Cap 21 Revenire part1

sâmbătă, 27 octombrie 2012


Bella Pov

Pe  usa  a intrat Aqua urmata de razboinici si  in spatele de familia  Velary .
Am inghitit in sec  ,stiind ca de acum jocul poate sa inceapa .Primul care a intrat a fost Richard  apoi Brianna care il tinea de umar ,in spatele lor au urmat Sonia ,Den ,Vivian si in cele din urma Atonio tinand de mana o fetita …………Darcy …….
Inima a inceput sa imi bata mai tare ,pulsul mi s-a acelerat nebuneste  si am inceput sa tremur usor .Pt o clipa am fost lovita de dorinta nebuna de-al strange in brate ,dar am risipito la fel de repede pe cat a venit ,apoi m-am concentrat la plan .
-Edward esti gata ?am intrebat soptind ,iar Edward a dat usor din cap  si ne-am apropiat


Aisa Pov

Aqua se apropie de mine facndu-mi cu ochiul semn ca nu banuiesc nimic .
-Regina Mistica !spuse ea facand o plecaciune
-Bine ai revenit Aqua !
M-am intors usor catre cei din spatele ei care priveau in jos ,neintraznind sa isi ridice ochii
-Bine ati revenit ,vechi prietenii !le-am urat  incercand sa zambesc
Ei au ridicat capul suprinsi ,si zambind s-aun inchinat si ei
-Regina Mistica !au zis in cor
-Va rog sa poftit spre living !am orodnat eu ,iar ei s-au intors iesind din incapere .Aqua i-a urmat repede .
M-am intors catere restul camerei care ma priveau seriosi asteptand ordinul
-Nu va faceti griji  ,ei vor fi pedepsitit asa cum am planuit .Ma duc la ei dupa cateva minute vreau ca  si Consiliul sa vina !Le-am spus si apoi am iesit din camera ajugand in living

In cateva secunde eram la usa intrand si vazundu-i asezati pe canapele ,zambind asteptandu-ma
-Regina Mistica ,vreau sa va multumesc in numele tuturol ca ati inteles gestul nostru si ca nu sunteti suparata !mi-a spus unul dintre razboinici
-Suparata?!E de parte de mine acest lucru !am zis zambind fals
-Stiam ca nu va veti supara R.M !interveni alt razboinic si membru al Consiliului ,nu pt multa vreme insa .
-Are dreptate ,stiam multumim ca ai inteles Aisa !spuse Ane Marie zambind fericita si venind spre mine imbratisandu-ma fara sa-i raspund
Am impinso usor si am zambit fizandu-mi privirea spre familia Velary
-Ma bucur sa va revad Richard !le-am urat calduros ,iar ei mi-au zambit
-Si noi ne bucuram R.M!spuse astepatand sa-l corectez  ,dar nu aveam de gand sa o fac de acum incolo pt acesti razboinici voi ramane doar R.M
-Ei bine se pare ca maine dimineata voi trimite caeva fiinte sa darame  cavoul   pe care il avti in cimitirul razboinicilor !am spus zambind ,dar mai rautacios
-Ohhhh!nu stiam ca ne-ati si inmormantat a zis Richard incercand sa zambeasca
-Uni dintre noi tot morti va cred !am spus serios si  s-au uitat confuz catre mine
„Acum Bella!!!!”am ordonat  telepatic
In urmatoare secunda Antonio a sarit de pe capaea cu tot cu fetita din brate
-Sa intamplat ceva fiule ?intreba Richard ,insa Antonio ma privi pe mine
-Ce e Antonio ?!intreb retoric
-Bella !sopti el scrasnind din dinti  si eu ma abtinui sa nu rad
-Ce e cu Bella?intreba Brianna ducandu-se catre fiul ei si lundui fetita din brate
-S-a intamplat ceva cu ea ?intreba Richard imediat ajungand langa Antonio in acelasi timp cu Charlie
Mi-am muscat limba  ca sa nu izbucnesc in ras ,desi recunosc  pe o parte vroiam sa le rup capetele .Am adoptat din nou fata serioasa si am vorbit pe un ton mieros
-Antonio ,Bella este in Amazin nu i s-a intamplat nimic ,sunt sigura ca e bine !am spus zambind si toti s-au intors spre mine privindu-ma sceptic
Antonio insa statea  teapan si ma privea dur
-Vad ca e bine ,chiar foarte bine !spuse el privind catre usa
„Aisa vrea sa se duca dupa Bella !”ma avertiza Mary
„Stiu ,dar asta peste cadavrul meu ,inca nu ne-am mutat toti pioni !”am zis inapoi
-Atunci care e problema Antonio !?am intrebat punandu-ma intre el si iesire
Antonio ma fixa cu privirea
-De cat timp ?intreba el maraind
Mi-am suprimat un zambet si m-am prefacut confuza
-De cat timp ,ce?
Antonio isi ingusta ochii
-Ce se intampla aici ?intreba Charlie
Inainte sa-i pot raspunde ,Antonio a marait puternic  si a sarit peste mine lund-o la fuga pe hol
„Cred ca Bella a cam exagerat !!”a zis Mary ianinte  sa ne repezim pe usa

Bella Pov

Bine cred ca am exagerat putin !
Ma aflam cu Edward intr-o pozitie nu tocmai nevinovata ,sau ma rog cum vreti sa-i spuneti ….
Nu stiu cum facusem ca din sala de bal am ajuns pe hol si acum sun pe  balcon sprijinita de balustrada in timp ce Edward ma saruta orbeste .
-Edward cred ca este un pic cam mult !am incecat sa spun in timpul scurt in care el se desprindea de buzele mele pt a-mi saruta gatul
-Trebuie sa fim cat mai convingatori nu ?intreba el inocent de parca vorbeam de jucarii
-Edward……………
„Bella ce naiba ati facut ,Antonio vine spre voi !”a tipat Aisa si in clipa urmatoare am auzit pasi pe coridor alergand catre balcon
Imi cobor mainile din parul lui Edward si il indepartez de mine ,el se uita la mine cu durere probabil crazand cu totul altceva
-Vine !am soptit eu si imediat  a inteles si s-a schimbat la fata privind catre usa
Nu nu ,nu puteam  sa vorbesc cu el docamdata ,nu ma simteam in stare .Fara sa ma gandesc m-am repzit catre Edward si i-am apucat mana , tragandul langa balustrada
-Sper  ca stii sa aterizezi !i-am spus si am sarit  in gol .In cateva secunde am simtit pamantul sub picioare .M-am intors catre Edward care inghetase langa mine
-Cum ai facut asta ?intreba el  vazand ca suntem cam la  2 km de Amazin in padure .
-Teleportare ,nu numai extraterestri pot sa stii !am ridicat din umeri
Edward a deschis gura sa zica ceva cand  un marait salbatic s-a auzit dinspre Amazin ,apoi inca unul  si infinal numele meu spus pe acelasi ton
-Ce se ………..incerca sa intrebe Edward ,dar l-am intrerupt ridicand o mana .M-am concentrat sa intru in mintea lui Melani  .Pt o clipa privirea mi s-a incetosat si m-am rupt de realitate de sunete de orice fir din jurul meu ,apoi mi s-a luat un val de pe ochii si am putut sa-i vad pe Chip si pe Nick  aruncandu-se dupa Antonio in timp ce aceasta se pregatea sa sara  dupa noi .
Inainte  sa apuce insa Chip ii prinse mana si  il azvarli in perete ,Nick se duse catre el incercand sa-l prinda de  brat ,dar Antinio ii sare peste cap   fugind catre balustrada ,Chip se pune in fata lui  prizandu-l de umeri si incercand sa-l arunce inspre Nick,dar inainte sa-l clinteasca Antonio  il apuca pe Chip de camasa si il arunca catre           Nick care se apropia de ei din lateral .Antonio era pregatit sa sara cand Melani a preluat  s-a trezit  din transa si s-a azvarlit spre el scotandu-ma pe mine din mintea ei .
Am deschis ochii brusc si l-am vazut pe Edward langa mine privindu-ma speriat
-Bella?
-Sunt bine !am raspuns repede
-Ce e ?
-Nu stiu Melani a preluat controlul ,nu stiu ce se intampla !
-Poate ar trebui sa plecam !
-Da………………..m-am oprit brusc cand am auzit pasi  indreptandu-se spre noi sau mai bine zi alergand .Am privit in toate colturile padurii nu puteam sa vad de unde vin  ,eram inca ametita din cauza  ca Melani ma aruncase pur si simplu afara ,imi pierdusem concentrarea .Asta se intampla cand  fiinta in a carei minte te afli sparge pur si simplu bariera .
-Bella ………….
-Sunt ametita ………..am incercat sa explic urmarind pasi  ,era prea tarziu era langa noi .
-Bella ?am auzit o voce strigand-ma ,dar spre surprinderea mea nu era a lui Antonio .M-am intors catre ea si in fata mea l-am vazut Den
Privea cand la mine cand la Edward cu o expresie confuza
-Ce cauti aici ?m-am rastit eu ,nu stiu din ce motiv eram nervoasa trebuia sa ma bucur totusi ca nu era Antonio
-Puteam sa te intreb acelasi lucru ,desi as adauga si  cine e el !?spuse aratand catre Edward care privea confuz inapoi catre mine
-Ce iti pasa Den?!!Pleaca !!!am urlat ,dar Den  nu se clinti
-Nu ,ai de dat nsite explicatii !spuse el poruncitor
-De cand primeste superiorul ordin de la inferior ,hmm?!intreb retoric
-Nu iti cer in caltiate de inferior si nu imi intreb superiorul ,imi intreb sora ca un frate mai mare !spuse Den privindu-ma cu blandete
Fata lui era calma si blanda acum ,dar nu imi topea furia .
-Nu e treaba ta  si nu esti fratele meu !l-am repezit
-nu inca !conluziona el
-Niciodata !am tipat intorcandu-ma cu spatele la el si ducandu-ma catre Edward .I-am prins usor mana si m-am intors spre Den care ma privi intrebator ridcnad o spranceana
-Si ca sa-ti raspund la intrebare ,el este Edward si este iubitul meu !am spus zambind
Den se schimba la fata
-Este ce?intreba el rastit
-Iubitul meu !
Den se uita la Edward amenintator si eu i-am sprins mana mai tare .
-Iubitul tau zici …….deci asta era de asta  a luato la fuga Antonio ! zise el privindu-l pe Edward  din cap pana in picioare
-Si de cand sunteti impreuna ?intreba prinzandu-si mainile la spate  si incepand sa ne analizeze in timp ce se invartea in cerc in jurul nostru
-De ceva timp !a raspuns Edward zambindu-i ,iar Den s-a strambat
-Da zau si tu stiai de Antonio !?intreba el
M-am uitat catre Edward care mi-a zambit
-Bineinteles ,Bella mi-a zis tot!raspunse el prinzandu-am de dupa talie cu o mana
Den  isi antinti privira spre Edward
-A da  si nu iesit putin gelos pe fratele meu ?
Bine deja ma enrva asta ma siteam ca la politie  ,nu omorasem pe nimeni desi sa iti inseli iubitul sau iubita in lumea fiintelor magice e chiar mai grav……..aaa ce tot spun nu inselasem pe nimeni ……
-Nu de ce as fi cand stiu ca Bella ma iubeste !Nu e asa iubire ?intreba intorcandu-se spre mine
Fara sa ezit mi-am  incolacit bratele in jurul gatului sau si mi-am lipit buzele de obrazul lui .
-Asa e dragostea mea !am zis saruntandu-l scurt pe buze .
Am  simtit o electricitate trecandu-mi prin corp in momentul in care Edward m-a strans in brate
M-am intors catre Den care ne privea scarbit din toate punctele de vedere
-Ce este Den ,s-a intamplat ceva ?am intrebat prefacandu-ma confuza
-Nu Bella totul este minunat  ,copacii sunt verzi ,apa este incolora ,vantul bate usior…..numai ca peisajul din fata mea ma dezgusta!scuipa el cuvintele de la sfarsit
-A da ,pai si atunci de ce nu pleci ?
-Bella ?
-Da Den !
-„Quae pigeat invenisse cave quaesiveris!”a spus el sumbru apoi a disparut in padure
-Ce a zis ?intreba Edward  strangandu-ma mai tare de mana
-Sunt niste  proverbe din latina !
-Ce treaba aveti voi cu latina ?intreba confuz si adrabil
-De unde crezi tu ca au luato romanii ,latina e cea mai veche limba din lumea fiintelor magice !am spus ciufulindui parul
-Si ce inseamna ?
-Cum Edwad Cullen nu stie latina ?!am chicotit eu
-Nu rade e singura limba pe care nu am reusit  sa o invat !a spus el parand ofuscat
-Deci ce inseamna ?intreba devenind nerebdator
-Fereste-te sa cauti ceea ce ai regreta sa gasesti !
Edward se incrunta
Ce legatura are ?
-Nu stiu !Presupun ca se refera la razbunare !
-Credzi ca si-a dat seama ?
-Nu ,nu cred !
„Bella e libr !”am auzito pe Melani
-Hai acasa !am spus tragandu-l de mana  spre casa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu