascinant , nu am mai vazut o asemenea fiinta, puterea este uimitoare si nici macar nu stiu ce e!!”zicea Eleazar
Gandurile famliei mele se in varteau in capul meu asemenea vantului care ne imprejmuia
-Edward!am auzito pe sotia ma soptind si am apucat-o de mana sperand sa o calmez ,dar cum as putea cand eu insu-mi sunt ingrijorat
Fata ne-a privit pe toti si s-a oprit la Emmett
-Da-i drumul !a rasunat ordinul ei cutremurator
„Doamne ce legatura are ea cu Rose?”
„In ce s-o fii bagat nepoata mea ?Doamne!!!”gandea Esme
-Si daca nu vreau sa ii dau drumul ? a intrbat Emmett dur
-Cum doresti !
„Nu , nu se poate sa fie ei ?Cum?De ce ?Ce treaba au cu familia Cullen ?”
Se intrebat Jane tremurand de frica
Am intors capul catre ei si am vazut doar cum se indepartau incet ca si cum ar vrea sa o i-a la fuga,in clipa urmatoare s-a auzit un tipat si am intors capul sa il vad pe Emmett cum a zburat prin aier si a lovit un copac cazand cu el cu tot .
Rosalie Pov
Doamne Emmett as fii vrut sa fac ceva dar ceva in nautru meu imi spunea ca pt mine a venit asa ca am stat acolo complet inghetata
-Hei tu !! l-am auzit pe Jasper tipand si in ciuda tipetelor lui Alice el s-a aruncat spre straina din fata mea .Fata a intors privirea catre el si in urmatoarea clipa Jasper era tras inapoi cu putere de o radacina de copac , care la legat pur si simplu de copac .
-Ajutor! A tipat Jasper incercand sa se miste dar nu reusea
Alice a fugit catre el dar in secunda cealalta a fost prinsa si ea de copacii
-Toata lumea pe ea! A tipat Kate si toata lumea cu exceptia Volturilor care tremurau intr-un colt , s-au repezit catre fata.Ea a oftat incet si pur si simplu a ridicat privirea spre ei si toti au fost azvarliti de radacini in copacii si prinsi acolo .
-Hey tu ?a tipat Benjamin dintr-un colt
-Sa vedem cum te descurci cu natura contra natura !
Benjamin a trimis un vant puternic catre ea dar fata l-a oprit doar cu o privirea . A incremenit
–Alceva? A intrebat ea cu o voce oarecum plictisita si cu o urma de regret in interior
Benjamin s-a dat inapoi si a sarit catre ea in ciuda tipetelor Tiei de a nu face asta .
Fata s-a uitat la Benjamin si trei radacini s-au repezit la el trimitand-ul intr-un copac si legandul pana si la gura
-Face-ti ceva ! a tipat Tanya catre cei trei membrii ai Volturilor care priveau ingroziti.Tipa a intors o privire spre ei si pur si simplu au inceput sa tremure .A zambit si s-a apropiat de mine
-Rose ..nu …………..
A tipat Emmett inainte ca radacina sa ii acopere gura .
S-a lasat usor pe vine si mi-a rupt sfoara
-Nu iti face griji suntem aici ca sa te ajutam !mi-a soptit ea trimitandu-mi un zambet bland
-Sunteti ?
Ea vrut sa spuna ceva dar un zgomot a intrerupt-o .Felix!
-Hey…..tu! a tipat el si a fugit catre noi
-Felix , idiotule nu!!!!!!!!au tipat Jane , Alec si Demetrie la un loc
Fata s-a ridicat si s-a intors spre el , si pur si simplu a inghetat in aer cazand la pamant cu frica citindui-se in ochii.Wow ..marele Felix ha?Nu stiu ce i-a facut tipa dar Felix a inceput sa mearga de-a buselea cu spatele spre locul unde se aflau celelalte Volturi inspaimantate .Fata s-a reintors catre mine si m-a privit amuzata
-Sa mergem !mi-a intins mana si eu i-am apucat-o sub tipetele familiei mele
„Rose ce faci ?””Alo Rose e periculoasa „:”Indeparteaza-te „”Rose fugi!””Rosalie ti-a dat mana , executa o manevra”tipa Jasper si ceilalti acompaniati de mormaiturile lui Emmett si Benjamin .
Fata mi-a zambit dulce si a dus mana catre ureche
-Am luat-o !
In urmatoarul moment un elicopter aparu de nicaeri si se lasa in jos,iar la aproximativ doi metri distanta de noi , se oprii .
In usa elicopterului aparu un tip care a aruncat o sfoara .
-Dupa tine !
-Rosalie! Au tipat toti dar nu i-am bagat in seama .
M-am agatat de franghie si tipul m-a tras in sus Indata ce am ajuns la elicopter m-a luat in brate si m-a suit sus 
-Buna! A spus el zambind .Firar al naibii!De ce trbuie sa fie toti asa frumosi ?Doamne Rose revinoti te porti ca o adolescenta !
-Buna !am spus si eu intr-un sfarsit.Apoi am vazut-o pe fata aceia pasind pur si simplu in elicopter
Intre timp
Emmett Pov
E incredibil Rose tocmai urcase intr-un elicopter cu doi necunoscuti dintre care unul ne batuse mar iar celalalt era BARBAT!!!!Da sunt gelos , stiu ca nu e momentul potrivit dar firar a luat-o in brate , nu conteaza cu ce motiv !!!Tipa aia tocmai se ridica cu ajutorul vantului catre elicopter si pasise in el apoi a inceput sa urce in spre cer si legaturile noastre s-au faramitat dar prea tarziu plecasera !
Rosalie Pov
Intre timp
-Esti bine ?ma intrebat fata aceea imediat dupa ce s-a urcat in elicopter
-Da sunt !Voi cine sunteti ?
-Noi suntem soldatii ai Legios-ului .Eu sunt Adelaide iar el e Frantz !
-Cine v-a trimis ?
-Comandantul !Aaa care cred ca a primit ordin de la familia Laiden !a spus Adelaide
-O familia Laiden !Unde mergem acum ?
-In Seattle , ne vom intalnii cu ei acolo !
Intre timp
Edward Pov
Dupa ce legaturile pur si simplu se uscasera toti am fost liberi , din pacate insa Rosalie plecase cu acei tipi si toti eram ingrijorati mai ales Emmett care parea mai ingrijorat din cauza barbatului decat din cauza raparii ,sau ce o fi fost asta.
-Alice vezi ceva?a intrebat Carlisle
-Absolut nimic !a spsu ea trista
-Pe mine ma intereseaza mai mult sa stiu de Volturile nu ne-au ajutat ! a spus Tanya si intradevar si eu eram curioas .Inainte ca noi sa scpam toti de acele buruieni ei disparusera .Dar nu asta era problemele principale ci :Cine sunt aia ?De ce Rose a plcat cu ei ?si cea mai importanta Unde este fiica mea , si ce s-a intamplat?
Rosalie Pov
Peste 30 de minute
Zburam de trezeci de minute in continu .Adelaide imi spusa-se ca nu mai este mult pana ajungem .Vroiam sa ma asigur ca Renesmee e bine .
-Am ajuns !a spus Frantz iar Adelaide mi-a deschis usa de la elicopter .Indata ce m-am dat jos am auzit o voce cunoscuta
-Rose ! a tipat ea si eu m-am intors
-Renesmee!am zis si eu si am fugit catrea , lund-o in brate
-Doamne bine ca esti aici !Esti bine ? m-a intrebat ingrijorata
-Da sunt !
-Rose esti ok?a intrebat Nicolas care enise in spatele lui Renesmee
-Da sunr bine mltumesc !l-a inbratisat si pe el si la scurt timp intrara pe usa hangarului unde aterizasem inca 6 persoane , care s-au apropiat de noi .
-Rose , ei sunt familia mea !Mama mea Iren , tatal meu Serghei , surorile mele Ane si Cristal , fratele meu Wiliam si ea e Diadora , ne-a ajutat sa te gasim !
-In acest caz multumesc tuturol!
-Nici o problema draga ! a spus doamna pe care mi-a prezentat-o Nicolas drept mama sa
-Ne bucuram ca esti bine !a spus acel Serghei zambindu-mi sincer
-Multumesc domn…..
-Serghei te rog!
-Ok!
Le-am zambit tuturol si ei mi-au raspuns la fel
-Rose ti-au facut ceva? A intrebat Rnesmee
-Nu sumpo ! am spu eu dandu-i parul la o parte de pe fata
-Doar ca ma tem ca tocmai s-a complicat situatia !
-Stiu ! a spus ea trista

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu